Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 32

Θέμα: Ninja 250 vs cbr 250 ποια απο τις δυο και γτ ;;

  1. #16
    το Honda δε το 'χω οδιγησει δε ξερω, το kawa το εχω οδηγισει και μου αρεσε παρα πολυ, εαν ξεκιναγα τωρα το σπορ, θα επερνα το kawa.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  2. #17
    Καλα ολα αυτα.. το C-ABS vs NO ABS δεν εχει σχολιασει κανεις.. Ειναι το α και το ω για ενα μηχανακι πολης, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για τους δρομους της Ελλαδας, και για νεο οδηγο.

    Το εχει ο κολλητος μου και το εχω οδηγησει. Ειναι πολυ σταθερο και σου εμπνεει απολυτη εμπιστοσυνη. Για το kawa δεν εχω αποψη. Σε κοντρα των δυο παντως, το CBR ητανε μπροστα μεχρι τα 120, οπου μετα αρχιζε να το περναει το Ninja.

    Τα 145 τα εχει πολυ ανετα, γραμμικα και σταθερα. Μετα, οσο εχει απλα ο δρομος ανεβαζει μεχρι 160. Ο φιλος μου στην Λαυριου που ειναι λιγο κατηγορα, με ευνοϊκο ανεμο, εχει δει 170.

  3. #18
    στα συν του Kawasaki ειναι ο δευτερος κυλινδρος που το κανει σιγουρα πιο γρηγορο και πιο ταξιδιαρικο απο το Honda,
    δεν θα μασησει να σε ταξιδεψει ακομη και με δευτερο ατομο, εχει πιο σπορ συμπεριφορα και παιζει και μεταχειρισμενο...
    το Honda απο την αλλη, ειναι πιο ''φρεσκο'', με ABS και ελαφρως καλυτερη καταναλωση...σκεψου την περισσοτερη χρηση
    που θα του κανεις και αποφασισε...επισης σκεψου και αυτο που λενε, οτι το μεγαλο μικρο γινεται, ενω το μικρο δεν γινεται
    μεγαλο...τι θελω να πω μ' αυτο? μιας και δεν μιλαμε για χαωδες διαφορα καταναλωσης και συντηρησης και δεν συγκρινουμε
    χιλιαρι με εξακοσαρι, αλλα μιλαμε για ενα παραπανω μπουζι στην ουσια, ποση διαφορα νομιζεις οτι θα δεις στην καταναλωση
    σε ετησια βαση? σκεψου ομως να βαλεις δευτερο ατομο επανω στο Honda και να γ@μοσταυριζεις στις ανηφορες...καθαρα
    δικη σου η αποφαση, και τα δυο ειναι super μηχανακια και μιας και ζητας γνωμες, εγω θα εκλινα προς Kawasaki μερια...
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ, ΣΕ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΑΝΗΚΟΥΜΕ
    >>> click here for my youtube channel <<<

  4. #19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ghostkon Προβολή μηνύματος
    Σκεψου ομως να βαλεις δευτερο ατομο επανω στο Honda και να γ@μοσταυριζεις στις ανηφορες...καθαρα
    δικη σου η αποφαση, και τα δυο ειναι super μηχανακια και μιας και ζητας γνωμες, εγω θα εκλινα προς Kawasaki μερια...
    Δεν ειναι παπι ρε παιδια. Με 200 κιλα απανω και δεν ειχε κανενα προβλημα. Ουτε κομπιαζε ουτε τιποτα. 250сс ειναι και τα δυο.

  5. #20
    δεν το θεωρω διλημμα kawa δαγκωτο ειδικα αν εισαι επαρχια για α8ηνα το συζυταγαμε

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από eBoLaGR Προβολή μηνύματος
    Δεν ειναι παπι ρε παιδια. Με 200 κιλα απανω και δεν ειχε κανενα προβλημα. Ουτε κομπιαζε ουτε τιποτα. 250сс ειναι και τα δυο.
    ειπα οτι και τα δυο μηχανακια ειναι αψογα...αλλα, αλλο ενας κυλινδρος και αλλο δυο κυλινδροι, και ειδικα σε τοσο μικρα κυβικα...σιγουρα
    θα υπαρχει μια αισθητη διαφορα στην αποδοση με κοστος την ελαφρως αυξημενη καταναλωση...και σιγουρα θα γ@μοσταυριζει με δευτερο
    ατομο σε μεγαλες ανηφορες...οχι οτι δεν θα τραβαει το μηχανακι, αλλα θα αγκομαχαει αρκετα...ασε αν χρειαστει να κλεισει γκαζι...
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ, ΣΕ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΑΝΗΚΟΥΜΕ
    >>> click here for my youtube channel <<<

  7. #22
    κακο λαυριου 170, πολυ κακο!!!
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  8. #23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ghostkon Προβολή μηνύματος
    ειπα οτι και τα δυο μηχανακια ειναι αψογα...αλλα, αλλο ενας κυλινδρος και αλλο δυο κυλινδροι, και ειδικα σε τοσο μικρα κυβικα...σιγουρα
    θα υπαρχει μια αισθητη διαφορα στην αποδοση με κοστος την ελαφρως αυξημενη καταναλωση...και σιγουρα θα γ@μοσταυριζει με δευτερο
    ατομο σε μεγαλες ανηφορες...οχι οτι δεν θα τραβαει το μηχανακι, αλλα θα αγκομαχαει αρκετα...ασε αν χρειαστει να κλεισει γκαζι...
    Φιλε μου ειδικα αυτο που γραφεις δεν παιζει με το χοντα για το λογο οτι ειναι μονοκυλινδρο θα τραβαει πολυ καλητερα στης ανηφορες απο το καβασακι πανε στην πρωτη σελιδα και δες την δυναμομετρηση που εβαλα και αν δεν καταλαβεις στειλε μου να σου εξηγησω,ρε παιδεια πολυ το παιδευουμαι μου φενεται αν του αρεσουν και τα δυο εξησου αυτο που θα ευχαριστιθη περισοτερο ειναι αυτο που θα παρει για το περιβαλον που θα το χρησιμοποιιση χοντα-πολη καβασακι-πιο ανυχτος δρομος για να μπορει να το στροφαρη ψηλα οπου και δουλευει!

  9. #24
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/07/2013
    Μηνύματα
    3
    Εχω την cbr 1 χρονο 10000km..απόλυτα ικανοποιημένος..θα την ξαναέπαιρνα..φοβερή για μέσα στην πόλη..

  10. #25
    μοτοσυκλέτα - οικονομία
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    12
    Γεία σας παιδιά, αναρωτιέμαι αν το cbr θα καίει το ίδιο με άλλα 250άρια μονοκύλινδρα με δύο βαλβίδες όπως το ybr 250, με την ίδια χρήση πάντα.

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/07/2013
    Μηνύματα
    3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Εξαρόβιος Προβολή μηνύματος
    Γεία σας παιδιά, αναρωτιέμαι αν το cbr θα καίει το ίδιο με άλλα 250άρια μονοκύλινδρα με δύο βαλβίδες όπως το ybr 250, με την ίδια χρήση πάντα.
    θα παθεις πλακα με την καταναλωση εχω δει και 3,2/100 μεσα στη πολη..

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    16
    Το ότι είναι μονοκίλυνδρο το cbr σημαίνει οτι το γκάζι του είναι λιγότερο γραμμικό και ποιο απότομο; "Κλοτσάει" δηλαδή περισσότερο όταν του ανοίγεις το γκάζι;

  13. #28
    μοτοσυκλέτα - οικονομία
    Εγγραφή
    24/07/2013
    Μηνύματα
    12
    3,2λτ/100χλμ μέσα στην πόλη !!! δηλαδή εκτός πόλης με 100 σταθερά μπορεί να δώ και κάτω από 3. Πόσο σίγουρος είσαι γι' αυτή τη μέτρηση...; Πάντως αν είναι έτσι έφυγα για cbr.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    το χοντα ειναι ταφος οποτε μονοδρομος το καβα το οποιο ειναι πολυ ωραιο στην οδηγηση γενικα
    κ επισης εχει πολυ μικρη καταναλωση, 250 ειναι κ αυτο στην τελικη

  15. #30
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/07/2013
    Μηνύματα
    3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Εξαρόβιος Προβολή μηνύματος
    3,2λτ/100χλμ μέσα στην πόλη !!! δηλαδή εκτός πόλης με 100 σταθερά μπορεί να δώ και κάτω από 3. Πόσο σίγουρος είσαι γι' αυτή τη μέτρηση...; Πάντως αν είναι έτσι έφυγα για cbr.
    3,2 θα δεις με συντηρητικη οδηγηση.με νορμαλ ειναι στα 3,7..αμα σε ενδιαφερει πολυ η καταναλωση ειναι μονοδρομος.ειναι κουκλα κ οικονομικη αυτα ειναι τα ατου της

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ninja 250 VS vtr 250 VS cbf 250
    από Pappios στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2009, 02:18
  2. Ποια απο τις δυο ;
    από Road67 στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2008, 13:42
  3. kle 250 vs ax1 250
    από 8rilos07 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 10:47
  4. Ποια Akrapa απο τις 2 και γιατί;
    από Ζ109 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2006, 21:32
  5. Beverly 250 vs CBF 250
    από DrLo στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2005, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF