Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 81

Θέμα: adventure vs super enduro

  1. #46
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mpou Προβολή μηνύματος
    Δόκτωρα, έτσι για την ιστορία, σου έδωσε ο Τασούλης πίσω το παλιό stack?

    Παρεπιπτόντως, αν σε πείσουν ότι δεν σου κάνει το SE, στο παίρνω σε καλή τιμή
    Οχι φιλε μου δε το ζητησα, δε μου το δωσε (βασικα δεν ηθελα να το ξαναδω!).
    Οσο για το μηχανημα, δεν ειναι για πουλημα
    Εχω ενα νεφρο που προηγειται σε περιπτωση αναγκης!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #47
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Φίλος τις προάλλες έκανε andreani revalving (λάδια Ohlins) στον wolf racing 350 ευρώ . Τι γίνεται ρε π@υστη μου κανένας δεν συμπαθεί τους εντουράδες
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  3. #48
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Φίλος τις προάλλες έκανε andreani revalving (λάδια Ohlins) στον wolf racing 350 ευρώ . Τι γίνεται ρε π@υστη μου κανένας δεν συμπαθεί τους εντουράδες
    Η τιμη που σου εδωσε ο Τ. ειναι για open η closed cartridge πηρουνια?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #49
    παραθέτω τιμή για andreani revalve,

    μπροστά πίσω με λάδια ohlins 350 ευρώ,
    ελατήρια eibach 210 ευρώ.

    Η τιμή 80 €,
    είναι κόστος λαδιού και τσιμουχών με προσωπική εργασία 1 ώρας.

    Αν περιέχει και revalve,
    τότε αυτό είναι μάλλον δώρο ή διαφημιστική προσφορά.

    Φιλικά πάντα.

    Προσωπικά πήρα πίσω και τις παλιές ροδέλες καθώς και το σετάρισμα του adreani revalve όπως και πλήρη ενημέρωση προφόρτισης-στάθμης λαδιού.

  5. #50
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iatrodikastis Προβολή μηνύματος
    παραθέτω τιμή για andreani revalve,

    μπροστά πίσω με λάδια ohlins 350 ευρώ,
    ελατήρια eibach 210 ευρώ.

    Η τιμή 80 €,
    είναι κόστος λαδιού και τσιμουχών με προσωπική εργασία 1 ώρας.

    Αν περιέχει και revalve,
    τότε αυτό είναι μάλλον δώρο ή διαφημιστική προσφορά.

    Φιλικά πάντα.

    Προσωπικά πήρα πίσω και τις παλιές ροδέλες καθώς και το σετάρισμα του adreani revalve όπως και πλήρη ενημέρωση προφόρτισης-στάθμης λαδιού.
    Δεν περιειχε KAI revalving στην δκη μου περιπτωση, αλλα μονο revalving (και λαδια). Δεν αλλαξα τσιμουχες.
    Επισης, ελατηρια eibach τα πηρα 120 ευρω απο τον Τ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #51
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Δεν περιειχε KAI revalving στην δκη μου περιπτωση, αλλα μονο revalving (και λαδια). Δεν αλλαξα τσιμουχες.
    Επισης, ελατηρια eibach τα πηρα 120 ευρω απο τον Τ.
    δεν είπα ότι εγώ άλλαξα τσιμούχες και
    όταν λες "ελατήρια" εννοείς μόνο μπροστά στα 120 €,

    οι τιμές που αναφέρω αφορούν.

    andreani revalve,
    ελατήρια eibach και
    λάδια,
    για πιρούνι και αμορτισέρ.

    με 80 ευρώ μόνο λάδια και χωρίς τσιμούχες για μπροστινό,
    είναι κανονική τιμή,με τα εργατικά πληρωμένα,αφού δεν περιέχει τσιμούχες,
    μπορεί να σου άλλαξε και κάποια ροδέλα που είχε πάρει κλίση,
    είναι και αυτό ένα revalve.

  7. #52
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iatrodikastis Προβολή μηνύματος
    δεν είπα ότι εγώ άλλαξα τσιμούχες και
    όταν λες "ελατήρια" εννοείς μόνο μπροστά στα 120 €,

    οι τιμές που αναφέρω αφορούν.

    andreani revalve,
    ελατήρια eibach και
    λάδια,
    για πιρούνι και αμορτισέρ.

    με 80 ευρώ μόνο λάδια και χωρίς τσιμούχες για μπροστινό,
    είναι κανονική τιμή,με τα εργατικά πληρωμένα,αφού δεν περιέχει τσιμούχες,
    μπορεί να σου άλλαξε και κάποια ροδέλα που είχε πάρει κλίση,
    είναι και αυτό ένα revalve.
    Ναι εχεις δικιο, δεν προσεξα που ανεφερες μπρος-πισω...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #53
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Την αισθηση αυτη δεν μου την εχει δωσει ποτε κανενα Adv και το τοποθετω στα αναλογικα με το βαρους του, αρκετα σκληροτερα ελλατηρια που εχει το SE. Σημειωτεον οτι ειχα δοκιμασει και αλλα ελατηρια μπρος πισω, πριν καταληξω οτι τα μαμα ηταν τα καλλιτερα.
    Μπορει να γινει κατι ακομα καλλιτερο, πιθανο, δεν ξερω, αλλα δεν αισθανομαι οτι για τον τροπο που οδηγω και τις ικανοτητες μου χρειαζεται.
    Δηλαδή θεωρείς οτι το Adv με σκληρότερα ελατήρια πλησιάζει πολύ το SE αλλά με +30ιλά; Η γεωμετρία του πηρουνιού είναι ίδια; Στο advrider μιλούσαν για ελατήρια μέχρι και 64.

  9. #54
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή θεωρείς οτι το Adv με σκληρότερα ελατήρια πλησιάζει πολύ το SE αλλά με +30ιλά; Η γεωμετρία του πηρουνιού είναι ίδια; Στο advrider μιλούσαν για ελατήρια μέχρι και 64.
    Το adv εχει ελαφρα μεγαλυτερη καστερ και νομιζω ελαφρα περισσοτερο τραιλ που το κανει πιο ευσταθες και πιο αμβλυ στις αντιδρασεις του. Το SE εχει πιο 'εδω και τωρα' γεωμετρια.

    Κοιτα καποια νουμερα. Το SE εχει ελλατηρια 140/59 (πισω/μπρος). Τα ψηλα adv εχουν 140/48. Τα χαμηλα 150/52. Μαλιστα το μεγαλυτερο ποσοστο του παραπανω βαρους των adv βρισκεται μπροστα.
    Η το SE λοιπον εχει υπερβολικα σκληρα ελατηρια, η τα Adv υπερβολικα μαλακα. Εγω προσωπικα στα 90 κιλα βρισκω τα ελατηρια του SE τελεια. Ποτε δεν ειναι σκληρα και ποτε μαλακα ανεξαρτητως ταχυτητας και εδαφους. Ειναι παγια τακτικη των εταιρειων να βαζουν μαλακα ελατηρια μπροστα (και στις μηχανες δρομου συμβαινει αυτο) ωστε να αμβλυνεται η συμπεριφορα της μηχανης και να ειναι πιο δυσκολο να κανεις μαλακια με το valving. Better be safe than sorry δηλαδη.

    Απο φυσικη αποψη οσο πιο γρηγορα κινησαι σε ενα εδαφος, τοσο μεγαλυτερες συχνοτητες εχει να αντιμετωπισει η αναρτηση και τοσο σκληροτερο ελατηριο χρειαζεται ωστε ο τροχος να ακολουθει το αναγλυφο του εδαφους. Αν εχεις μαλακο ελατηριο δηλαδη και πας γρηγορα, τοτε ο τροχος θα βρισκεται στον αερα πολυ πιο συχνα απ'οτι με σκληροτερο ελατηριο.

    Οποτε νομιζω οι αμερικανοι εχουν απολυτο δικιο. Αν υποθεσουμε οτι η μηχανη ειναι στημενη για ανθρωπο 80 κιλων, τοτε ενα 55+ μπροστα θα ηταν πολυ πιο καταλληλο ΑΝ θελεις να οδηγεις ψιλο-ταπα. Για ηρεμες καταστασεις ειναι οκ ως εχει. Ο κοινος μας φιλος Ιασων για παραδειγμα εβαλε 60 μπροστα με valving απο SE, οδηγει σα δαιμονισμενος, ειναι 120 κιλα και το μπροστινο του ειναι οριακα ενταξει και με αρκετα υψηλη προφορτιση.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 01/05/2012 στις 10:06.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #55
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ετσι που ειναι το μπροστινο του απο το εργοστασιο δεν αμφιβαλλω διολου που πηδηξες την γαμπα σου.
    Εγω για να μην σκοτωθω πηγα και εκανα revalving στο Τασουλη. Την ιστορια μπορεις να την διαβασεις σε τευχη σε αυτην και τις προηγουμενες σελιδες. Αν θυμαμαι καλα πληρωσα 80ευρω, αλλα ο φιλος Μαριος και οι λοιποι συμμετεχοντες με εχουν κανει να αμφιβαλλω, σε σημειο που θεωρω πλεον πιθανο οτι δεν εκανα revalving, δεν ηταν ο τασουλης που δεν το εκανα, και οτι δεν εχω SE.



    Οτι να ειναι.....

    Με διαβασες καθολου..???

    Σορρυ βρε φιλε μου γιατι πρπει να διαβασω που εκανες η ποσα πληρωσες για revalving .....???

    Και γιατι πρεπει να με ενδιαφερει ωστε να διαβασω τα τευχη για το revalving...???

    Με ειδες να γραψω κατι για αυτο το θεμα ......????

    Εγω σε αλλο ποστ σου αναφερθηκα....!!

    Και για να σου φυγει η απορια.....

    revalving.... Και εγω στον Τασουλη ειχα κανει τελευταια φορα και εκει θα ξανακανω.....!


    Οσο για την γαμπα .... Μακαρι να ειχα τα @ρχιδι@ και να εχανα το μηχανακι γιατι μου εφταιγε το .... revalving ....

    Τελευταία τροποποίηση από STOYBI; 01/05/2012 στις 19:56.

  11. #56
    Συγνώμη ρε παλικάρια που επεμβαίνω, αλλά το παρατραβήξατε το παραμύθι. Περιγράψτε όλοι τις εμπειρίες σας όσο πιό λεπτομερειακά γίνεται και τέλος. Μην το γυρνάτε σε προσωπική αντιπαράθεση. Για περεταίρω πληροφορίες τιμών θα ρωτήσετε τον Τασούλη τί ακριβώς κάνει και πόσο στοιχίζει. Το σπασμένο τηλέφωνο δεν προάγει τη γνώση.
    Όσο για τον αρχικό τίτλο του thread η συζήτηση δεν είναι ποιό είναι πιό χρήσιμο για Ελλάδα, αλλά ποιό πάει καλύτερα σε διάφορες συνθήκες. Το γιατί πήρε κάποιος το μηχανάκι που πήρε είναι δικό του θέμα. Μην ξεχνάτε τον παράγοντα "αυτό του άρεσε" και αυτό πήρε. Τέλος.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 01/05/2012 στις 22:54.

  12. #57
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Οτι να ειναι.....

    Με διαβασες καθολου..???

    Σορρυ βρε φιλε μου γιατι πρπει να διαβασω που εκανες η ποσα πληρωσες για revalving .....???

    Και γιατι πρεπει να με ενδιαφερει ωστε να διαβασω τα τευχη για το revalving...???

    Με ειδες να γραψω κατι για αυτο το θεμα ......????

    Εγω σε αλλο ποστ σου αναφερθηκα....!!

    Και για να σου φυγει η απορια.....

    revalving.... Και εγω στον Τασουλη ειχα κανει τελευταια φορα και εκει θα ξανακανω.....!


    Οσο για την γαμπα .... Μακαρι να ειχα τα @ρχιδι@ και να εχανα το μηχανακι γιατι μου εφταιγε το .... revalving ....

    Απο χιουμορ, μηδεν εις το πηλικον!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #58
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    estila tasouli amortiser piso 450smr pou de doylevi me tpt mama kai gia revalving pire 120e


    parakalo min arxisete ti ennooume revalving

  14. #59
    Φαντάζομαι οτι revalving μπροστινού συμπίεσης και επαναφοράς είναι αυτό;

    http://www.ktm950.info/how/Suspensio...otion_pro.html

  15. #60
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    για να επαναφερω το θεμα,θεωρω το SE οτι ο λογος υπαρξης του στην ευρωπη,δεν υπαρχει,ειναι προτιμωτερο να παρει καποιος το 690 παρα το SE.σε σχεση με το adv,λεω τα εξης.
    1,κυνηγημενο ταξιδι γερμανια 180σταθερα
    2.δικαβαλο βαλκανια και κτλπ(αυθημερον επιστροφη 1200χλμ)
    3,χιονοβολτα παρνωνα
    4,βολτα χωρις χιονια παρνωνα
    5,λεωνιδιο-λαμια και πισω εδω και 3 χρονια(12 μηνες το χρονο)

    SE απο ολα αυτα εφικτο μονο 3,4.
    αρα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης.

    υ.γ.big εσυ και ολοι αυτοι που το εχουν αγορασει,πασο και να το χαιρεστε(σεβομαι την επιλογη σας),αλλα δεν συγκρινεται με adv
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure VS R1200GS Adventure
    από Spike στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2009, 23:18
  2. gsxr600 k4 vs super duke !!!
    από zukik4 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 10:22
  3. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  4. Ktm 950 Super Enduro
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 10:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF