Honda C 90
Μεχρι τα 90.000 χλμ που το κρατησα δεν ζητησε τιποτα. Ουτε καν δισκους συμπλεκτη.
Honda C 90
Μεχρι τα 90.000 χλμ που το κρατησα δεν ζητησε τιποτα. Ουτε καν δισκους συμπλεκτη.
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
"την αρχή λοιπόν την κάνω εγώ.....
suzuki dl1000 k3
το πλέον άχρηστο μηχανάκι (απο πλευράς αξιοπιστίας) έβερ.... και ας βγήκα 3 φορές ευρώπη με αυτό.... κρίμα την καταγωγή του μοτέρ....
εχουμε και λέμε...
υγ... παρακαλούνται οι μοντς να διαμορφώσουν ανάλογα και τον τίτλο του νήματος???[/QUOTE]"
Να ανοιχτεί νέο θρεντάκι προτείνω...ένα σοβαρό και ένα για κράξιμο... μην τα μπλέξουμε...
Ευχαριστώ....
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
1. Transalp 650 Με 62000 χλμ -πολλα εκ των οποιων σε σχεδον πασης ειδους χωματα- και 6 χρονια στην κατοχη μου Το χρησιμοποιω καθημερινα στην πολη σαν εργατη ενω παραλληλα οταν μπορω παιρνω μ'αυτο τα βουνα Οι μοναδικες "ζημιες" που εχει βγαλει ειναι μια ντιζα συμπλεκτη, μια λαμπα μπροστα, μια λαμπα πισω, το πλαστικο γραναζι του ατερμονα, η πισω δισκοπλακα και ρουλεμαν τιμονιου Πραγματα δηλ που ολα εγω τα θεωρω αναλωσιμα
Εχει δε ακομα τα ιδια μαμα αλυσιδογραναζα και την ιδια μαμα μπαταρια!
2. Lc4 640 και μαλιστα μοντ. '99!Το κρατησα 7 χρονια, το πηγα "παντου" και το εδωσα ανταλαγη για το transalp με 65000 (εξηντα πεντε χιλιαδες) χλμ Δεν εκανε κιχ! Χρειαστηκε μονο να μπει νεα φλατζοκολα στο καπακι της κεφαλης στα 5000 (?) χλμ, και να αλλαξω την τσιμουχα στο τζαμακι που ειχε για τον ελεγχο της σταθμη του λαδιου Α ναι! Καποια στιγμη αλλαξα σλαιντ, θηκη σλαιντ και βελονα στο καρμπ αλλα αυτο ηταν γιαπωνεζικο (mikuni) γι'αυτο και χαλασε!
![]()
εχω ενα τρανσαλπ 650 του 01.
το πηρα με 35.000 χλμ πριν 3 χρονια κι εκανα αλλα 75.000 απο τοτε.
παω συνεργειο μονο για τα σερβις..
yamaha vmax 1200 1995 (το ανοικτο)
το κρατησα 12 χρονια εκανα 105.000 χιλ μαζι του τα πιο πολλα κοντρες στα φαναρια και αρκετα χιλ πανω στο δυναμομετρο
του ειχα αλλαξει μονο τεντωτηρα καδενας 60 ευρω και 2 καμενες λαμπες πισω φαναριου
τωρα βασιλευει καπου στο βολο αλυσιδατο με 300 λαστιχο!!!!
μια απο τα ίδια αλλά με το transalp 600 made in japan.
το χρησιμοποιώ πλέον σε αγροτικές δουλειές και είναι εκνευριστικά άσπαστο
χώρια που ακόμα και τώρα πέρνει μπρος με την μια.χειμώνα -καλοκαίρι
και όταν λέμε με την μια,εννοούμε δεν ακούγεται καν η μίζα
πέρσι που είχα σπάσει το πόδι το είχα παρατημένο σε ένα χωράφι για 5 μήνες γιατί ήμουν με τις πατερίτσες.
όταν πήγα να το πάρω,μαντέψτε...
πήρε μπρος με την μια!
ούτε η μπαταρία δεν έπεσε![]()
YAMAHA R1 2004-2006
VSTROM 650 2007-2009
Και τα 2 ζητήσανε μόνο τα απαραίτητα βενζίνη για τη βόλτα... λαδάκια τακάκια κτλ στα σέρβις...!
όλα τα άλλα που περάσανε απο τα χέρια μου σε γενικές γραμμές ήταν αξιόπιστα...
αλλά...
Ένα Husqvarna που είχα στα χέρια μου πιτσιρικάς ... όσο με πήγε τόσο το έχω σπρώξει...
xt 600 1989 μοντελο,
εγω το πηρα το 98 με 50000χλμ,του εκανα κανα 30 ακομα ,εμαθα να οδηγαω πανω του,οπως και ολη η παρεα τοτε.
πριν απο αυτο δεν ειχα ακουμπησει συμπλεκτη ξανα οποτε καταλαβαινετε.
και μολις μας εκανε ολους αντρες την πουλησα καπου το 2002,χωρις να εχει καει ουτε φλας.
η μηχανη υπαρχει ακομα την βλεπω που και που και ειναι σε τελεια κατασταση.
αντε να βγουν παλι τετοια μηχανακια
βρε το Σπυράκο!!!!
Λοιπόν...Yamaha SR125.
λάδια; σέρβις; λάδωμα αλυσίδας; τακάκια; λάμπες; βλάβες;
Άγνωστες λέξεις.
Έμενα από βενζίνα κάθε μήνα γιατί νόμιζα ότι καβαλούσα ακόμα το ποδήλατο και δεν έβαζα.
Είχε και μίζα.
Το είχα πάρεις στραβό και από τις τούμπες είχε ισιώσει!
GSX400E 88 το δικύλινδρο, μιλάμε σκυλί από τα λίγα, 130.000χλμ και ακόμα κυκλοφορεί κ α ν ο ν ι κ ο τ α τα!!
Τα χνάρια του ακολουθεί και το τωρινό μου Bandit 650 που αισίως έχει 80000χλμ και ούτε βαλβίδες δεν έχω ρυθμίσει ακόμα!!!
Τελικά αυτά τα αεροψυκτα Suzuki έχουν σχεδιαστεί με άλλη νοοτροπία![]()
OldSchoolSuzuki Fan
KLE 250 ANHELO
Το ειχα 4 χρονια,το πηρα με 20.000 χλμ και το παρεδωσα με 95.000
Στα τελευταια που το ειχα ενα γενικο service με αλλαγη καδενας και πιο πριν μια μιζα
Απο κοστος τιποτα.
Για μας είναι η ζωή!
Honda C 50 (η γνωστή τριάρα)..
Του συμπλήρωνα λάδια 1 η 2 φορές τον χρόνο.. βασικά όταν τα πόδια μου δεν άντεχαν άλλο τους κραδασμούς τους αλλάδοτου κινητήρα!!
Νομίζω τα άλλαζα κανα 2ετία τα λάδια..:a13:
Απο το 1989 μέχρι το 1995 γυρνούσα την Κρήτη απο απ'άκρη σ'άκρη.. δεν παραπονέθηκε ποτέ.. δεν μου ζήτησε ποτέ.. μόνο πρόβλημα ήταν οι πλατίνες (6V) που μου έκαιγαν τις λάμπες..
Εκλάπη 4 φορές, 1η) για εξάτμιση, 2η) για καρπυρατέρ, 3η) για βόλτα... την 4η δεν το βρήκα..![]()