Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: 690 enduroR vs 950superenduro!

  1. #1
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903

    690 enduroR vs 950superenduro!

    απο την μια ο μονοκυλιδρος μονομαχος με 66 αλογα και 142 κιλα..
    απο την αλλη ο δικυλινδρος διεκδικητης με 98 αλογα και 190 κιλα βαρος..

    στο χωμα το 690 κινειται σχεδον οπως ενα καθαρο εντουρο....ταπα παντου!...σε οφ ροαντ δηλαδη διαδρομες, αρκει να εχεις χερια!
    απο την αλλη το 950 δυσκολευεται να ακολουθησει το 690 στα δυσκολα και προτιμα τους πιο φλατ δρομους..

    στην ασφαλτο ταξιδευεις το ιδιο με τις δυο μοτοσυκλετες με λιγο μεγαλυτερη ανεση πανω στη σελα του 950 αλλα πολυ πιο οικονομικα με το 690..

    τωρα...αν θελεις πιο πολλα παιχνιδια στην ασφαλτο κανεις μια αλλαγη τροχων και..
    το 690 μεταμορφωνεται σε smc 690R,το απόλυτο οπλο διασκεδασης στη πολη και ταχυτητας στη πιστα των trackday..
    το 950se απο την αλλη δεν εχει βγει σε εκδοση μοταρτ και σιγουρα το βαρος ειναι ανασταλτικος παραγοντας για επιδοσεις στην πιστα....εχουμε βεβαια και τα μοντελα 950/990 μοταρτ της ktm!

    αρκετοι στο moto.gr εχουν στη κατοχη τους αυτες τις μοτοσυκλετες..... ας μας πουν τις εντυπωσεις τους!
    ..ποια ειναι η γνωμη σας? ποιο θα προτιμουσατε σε μια αγορα συμφωνα με τις αναγκες σας?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	373 
Μέγεθος:	38,3 KB 
ID:	256730

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	371 
Μέγεθος:	39,7 KB 
ID:	256731
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  2. #2
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    690 me dakar kit

    στο 1.75 μεχρι κ 1.80 υψος ακομα το SE ειναι θεμα...
    Ban 'em all

  3. #3
    Μεσόγειος διασώστης Το avatar του/της Shiatman
    Εγγραφή
    24/09/2004
    Μηνύματα
    702
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    690 me dakar kit
    τώρα μάλιστα.... το θέλω και κατά τη γνώμη μου είναι πιό πολυχρηστικό από το SE

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rally kit blog.jpg 
Προβολές:	339 
Μέγεθος:	82,3 KB 
ID:	256771

    Σε δύο εκδώσεις, μία με τα μαμά τεπόζιτο και μία με το μεγάλο
    WHO RUNS THE SHOW

  4. #4
    πιστευω 690 ειναι αρκετα ...βεβαια εσυ με την τρελα που εχεις νομιζω οτι θα πρεπε να βγαλουν ΚΤΜ 1200 sotris edition!
    Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα, ή παράνομα ή παχαίνουν.


    ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ


  5. #5
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    είσαι μέγιστος προβοκάτωρας ρε Σωτήρη

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    τωρα...αν θελεις πιο πολλα παιχνιδια στην ασφαλτο κανεις μια αλλαγη τροχων και..
    το 690 μεταμορφωνεται σε smc 690R,το απόλυτο οπλο διασκεδασης στη πολη και ταχυτητας στη πιστα των trackday..
    Δεν νομίζω οτι με μια απλή αλλαγή τροχών γίνεται smc. Όλα τα smc έχω την εντύπωση πως έχουν διαφορετικές χαρτογραφήσεις και gearing. Εντούτις στην όψη θα φαίνονται ίδια.
    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Trickster Προβολή μηνύματος
    Δεν νομίζω οτι με μια απλή αλλαγή τροχών γίνεται smc. Όλα τα smc έχω την εντύπωση πως έχουν διαφορετικές χαρτογραφήσεις και gearing. Εντούτις στην όψη θα φαίνονται ίδια.
    αυτα διορθονωνται....αυτο που δεν διορθωνεται ειναι το ανυπαρκτο trail που εχεις οταν αντικατασταστησεις ενα τροχο 21 σε ενα πηρουνι με 'νυχι' με ενα 17αρι. Δες πως εφαρμοζει ο αξονας του μπροστινου τροχου στα motard και πως στα enduro.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    Αυτό επίσης που δεν διορθώνεται είναι η γαμημένη κατανάλωση του 950/990 σε σχέση με το 690. Ένα παλληκαράκι στα φανάρια με ενα 690sm μου έλεγε για 6-6.5/100 χλμ και έκλαιγα.. 11 είναι καλά;
    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Trickster Προβολή μηνύματος
    Αυτό επίσης που δεν διορθώνεται είναι η γαμημένη κατανάλωση του 950/990 σε σχέση με το 690. Ένα παλληκαράκι στα φανάρια με ενα 690sm μου έλεγε για 6-6.5/100 χλμ και έκλαιγα.. 11 είναι καλά;
    Το 950 αν ασχοληθεις λιγο με τις ρυθμισεις του καρμπυρατερ καιει σε αρκετα λογικα επιπεδα. Στο κατω κατω της γραφης στο ενα χρησιμοποιεις 90 αλογα, στο αλλο 55. Οταν δεν εισαι στο γκαζι ομως συνεχεια, πχ σε ταξιδι με μεγιστη 130κμ/ω τοτε καις κατω απο 6 και στο 950. Στα ιδια επιπεδα μπορει να κινηθει και το 990 αν εχεις την ορεξη να μαθεις να ρυθμιζεις το ψεκασμο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shiatman Προβολή μηνύματος

    Σε δύο εκδόσεις, μία με το μαμά τεπόζιτο και μία με το μεγάλο
    Το μεγάλο ντεπόζιτο πόση αυτονομία δίνει;

  11. #11
    690..οσο πιο ελαφρυ τοσο το καλυτερο..

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το 950 αν ασχοληθεις λιγο με τις ρυθμισεις του καρμπυρατερ καιει σε αρκετα λογικα επιπεδα. Στο κατω κατω της γραφης στο ενα χρησιμοποιεις 90 αλογα, στο αλλο 55. Οταν δεν εισαι στο γκαζι ομως συνεχεια, πχ σε ταξιδι με μεγιστη 130κμ/ω τοτε καις κατω απο 6 και στο 950. Στα ιδια επιπεδα μπορει να κινηθει και το 990 αν εχεις την ορεξη να μαθεις να ρυθμιζεις το ψεκασμο.
    Έχω παίξει αρκετά με τον μαμά χάρτη (990) αλλά σε μεικτό κύκλο δεν έχω βγάλει πάνω απο 190 (με αρκετή αττική οδό) και πηγαίνει και σαν σκατά. Για την ώρα έχω τον akrapovic με ενεργοποιημένους αισθητήρες λάμδα και καίω τα πρώτα ντεπόζιτα. Θα δείξει τι θα βγάλει. Επίσης έχω την εντύπωση πως αρκετά ευθύνεται και το sas για την κατανάλωση μου. Οι αμερικανοί υποστηρίζουν πως όταν υπολειτουργεί βγάζει προβλήματα στην κατανάλωση.
    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  13. #13
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    690 δαγκωτο...

    το παλευω να παρω ενα ...να περασω στη μ.S.D* εποχη...



















    *μετα το Super Duke...

  14. #14
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    Οταν γυρναγαμε την πινδο μου εκανε εντυπωση η ανεση που ειχε ο Γιαννης ο Πατρινος πανω στο 690..!
    φοραγε τα μαμα τραίλ λαστιχα αλλα περναγε ολους τους καροδρομους ευκολα χωρις πολυ προσπαθεια..
    ειχε και δυο φορτωμενες αλουμινενιες βαλιτσες και το μονο που συνεβει ηταν να κοπει το σιδερο στηριξης σε μια βαλιτσα,κατι οχι σοβαρο που μπορει να ηταν και τυχαιο..
    σκεφτομαι με μια gel σελα να ειναι και πιο ανετο το ταξιδι στην ασφαλτο..

    τωρα η εκδοση dakar ειναι πανεμορφη και μπορει να το βαψεις οπως γουσταρεις!!
    με αυτο μπορεις να γυρισεις ολο το κοσμο απο χωμα!
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    ...
    τωρα η εκδοση dakar ειναι πανεμορφη και μπορει να το βαψεις οπως γουσταρεις!!
    με αυτο μπορεις να γυρισεις ολο το κοσμο απο χωμα!
    αυτό το μηχανάκι δεν είναι που θέλει λάδι "ειδικώνε προδιαγραφόνε"? κάτι μοτόρεξ 10-60 ή κάτι ανάλογο?
    να δώ που θα βρεί ο επίδοξος RTW τράβελερ φουλ συνθετικό τέτοιων προδιαγραφών στο παμίρ, στη κυργιζία, στο περού κλπ κλπ

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. BMW G650 Xchallenge vs KTM 690 Enduro
    από eurotreno2002 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2011, 15:54
  3. Husqvarna Sm610 VS. KTM 690 poio?
    από SwAToNeR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2011, 15:34
  4. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF