απο την μια ο μονοκυλιδρος μονομαχος με 66 αλογα και 142 κιλα..
απο την αλλη ο δικυλινδρος διεκδικητης με 98 αλογα και 190 κιλα βαρος..
στο χωμα το 690 κινειται σχεδον οπως ενα καθαρο εντουρο....ταπα παντου!...σε οφ ροαντ δηλαδη διαδρομες, αρκει να εχεις χερια!
απο την αλλη το 950 δυσκολευεται να ακολουθησει το 690 στα δυσκολα και προτιμα τους πιο φλατ δρομους..
στην ασφαλτο ταξιδευεις το ιδιο με τις δυο μοτοσυκλετες με λιγο μεγαλυτερη ανεση πανω στη σελα του 950 αλλα πολυ πιο οικονομικα με το 690..
τωρα...αν θελεις πιο πολλα παιχνιδια στην ασφαλτο κανεις μια αλλαγη τροχων και..
το 690 μεταμορφωνεται σε smc 690R,το απόλυτο οπλο διασκεδασης στη πολη και ταχυτητας στη πιστα των trackday..
το 950se απο την αλλη δεν εχει βγει σε εκδοση μοταρτ και σιγουρα το βαρος ειναι ανασταλτικος παραγοντας για επιδοσεις στην πιστα....εχουμε βεβαια και τα μοντελα 950/990 μοταρτ της ktm!
αρκετοι στο moto.gr εχουν στη κατοχη τους αυτες τις μοτοσυκλετες..... ας μας πουν τις εντυπωσεις τους!
..ποια ειναι η γνωμη σας? ποιο θα προτιμουσατε σε μια αγορα συμφωνα με τις αναγκες σας?
![]()