Πάντως πιστεύω οτι στο bandit πιο χρήσιμος θα ηταν ενας δείκτης πίεσης εξόδου της τρόμπς βενζίνης.![]()
Πάντως πιστεύω οτι στο bandit πιο χρήσιμος θα ηταν ενας δείκτης πίεσης εξόδου της τρόμπς βενζίνης.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ναι ειμαι σιγουρος..ειναι αισθητηρας οχι βαλβιδα.
Γνωριζει μηπως καποιος απο σας μαγαζι που πουλαει display? δοκιμασα το ebay αλλα τιποτα.
Μη σε φοβίζει,απλά βγάλε θερμοστάτη και πάνω στο καβούκι του σημάδεψε το σημείο που θες.
Φρόντισε:
α)να'χει αρκετό πάχος
β)να μη βρίσκει κάπου το μέρος του αισθητήρα όταν μπει.
Είναι πολύ εύκολο.
Αν πάλι φοβάσαι να το κάνεις μόνος σου,πήγαινέ το σ'ένα μηχανουργείο,δε θα σου πάρει πολλά.
Οπως καταλαβαινω εχεις την δυνατοτητα να διαβασεις μια ταση και θελεις να την μεταφρασεις σε θερμοκρασια.
1ον Ξερεις τα ακριβη χαρακτηριστικα του θερμιστορ για να το κανεις αυτο?
2ον Εστω οτι τα ξερεις. Πως θα φτιαξεις το κυκλωμα ωστε να σου κανει την μετατροπη απο ταση (η αντισταση) σε θερμοκρασια?
Αν αυτο που σε απασχολει ειναι να γνωριζεις την θερμοκρασια του κινητηρα, τοτε θα προτεινα να ασχοληθεις με την θερμοκρασια του λαδιου. Αν εχεις ψυγειο λαδιου τοτε παρεμβαλε μια ακριβη και ολοκληρωμενη λυση μεταξυ κινητηρα και εισοδου ψυγειου λαδιου. Αν δεν εχεις, τοτε υπαρχουν τρεις εναλλακτικες (ισως κι αλλες που δεν γνωριζω) αλλα δεν ξερω να σου πω ποσο αξιοπιστες ειναι.
1) οργανακι που αντικαθιστα την ταπα πληρωσης λαδιου
2) θερμιστορ που αντικαθιστα την ταπα αποστραγγισης λαδιου
3) παπαρακι σα ροδελα που μπαινει στις βολτες του μπουζι-ου και σου λεει την θερμοκρασια τοπικα της κεφαλης.
Τελειως ενδεικτικα:
http://motorcycle-accessories.cruise...urce=google.gr
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Φιλε Mao 85 μου ξαναξυπνησες το ενδιαφερον για το οργανο θερμοκρασιας στο Bandit και ψαχνωντας λιγο βρηκα κατι.
Για δες και αυτο πιστευω ειναι καλυτερο απο το να ανοιγεις τρυπες !!
http://nswbandits.forumotion.net/t25...ic-gauge-parts
Παιρνεις εναν ανταπτορα τετοιο που δειχνει στην φοτο τον βαζεις στους σωληνες του ψυγειου και του βαζεις οτι οργανο θελεις.
Ο αυστραλος λεει οτι ο σωληνας ειναι φ25 mm αλλα μπορεις να τον μετρησεις!!
http://www.kosonorthamerica.com/new/...rcycle_gauges/
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...SENSOR+ADAPTOR
Εξαρτάται απ'το κολλάρο(μήκος,σχήμα) και το διαθέσιμο χώρο.
ΠΧ στο Vstrom δε χώραγε με τίποτα,τα κολλάρα με το νούμερο 5 εδώ : http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID...RADIATOR_HOSE_
κάνουν γωνία και είναι πολύ μικρά σε μήκος,σχεδόν όσο και ο αντάπτορας,δεν υπήρχε περίπτωση να στεγανοποιεί.
Οπότε κόψαμε το νούμερο 3 και τον βάλαμε εκεί.
Επειδή όμως το 3 είναι στην έξω δεξιά μεριά της μηχανής,το νερό εκεί έδειχνε 60-65.
Λύσεις υπάρχουν πολλές,αλλά θέλει ψάξιμο η υπόθεση και να λαμβάνεις υπ'όψη τα πάντα.
Ισως σε άλλο μηχανάκι με άλλα κολλάρα και χωροταξία να μπαίνει ο αντάπτορας κοντά στο θερμοστάτη.
Jonhdaff ευχαριστω για το ενδιαφερον σου, το ειχα δει και αυτο αλλα δυστηχος δεν θα δειχνει την σωστη θερμοκρασια ακομα και αν το βαλεις αμεσος μετα τον θερμοστατη.
Απο οτι βλεπω μαλλον παμε για τρυπα στο καβουκι του θερμοστατη, κολαουζο και νετα η ιστορια(πρεπει να δω τι παιζει με τον χωρο εκει), ή στην τελικη η πιο απλη λυση οπως πολυ σωστα ειπε ο DrBig ειναι η ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου βιδονοντας τον σενσορα στην ταπα του καρτερ.
DrBig φανταζομαι οτι τα στοιχεια του σενσορα μπορω να τα βρω, επισης στο μανουαλ βρηκα την αντισταση στους 20,50,80,110C-- 2,45κΩ,0,811κΩ, 0,318κΩ, 0,142κΩ αντιστοιχα.
Μπουρουμε να κανουμε κατι?
Χ/σμους
Γιωργος
Αν βαλεις τις τιμες σε ενα speadsheet θα δεις οτι η σχεση δεν ειναι γραμμικη (επομενο).
Απο την αλλη μπορεις με ασφαλεια να υποθεσεις οτι ειναι γραμμικη στην περιοχη που σε ενδιαφερει, μεταξυ 80 και 110C, το οποιο επισης φαινεται αν πλοταρεις τις τιμες που εδωσες.
Η απλουστερη αλλα οχι και φτηνοτερη λυση ειναι να βρεις ενα οργανο που να ειναι καλιμπραρισμενο γι αυτο το θερμιστορ, αν μπορεις να βρεις τον τυπο του.
Αλλιως πας αναγκαστικα σε πατεντα ηλεκτρονικου κυκλωματος το οποιο να μεταφραζει τη αντισταση σε ταση ετσι ωστε πχ οι 80C -> 8V , 90C->9V, 100C->10V κλπ, ωστε να το διαβαζεις απο ενα LED βολτομετρο στο καντραν. Ειναι πολυ ευκολο να γινει και φτηνο, αλλα πρεπει να βρεις καποιον με στοιχειωδεις γνωσεις ηλεκτρονικων. Εγω τα εχω ξεχασει!
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.