Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Αν μπορείς να διαθέσεις μέχρι 3.000-3.500€ μην πάρεις τόσο παλιό μεταχειρισμένο.
Γενικά για πρώτη μηχανή συμφωνώ με το να είναι μεταχειρισμένο γιατί είσαι νέος αναβάτης,
διαφωνώ με το να είναι ΠΟΛΥ μεταχειρισμένο, πάλι γιατί είσαι νεός αναβάτης..
Κοίτα μοτοσυκλέτες 2001 και μετά. Μην κοιτάς 20ετίας+... Άκουσέ με, θα ταλαιπωρηθείς, κι επειδή δεν γνωρίζεις και πολλά από μηχανές υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να σε γδύσει κανένας "ξυπνιος" μηχανικός.
10ετίας και νεότερη με όσο πιο λίγα χιλιόμετρα βρεις και έλεγχο από άνθρωπο δικό σου, η άποψή μου.
Καλή αγορά και πάντα όρθιος να είσαι!!
![]()
Πατέρας πια..
To cbf δεν πρέπει να είναι τόσο παλιό. Αν πάρω CB400, ναι θα κοιτάξω να όσο το δυνατόν νεότερο, αλλά τα περισσότερα που βλέπω στις αγγελίες είναι από τα τέλη των 90's. Αν και φαντάζομαι ότι η κατάσταση και η ανάγκη για περαιτέρω επισκευές επηρεάζεται από τον τρόπο οδήγησης, τυχόν ζημιές, και την συντήρηση που έχει γίνει.
Τώρα για τα χιλιόμετρα, διατηρώ αμφιβολία ότι οι περισσότερες που είναι προς πώληση δείχνουν τα πραγματικά. Άραγε, τα χιλιόμετρα προσδιορίζουν την κατάσταση της μηχανής, ή η κατάσταση προσδιορίζει τα χιλιόμετρα ?
Δεν εχει να κανει με ον-οφφ, αλλα με την ευκολια με την οποια τετοιου ειδους μηχανες σου επιτρεπουν να κινεισαι καθημερινα. Τοσο απο θεμα οικονομιας, οσο και στασης σωματος (ανεσης και δυνατοτητας ελεγχου) και χαρακτηρα με τον οποιο οι κινητηρες τους βγαζουν την ισχυ τους.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Το CBF είναι ο,τι πρέπει. Συνυπογράφω!!
Το CB 400 είναι παλιό. Μην κοιτάς που γράφουν στις αγγελίες 1998-2000 κλπ. Είναι παραεισαγωγής και αυτές είναι οι ημερομηνίες 1ης κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Αυτές είναι μοτοσυκλέτες 20ετίας.
Βέβαια αν είναι καλοσυντηρημένες και τις δίνουν σε καλή τιμή, νομίζω αξίζει να ασχοληθείς, όμως σε κάθε περίπτωση πρέπει να πας με κάποιον που ξέρει. Και αν είναι και μηχανικός, ακόμα καλύτερα!!
Όσον αφορά τα χιλιόμετρα ισχύει το 2ο που είπες.
Γιατί μπορεί να δεις μια μοτοσυκλέτα με 80.000χλμ και να είναι σε κατάσταση βιτρίνας και μια με 30.000χλμ μισοκατεστραμμένη.
Σε αυτά βέβαια ένας ειδικός θα σε βοηθήσει καλύτερα.![]()
Πατέρας πια..
Καλησπέρα
Επειδή απ' όσα διάβασα έχω πειστεί για την αναγκαιότητα του ABS, λέω να κοιτάξω για το CBF600 ABS (που πρότεινε και ο φίλος harris_x πιο πάνω)
Έχει νόημα ή είναι υπερβολικά μεγάλο για πρώτη μηχανή?
ήρεμο ,αξιόπιστο ,φιλικό ,με γραμμικό γκάζι ...από τα πιο ήρεμα 600αρια ...
Eξαιρετική μοτοσυκλέτα, αθάνατο μοτερ, γραμμική λειτουργία., φιλικό στην οδήγηση, καλό κόψιμο τιμονιού για μέσ στην πόλη..
Πάρτο με κλειστά μάτια!!
Απλά προτίμησε το S με το ημι-fairing αν το επιλέξεις.
Καλή αγορά!![]()
Πατέρας πια..