Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 28 από 28

Θέμα: 690 enduroR vs 950superenduro!

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Trickster Προβολή μηνύματος
    Έχω παίξει αρκετά με τον μαμά χάρτη (990) αλλά σε μεικτό κύκλο δεν έχω βγάλει πάνω απο 190 (με αρκετή αττική οδό) και πηγαίνει και σαν σκατά. Για την ώρα έχω τον akrapovic με ενεργοποιημένους αισθητήρες λάμδα και καίω τα πρώτα ντεπόζιτα. Θα δείξει τι θα βγάλει. Επίσης έχω την εντύπωση πως αρκετά ευθύνεται και το sas για την κατανάλωση μου. Οι αμερικανοί υποστηρίζουν πως όταν υπολειτουργεί βγάζει προβλήματα στην κατανάλωση.
    Αν εχεις μοντελο 09+ παρε ενα PCV+autotune.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    αυτό το μηχανάκι δεν είναι που θέλει λάδι "ειδικώνε προδιαγραφόνε"? κάτι μοτόρεξ 10-60 ή κάτι ανάλογο?
    να δώ που θα βρεί ο επίδοξος RTW τράβελερ φουλ συνθετικό τέτοιων προδιαγραφών στο παμίρ, στη κυργιζία, στο περού κλπ κλπ
    αν και δεν εχω κανενα απο τα δυο που διαξιφηζονται,πληροφοριακα μονο το πρωτο 690sm που ηταν σαν πιγκουινος ηθελε αποκλειστικα της motorex το λαδι και αυτο μονο στον πρωτο χρονο παραγωγης,την επομενη χρονια αλλαξε αυτο.ειχε μια ειδικη επικαλυψη στοφαλομπιελες κτλπ.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    που ειναι ο vstromer?10w-60w ή 10w-50w αρκει να εχει την ενδειξη jaso ma
    ωραιο το κιτακι αλλα απο οτι θυμαμαι κανει κανα 3χιλιαρο http://www.youtube.com/watch?v=sTrFOkC4aK0

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    νομιζω στο μοντελο που εβγαλε τωρα 2012 θελει αλλο λαδι

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mtsop
    Εγγραφή
    19/10/2004
    Μηνύματα
    281
    Παίρνουν και άλλο λάδι, απλώς οι ταχύτητες θα κοπανάνε

  6. #21
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Εγω πιστεύω ότι μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά με λιγότερα λεφτά και να είσαι και ενδεχωμένος περισσότερο ευχαριστημένος. Αντί για το 690 παίρνεις ένα μεταχειρισμένο 450 και πας στον Nemes

    http://www.moto.gr/forums/showthread...938&highlight=

    το ψάχνεις λίγο παραπάνω και είσαι έτοιμος

  7. #22
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Να σου πω ακομα καλυτερα ενα παλιοτερο EXC 400 το οποιο ειναι και λιγοτερο αγριο απο τα νεα 450.Αξιοπιστο μοτερ,ηρεμη αποδοση και μια πολυ ωραια βαση για να στησεις επανω του μηχανακι travel enduro.Μπορει στο μελλον να ξεκινησω ενα τετοιο προτζεκτ αλλα θελω να βεβαιωθω οτι θα λειτουργει στοιχειωδως και με ενα κανονικο ορυκτελαιο γιατι αντε να βρεις συνθετικο στις ερημιες του κοσμου.Αν δεν ηταν αυτο το θεμα,το 690 ειναι το τελειο μηχανακι για αυτες τις ανησυχιες
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  8. #23

    Όλοι adventure travellers γίνατε;

    Σα να μου φαίνεται είστε όλοι για να φύγετε...
    Για συνέλθετε λίγο!

  9. #24
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Σωτηρη, πιστευω πως αν τελικα αποφασισεις να κινησε σε χωματινα τερρεν, αποκληστικα κ μονο, τοτε θα σου προτεινα να προβεις σε αγορα ενος 690. Τωρα αν εχεις ηδη σκεφτει μετατροπες κ μοντιφιες....για να κανουν κ τα δυο μοτο κατι καλυτερα, ειτε αυτο θα ειναι το SE ειτε το 690 κ εννοω την τροποποιηση τους σε Rally-dakar-adventure τελοσπαντων, για να ταξιδευει καλυτερα, να εχει μεγαλυτερη αυτονομια κτλ κτλ........θα σου προτεινω να περιμενεις να βγει κ το 800, μπας κ τελικα αυτο να ειναι η απαντηση σου στις αναζητησης σου.
    Θα σου πω μονο οτι πριν καποιους μηνες ημουν στην ιδια φαση αναζητησης κ τελικα κατεληξα στο 950Adv, μιας κ με ενδιεφερε παρα πολυ η ανεση ταξιδιου. Ωστοσο απο ψαξιμο που ειχα ριξει για το 690, θεωρω οτι συνολικα το κοστος ειναι αρκετα υψηλο κ οι συμβιβασμοι αρκετοι, που δυστυχως δεν μπορουσα να τους δικαιολογησω εγω πληρονωντας αυτο το αντιτιμο. Αν τωρα παραμεινεις στην επιλογη του 690 κ απλα φορεσεις ενα μεγαλο ρεζερβουαρ, το κοστος ειναι σχετικα μικρο -ρωτα vstromer-.
    Για το SE θα σου πω μονο οτι παλι δεν αξιζει να βαλεις φραγκο, μιας κ τα σπαει οπως ειναι μαμα, με τους οποιους συμβιβασμους του.....
    640 Adventure εχεις σκεφτει καθολου????
    Μην ξεχνας παντως οτι 690 κ SE δεν δεχονται 2 ατομο....τουλαχιστον οχι για πολυ.....κ πρεπει να σε αγαπαει παρα πολυ για να παει ταξιδι μαζι σου!!!!
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  10. #25
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Υπάρχει ένα 400 για πούλημα & γίνεται το απόλυτο travel enduro.. Δείτε τι κάνουν τα αμερικανάκια..

  11. #26
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    @MikeG και μεχρι να φτασει Αθανασιο Διακο με το 400.....θα πρεπει να τον περιμενει φορτηγο της ΚΤΜ για sevice? To 400 ειναι εκπληκτικο για αλλου ειδους χρηση, οχι αυτη που συζηταμε εδω!
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  12. #27
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από crfouras Προβολή μηνύματος
    @MikeG και μεχρι να φτασει Αθανασιο Διακο με το 400.....θα πρεπει να τον περιμενει φορτηγο της ΚΤΜ για sevice? To 400 ειναι εκπληκτικο για αλλου ειδους χρηση, οχι αυτη που συζηταμε εδω!

    400 κυκλοφορεί καθημερινά στην Αθήνα, με 82000 χιλιόμετρα και μόνο με αλλαγή λαδιών και ρύθμισμα βαλβίδες. Ρωτήστε το γνωστό μηχανικό.
    Επίσης αν του βάλεις λάστιχα Sahara πχ, τότε πας άνετα με 100 - 120 χιλιόμετρα (απλά όχι σταθερό γκάζι). Αν ψάξετε θα δείτε ότι τα οργανωμένα tour της KTM στη Κρήτη και αλλού (Ρουμανία, Τουρκία) γίνονται με 400.

    Σαφώς ένα 690 είναι πιο άνετο..

  13. #28
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος

    Σαφώς ένα 690 είναι πιο άνετο..
    Oυουου,σκετη πολυθρονα.Τι να σου πω
    (Αλλα παντως το γκαζι του ειναι απολαυση)
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. BMW G650 Xchallenge vs KTM 690 Enduro
    από eurotreno2002 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2011, 15:54
  3. Husqvarna Sm610 VS. KTM 690 poio?
    από SwAToNeR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2011, 15:34
  4. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF