αν και δεν εχω κανενα απο τα δυο που διαξιφηζονται,πληροφοριακα μονο το πρωτο 690sm που ηταν σαν πιγκουινος ηθελε αποκλειστικα της motorex το λαδι και αυτο μονο στον πρωτο χρονο παραγωγης,την επομενη χρονια αλλαξε αυτο.ειχε μια ειδικη επικαλυψη στοφαλομπιελες κτλπ.
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
που ειναι ο vstromer?10w-60w ή 10w-50w αρκει να εχει την ενδειξη jaso ma
ωραιο το κιτακι αλλα απο οτι θυμαμαι κανει κανα 3χιλιαροhttp://www.youtube.com/watch?v=sTrFOkC4aK0
νομιζω στο μοντελο που εβγαλε τωρα 2012 θελει αλλο λαδι
Εγω πιστεύω ότι μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά με λιγότερα λεφτά και να είσαι και ενδεχωμένος περισσότερο ευχαριστημένος. Αντί για το 690 παίρνεις ένα μεταχειρισμένο 450 και πας στον Nemes
http://www.moto.gr/forums/showthread...938&highlight=
το ψάχνεις λίγο παραπάνω και είσαι έτοιμος
Να σου πω ακομα καλυτερα ενα παλιοτερο EXC 400 το οποιο ειναι και λιγοτερο αγριο απο τα νεα 450.Αξιοπιστο μοτερ,ηρεμη αποδοση και μια πολυ ωραια βαση για να στησεις επανω του μηχανακι travel enduro.Μπορει στο μελλον να ξεκινησω ενα τετοιο προτζεκτ αλλα θελω να βεβαιωθω οτι θα λειτουργει στοιχειωδως και με ενα κανονικο ορυκτελαιο γιατι αντε να βρεις συνθετικο στις ερημιες του κοσμου.Αν δεν ηταν αυτο το θεμα,το 690 ειναι το τελειο μηχανακι για αυτες τις ανησυχιες
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Σα να μου φαίνεται είστε όλοι για να φύγετε...
Για συνέλθετε λίγο!
Σωτηρη, πιστευω πως αν τελικα αποφασισεις να κινησε σε χωματινα τερρεν, αποκληστικα κ μονο, τοτε θα σου προτεινα να προβεις σε αγορα ενος 690. Τωρα αν εχεις ηδη σκεφτει μετατροπες κ μοντιφιες....για να κανουν κ τα δυο μοτο κατι καλυτερα, ειτε αυτο θα ειναι το SE ειτε το 690 κ εννοω την τροποποιηση τους σε Rally-dakar-adventure τελοσπαντων, για να ταξιδευει καλυτερα, να εχει μεγαλυτερη αυτονομια κτλ κτλ........θα σου προτεινω να περιμενεις να βγει κ το 800, μπας κ τελικα αυτο να ειναι η απαντηση σου στις αναζητησης σου.
Θα σου πω μονο οτι πριν καποιους μηνες ημουν στην ιδια φαση αναζητησης κ τελικα κατεληξα στο 950Adv, μιας κ με ενδιεφερε παρα πολυ η ανεση ταξιδιου. Ωστοσο απο ψαξιμο που ειχα ριξει για το 690, θεωρω οτι συνολικα το κοστος ειναι αρκετα υψηλο κ οι συμβιβασμοι αρκετοι, που δυστυχως δεν μπορουσα να τους δικαιολογησω εγω πληρονωντας αυτο το αντιτιμο. Αν τωρα παραμεινεις στην επιλογη του 690 κ απλα φορεσεις ενα μεγαλο ρεζερβουαρ, το κοστος ειναι σχετικα μικρο -ρωτα vstromer-.
Για το SE θα σου πω μονο οτι παλι δεν αξιζει να βαλεις φραγκο, μιας κ τα σπαει οπως ειναι μαμα, με τους οποιους συμβιβασμους του.....
640 Adventure εχεις σκεφτει καθολου????
Μην ξεχνας παντως οτι 690 κ SE δεν δεχονται 2 ατομο....τουλαχιστον οχι για πολυ.....κ πρεπει να σε αγαπαει παρα πολυ για να παει ταξιδι μαζι σου!!!!
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....
Υπάρχει ένα 400 για πούλημα & γίνεται το απόλυτο travel enduro.. Δείτε τι κάνουν τα αμερικανάκια..
@MikeG και μεχρι να φτασει Αθανασιο Διακο με το 400.....θα πρεπει να τον περιμενει φορτηγο της ΚΤΜ για sevice? To 400 ειναι εκπληκτικο για αλλου ειδους χρηση, οχι αυτη που συζηταμε εδω!
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....
400 κυκλοφορεί καθημερινά στην Αθήνα, με 82000 χιλιόμετρα και μόνο με αλλαγή λαδιών και ρύθμισμα βαλβίδες. Ρωτήστε το γνωστό μηχανικό.
Επίσης αν του βάλεις λάστιχα Sahara πχ, τότε πας άνετα με 100 - 120 χιλιόμετρα (απλά όχι σταθερό γκάζι). Αν ψάξετε θα δείτε ότι τα οργανωμένα tour της KTM στη Κρήτη και αλλού (Ρουμανία, Τουρκία) γίνονται με 400.
Σαφώς ένα 690 είναι πιο άνετο..