Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 42 από 42

Θέμα: Τότε που δεν μας έπιανε νύστα

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ τα τοτε ηταν πολυ γρηγοροτερα και δυστροπα απο τα τωρα.και οι αναβατες τους πολυ πιο @@ατοι απο τους τωρινους.

    τοτε ειχες κτηνωδη δυναμη (και τωρα εχεις),διχρονους κινητηρες (δλδ μηχανοφρενο 0),δεν ειχες φρενα,δεν ειχες πλαισιο,δεν ειχες λαστιχα,δεν ειχες ηλεκτρονικα,δεν ειχες αναβατες αθλητες και οι διαφορες τους μετα απο 20 χρονια ειναι κανα 2λεπτο!!!

    τωρα εχεις κτηνωδη δυναμη (αλλα πολυ πιο διαχειρισιμη),τετραχρονους κινητηρες (δλδ κοβει το μοτερ),φρενουκλες,πλαισιαρες,ψαλιδια απο αλλου και αναβατες που εχουνε απο διαιτολογους μεχρι ψυχολογους για να κανουνε 2 λεπτα ταχυτερα τον αγωνα και με θεαμα 0.

    σε μια συγκριση εποχων θα πω οτι τοτε ειχαν @@ μηχανακια με οδηγους με @@ ενω τωρα εχουμε μηχανακια με @@ και @@ οδηγους (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ Ε!!!ΜΗ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΑ ''ΩΠΑ ΡΕ ΝΤΡΑΙΒΟΝΙ''!!!!)

    παρ' ολα αυτα ειμαι χαρουμενος που ζω στο σημερα και μπορω να καβαλαω χωρις να φλερταρω τοσο με την πτωση οσο οι τοτε μοτοσυκλετιστες.

    my 2 cents.
    ρε συ Γιωργο τι λες?
    2 λεπτα ειναι λιγα? στους 25 γυρους ειναι ενας γυρος+...
    ειναι σαν να τρεχουν τα GP με τα CRT...
    η μεση ωριαια του Doohan στο Mugello το 1993 ηταν 164,3 χλμ και του Lorenzo το 2011 ηταν 173χλμ...
    9 χλμ μεση ωριαια ξερεις τι σημαινει? ασχετα απο τους γυρους...
    για να καταλαβεις στο Qatar το πρωτο CRT ειχε 4χλμ μικροτερη μεση ωριαια με το πρωτο GP...και ειδες που ηταν τα CRT...στην Jerez το ιδιο..στο Estoril το ιδιο...σταθερα 4 χλμ το ΠΡΩΤΟ CRT με το πρωτο GP.
    9 χλμ ειναι σαν να τρεχει ο τελευταιος των CRT με τον Stoner...

    εγω θα πω οτι τα μηχανακια ειναι αναλογα των οδηγων και του τοτε και του σημερα...

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    και αλλη μια συγκριση...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Rainey.jpg 
Προβολές:	125 
Μέγεθος:	48,8 KB 
ID:	257464

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Stoner.jpg 
Προβολές:	126 
Μέγεθος:	54,9 KB 
ID:	257465

  3. #33
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ρε συ Γιωργο τι λες?
    2 λεπτα ειναι λιγα? στους 25 γυρους ειναι ενας γυρος+...
    ειναι σαν να τρεχουν τα GP με τα CRT...
    η μεση ωριαια του Doohan στο Mugello το 1993 ηταν 164,3 χλμ και του Lorenzo το 2011 ηταν 173χλμ...
    9 χλμ μεση ωριαια ξερεις τι σημαινει? ασχετα απο τους γυρους...
    για να καταλαβεις στο Qatar το πρωτο CRT ειχε 4χλμ μικροτερη μεση ωριαια με το πρωτο GP...και ειδες που ηταν τα CRT...στην Jerez το ιδιο..στο Estoril το ιδιο...σταθερα 4 χλμ το ΠΡΩΤΟ CRT με το πρωτο GP.
    9 χλμ ειναι σαν να τρεχει ο τελευταιος των CRT με τον Stoner...

    εγω θα πω οτι τα μηχανακια ειναι αναλογα των οδηγων και του τοτε και του σημερα...
    τη στιγμη ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ τα τζιπι με τα crt ειναι αστειο να μιλαμε για τη συγκριση των τζιπι με τα τοτινα μηχανακια και οδηγους.μονος σου λες οτι τα μηχανακια που τρεχουνε σημερα μαζι με τα τζιπι ειναι αντιστοιχα σε επιδοσεις με τα τοτινα (μονο που τοτε τα μηχανακια δεν ηταν σαν τα crt αλλα πολυ χειροτερα.)

    συμπερασμα:οι τοτινοι οδηγοι με τα τοτινα μηχανακια τους θα μπορουσαν ανετα να στηθουνε στο γκριντ μαζι με τα τζιπια.

    ε για την προοδο της τεχνολογιας μεσα στην 20ετια αυτο εμενα δε μου λεει και τπτ σε τελικη αναλυση περα απο το οτι στη ταδε πιστα αντι να δω μαχες μεταξυ των οδηγων και με τα μηχανακια τους για 25 γυρους,με παιρνει ο υπνος για 26 γυρους.

    χεστηκαμε κοινως.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    τη στιγμη ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ τα τζιπι με τα crt ειναι αστειο να μιλαμε για τη συγκριση των τζιπι με τα τοτινα μηχανακια και οδηγους.μονος σου λες οτι τα μηχανακια που τρεχουνε σημερα μαζι με τα τζιπι ειναι αντιστοιχα σε επιδοσεις με τα τοτινα (μονο που τοτε τα μηχανακια δεν ηταν σαν τα crt αλλα πολυ χειροτερα.)

    συμπερασμα:οι τοτινοι οδηγοι με τα τοτινα μηχανακια τους θα μπορουσαν ανετα να στηθουνε στο γκριντ μαζι με τα τζιπια.

    ε για την προοδο της τεχνολογιας μεσα στην 20ετια αυτο εμενα δε μου λεει και τπτ σε τελικη αναλυση περα απο το οτι στη ταδε πιστα αντι να δω μαχες μεταξυ των οδηγων και με τα μηχανακια τους για 25 γυρους,με παιρνει ο υπνος για 26 γυρους.

    χεστηκαμε κοινως.

    μα τωρα τα CRT ειναι ενα τσιρκο...κανουν τις κορινες μεσα στην πιστα για τους αλλους...
    φαινεται ξεκαθαρα οτι τα μηχανακια ειναι κατωτερα προσδοκιων σε σχεση με τους οδηγους τους. ανετα ο De Puniet θα εβγαινε 6αδα αν ειχε ενα yamaha M1...
    εγω εκανα την συγκριση των τοτε μηχανακιων με τα CRT για να καταλαβεις την διαφορα τους με τα σημερινα GP...

    το οτι θα στηνοντουσαν ανετα τα τοτε GP με τα σημερινα δεν μου λεει κατι γιατι θα ηταν το slow motion το ιδιο...

    αρα αυτο τι σημαινει?
    οτι οι οδηγοι μια χαρα μπορουν να τα πανε (και τα τοτε και τα τωρα)...

    οι μαχες δεν υπαρχουν γιατι δεν υπαρχει χρημα... οι μονες κατασκευαστριες που σπρωχνουν χρημα ειναι η Honda και η Yamaha. εκει εχουμε και μια διαφορα κλασης οδηγων (Stoner-Lorenzo) με αποτελεσμα να βλεπουμε βαρετους αγωνες απο την πλευρα μαχων. γενικα ομως το να βλεπω τον Stoner να παταει την μπροστα ροδα στο κερμπ και να ακολουθει η πισω γλιστρωντας με τερμα γκαζι και με τους 2 τροχους, ειναι κατι που δεν το βλεπω συνεχεια...

  5. #35
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Μάλλον έχεις σταματήσει ν'ασχολείσαι με WRC,τα βοηθήματα που λες ποτέ δεν υπήρχαν...και τα wrc μέχρι πριν 2 χρόνια είχαν 200 άλογα στο ρελαντί...

    Φυσικά είναι δυσκολότερο το evo να οδηγηθεί στο όριο γιατί παίρνει μια στροφή με 180 ενώ αυτό της Μισέλ με 140.
    40+ διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
    Ρώτα όποιον οδηγό αγώνων θες(έχω ρωτήσει) και μου επιβεβαίωσε αυτό που σου γράφω.
    Το παλούκι δεν είναι το γλίστρημα λόγω υπερβολικής ιπποδύναμης και λίγα χλμ,αλλά το οριακό φρενάρισμα και το στρίψιμο με εξωφρενικά χιλιόμετρα.
    Οι κινήσεις σου πρέπει να'ναι χειρουργικές και ή αίσθηση της ταχύτητας εκπληκτική.
    Γι'αυτό δε βλέπεις πλέον θερμοκέφαλους οδηγούς(Μοντόγια,Βάτανεν) να κάνουν καριέρα,αυτά τα χαρακτηριστικά δεν ειν'εύκολο να τ'αποκτήσουν όλοι,δεν κάνουν για όλους τους χαρακτήρες.


    Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανάκια.

    ΥΓ:τα 600+ άλογα του Άουντι σπάνια τα χρησιμοποιούσαν στο έπακρο,μόνο στις ευθείες(ο Ρερλ το'χει επιβεβαιώσει),ενώ τα σχεδόν 400(300 μόνο στα χαρτιά) των μέχρι πρότινως WRC τα χρησιμοποιούσαν παντού.


    Δηλαδη ( για να στο συγκρινω το παραπανω σε μηχανακια ) μου λες οτι ......

    Σαφως ενα gsxr του σημερα ειναι ποιο δυσκολο να μπει με 150 σε μια φουρκετα απο ενα boldor 900 που θα παλευεις να μπει με 120...????

    ( Και δεν σου συζηταω ποσο ποιο ευκολο θα ειναι να μπεις με 100 με ενα samoyrai 750 .....)


    Χωρις παρεξηγηση....

    Ειλικρινα ποσο χρονων εισαι και εαν εχεις οδηγησει ποτε οτιδιποτε πριν του 94-95 μοντ....???



    Και τα τεχνικα χαρακτηριστικα των σημερινων wrc.......

    http://www.autotriti.gr/data/magazin...9145_28319.asp

    Τελευταία τροποποίηση από STOYBI; 12/05/2012 στις 22:07.

  6. #36
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ρε συ Γιωργο τι λες?
    2 λεπτα ειναι λιγα? στους 25 γυρους ειναι ενας γυρος+...
    ειναι σαν να τρεχουν τα GP με τα CRT...
    η μεση ωριαια του Doohan στο Mugello το 1993 ηταν 164,3 χλμ και του Lorenzo το 2011 ηταν 173χλμ...
    9 χλμ μεση ωριαια ξερεις τι σημαινει? ασχετα απο τους γυρους...
    για να καταλαβεις στο Qatar το πρωτο CRT ειχε 4χλμ μικροτερη μεση ωριαια με το πρωτο GP...και ειδες που ηταν τα CRT...στην Jerez το ιδιο..στο Estoril το ιδιο...σταθερα 4 χλμ το ΠΡΩΤΟ CRT με το πρωτο GP.
    9 χλμ ειναι σαν να τρεχει ο τελευταιος των CRT με τον Stoner...

    εγω θα πω οτι τα μηχανακια ειναι αναλογα των οδηγων και του τοτε και του σημερα...

    Σου ξαναειπα και παραπανω ....


    Τσεκαρε οτι μιλαμε ακριβως για την ιδια πιστα.......


    Τι συνολο μηκους σε κμ ειχε τοτε και εαν ειναι ιδια σημερα.....

    πχ εαν τοτε η πιστα ειχε μια. δυο ποιο κλειστες στροφες απο την σημερινη μορφη της μιλαμε για καποια χιλιοστα ( ισως και δευτερολεπτο ) στον καθε γυρο και διαμορφωση της μεσης ωριαιας......

    Και να μην ξεχναμε σαφως και συνεχιζω να υποστηριζω οτι τα τοτε διχρονα gp ηταν ποιο δυνατα.....

    Σε μια πιστα ομως δεν παιζει ρολο μονο αυτο.....

    Με λιγα λογια τα σημερινα πλαισια και αναρτησεις θα τα βλεπαμε τοτε μονο στο star treck με τον Σποκ αναβατη.....!!!



  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Σου ξαναειπα και παραπανω ....


    Τσεκαρε οτι μιλαμε ακριβως για την ιδια πιστα.......


    Τι συνολο μηκους σε κμ ειχε τοτε και εαν ειναι ιδια σημερα.....

    πχ εαν τοτε η πιστα ειχε μια. δυο ποιο κλειστες στροφες απο την σημερινη μορφη της μιλαμε για καποια χιλιοστα ( ισως και δευτερολεπτο ) στον καθε γυρο και διαμορφωση της μεσης ωριαιας......

    Και να μην ξεχναμε σαφως και συνεχιζω να υποστηριζω οτι τα τοτε διχρονα gp ηταν ποιο δυνατα.....

    Σε μια πιστα ομως δεν παιζει ρολο μονο αυτο.....

    Με λιγα λογια τα σημερινα πλαισια και αναρτησεις θα τα βλεπαμε τοτε μονο στο star treck με τον Σποκ αναβατη.....!!!


    το Mugello ειναι ιδιο απο το 1974 εως σημερα...
    και το Brno ειναι ιδιο απο το 1987 εως σημερα...

    η Laguna Seca εχει αλλαξει...

    επισης NSR 500
    και RCV211V

    πιο πολλα αλογα το 1000αρι...

  8. #38
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Εγώ το μόνο που θα πω είναι καλητερα δείτε ένα αγώνα τού τότε. ...

    Και τα τότε δυνατά. Μηχανάκια στο τέλος των διχρονων περίπου. 200 άλογα έβγαζαν. Αλλά το. Θέμα πως τα έβγαζαν όταν τότε μιλούσαμε. Για φάσμα στροφών περίπου 2.5-3 χιλιάδες στροφές ,προσωπικά πιστεύω ότι τότε ο οδηγός ασχολούνταν περισσότερο με το μηχανάκι του από ότι τώρα
    Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις

  9. #39
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Για να το πω πιο Λιάνα είναι σαν τήν διάφορα 600 με 1000 .το 600 δεν σηκώνει λάθη. Τώρα αν πάμε. Ακόμα. Παλιότερα. Με 50ρια στα gp εκεί να δεις γέλιο παντού ψοφια άλλα για 1000-1500 στροφές. Βγαζαν 20αλπγα με φρένα. Ποδηλάτου και πλαίσι


    Sorry. Γράφω από το κινητό γιαυτό μερικά κουλa στο μυνημα
    Τελευταία τροποποίηση από imitrelos; 13/05/2012 στις 03:33.
    Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις

  10. #40
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μα τωρα τα CRT ειναι ενα τσιρκο......
    τραβα να βγαλεις αναπηρικη συνταξη!βασικη προυποθεση ειναι να προσκομισεις διαφορα χαρτια,ιατρικες εξετασεις κλπ κλπ.για σενα θα ειναι πιο ευκολο.εκτυπωσε τι σου γραφω και τι μου γραφεις και πηγαινε στο πλησιεστερο ικα!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    τραβα να βγαλεις αναπηρικη συνταξη!βασικη προυποθεση ειναι να προσκομισεις διαφορα χαρτια,ιατρικες εξετασεις κλπ κλπ.για σενα θα ειναι πιο ευκολο.εκτυπωσε τι σου γραφω και τι μου γραφεις και πηγαινε στο πλησιεστερο ικα!!!

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Δηλαδη ( για να στο συγκρινω το παραπανω σε μηχανακια ) μου λες οτι ......

    Σαφως ενα gsxr του σημερα ειναι ποιο δυσκολο να μπει με 150 σε μια φουρκετα απο ενα boldor 900 που θα παλευεις να μπει με 120...????

    ( Και δεν σου συζηταω ποσο ποιο ευκολο θα ειναι να μπεις με 100 με ενα samoyrai 750 .....)


    Χωρις παρεξηγηση....

    Ειλικρινα ποσο χρονων εισαι και εαν εχεις οδηγησει ποτε οτιδιποτε πριν του 94-95 μοντ....???



    Και τα τεχνικα χαρακτηριστικα των σημερινων wrc.......

    http://www.autotriti.gr/data/magazin...9145_28319.asp

    Φίλε μου μπορέις να πιστεύεις ό,τι θες.

    Επίσης χωρίς παρεξήγηση δεν έχει καμμιά σχέση πόσο χρονών είμαι:σου μεταφέρω το τί μου έχουν πει οδηγοί αγώνων που μπορούν να πάνε κάτι στα όριά τους(εγώ όπως και το 99% των συμφορουμιτών δεν μπορούμε) για το τί είναι δυσκολότερο.
    Αφού ρωτάς όμως είμαι 37.

    Ακόμα σου είπα τα μέχρι πρότινος WRC (δηλαδή και το 2010) τί κάνανε,από πέρσυ αλλάξανε και τα κάνανε 1600.Εξακολουθούν βέβαια να'ναι απίστευτα δύσκολα στο όριό τους,περισσότερο απ'τα GRB με αυτό που σ'αρέσει:μηχανικό κιβώτιο,χωρίς σοφιστικέ διαφορικά.

    Tώρα,συγκριτικά Boldor GSXR φυσικά είναι απείρως δυσκολότερο να μπεις με 150.
    Ξέρεις γιατί;
    Γιατί όταν το χάσεις θα το χάσεις απότομα και χωρίς προειδοποίηση,με τραγικές συνέπειες.
    Άσε που είναι απίστευτα ζόρι το να φρενάρεις σα το Rossi,ακριβώς στο τέλος.
    Τέτοια ικανότητα δε την είχε όυτε ο Ρέινι,ούτε ο Ντούχαν,ούτε ο Σβαντζ.

    ΥΓ:Αν βρω δηλώσεις του Ρερλ(νομίζω πριν 4 χρόνια συνέντευξη) που λέει σαφώς ότι με τα WRC είναι πολύ πιο δύσκολο και επικίνδυνο να τα πας οριακά σε σχέση με τα group B θα την ποστάρω,έτσι για να σου φύγει η απορία.
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 13/05/2012 στις 11:15.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Δεν ξέρουμε από που θα μας έρθει.
    από kaps στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2006, 22:26
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 14:53
  3. Αφού δεν μας σηκώνεται...
    από fastheo στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2004, 19:16
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 09:32
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2004, 17:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF