Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: μετατροπη zxr400

  1. #1
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166

    μετατροπη zxr400

    εχουμε και λεμε.. ενα ζχρ400 με τρυπιο πιστονι και 4 βαλιβδιες κομμενες οι οποιες οι δυο αγνοουνται.. ενα περρισιο μοτερ xt-srx 500 που πιθανως δουλευει. ρευματα κλπ ολα κομπε και λειπουν μονο καρμ (θα ταιριαξω απο αλλο) και εξατμιση. με μια προχειρη τοποθετηση ειδα οτι για να κατσει το οτερ σχετικα κεντρο το γραναζι θα ειναι μεσα.. δηλαδη καβαλωντας την μηχανη θα το βλεπεις οιο δεξια απο οτι θα πρεπε να ειναι. και η λυση ειναι οφσετ γραναζι. αλλα 60ε το φτηνοτερο που βρηκα ειναι πολλα και μαλιστα η λυση δεν θα ειναι "μονιμη". σκεφτομαι να φτιαξω σε μηχανουργειο μια πλατφορμα πανω στην οποια να βιδωνει ενα κανονικο μπροστινο γραναζι.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    What is the point?

    θα εχεις ενα μοτο με πλαισιο και αναρτησιες-φρενα που σκοτωνουν με ενα μοτερ πτωμα....!

    δεν επισκευαζεις το μοτερ καλυτερα....

  3. #3
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    η κατασταση των οικονομικων μου λεει φτιαξτο με οτι εχεις. εξαλλου ολες οι αλλαγες που κανω παντα ειναι αναστρεψιμες. οποτε οταν βρεθει ο καταλληλος δοτης στην καταλληλη τιμη θα αλλαξουν τα πλανα μου. ως τοτε μπορω να μετατρεπω.. εξαλου δεν τα ελεγες κι αργα τα σουπερμονο...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Αν κατάλαβα τι θες να φτιάξεις, με την πλατφόρμα που λες γίνεται. Θα πρέπει όμως να φτιάξεις και αντάπτορα - προέκταση της εξόδου του κιβωτίου η οποία καλό θα είναι να εδράζεται και σε ένα έξτρα ρουλεμάν στην πλατφόρμα.

    Όλα αυτά θα σου στοιχίσουν σίγουρα παραπάνω από τα 60€ του offset γραναζιού, εκτός και αν ο μηχανουργός είναι φίλος σου και πληρώσεις μόνο υλικά.

    Τα supermono σίγουρα δεν είναι αργά, αλλά για να κάνεις το μοτέρ σου να αποδίδει σαν supermono ( ή έστω σαν του zxr ) χωρίς να σπάει θες παραπάνω λεφτά από αυτά που απαιτεί η επισκευή του μοτέρ του zxr.

    Θα με ενδιέφερε πάντως να δω μια τέτοια μετατροπή...
    Τελευταία τροποποίηση από Kotselakos; 16/05/2012 στις 12:20.
    Κωστής

  5. #5
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    προς στιγμην θια μεινει μαμα. ξερω ποσο δικιο εχεις για την βελτιωση ενος τετοιου κινητηρα (τρυπιος κουμπαρας)

    αλλιως η λυση που σκεφτομαι ειναι μοτερ απο tzr tdr 250 που ειναι σχετικα φθηνο.

  6. #6
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    το μοτερ του καβασακι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Photo0108.jpg 
Προβολές:	442 
Μέγεθος:	92,0 KB 
ID:	257906

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Photo0109.jpg 
Προβολές:	442 
Μέγεθος:	95,9 KB 
ID:	257907

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Photo0110.jpg 
Προβολές:	442 
Μέγεθος:	92,7 KB 
ID:	257908

  7. #7
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    πω πω πάρτυ έγινε εκεί μέσα
    Give me fuel, Give me fire

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Σιγά τη ζημιά ρε, σου έχω έτοιμη τσάμπα λύση...

    Τάπωσε καρμπυρατέρ και εξάτμιση του προβληματικού κυλίνδρου, κατάργησε το φαιρινγκ και βάλτου προβολέα, βάψτο πορτοκαλί με αυτοκόλλητα Laverda Jota και έτοιμο το εργαλείο...

    Χμμμ... δίχρονο δικύλινδρο ε; Τώρα μιλάς σωστά, τώρα να σ' ακούσω...
    Κωστής

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Πως εγινε ετσι το ZXR?
    Αυτα βαράγανε φουρκέτες βέβαια, οπότε σε κάποια χαμένη αλλαγή εγινει μπαμ μάλλον.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Καλησπέρα έχουμε μιλήσει παλιά στο τηλέφωνο όταν έψαχνα ψυγείο λαδιού για το δικό μου srx συμφωνώ με τα παιδιά , no point ,από τις δουλειές σου που παρακολουθώ είναι προφανές ότι η όρεξή σου για δουλειά περισσεύει.Αλλά τώρα πλαίσιο 4κύλινδρου με mono επάνω αφενώς σαν "ανάποδο φτιάξιμο" μου ακούγεται αφετέρου το 400ρι srx που έγινε 500ρι προφανώς από διαδρομή (στροφαλομπιέλα τι θα λέει άραγε ?) άστο ,μάζευε κανά φράγκο χάζευε car.gr και να είσαι πολύ φειδωλός στις μετατροπές ,μόνο αν είσαι σίγουρος προχώρα.Όσο και αν είσαι ευλαβικός ως προς το αναστρέψιμο της κάθε αλλαγής τα λεφτά της κάθε πατέντας μάλλον χαμένα θα πάνε!
    ΥΓ "Κάντο Jota" α ρε Κωστή νάσαι καλά ακόμα γελάω...

  11. #11
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Photo0113.jpg 
Προβολές:	324 
Μέγεθος:	79,7 KB 
ID:	260457

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Photo0114.jpg 
Προβολές:	326 
Μέγεθος:	67,1 KB 
ID:	260458

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Photo0116.jpg 
Προβολές:	326 
Μέγεθος:	64,6 KB 
ID:	260459

    οπως φαινεταιτο μοτερ για να κατσει η αλυσιδα ισια πρεπει να ειναι αριστερα. ετσι το κεντρο βαρους του παει στα αριστερα. αρα θελει οφσετ γραναζι για να κατσει σωστα.. και μονο αυτο μου φτανει για μην ασχοληθω αλλο..

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motor12
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    135
    αν ειναι να βρεις μοτερ βρες ενα τετρακυλινδρο οσο πιο μεγαλο σε κυβικα
    1000αρι ας πουμε που να χωρεσει εκει μεσα
    και μετα με τοσο κοντο μεταξονιο θα γινει κτηνος και εμφανιση μοντερνο κλασσικου αγωνιστικου
    θα σκιζει

  13. #13
    βασικα θα εχεις μονοκυλινδρο με τεραστιο φαρδος... πιο καλα φενοντε τα μονοκυληνδρα σε πλαισια απο TZR/RGV/NSR

    θα ελεγα να το σπασεις και να το δοσεις ανταλακτικα.. αλοστα τα ΖΧR τα δηνουν κατω απο 1000ρικο αν θες ξανα ενα! δεν αξηζει να το φτιαξεις
    ORGIA!!!!!

  14. #14
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    εγκαταληφθηκε προσωρινως μιας αποφασισε ο αδερφος να το κανει γνησιο οταν βρει ενα μοτερ σε λογικη τιμη. υπαρχουν πολλα που ολοκληρα το μαγαζι τα δινει 500-600ε και για μοτερ ζηταει 350.. ε δεν ειναι λογικο.. προτιμω να το παρω και να το σφαξω. TZR μολις πριν ενα μηνα πηρα.. 2.. ενα 2501ΚΤ κι ενα 125 4DL. θα δω τι θα κανω και με τι..

  15. #15
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    το zxr δεθηκε ειναι λειτουργικο και πωλειται. ο κινητηρας αντικατασταθηκε εξολοκληρου με αλλον, μας κανει ενα περιεργο θορυβο, παρολο που ειναι χρονισμενο σωστα, τελοσπαντων δεν υπαρχει χωρος πλεον για να ασχοληθουμε αλλο και το ρευστο στερεψε.. και μιας κι εγω το εχω ηδη πουλησει στον αδερφο μου (απλα μου εδωσε τα χρηατα που εδωσα) κι εχω ηδη αλλα δυο μηχανακια στα σκαρια, τρια μαλλον.. δεν μπορω αλλο. για τα υπολοιπα με πμ. η αγγελια πωλησης του αδερφου μου.. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3309962/ ναι! τον πουλαμε κι αυτον.. οι φωτο ειναι παλιες, η διαφορα ειναι σχετικα μικρη ομως.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  2. FZ6 μετατροπή
    από THEOD στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2004, 15:13
  3. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01
  4. μετατροπη σε super motard,part 1/τροχοι
    από tools στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 13:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF