Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Πως βγαίνει ο λαιμός (KTM 400 exc)

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Πως βγαίνει ο λαιμός (KTM 400 exc)

    Ρε παλικάρια, πως σκ@τ@ βγαίνει ο λαιμός της εξάτμισης στο KTM 400 exc?
    Το τελικό το έβγαλα, τις βίδες που πιάνουν στο κινητήρα τις έβγαλα, τη βίδα στο πλάι του λαιμού την έβγαλα, τα ελατήρια βγήκαν. Το τραβάω αλλά @@. Σκαλώνει μεταξύ ανάρτησης και πλαισίου...

    Πρέπει να λύσω όλο το μηχανάκι να πούμε....



  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Βγάλε το υποπλαίσιο και στριψτον λίγο προς τα έξω...


    Δεν θα καταφέρεις και τίποτε, αλλά άλλη φορα να παίρνεις μηχανάκι με διπλούς διαιρούμενους λαιμούς..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Βγάλε το υποπλαίσιο και στριψτον λίγο προς τα έξω...


    Δεν θα καταφέρεις και τίποτε, αλλά άλλη φορα να παίρνεις μηχανάκι με διπλούς διαιρούμενους λαιμούς..

    Αυτό σκέφτηκα και εγώ.. αλλά & πάλι νομίζω ότι θα σκαλώνει μεταξύ πλαισίου & ανάρτησης.. & ήθελα να το αποφύγω να βγάλω το υποπλαίσιο για να μη βγάλω την εισαγωγή αέρα του carb..

    Θα το δοκιμάσω και αυτό.

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αν βγάλω την ανάρτηση τότε βγαίνει λαιμός άνετα. Πως βγαίνει όμως.....? Οι βίδες δε ξεσφύγγουν με τίποτα. Έχουν loctite? Να τις ζεστάνω λίγο με ένα φλόγιστρο?
    Στο servive manual του αμορτισέρ, αλλά και του κινητήρα δεν αναφέρει πως βγάζουμε το αμορτισέρ...

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Να τις ζεστάνω λίγο με ένα φλόγιστρο?
    ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.....!!!

    Αν βάλεις φλόγιστρο στην πάνω βίδα θα τα φτύσει το δοχείο αζώτου και στην κάτω θα λιώσεις την ροδέλα teflon που έχει αντί για ρουλεμάν (και αν το παρακάνεις θα τα φτύσει η τσιμούχα..)

    Βγάλε μόνο την πάνω βίδα και το αμορτισέρ θα έρθει άνετα προς τα πίσω (κανόνισε να στηρίζεις το μηχανάκι στην ποδιά και να φέρεις με το χερι το ψαλίδι σε σημείο που θα βγαίνει χωρίς ζόρι ο άξονας της βίδας)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Να τις ζεστάνω λίγο με ένα φλόγιστρο?
    Ναι, απλά φρόντισε να το έχεις περιλούσει πρώτα με βενζίνη...

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Ναι, απλά φρόντισε να το έχεις περιλούσει πρώτα με βενζίνη...

    Εξυπνάδες... Το αμορτισέρ βγήκε άνετα, αφού βγήκε και το υποπλαίσιο

  8. #8
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    θελω και γω να βγαλω τον λαιμο για καθαρισμα...

    μιχαλη ,παιζει να το κανεις φωτοροματζο?


  9. #9
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    θελω και γω να βγαλω τον λαιμο για καθαρισμα...

    μιχαλη ,παιζει να το κανεις φωτοροματζο?

    Ναι, θα φτιάξω καινούριο thread, μόλις έχω μερικές απαντήσεις στο άλλο thread που έχω ποστάρει, ώστε να συνεχίσω το λιφτινγκ.


    Εν ολίγοις πάντως,
    α) σήκωσε το μηχανάκι ψηλά,
    β) βγάλε το τελικό με τις δύο βίδες που έχει και το ελατήριο,
    γ) βγάλε τις 2 βίδες της εξαγωγής με τα ελατήρια τους,
    δ) βγάλε τη βίδα που κρατάει το λαιμό στο πλαίσιο
    ε) ξεβίδωσε τη πάνω βίδα της ανάρτησης
    στ) βγάλε υποπλαίσιο
    ζ) ρίξε την ανάρτηση προς τα πίσω
    η) παίρνεις το λαιμό στα χέρια

  10. #10
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Ναι, θα φτιάξω καινούριο thread, μόλις έχω μερικές απαντήσεις στο άλλο thread που έχω ποστάρει, ώστε να συνεχίσω το λιφτινγκ.


    Εν ολίγοις πάντως,
    α) σήκωσε το μηχανάκι ψηλά,
    β) βγάλε το τελικό με τις δύο βίδες που έχει και το ελατήριο,
    γ) βγάλε τις 2 βίδες της εξαγωγής με τα ελατήρια τους,
    δ) βγάλε τη βίδα που κρατάει το λαιμό στο πλαίσιο
    ε) ξεβίδωσε τη πάνω βίδα της ανάρτησης
    στ) βγάλε υποπλαίσιο
    ζ) ρίξε την ανάρτηση προς τα πίσω
    η) παίρνεις το λαιμό στα χέρια
    οκ ευχαριστω πολύ...

    Μάλλον θα πρέπει να αγοράσω πρώτα ένα δυναμόκλειδο για να μοντάρω σωστά μετά...

    Έχεις υπ'όψιν σου που θα χρειαστεί κόλλα σπιρωματος μετά;

  11. #11
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    οκ ευχαριστω πολύ...

    Μάλλον θα πρέπει να αγοράσω πρώτα ένα δυναμόκλειδο για να μοντάρω σωστά μετά...

    Έχεις υπ'όψιν σου που θα χρειαστεί κόλλα σπιρωματος μετά;
    Δεν είχε κάπου loctite. & νομίζω ότι & χωρίς δυναμόκλειδο κάνεις τη δουλειά.

  12. #12

Παρόμοια θέματα

  1. Μπαταρία Ktm 400 Exc
    από MikeG στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2011, 18:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF