1) Δεν ειναι τεκμηριο αυτο που εδωσες. Μια αποψη ενος/δυο/τριων χρηστων. ΄Το τεκμηριο εχει να κανει με αυστηρη επιστημονικη μεθοδο.
2) Ουτε εγω εχω τεκμηριο, το διαβασα στο advrider κατα καιρους απο διαφορους, και εχουν και εκει gps.
3) Με βολευει ομως η δικη σου εκδοχη γιατι ετσι εχω τελικη τα 220![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
με λιγα λογια τελικιαζετε οτι με ενα στρομα.... και ειστε και φτερο στον ανεμο σε σχεση με το βε που ειναι κ βραχος
Ban 'em all
εγω τσεκαρισμενο με το GPS Garmin βλεπω διαφορα 8χλμ......απο κοντερ...
Mε το μαυρο το 950, μοντελο 04 κ το αναφερω γιατι τα επομενα μοντελα παραγωγης 950cc, γνωστα ως κ 5Μ, φεραν διαφορετικες κεφαλες, απο τα προιγουμενα τα & επανερχομαι απλα να πω οτι σε κατηφορα ειχα δει κ 238......κ να σημειωθει χωρις ακραπες.....
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....
@ ego o idios ...........στον γκρεμο, με ευνοικο τυφωνα κ το μεσαιο πανι τιγκα ανοιγμενο................?????![]()
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....
Ναι ισχυει οτι τα πρωτα 950 ηταν οντως πιο δυνατα, πιο αποτομα, πιο hardcore, πιο τσαμπουκαλεμενα, πιο "αντρικα", αλλα λογω του ετοιμαζανε τα επερχομενα 990, τα πρωτα τσεκαρισματα πεχτηκαν πανω στα μοτερ των τελευταιων 950 με αρ.πλ. 5Μ!!!! Ηταν πιο ηπια, πιο διαχειρίσιμα, πιο οδηγησιμα......
Το SE ειναι αλλη ιστορια παντως, μιας κ απο μαμα ηταν ευνουχισμενο με μολις 86 αλογατα στον τροχο......![]()
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....