Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Τοποθετηση Akrapovic σε 950 adventure

  1. #1

    Τοποθετηση Akrapovic σε 950 adventure

    Θα ηθελα εδω να αναλυσουμε και να καταθεσετε τη γνωμη και τις εντυπωσεις σας οσοι το εχετε κανει με ζιγκλερ και οσοι χωρις.

    Ο γνωστος καλος μαστορας λεει ΟΧΙ ζιγκλερ ,αλλα σηκωμα οι βελωνες μια θεση( απο τη 2η στην 3η ) και η βιδα μειγματος 2+1/4 (παρα κατι 2.5).

    Αλλοι παλι κατηγορηματικοι για ζιγλερωμα.

    Ξερω μηχανακια ζιγλερωμενα και ειναι οκ.
    Εχει κανεις βαλει εξατμισεις με τον τροπο που λεω πιο πανω(χωρις ζιγκλερ) ?

    Για να δουμε....

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    Όντως από το 2 στο 3 το κάνει πιο πλούσιο. Όπως και να έχει μπες στο www.advrider.com για να βρεις τις απαντήσεις που θες.
    Τελευταία τροποποίηση από Trickster; 26/04/2012 στις 14:33.
    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  3. #3
    Θα μπορουσαμε να τα εχουμε και εδω στο δικο μας ομως

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    indeed αλλά η πληροφορία που υπάρχει εκεί είναι τεράστια. Φαντάσου οτι σε αρκετά θέματα έχω παρατηρήσει οτι το συμβουλεύεται και η ίδια η ktm (κάτι σαν unofficial r&d). Το orange crush είναι dedicated στα μεγάλα 9x0 κτμ.
    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  5. #5
    Δε βαζεις το λινκ γιατι ειμαι λιγο σκραπας

  6. #6

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    H KTM προτεινει οπως ειπες, μια πανω τις βελονες και τις βιδες καυσιμου στις 2 στροφες εξω αντι 1 3/4.
    Αυτο ομως αφορα φανταζομαι ακραπες με ταπες.
    Αν τις βαλεις ξεταπωτες θα προτεινα +5 στα ζιγκλερ, δηλαδη 160 μπρος 165 πισω.
    Για την ακριβεια, θα το προτεινα σε καθε περιπτωση ειτε ταπωμενες ειτε ξεταπωτες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Oι Ακραπβιτς μπήκαν μτ τα μαμά τα ζιγκλέρ στο 155 το μπροστά και 160 πίσω , βελόνες 2 πάνω και βίδα αέρα 1.45 έξω στον μπροστά κύλινδρο και 2 έξω πίσω .

    Έχω την εντύπωση πως δουλεύει πολύ καλύτερα (σε σημείο να χτυπάει η αλυσίδα στην σκληρή γλύστρα πολύ λιγότερο όταν ψιλοσκορτσάρει στα πολύ χαμηλα ) και εκτός από τον ήχο υπάρχει αισθητή διαφορα στην απόκριση του γκαζιού .

    Απο κατανάλωση τώρα σημβαίνει το εξής περίεργο ...
    Με μαμά εξ/σεις ανάβε λαμπάκι στα 215-220 και με ακράποβιτς είδα να ανάβει στα 232 χλμ .Η οδήγηση ακριβώς η ίδια στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο(πόλη-επαρχιακός ψιλοτάπα - καθόλου εθνική ) .


  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Βρε Λουλιε, τι νοημα εχει η κουβεντα αν δεν αναφερεις αν οι εξατμισεις σου εχουν ταπες η οχι. Αλλο πραγμα το ενα, αλλο το αλλο.
    Με ταπες συμπεριφερονται οπως οι μαμα περιπου, χωρις ταπες συμπεριφερονται διαφορετικα.
    Αν η καταναλωση σου εχει πεσει με τον ιδιο τροπο οδηγησης, το πιθανοτερο ειναι το μιγμα σου να ειναι φτωχο.
    Στην θεση σου δεν θα το διακινδυνευα χωρις να παρω μια καυσαναλυση απο δυναμομετρο.
    Επισης, δεν εχει νοημα οι βιδες καυσιμου να εχουν διαφορετικη ρυθμιση στον μπροστα κυλινδρο απο τον πισω.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Τις ταπες δεν τις φοραω καθολου.

    Απο ελιο μου ειπαν για την ρυθμιση αυτη και ειναι ρυθμισμενο οπως και το μηχανακι που τις φοραγε πριν.
    Επισης ξερω πως πρεπει να αποφευγω το παρατεταμενο τελικιασμα (πραγμα που δε με απασχολει) για να μην στεγνωσει.

    Αυτα που μου ειπαν εκανα ....Ειδομεν.
    Καποια στιγμη θα γινει και η καυσαναλυση αλλα προς το παρων δειχνει να δουλευει σωστα.
    Θα δουμε.
    Τελευταία τροποποίηση από Lioulios; 19/05/2012 στις 00:20.

  11. #11
    Πάντως εμένα το 950 μετα τις εξατμίσεις και τα ζιγκλερ (+5),που και που μου έκανε κάποιες μαλακιουλες ,
    Απο γκαζι στα χαμηλομεσαια ήταν αλλου , αλλα και απο κατανάλωση με λίγο πίεση περναγε τα 13 λίτρα

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos1050 Προβολή μηνύματος
    Πάντως εμένα το 950 μετα τις εξατμίσεις και τα ζιγκλερ (+5),που και που μου έκανε κάποιες μαλακιουλες ,
    Απο γκαζι στα χαμηλομεσαια ήταν αλλου , αλλα και απο κατανάλωση με λίγο πίεση περναγε τα 13 λίτρα
    Τι 'μαλακιουλες' σου εκανε Πανο?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Τι 'μαλακιουλες' σου εκανε Πανο?
    Μου εσβηνε αρκετά συχνά και πολλές φορές το ρελαντί έπαιζε μόνο του 1500 με 2000

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos1050 Προβολή μηνύματος
    Μου εσβηνε αρκετά συχνά και πολλές φορές το ρελαντί έπαιζε μόνο του 1500 με 2000
    Στα καρμπυρατερ των 950 τα κυρια ζιγκλερ επιρεαζουν ολο το φασμα ανοιγματος γκαζιου, μεχρι και το ρελαντι, οποτε μαλλον γι αυτο σου το εκανε.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Παρόμοια θέματα

  1. Στροφές ρελαντί σε ktm adventure 950
    από ztakisg16 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2013, 07:38
  2. 950 Adventure Photos
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 76
    Τελευταίο μήνυμα: 31/07/2008, 08:39
  3. Akrapovic σε Varadero!
    από GTZ750 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2005, 21:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF