Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: Αλλαγή εξάτμισης - Καυσανάλυση ;

  1. #16
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ Το avatar του/της Makedonia_Greek
    Εγγραφή
    20/04/2012
    Μηνύματα
    47
    Τάπες; Τι τάπες εννοείς ;
    Πάλι με χρόνια και καιρούς , πάλι δική μας θα'σαι
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ

  2. #17
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Macedonia_Greec Προβολή μηνύματος
    Τάπες; Τι τάπες εννοείς ;
    Αυτα τα κοκοκοψα που βιδωνουνε πισω στο εβγα της εξατμισης και μειωνουνε το θορυβο?

    http://www.google.gr/search?q=akrapo...w=1024&bih=537
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #18
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ Το avatar του/της Makedonia_Greek
    Εγγραφή
    20/04/2012
    Μηνύματα
    47
    Α τον σιγαστήρα εννοείς . Δεν έχω σιγαστήρα εγώ επάνω στην εξάτμιση !
    Πάλι με χρόνια και καιρούς , πάλι δική μας θα'σαι
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Με ταπες θα πηγαινει καλλιετρα στα χαμηλα και μεσαια, χωρις θα πηγαινει καλλιτερα ψηλα.
    Χμμμ...μεγάλη συζήτηση αυτή.Δεν ισχύει πάντα αυτό,όσα μηχανάκια έχω καβαλήσει ξετάπωτα πηγαίνανε παντού καλύτερα.
    Για να πω την αλήθεια, βάζοντας τάπα τα μηχανάκια χάσανε ελάχιστα(πραγματικά ελάχιστα)μόνο στα ψηλά.

    Η μόνη αλλαγή σε ζιγκλέρ ήταν της τάξης του 2,5(δηλαδή αν φόραγε πχ 130 ξετάπωτο,με την τάπα του βάζαμε 127,5),για να φτωχύνει ελάχιστα.
    Όχι πως χάλασε ο κόσμος δηλαδή αν το αφήσεις όπως είναι,δε θα πάθει τίποτα.
    Θα πρότεινα ξετάπωτο ρύθμισμα και αν κι'εφόσον πας για ΚΤΕΟ βάζεις το σιγαστήρα(τον οποίο προβλέπω να βγάζεις μετά ... ),ειλικρινά δεν αξίζει τον κόπο άνοιξε καρμπυρατέρ,άλλαζε ζιγκλέρ,η διαφορά είναι αμελητέα.

    Εκτός και αν ο σιγαστήρας αλλάζει πολύ τον τρόπο που φεύγουν τα καυσαέρια(πχ πολύ μακρύς και αρκετά στενότερος απ'το ξετάπωτο τελικό).
    Συνήθως οι περισσότεροι σιγαστήρες είναι 10-15 cm μήκος και ελάχιστα στενότεροι απ' το τελικό.

    ΥΓ:Δυναμόμετρο δεν ανεβάσαμε ποτέ και κανένα,μόνο τρύπημα στην εξάτμιση,κόλλημα ποτηράκι μ'εσωτερικό σπείρωμα Μ18x1,5 και καυσανάλυση στο δρόμο με wideband .

  5. #20
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Χμμμ...μεγάλη συζήτηση αυτή.Δεν ισχύει πάντα αυτό,όσα μηχανάκια έχω καβαλήσει ξετάπωτα πηγαίνανε παντού καλύτερα.
    Για να πω την αλήθεια, βάζοντας τάπα τα μηχανάκια χάσανε ελάχιστα(πραγματικά ελάχιστα)μόνο στα ψηλά.

    Η μόνη αλλαγή σε ζιγκλέρ ήταν της τάξης του 2,5(δηλαδή αν φόραγε πχ 130 ξετάπωτο,με την τάπα του βάζαμε 127,5),για να φτωχύνει ελάχιστα.
    Όχι πως χάλασε ο κόσμος δηλαδή αν το αφήσεις όπως είναι,δε θα πάθει τίποτα.
    Θα πρότεινα ξετάπωτο ρύθμισμα και αν κι'εφόσον πας για ΚΤΕΟ βάζεις το σιγαστήρα(τον οποίο προβλέπω να βγάζεις μετά ... ),ειλικρινά δεν αξίζει τον κόπο άνοιξε καρμπυρατέρ,άλλαζε ζιγκλέρ,η διαφορά είναι αμελητέα.

    Εκτός και αν ο σιγαστήρας αλλάζει πολύ τον τρόπο που φεύγουν τα καυσαέρια(πχ πολύ μακρύς και αρκετά στενότερος απ'το ξετάπωτο τελικό).
    Συνήθως οι περισσότεροι σιγαστήρες είναι 10-15 cm μήκος και ελάχιστα στενότεροι απ' το τελικό.

    ΥΓ:Δυναμόμετρο δεν ανεβάσαμε ποτέ και κανένα,μόνο τρύπημα στην εξάτμιση,κόλλημα ποτηράκι μ'εσωτερικό σπείρωμα Μ18x1,5 και καυσανάλυση στο δρόμο με wideband .
    Η δικη μου εμπειρια ειναι λιγο (οχι πολυ) διαφορετικη. Προσφατο παραδειγμα το 950 που με ταπες εχει σαφως καλλιτερα μεσαια, αλλα χωρις εχει σαφως καλλιτερα πολυ χαμηλα (μολις πανω απο το ρελαντι). Αυτο (και ισως να συμφωνησεις) ισως τελικα εχει να κανει με το σε ποια εξατμιση και τι ανοιγμα γκαζιου η υπαρχουσα ρυθμιση του μειγματος αντιστοιχει καλλιτερα.

    Για πες ποιο wideband θα προτεινες και σε ποση αποσταση απο τον κυλινδρο βαζεις τον αισθητηρα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Η δικη μου εμπειρια ειναι λιγο (οχι πολυ) διαφορετικη. Προσφατο παραδειγμα το 950 που με ταπες εχει σαφως καλλιτερα μεσαια, αλλα χωρις εχει σαφως καλλιτερα πολυ χαμηλα (μολις πανω απο το ρελαντι). Αυτο (και ισως να συμφωνησεις) ισως τελικα εχει να κανει με το σε ποια εξατμιση και τι ανοιγμα γκαζιου η υπαρχουσα ρυθμιση του μειγματος αντιστοιχει καλλιτερα.

    Για πες ποιο wideband θα προτεινες και σε ποση αποσταση απο τον κυλινδρο βαζεις τον αισθητηρα?
    Πολύ πιθανό φίλε μου,στο κάτω κάτω κανένα μηχανάκι δεν είναι εντελώς ίδιο με κανένα άλλο.

    Υπ'όψιν,όταν μιλάμε για ολόσωμη εξάτμιση με τελικό που'χει προσθαφαιρούμενη τάπα,τότε πάντα(τουλάχιστον η δικιά μου πείρα) λέει ότι το ξετάπωτο πάει καλύτερα παντού,απλά το παραθέτω.Ίσως σε κάποια slipοn να παρατηρείται αυτό που λες εσύ.


    Τον λ τον βάζω τουλάχιστον μισό μέτρο απ'την εξαγωγή για να'χω το κεφάλι ήσυχο.Εννοείται πριν-ή τουλάχιστον στην αρχή-του midpipe.
    Μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσα της Glowshift.Δε θα την πρότεινα πάντως γιατί όταν αλλάξαμε λ λόγω κλοπής(μη γελάτε,αλήθεια λέω!) αγοράσαμε τον ίδιο (ΒOSCH 4.9) από glowshift.Τον βάζουμε αλλά το όργανο δε δούλευε σωστά,η βελόνα ήθελε χρόνο για να δώσει αποτέλεσμα.Reset κλπ αλλά τίποτα.
    Τα στέλνουμε όλα πίσω για test και μας λένε ότι φταίει ο λ.Ζητάμε να μας δώσουν άλλο δωρεάν(δεν είχε δουλέψει 1 ώρα)αλλά μας λένε
    ότι δεν καλύπτεται ο λ απ'την εγγύηση!
    Γενικά επειδή το after sales service τους δε μ'άρεσε(μισόλογα κλπ) δε θα την πρότεινα.

    Nα σου πω την αλήθεια με λίγο εξάσκηση δε τον πολυχρειάζεσαι,τουλάχιστον για καρμπυρατέρ υποπίεσης.Με διάβασμα μπουζί ή roll-off method μια χαρά βρίσκεις τα ζιγκλέρ και ό,τι άλλο γουστάρεις.
    Άλλωστε παλιά που δεν είχανε καυσαναλυτές μια χαρά τα καταφέρνανε!
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 19/05/2012 στις 18:16.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. cbr 125 αλλαγή εξάτμισης σε remus
    από ER-6N στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2008, 15:25
  2. Cbf-600 και αλλαγή εξάτμισης..
    από makis206 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2006, 11:20
  3. Αλλαγή εξάτμισης
    από ANDREAS27 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2006, 19:10
  4. Αλλαγη εξατμισης!!!
    από Zzz750 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2006, 12:42
  5. Η αλλαγή εξάτμισης επιβαρύνει την κατανάλωση;;;;
    από efialtis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2006, 08:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF