Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 59

Θέμα: Βοήθεια:λαδώνει συνέχεια το μπουζί.

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HERCAKOS
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    167
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μην το σκέφτεσαι λέμεεεεεεεεε...

    Άμα γουστάρεις τρελίτσες στο γκαράζ, το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο..!!!

    (αν είσαι υπερβολικά γουσταρλής, μπορείς να κουβαλήσεις το μηχανάκι στην κρεβατοκάμαρα..)

    και για τους μερακληδες λαστιχενιο ζευγαρι παντοφλες διπλα το μηχανακι να τρεχει λαδι και η γυναικα σε αποσταση βολης

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Δεν χρειάζεται να το βάλεις μπροστά για να δεις την αντλία ..
    (το άνοιγμά της ελέγχεται μηχανικά από την ντίζα)

    Και πριν το βάλεις μπροστά, βγάλε το μπουζί και ρίξε αρκετές μανιβελιές με κλειστό το γκάζι να "ξεμπουκώσει" ο κύλινδρος..

    Αφού στεγνώσει η κεφαλή εξωτερικά, βάλε το μπουζί στην πίπα και ακούμπησε το κάτω μέρος του σε ένα καθαρό μεταλλικό σημείο του κυλίνδρου. Μιζάρισε και παρατήρησε αν βλέπεις σπινθήρα στο διάκενο.. Αν δεις έστω και κάτι αμυδρό γαλαζοκίτρινο πράγμα, το μπουζί είναι Ο.Κ.
    (καλύτερα να το κρατάς από την πίπα με κάποιο λαστιχένιο γάντι, αλλιώς μπορεί ξαφνικά να έχεις ανεξηγητη σεξουαλική διέγερση.. .
    Χαχαχαχαχαχαχα...ευχαριστω πολυ φιλε μου αυτο θα κανω...Θα κατσω το βραδυ με την ησυχεια μου να παιδευτω...να σε ρωτησω κατι τελευταιο αν οντως φταει η τρωμπα λαδιου πως τη ρυθμιζω?

  3. #18
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Skipper03 Προβολή μηνύματος
    αν οντως φταει η τρωμπα λαδιου πως τη ρυθμιζω?
    Δύσκολο, αν δεν είναι απλά φρακαρισμένη..
    (θα πρέπει να έχεις το manual για να δεις τι πρέπει να βγάλεις και τι να ρεγουλάρεις..)

    Πιστεύω ότι το πρόβλημά σου (αν είναι θέμα τρόμπας) θα είναι κάτι εμφανές
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Δύσκολο, αν δεν είναι απλά φρακαρισμένη..
    (θα πρέπει να έχεις το manual για να δεις τι πρέπει να βγάλεις και τι να ρεγουλάρεις..)

    Πιστεύω ότι το πρόβλημά σου (αν είναι θέμα τρόμπας) θα είναι κάτι εμφανές
    Oκ σε ευχαριστω πολυ φιλε μου θα το δοκιμασω το βραδυ και θα ποσταρω ξανα....

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Δύσκολο, αν δεν είναι απλά φρακαρισμένη..
    (θα πρέπει να έχεις το manual για να δεις τι πρέπει να βγάλεις και τι να ρεγουλάρεις..)

    Πιστεύω ότι το πρόβλημά σου (αν είναι θέμα τρόμπας) θα είναι κάτι εμφανές

    Φιλε μου τελικα ρυθμισα λιγο τη βιδα του λαδιου πηρα και ενα καινουργιο μπουζι και αναψετο μηχανακι το εκανα και βολτες για νατο ξεμπουλωσω...αλλα αφουτο αφησα καμια ωρα και μετα ηθελα να το παρω παλι τπτ...εβγαλα το μπουζι και ειδα οτι ειχε λαδωσει αλλα πολυ λιγοτερο απο τις αλλες φορες...λεω αυριο να κατσω να κανω λιγο ακομα τη βιδατου λαδιου και να κατσω να καθαρισω καλα το μπουζι και πιστευω θα ειναι ενταξη...εσυ τι πιστευεις φιλε μου?

  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    Παιδια δυστυχως το προβλημα παραμένει...εκατσα εκανα παλι ρυθμιση στην βιδα του λαδιου στο καρμπυρατερ.Και ενω πηρε μπρος δουλευε κανονικοτατα το πεθανα λιγο και στις βολτες για να ξεμπουκωσει μετα αφου το εσβησα νεκρο το μηχανακι...δεν επερνε με τπτ...και βγαζοντας το μπουζι ειδα οτι ηταν παλι λαδωμενο.Το μονο που πιστευω μπορω να κανω ειναι να βαλω το μανισιο καρμυρατερ(ξεχασα να το αναφερω οτι το παιδι που μου το πουλισε ειχε ενα ακομα καρμπυρατερ που μ εδωσε και απο οτι εχω καταλαβει αυτο ηταν και το μανισιο...)οποτε λεω να βγαλω το αλλο και να βαλω αυτο..Επισης ηθελα να ρωτησω κατι..Πως μπορω να βρω εναν αναλυτικο οδηγο στο πως να βγαλω το καρμπυρατερ(διοτι ειμαι παντελως ασχετως)...?

  7. #22
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Skipper03 Προβολή μηνύματος
    ξεχασα να το αναφερω οτι το παιδι που μου το πουλισε ειχε ενα ακομα καρμπυρατερ που μ εδωσε και απο οτι εχω καταλαβει αυτο ηταν και το μανισιο...
    Δεν ξεχνάμε τέτοιες λεπτομερειούλες φίλε μου..

    Αν το παιδί έχει βάλει 2 νούμερα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, παιδευόμαστε άδικα των αδίκων..



    Υ.Γ.
    Μας περιγράφεις λίγο αυτήν την βίδα "λαδιού" που πείραξες στο καρμπυρατερ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    συγνωμη....χαζομαρα μου που το παρεληψα...λοιπον πανω στο καρμπυρατερ υπαρχουν δυο βιδες μια που ρυθμιζει το ρελαντι και την ρυθμιζουμε με το στραβοκατσαβιδο και αλλη μια ακριβως διπλα που ειναι υπευθυνη για την ποσοτητα του λαδιου που περνα μεσα στο καρμπυρατερ...(την οποια ρυθμιζουμε με ισιο κατσαβιδι)η βιδα αυτη ειναι σαν καρφακι και στην ακρη της υπαρχει ενα ελαττηριακη....
    Τελευταία τροποποίηση από Skipper03; 21/05/2012 στις 16:47.

  9. #24
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Skipper03 Προβολή μηνύματος
    συγνωμη....χαζομαρα μου που το παρεληψα...λοιπον πανω στο καρμπυρατερ υπαρχουν δυο βιδες μια που ρυθμιζει το ρελαντι και την ρυθμιζουμε με το στραβοκατσαβιδο και αλλι μια ακριβως διπλα που ειναι υπευθυνη για την ποσοτητα του λαδιου που περνα μεσα στο καρμπυρατερ...(την οποια ρυθμιζουμε με ισιο κατσαβιδι)η βιδα αυτη ειναι σαν καρφακι και στην ακρη της υπαρχει ενα ελαττηριακη....

    Μέγα λάθος κάνεις φίλε μου, η μία πραγματικά ρυθμίζει ρελαντί ενώ η άλλη ρυθμίζει το μείγμα αέρα καυσίμου και στη δικιά σου περίπτωση το καύσιμο είναι ήδη αναμεμιγμένο με το λάδι, οπότε είτε έκανες το μείγμα πιο φτωχό (αν το παρακάνεις μπορεί το πιστόνι να σφιχταγκαλιαστεί με τον κύλινδρο και να μην μπορεί κανείς να τα χωρίσει - κοινώς κόλλημα) είτε έκανες το μείγμα πιο πλούσιο με αποτέλεσμα να μπερδεύει - ρετάρει ο κινητήρας.

    Μην πειράζεις βίδες ότι να 'ναι, πιο πολύ ζημιά θα κάνεις παρά καλό. Η μίξη του λαδιού γίνεται με μηχανικό τρόπο και πιθανά είναι κάπου φρακαρισμένος ο μηχανισμός όπως σου είπε και πιό πάνω ο oldman.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    Αληθεια φιλε μου???Ωχ οτι ναναι πληροφοριες μου εδωσε τοτε το φιλαρακι μου...Εχεις απολυτο δικαιο βασικα που μου λες να μην πειραζω οτι ναναι βιδες...(επειδη ειμαι ασχετως και στο τελος μου φενεται απο τις χαζομαρεσ που κανω 8α το κολλισω)...Απλα ετσι μου ειχαν πει για εκεινη την βιδα...Ποσο βιδωμενη πιστευεις οτι πρεπει να ειναι η συγκεκριμενη βιδα...?Ευχαριστω για την διευκρινηση που εκανες...γιατι πραγματικα παιζει να νομιζα οτι αυτη η βιδα ηταν για το λαδι πολυ καιρο ακομα

  11. #26
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Skipper03 Προβολή μηνύματος
    Αληθεια φιλε μου???Ωχ οτι ναναι πληροφοριες μου εδωσε τοτε το φιλαρακι μου...Εχεις απολυτο δικαιο βασικα που μου λες να μην πειραζω οτι ναναι βιδες...(επειδη ειμαι ασχετως και στο τελος μου φενεται απο τις χαζομαρεσ που κανω 8α το κολλισω)...Απλα ετσι μου ειχαν πει για εκεινη την βιδα...Ποσο βιδωμενη πιστευεις οτι πρεπει να ειναι η συγκεκριμενη βιδα...?Ευχαριστω για την διευκρινηση που εκανες...γιατι πραγματικα παιζει να νομιζα οτι αυτη η βιδα ηταν για το λαδι πολυ καιρο ακομα
    Από τέρμα βιδωμένη ξεβιδώνεις 2 & 1/4 στροφές συνήθως, αλλά οι ρυθμίσεις διαφέρουν από κατασκευαστή σε κατασκευαστή. Το μόνο σίγουρο είναι το μάνιουαλ ή ένας γνώστης μάστορας.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  12. #27
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Δεν έχω ιδέα από το μηχανάκι σου, αλλά λογικά η τρόμπα θα πρέπει να βρίσκεται στην άκρη της δεύτερης ντίζας του γκαζιού..
    Αν ανοίξεις το καπάκι της, μπορείς να διαπιστώσεις αν κινείται με το άνοιγμα και το κλείσιμο του γκαζιού - χωρίς αυτό να εξασφαλίζει ότι αν κινείται δουλεύει σωστά..
    Αυτή είναι η αντλία λαδιού από το δικό μου πρώην Piaggio NRG Power DD, ίδια και στο Typhoon σου. Στην φωτογραφία βρίσκεται κάτω αριστερά με τα δύο σωληνάκια, δίπλα από το γρανάζι της μίζας.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	oil pump.jpg 
Προβολές:	220 
Μέγεθος:	100,5 KB 
ID:	258917

    Η ντίζα της δουλεύει ταυτόχρονα με του γκαζιού και μπορείς να την ρυθμίσεις από το ασημένιο βιδάκι που βρίσκεται αριστερά και εκτός του <<κουτιού>> της μετάδοσης. Όταν είναι κλειστό το γκάζι, πρέπει η γραμμούλα που έχει αριστερά του παξιμαδιού να συμπέφτει με την γραμμή που φαίνεται αχνά στην βάση της αντλάις. ΔΕΝ χρειάζεται να βγάλεις το καπάκι της μετάδσης, μπορείς να βγάλεις την μαύρη τάπα που έχει εκεί και να δεις με έναν φακό. Στην φωτογραφία μου μοιάζει να είναι πιο τεντωμένη η ντίζα και η γραμμή να είναι πιο χαμηλά αλλά ξεγελάει η φωτογραφία που είναι τραβηγμένη από ψηλά.

  13. #28
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από turogalos Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι η αντλία λαδιού από το δικό μου πρώην Piaggio NRG Power DD, ίδια και στο Typhoon σου.
    Σωστός ο παίχτης..

    Αλλά το βγάλσιμο του καπακιού μάλλον δεν το γλυτώνει, γιατί πρέπει να βεβαιωθεί ότι ο μηχανισμός επανέρχεται στην τέρμα κλειστή του θέση και αυτό πρέπει να γίνει αφήνοντας "μπόσικα" από το ρυθμιστή (πρακτικά, να ξεκαβαλήσει η ντίζα από το ράουλο..)
    (δεν ξέρω αν φαίνεται από πάνω ο μηχανισμός επαναφοράς..)



    Υ.Γ.
    Εφόσον πειράχτηκε η βίδα του μίγματος, βράσε όρυζα δια την παρασκευήν πιλαφίου ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    Παιδια αυτο δεν παιζει να το κανω εγω μονος μου ετσι??να μην το προσπαθησω καν..?να το παω κατευθειαν σε ενα συνεργειο...?

  15. #30
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/05/2012
    Μηνύματα
    20
    ξεχασα να ενημερωσω...αλλαξα τελικα το καρμπυρατερ..Και μπορω να πω οτι στην αρχη ολα κυλουσαν ομαλα...επερνε μια χαρα μπρος το μηχανακι...και ξαφνικα αφου νομιζα πως ολα ηταν μια χαρα πια..Το αφηνω σε μια ανηφορα με την μουρη προς τα πανω(ξεχαστηκα...) και ξεκιναω και μου σβηνει στον δρομο....παω να το βαλω μπρος τπτ...παω βαζω λιγο βενζινη βγαζω και το μπουζι να δω και παλι λαδωμενο...ευτυχως ειχα ενα εφεδρικο μαζι μου και το εβαλα,το εβαλα μπρος και μπορεσα να γυρισω σπιτι...πραγματικα εχω απελπιστει...καμια βοηθεια παιδια στο τι αλλο να κανω...αν θελει κανεις και εχει την διαθεση να του το φερω κιολας να το δει(θεσσαλονικη...)προφανως ζηταω παρα μα παρα πολλα...απλα πραγματικα εχω απελπιστει.....

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΒΟΗΘΕΙΑ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Duke
    από poker01joker στο forum KTM
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2009, 23:36
  2. Βοήθεια σχετικά με το eBay!?
    από extremist στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2009, 11:42
  3. Τι μας δείχνει η κατάσταση από το μπουζί μας?
    από SeNNinhA στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2007, 14:37
  4. Είναι καλό αυτό το μπουζί?
    από SF στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2006, 10:33
  5. Τι θέλει να μου πει αυτό το μπουζί ?
    από m1ke στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2005, 18:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF