Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
pezonte sklira ke vromika pexnidia is varos mas ke xrisimopioun emas gia na petixoun ton skopo tous
exoume mia xora olokliri vali enexiro exontas ite eksapati8i i exontas sinenesi os xora me tous politikous na gnorizoun ke na pezoun to pexnidi
oi politikoi mas ine oloi dief8armenoi ektos tous xrisavgites pou den ine tipota alo apo psixas8enis
ke oi politikoi oloi gnorizoun ala litourgoun mirolatrika
ke to mono pou tous eksitari ke pou epikentrononte se afto arostimena ine i eksousia o protos logo oloi tous omos min eksapataste
afti i xora pou zoume exi pouli8i edo ke para pola xronia apla den mas to lene anixta
dite pou den exoume dikeomata stin xora mas
oute viomixania mporoume na ftiaksoume oute mia emporiki protovoulia gia tin xora mpori na par8i imaste mia xora katilimenoi apo tous pistotes mas edo ke para pola xronia tora
afto pou 8a dior8osi tin xora ine na tin klisoume me louketo kanonika na petaxtoun oloi ekso ke na arxisoume apo tin arxi moni mas os elines ke mono
oloi oi alodapoi litourgoun san oikonomiki pligi ta xrimata tis eladas ta eksagoun stis patrides tous me apotelesma na ftoxenoun tin xora
oi politikoi exoun mazepsi oloi to apiro xrima an tous to katasxesoume ksexreonoume tin xora 3 fores
ke afto prepi na gini pliris katasxesi se olous oxi mono tsoxatzopoulo ke eksoria apo tin xora na katasti i xora se ektakti anagki na sti8oun amesos viomixanikes monades
na grapsoume sta arxidia mas tin evropi ke na papsoume na asxoloumaste me ti nomisma 8a zisoume afta aforoun tis trapezes
na poume alo ena parte ta arxidia mas pagkosmios
me liga logia mono me kapiou idous epanastasi 8a so8oume 8eloume enan kenourio che guevara ke epidi tipota apo ola afta den prokite na gini
fliariste gia to pios 8a pi tin megaliteri eksipnada ke ama pe8anete kapia stigmi apo anergia asitia ke lipa toulaxiston 8a gemisoun ta nekrotafia apo sofistike koufaria...![]()
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
Ενα ρεζουμε για τον Τζημερο και την Δημιουργια Ξανα.Ενδιαφερον κειμενο.
Το αν παραπλανει η λασπολογει το αφηνω στην κριση σας.
http://2310net.wordpress.com/2012/05...anos-tzimeros/
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Προσωπικά διαφωνώ πλήρως με τον νεοφιλελευθερισμό και την επικράτηση των νόμων της αγοράς, όμως για όσους ενστερνίζονται αυτές τις απόψεις, η Δημιουργία Ξανά και η Δράση είναι οι καλύτεροι εκπρόσωποι.
Τώρα μάλιστα που θα κατέβουν μαζί στις εκλογές θεωρώ ότι για έναν δεξιό, κεντροδεξιό, φιλελεύθερο, νεοφιλελεύθερο κτλ, το να τους ψηφίσει είναι μονόδρομος.
Η ΝΔ είναι ένα τελειωμένο κόμμα και ο Σαμαρά δείχνει να διεκδικεί τον ρόλο του πιο άχρηστου πολιτικού αρχηγού από τον ΓΑΠ.
Για την λαϊκίστικη δεξιά του Καμμένου ούτε λόγος, ενώ βέβαια για ΛΑΟΣ και ΧΑ δεν συζητάμε καν.
Δράση και Δημιουργία Ξανά, έχουν και ικανά στελέχη και σοβαρούς ανθρώπους και ορθολογικές απόψεις.
TI ΙΡΑΝ ΤΙ ΕΛΛΑΣ
Στο μέτωπο όσων ζητούν εφαρμογή του Μνημονίου, ώστε να μην κινδυνεύσει η παρουσία της χώρας στην ΕΕ, συντάσσεται ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.
Στο χθεσινό του κήρυγμα είπε, όπως γράφει το Έθνος, πως η χώρα πρέπει να πληρώσει τις υποχρεώσεις της και να τηρήσει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει αλλά με πιο ελαστικούς όρους. Ο μητροπολίτης Άνθιμος υποστήριξε πως η Ελλάδα οφείλει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Λουκά Παπαδήμο που κράτησε την ισορροπία της χώρας σε μία πολύ δύσκολη περίοδο.
καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός
Ξέρω ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά θέματα ν’ ασχοληθούμε σήμερα απο τον κύριο Τζήμερο και το κόμμα του, αλλά έχουν μαζευτεί διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία για τις θέσεις του και θέλησα να τα μαζέψω όλα σε ένα άρθρο. Έτσι για να μπορώ να απαντάω με ένα λίνκ στους φάν του. Να διευκρινίσω εδώ, ότι δεν πρόκειται να κάνω συνολική κριτική των (νεο)φιλελεύθερων θέσεών του, απλά θα επισημάνω κάποια πραματάκια.
Κατ’ αρχάς θεωρεί τον εαυτό του αδιάφθορο και μη-επαγγελματία πολιτικό, όπως λέει και ο ίδιος “δε μας ενδιαφέρει η πολιτική καριέρα, θέλουμε να σηκώσουμε τα μανίκια, να καθαρίσουμε την κόπρο του Αυγείου.. και να πάμε σπίτια μας” . Η ανιδιοτέλεια και η προσφορά στο συνάνθρωπο σ’ όλο της το μεγαλείο. Επίσης θεωρεί τον εαυτό του άνθρωπο της παραγωγικής οικονομίας χωρίς κομματικό και πολιτικό παρελθόν. Εδώ να σημειώσω ότι τα τελευταία 20 χρόνια προσφέρει απο το μετερίζι του marketing στο χώρο της παραγωγικής (καπιταλιστικής) οικονομίας. Αλλά ας μην είμαστε εμπαθείς απο την αρχή και ας τον αφήσουμε να μιλήσει ο ίδιος για μια σειρά θέματα:
* Αρχίζουμε με τα εργασιακά. Στο παρακάτω βίντεο λέει ” Όχι δεν είμαστε υπέρ των συλλογικών συμβάσεων.. καθόλου κατάκτηση δεν είναι.. το ελάχιστο ας το βρεί ο καθένας με τον εργοδότη του.. να διεκδικήσει ο καθένας το μισθό ανάλογα με τις δυνατότητές του“. Πού είναι η Θάτσερ και ο Φρίντμαν να τον αποθεώσουν. Ο καθένας μας, δηλαδή, πρέπει να κοιτάει μόνο τα δικά του προσωπικά συμφέροντα, να αναπτύσσει τον εαυτό του σύμφωνα με τα εκάστοτε κριτήρια της αγοράς και – πατώντας επί πτωμάτων – να χτίζει την καριέρα και την προσωπική του περιουσία. Φιλαράκι που γεννήθηκες στην εργατογειτονιά και εξ’ ορισμού έχεις τεράστιο μειονέκτημα έναντι των αστών στο σύγχρονο στίβο της εργασίας λυπάμαι.. ας πρόσεχες, ας γεννιόσουν αλλού..
* Ποιά είναι η άποψή του για τις πορείες; “Απαγορεύονται οι πορείες στο οδόστρωμα.” Απο δώ και πέρα στο πεζοδρόμιο – όπου υπάρχει δηλαδή αλλιώς καθόλου. Ενδιαφέρουσα πρόταση καθώς η ανάπτυξη μιας πορείας μισού εκατομμυρίου κόσμου κατα μήκος του πεζοδρομίου χαρίζει αναμφισβήτητα τεράστιο κύρος και μήκος σε αυτή. Θα ξεκινάει απο το Σύνταγμα και θα τελειώνει στην Ελευσίνα, πάντα στο πεζοδρόμιο. Και όταν θα πρέπει να πας απο το ένα οικοδομικό τετράγωνο στο επόμενο; Θα επιτρέπεται να πατάς τη διάβαση πεζών και αν ναί μόνο όταν θα χει πράσινο ανθρωπάκι;
* Και προφανώς, μην ακούσω τίποτα για απεργίες ε; ” Η «περιφρούρηση απεργίας» είναι ποινικό αδίκημα και με την υπάρχουσα νομοθεσία. Εμποδίζεις το πλοίο να αποπλεύσει; Σύλληψη και αυτόφωρο! “. Πάλι καλά που δε ζητάει και επιτόπιο τουφεκισμό. Υποθέτω πως αν συναντούσε και αντίσταση στο να καταστείλει την απεργία στη Χαλυβουργία θα χρησιμοποιούσε τα τάνκς, ενώ αν ζούσε κάμποσα χρόνια νωρίτερα στο Σικάγο το 1886 θα τους κρέμαγε όλους που ζητάγανε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ οκτώ ώρες δουλειά, οκτώ ανάπαυση και οκτώ ύπνο.
* Συνεχίζουμε στο επόμενο δυνατό του σημείο, το μεταναστευτικό. ” Να χρησιμοποιηθούν όσοι μετανάστες δεν μπορούν να απελαθούν για φτηνό εργατικό δυναμικό σε ειδικές οικονομικές ζώνες που ταυτόχρονα θα είναι και περιοχές διαμονής τους. Διαφωνούμε με τις «φιλελεύθερες» απόψεις πως κάθε εργαζόμενος, είτε είναι μετανάστης είτε «ντόπιος», έχει τα ίδια εργασιακά δικαιώματα, διότι είναι ανεφάρμοστες στην πράξη. Όταν κάποιος φεύγει από μια χώρα όπου το επίπεδο αμοιβών είναι 1 δολλάριο τη μέρα είναι πρόθυμος να εργαστεί με αμοιβή που μπορεί να είναι κατώτερη από τον κατώτατο μισθό της χώρας προορισμού, αλλά πάντως είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα έπαιρνε στη χώρα του ”. Φίλε μετανάστη δεν ‘πα να βγάζεις την ίδια δουλειά με τον (DNA certified) έλληνα, θα πάρεις λιγότερα. Ή με άλλα λόγια; Αφού μπορείς να εκμεταλλευτείς τον άλλο – κρατώντας τον παράλληλα χαρούμενο γιατί έχει μάθει ο κακομοίρης σε πολύ χειρότερο περιβάλλον εργασίας – κάντο και θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.. Win, Win που θα ‘λεγε και ο γιωργάκης. Υποθέτω πως τα φυτώρια φράουλας στη Μανωλάδα είναι και το πρότυπο εφαρμογής της παραπάνω θεωρίας για τον κ. Τζήμερο.
* Άμεσα σχετιζόμενο με το παραπάνω είναι και η θέση “Να μην ξεχνάμε ότι κάθε εργαζόμενος μετανάστης στερεί μια θέση εργασίας από έναν Έλληνα άνεργο .. τώρα που ο έλληνας είναι απελπισμένος είναι πρόθυμος να δουλέψει και για πολύ λιγότερα.. πολλοί Έλληνες θα δεχόντουσαν να εργαστούν σε οποιονδήποτε τομέα αρκεί να εξασφάλιζαν στοιχειωδώς τα προς το ζην.“ Κατα τ’ άλλα το ΚΚΕ επιθυμεί την εξαθλίωση των εργαζομένων, αλλα ας μην προτρέχουμε. Να του θυμίσουμε όμως του κύριου Τζήμερου, τη θέση του χρυσαύγουλου Καιάδα (υπεύθυνου “ιδεολογίας” των ναζιστών) “Αν φύγουν όλοι οι λαθρομετανάστες, που είναι πάνω απο 3 εκ, θα είναι 3 εκ. θέσεις ελλήνων”. Κάθε ομοιότητα στα επιχειρήματα είναι απλά συμπτωματική. Αυτά που λέει για στρατόπεδα εργασίας, ώπα σόρρυ χώρους εργασίας, θα τα αφήσω ασχολίαστα.
http://evritanas.wordpress.com/2012/05/09/tzimeros/
καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Δεξιοί, σόρρυ "νεοφιλελεύθεροι" και αριστεροί και κεντρώοι και πανώοι και κατώοι και
μπροστινοί και πισινοί και προοδευτικοί και συντηρητικοί και 'σα' παν' 'σα' κατ', ψέματα σι λέου.
Οποιοδήποτε ιδεολογικό, πολιτικό, φιλοσοφικό, θρησκευτικό σύστημα προωθεί την προστασία των
ασθενέστερων συνανθρώπων μας είναι "αριστερότερο" των άλλων.
Κράτος πρόνοιας, νόμοι, σύνταγμα, όλα αυτά είναι μια προσπάθεια να έχουν στον
ήλιο μοίρα (βλ. ίσες ευκαιρίες) και οι πιο χαζοί, πιο ασθενείς, πιο αδύναμοι και πιο άτυχοι από εμάς.
Και αυτά έχουν επιτευχθεί με αίμα.
Το πιο στυγνό απολυταρχικό καθεστός που μπορείτε να φανταστείτε, είναι απείρως
"αριστερότερο" και κοινωνικότερο από τον τρόπο που λειτουργεί η φύση, πολύ καιρό
πριν εμφανιστούμε εμείς με τις εξυπνάδες μας.
Οπότε, καλά αναλύουμε, επικροτούμε, κριτικάρουμε και αναθεματίζουμε κάθε λέξη
ή κίνηση οποιουδήποτε, αλλά για το τι πρέπει να κάνουμε στις επόμενες εκλογές,
θα ήταν καλύτερο να σκεφτούμε (κυριολεκτικά) τον εαυτό μας και το τι είναι καλύτερο
για αυτόν.
Τώρα, σε τι βάθος μπορεί να φτάσει το μυαλό του καθένα για να κρίνει τι είναι το πραγματικά
καλύτερο, είναι ένα άλλο θέμα.
Πιστεύω ότι προς το παρόν, αρκεί να σκεφτούμε τι είναι το χειρότερο και να το αποφύγουμε.
Και βρήτε την πιο απλή λύση.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
κι' λεγα τι μου θυμίζει..τι μου θυμίζει.....?????
«Διοικητής Θεσσαλονίκης – Αιγαίου
Τμήμα της Στρατιωτικής Διοικήσεως Δρ. Με.
Μ.Υ. 1237
Θεσσαλονίκη, 6 Φεβρουαρίου 1943
Προς την Ισραηλιτικήν Θρησκευτικήν Κοινότητα
Εν Θεσσαλονίκη
..................
.
.
2. Όλοι οι Εβραίοι οι διαμένοντες εν Θεσσαλονίκη, εξαιρέσει των ως άνω, οφείλουν να συγκεντρώσουν τας κατοικίας των, άνευ αναβολής, εις μίαν ειδικήν συνοικίαν της πόλεως.
.
.
Δια τον Διοικητήν Θεσσαλονίκης-Αιγαίου
Ο Αρχηγός του Επιτελείου
Κατ’ εντολήν
Υπογραφή: Δρ. Μέρτεν
Σύμβουλος Διαχειρίσεως Πολέμου»
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Όταν την πέφτουν στον Τσιπρα, ειναι δεξιά προπαγάνδα
Όταν την πέφτουν στον Τζήμερο, ειναι απόψεις....
Χμμμμ...
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Όντως η κουβέντα ισορροπεί σε μια πετονιά.
Η προσβολή αυτών που κάποιος πιστεύει από την προσβολή του ιδίου μοιάζει να έχει μικρή απόσταση.
Να μην ξεχνάτε όμως ότι εφόσον η συζήτηση ακόμη προχωρά και ανταλλάσονται απόψεις,
σημαίνει ότι η "αντίπαλη" θέση εκτιμάται και είναι άξια σεβασμού παρά τη διαφωνία.
Ελπίζω να μην δούμε παρατράγουδα που θα οφείλονται σε παρεξηγήσεις.
Υ.Γ. Επίσης και το χιούμορ (που τώρα μου φαίνεται ότι κάνεις) γίνεται δύσκολο να το αντιληφθείς
όταν διανθίζεται με ειρωνία (διάβασα το ποστ σου καμμιά 10αριά φορές, το ξεψάχνισα
λέξη λέξη, το εξέτασα σύμφωνα με το τι γνώμη έχω για σένα γενικά και τότε αποφάσισα ότι
αστειεύεσαι, τουλάχιστον στο μεγαλύτερό του μέρος).
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Νικόλα έθεσες το πιο γαμιστερό ερώτημα και αυτό το οποίο απότελλεί τη βάση για να αναπτυχθεί οποιαδήποτε φιλοσοφική και πολιτική τοποθέτηση. Η φύση είναι αυτή από την οποία προερχόμαστε και στην οποία πρέπει να ψάξουμε τις όποιες αλήθειες. Όπως σωστά το έθεσες, στη φύση υπαρχει απίστευτος φασισμός με την έννοια της επιβολής του ισχυρότερου έναντι των ασθενέστερων. Τι ευαισθησίες και μαλακίες, αυτά ειναι δημιουργήματα της ανθρωποκεντρικής μας υπεροψίας, νομίζουμε ότι όλα λειτουργούν όπως σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε εμείς, αλλά @@δια... στη φύση δεν μπορείς να μειονεκτείς, γιατί πολύ απλά τη γ@μησες! Δεν παίζει συνδικαλισμός και διεκδίκηση διακαιωμάτων. Αν έχεις γεννηθεί λαγός, θα πρέπει να τρέχεις μια ζωή για να αποφύγεις τους θηρευτές σου, πάει και τελείωσε! Η μαθαίνεις να ζεις με αυτό ή στο επόμενο 5 λέπτο έχεις γίνει γεύμα, κανένας δεν πρόκειται να σε προφυλλάξει ούτε να σε υπερασπιστεί.
Αυτά τα δεδομένα θα μπορούσαν να αποτελέσουν βούτυρο στο ψωμί σε μια υπερασπιστική γραμμή υπέρ του νεοφιλελευθερισμού και της αναταγωνιστικότητας της αγοράς αλλά φευ, helloooooo. Πουθενά στη φύση δεν υπάρχει συγκέντρωση κεφαλαίου, κανένας και ποτέ δεν επιτρέπεται να γίνει τόσο ισχυρός! Δεν ξέρω κανένα λιοντάρι να έχει φτιάξει τεράστιες αποθήκες logistics με κατεψυγμένα γκνου, όπως επίσης δεν έχω δει κανένα πελεκάνο να έχει σμήνη άλλων πελεκάνων στη δούλεψη του που να λειτουργούν ως ψαρότρατες... οπότε @@δια και εδώ...
Σε πιο ανεπτυγμένες κοινωνίες, που πλησιάζουν στα δικά μας δεδομένα, μπορουν να γίνουν κάποιες συγκρίσεις. Ας πούμε για τις μέλισσες επί παραδείγματι. Το πως λειτουργεί μια κυψέλη με 40.000 πληθσυμό εμένα μου θυμίζει αγνό Μαρξιστικό κομμουνισμό. Όλες και όλοι γ@μιουνται στη δουλεία για το κοινό όφελως, δεν υπάρχει ευνοούμενος, ούτε κάποιος με περισσότερα δικαιώματα από κάποιον άλλο. Αυτές που κάνουν κουμάντο, είναι οι εργάτριες, καθορίζουν τα πάντα ακόμα και το πότε θα θανατωθεί η θα γεννηθεί μια καινούργια βασίλισσα η οποία βασίλισσα βλακωδώς έχει ονομαστεί έτσι, δεν έχει έξτρα προνόμοια σε σχέση με τις εργάτριες και τους κηφήνες.
Να λοιπόν ένα παράδειγμα προς μίμηση ε; Μπα... βασική προϋπόθεση σε ένα τέτοιο μοντέλο προσαρμοσμένο στην ανθρώπινη κλίμακα, είναι όλα τα μέλη (και δεν μιλάμε για 40.000 μόνο) να έχουν την απαραίτητη βούληση και θέληση και να έχουν συνειδητοποιήσει απόλυτα το ρόλο τους. Επειδή όμως έχουμε εφεύρει το διάολο (βολικό) και έχουμε και λέξη για να περιγραφεί η απληστία, το βλέπω λίγο χλωμό να επιτύχει κάτι τέτοιο, για απτά παραδείγματα ανατρέξτε στο πρώην ανατολικό μπλοκ.
Οπότε τι σκατά; Όλα αυτά και τίποτα μαζί θα πω εγώ. Είμαστε άνθρωποι, με τα καλά μας και τα στραβά μας. Στο συγκεκριμένο στάδιο εξέλιξης που βρισκόμαστε, με τη γνώση που έχουμε συλλέξει εμπειρικά και πρακτικά, αλλά και με το ισχύων ηθικό πλαίσιο που επικρατεί, το μόνο δάνειο από τη φύση που μπορούμε να προσαρμόσουμε στα δικα μας δεδομένα είναι το παν μέτρον άριστον και η ισορροπία. Γενικά τα άκρα δεν βολεύουν, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό σε αναγωγή στο πολιτικό γίγνεσθαι. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η συσσώρευση πλούτου μονομερώς και άπληστα, είναι καταδικαστέα και αργά ή γρήγορα γυρίζει μπούμερανγκ...
Τώρα βέβαια θα μου πείτε "δε γ@μιέσαι και εσύ και τα μελίσσια σου" ή στα @@δια μας τι γίνεται στη φύση, εγώ είμαι άνεργος 2 χρόνια, έχω οικογένεια και είμαι στο νοίκι... οκ δεκτόν και συγνώμη, αλλά από το να αρχίσουμε τον εμφύλιο στο moto.gr, καλύτερα να κατευθυνθεί η συζήτηση σε πιο φιλοσοφικά πλαίσια...