5/2/2008 Καλωσόρισες!
22/1/2013 Καλωσόρισες!
:a07:
Φίλου κολλητου το 1200 ADV 08 έβγαλε χαλασμένο κατι στο σασμαν λίγο μετα την εγγύηση. 2500€ ζημιά αλλά αλλάχτηκε με έξοδα της εταιρίας. Στο συνεργείο που το πάει πήγαν αλλα 10 με ίδιο πρόβλημα απο τον Νοέμβριο.
Επίσης κόπηκε η τσιμούχα στην τρόμπα βενζίνης και έτρεχε βενζίνη. Επισκευη με εποξικη γιατί διαφορετικά θέλει άλλαγή όλη η τρόμπα. Επίσης κατι μου έλεγε οτι περιμένει να του βγάλει και άξονα κάποια στιγμή. Κατά τα άλλα σκυλί και πολύ καλό στα ταξίδια. Ζυγισε τα και κάνε την επιλογή σου φίλε μου. Αν το έχεις απωθημένο και να σου πούμε εμείς οτι σίγουρα θα πάρει φωτιά θα το πάρεις. Ετσι είναι η κ@υλα τι να κάνουμε.
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Όντας κάτοχος R1200GS (απλό όχι Adve) θα σου πω τα εξής.
Αν έχεις καταλήξει στο GS, τότε ΠΑΡΕ το Adve.
Αν για την πόλη έχεις σκούτερ, τότε δεν υπάρχει λόγος να στερηθείς την παραπάνω άνεση και αυτονομία στο ταξίδι.
Ουσιαστική διαφορά στα κιλά δεν υπάρχει διότι οι εργοστασιακές τιμές που αναφέρονται είναι με καύσιμο (το απλό παίρνει κάπου 10-12 λίτρα λιγότερα) και κάγκελα στο Adve (άλλα 6-7 κιλά).
Το μόνο κώλυμμα είναι μήπως είσαι πολύ κοντός και τα 2 επιπλέον ποντάκια στο ύψος σέλας κάνουν μεγάλη διαφορά.
Εγώ πήρα το απλό διότι και κοντός είμαι και το ήθελα για ένα και μοναδικό μηχανάκι (πολύ πόλη και λίγη Εθνική).
Όσον αφορά τα μοντέλα και τα χρήματα που έχεις, κοίταξε προς 2007 μοντέλο Β' Εξάμηνο.
Είναι τα μοντέλα με την παλιά κοψιά (δηλαδή προ facelift) στα οποία έχει καταργηθεί το ηλεκτρικό σέρβο και ίσως βρεις με Αντισπιν.
Επίσης, αν ανέβεις σε χρήματα και μοντέλο μπορείς να παραλείψεις τα μοντέλα με ESA. Δεν λέω ότι είναι κακό, αλλά και η απλή μια χαρά δουλεύει χωρίς να φορτώνεσαι με ένα επιπλέον ηλεκτρονικό μαραφέτι.
Ειναι μια χαρά μοτό και θα τη χαρεις
Είμαι 1.90 οπότε δεν έχω πρόβλημα με το Adve. Απλά θεωρώ ότι θα χρειαστεί αρκετά παραπάνω χρήματα. Εγώ μπορώ να κινηθώ μαξιμουμ στα 7000 ευρώ.
Με αυτά που ακούω με άξονες, κλπ σίγουρα ξεκ@υλώνω, γιατί ξέρω ότι όσο και να σού κάνει κλικ κάτι, αν αρχίσεις τα συνεργεία είναι θέμα dt να θες να το πουλήσεις.
Άρα συμπεραίνω ότι σε μια μηχανή 5ετίας (π.χ. μοντέλο 2007) θα έχουν εμφανιστεί τα κύρια προβλήματα του εργοστασίου ή τυχαίνει και σε άλλους να σκάνε πράγματα π.χ. και στα 7-8 χρόνια; (εννοείται ότι είναι και θέμα χιλιομέτρων)
πηγαιντε να κανετε σερβις σε ενα βαραντερο και σε ενα 1200 και ελατε να μας πειτε ποιο ειναι πιο ακριβο
Κατα τα αλλα... ναι, εγω δεν το ειχα το 1200 κατα πως φαινεται. δεν θα θυμαμαι καλα μαλλον
![]()
Εγώ έχω το 1200adv το μηχανάκι είναι μια χαρά , μόνο τα μοντέλα του 2008 έβγαλαν πρόβλημα στο press direct ( αυτό που λέει κάτι στο σασμάν ) και κάποια αλλάχτηκαν από την εταιρία τζάμπα κάποια άλλα όχι , άξονα και abs έχουν βγάλει κάποια 1200 , αν το μηχανάκι είναι καλοδουλεμένο και καλοσυντηρημένο δεν θα πάθει τίποτα , υπάρχουν πάρα πολλά 1200 με πάρα πολλά χλμ που δεν έχουν πάθει τίποτα . αντισπιν και ηλεκτρονική ανάρτηση έχουν τα μοντέλα από το 2008 και μετά
Ναι αλλά το ξαναλέω ότι το πρόβλημα εμφανίζεται σε ΚΑΠΟΙΑ adv του 2008 όχι σε όλα
εγώ δεν είπα κάν για κάποια.... για ένα (1) που ξέρω είπα....
δεν διαφωνώ με σένα.... διαφωνώ με την άποψη που εκφράστηκε (να το πω απλά για να γίνει κατανοητό) οτι αν δεν το είχαμε εμείς στην κατοχή μας, ότι και να λέμε είναι, τρόπω τινά παρλαπίπα....
ολα καλά ξαναλέω και τέλος από μένα.... καλοτάξιδο ότι και αν πάρεις ομορφάντρα....![]()
anti spin εχει και του 2007. ESA αναρτηση έχει απο το 2008 και μετα. Για μένα το αντι-σπιν είναι μια παπαριά και μισή.
Η μηχανή γ@μει και δέρνει για καποιον που δεν θα την πληρώσει καινουρια.
Με οποιοδήποτε μεταχειρισμένο παίρνεις το ρίσκο σου.![]()
Απ΄τους δυο μας ποταμούς
θα γευτεί μια νύχτα η έρημος καρπούς.
Θυμαμαι, και καπου εχω και τα τιμολογια, οτι τα σερβις μου πηγαιναν στα 140 ευρω πλην των 40000 που πηγε 240
ΜΕ τα λαδακια και τα φιλτρα οταν συνεπιπταν με αλλα πραγματα αλλιως μονο λαδια... τα αλλαζα μονος μου
Αν ειδικα ξερεις κι απο βαλβιδες... δεν υπαρχει πιο ευκολο μηχανακι να ρυθμισεις