Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Καρμπυρατερ-ντιζα-...

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/10/2011
    Μηνύματα
    17

    Καρμπυρατερ-ντιζα-...

    Χαιρετω μαγκες και παραθετω το προβλημα μου.Λοιπον εχω ενα παπι (daytona sprinter) και εσπασε ο διαολος το ποδαρι του και στα καλα καθουμενα μου πεταξε προβλημα.Οταν τραβαω το γκαζι μετα το συρματοσχοινο δεν επανερχεται με αποτελεσμα να ανεβαζει στροφες ανεξελεγκτα και να τις ριχνω τραβωντας το συρματοσχοινο με το χερι....Τι μπορει να φταιει??Τα πρωτα πραγματα που σκεφτηκα ηταν μηπως ειναι το αντιβαρο(που τελικα δεν ηταν) μετα μηπως οι τριχες απο το συρματοσχοινο εχουν ξεφλουδισει και φταιει αυτο(μου φαινεται απιθανο) και μετα μου ηρθε μηπως ειναι το ελατηριο μεσα στο καρμπυρατερ η η ντιζα....Τα φωτας σας μαγκες δεν ξερω πολλα πραγματα απο μηχανικα και για μαστορα ουτε συζητηση δεν παιζει φραγκο(γιατι και η μεταφορα καθως δεν κινειται ειναι 40+€) οποτε αμα ειναι κατι ευκολο που μπορει να το κανει καποιος ασχετος...
    Ευχαριστω.
    Στελιος 17

  2. #2
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dota1 Προβολή μηνύματος
    Χαιρετω μαγκες και παραθετω το προβλημα μου.Λοιπον εχω ενα παπι (daytona sprinter) και εσπασε ο διαολος το ποδαρι του και στα καλα καθουμενα μου πεταξε προβλημα.Οταν τραβαω το γκαζι μετα το συρματοσχοινο δεν επανερχεται με αποτελεσμα να ανεβαζει στροφες ανεξελεγκτα και να τις ριχνω τραβωντας το συρματοσχοινο με το χερι....Τι μπορει να φταιει??Τα πρωτα πραγματα που σκεφτηκα ηταν μηπως ειναι το αντιβαρο(που τελικα δεν ηταν) μετα μηπως οι τριχες απο το συρματοσχοινο εχουν ξεφλουδισει και φταιει αυτο(μου φαινεται απιθανο) και μετα μου ηρθε μηπως ειναι το ελατηριο μεσα στο καρμπυρατερ η η ντιζα....Τα φωτας σας μαγκες δεν ξερω πολλα πραγματα απο μηχανικα και για μαστορα ουτε συζητηση δεν παιζει φραγκο(γιατι και η μεταφορα καθως δεν κινειται ειναι 40+€) οποτε αμα ειναι κατι ευκολο που μπορει να το κανει καποιος ασχετος...
    Ευχαριστω.
    Στελιος 17
    Όσα καρμπυρατέρ έχω δει δεν έχουν αντίβαρο.

    Αν έχουν κοπεί συρματάκια από το συρματόσχοινο της ντίζας σημαίνει ότι είναι φθαρμένη και προφανέστατα στεγνή από λίπανση, που με τη σειρά του σημαίνει ότι σκαλώνει στην επαναφορά. Άλλαξε ντίζα, έτσι κι αλλιώς αν έχει αρχίσει να ξεφτίζει είναι λίγα τα ψωμιά της ακόμα και προφανώς γίνεται επικίνδυνη η χρήση της φθαρμένης. Κάποια στιγμή δεν θα προλάβεις να ρίξεις τις στροφές και θ' αγαπηθείς σφόδρα ή με τον προηγούμενο ή με την άσφαλτο.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  3. #3
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Τσεκαρε την διαδρομη της ντιζας απο το καρμπ μεχρι την γκαζιερα,μπορει να σου εχει τσακισει σε καποιο σημειο και γι'αυτο να κολλαει στην επαναφορα.Οντως κανενα καρμπ δεν εχει αντιβαρο!
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Βγάλε αρχικά το σύρμα της ντίζας από το γκριπ του γκαζιού (να είναι ελευθερο το βαρελάκι) και δες αν επαναφέρει..
    (αν ναι, τότε φταίει το γκριπ του γκαζιού - βγάλτο, καθάρισέ το και λάδωσέ το)

    Αν όχι, βγάλε την ντίζα από την κόντρα της στο χειριστήριο και προσπάθησε να την φέρεις όσο πιο ίσια γίνεται..
    (αν επαναφέρει, κάπου υπάρχει τσακισμα/σκαλωμα στην κανονική της δρομολόγηση..)

    Αν όχι, ξεβιδώνεις την κόντρα της από την πλευρά του καρμπυρατέρ και ξαναδοκιμάζεις (με μυτοτσίμπιδο ακριβώς πάνω απο το καρμπυρατέρ)..
    (αν επαναφέρει, πας για άλλαγμα της ντιζας κομπλέ..)

    Αν όχι, ξεβιδώνεις το καπάκι του καρμπυρατέρ και κοιτάς τι παίζει με το ελατήριο επαναφοράς..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/10/2011
    Μηνύματα
    17
    Οταν λεω αντιβαρα εννοω στο τιμονι! πηρα καινουρια ντιζα θα παω να την βαλω ελμπιζω να ειναι κομπλε!

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dota1 Προβολή μηνύματος
    Οταν λεω αντιβαρα εννοω στο τιμονι!
    Θα μας ενδιέφερε πραγματικά να μας εξηγούσες λίγο την λογική με την οποία θεώρησες ότι μπορεί να φταίνε τα αντίβαρα για το σκάλωμα της ντίζας..



    Υ.Γ.
    Και σταμάτα το dota γιατί θα σε καταστρέψει..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/03/2012
    Μηνύματα
    14
    χαχα... OldMan αν έχεις αντίβαρα στο παπί και έχεις αλλάξει grip (το 99% των 17χρονων είναι η δεύτερη μοντα μετα απο αλλαγή εξάτμισης) πιθανών να ακουμπάει στο αντίβαρο και να μην επανέρχεται...

    Όσο για το πρόβλημα σου Στέλιο. Νομίζω οτι με την καινούρια ντίζα θα είσαι οκ. Άπλα όταν την περνάς πρόσεχε να μην τσακίζει πουθενά. Α και εννοείτε να βάλεις λαδάκι στη ντιζα πριν την τοποθετήσεις

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MPAMPoULAs_FMX Προβολή μηνύματος
    χαχα... OldMan αν έχεις αντίβαρα στο παπί και έχεις αλλάξει grip (το 99% των 17χρονων είναι η δεύτερη μοντα μετα απο αλλαγή εξάτμισης) πιθανών να ακουμπάει στο αντίβαρο και να μην επανέρχεται...
    Αααα... τόσο καλά..???

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MPAMPoULAs_FMX Προβολή μηνύματος
    Α και εννοείτε να βάλεις λαδάκι στη ντιζα πριν την τοποθετήσεις
    Αυτό είναι συζητήσιμο..

    Αν κινείται σε περιβάλλον που έχει αρκετή σκόνη, καλύτερα να μην την λαδώσει..
    (χώρια που αν βάλει πολύ λάδι θα καταλήξει στο καρμπυρατέρ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/10/2011
    Μηνύματα
    17
    Dota εχω σταματησει
    τελικα ηταν βουλωμενη η ντιζα...ολα κομπλε!
    Εβαλα λιγο γρασο και ειναι κομπλε!

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ Dellorto
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:14
  2. Ρυθμησεισ Καρμπυρατερ Για Zephyr
    από zephyrxristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 11:37
  3. Καρμπυρατερ
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:05
  4. καρμπυρατερ για xt125
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF