Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Υλικα εξατμησης

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/04/2012
    Μηνύματα
    6

    Υλικα εξατμησης

    Θα ηθελα να ρωτησω οσοι ξερουν...οι εξατμησεις aftermarket οποιες και να ειναι οταν λενε π.χ τιτανιου....ειναι οντως τιτανιου η ειναι το χρωμα? Θελω να βαλω στο XT660X μου τις Race tech και ο μηχανικος μου μου ειπε οτι για να ειναι τιτανιου κραμα θα κανουν πανω απο 1500 ευρω και οτι μονο το χρωμα μπορει να ειναι τιτανιου..αλλα το καζανακι απο ατσαλι..

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lampos Προβολή μηνύματος
    Θα ηθελα να ρωτησω οσοι ξερουν...οι εξατμησεις aftermarket οποιες και να ειναι οταν λενε π.χ τιτανιου....ειναι οντως τιτανιου η ειναι το χρωμα? Θελω να βαλω στο XT660X μου τις Race tech και ο μηχανικος μου μου ειπε οτι για να ειναι τιτανιου κραμα θα κανουν πανω απο 1500 ευρω και οτι μονο το χρωμα μπορει να ειναι τιτανιου..αλλα το καζανακι απο ατσαλι..
    To τιτάνιο ειναι ακριβό, αν θέλεις τιτανίου θα πληρώσεις.
    Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς 'μονο το χρωμα μπορεί να ειναι τιτανίου'.

    Απο τιτανιο μπορεί να είναι οι λαιμοί, γενικά οτι σωλήνες μπορεί να χρησιμοποιεί το σύστημα, και το περίβλημα των τελικών.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Το τιτανιο οντως ειναι ακριβο κ μαλιστα διατειθεται σε διαφορες ποιοτητες. Κρατα απλα στο μυαλο σου οτι συμφωνα με τις αναλογιες πρόσμιξης του με αλλα μεταλλα, αποκτα εντελως διαφορετικες ιδιοτητες κ μια εξαυτων ειναι κ η απαγωγη θερμοτητας. Αν οι σωληνες που θα χρησιμοποιηθουν δεν ειναι "πλουσιοι" σε τιτανιο, τοτε υπαρχει περιπτωση πχ οι λαιμοι για τους οποιους θα χρησιμοποιηθει να ειναι ακαταλληλοι, απλα γιατι θα ανεβαζουν τρομερη θερμοκρασια, μη μπορωντας να αποβαλουν την θερμοτητα κ αποτελεσμα θα ειναι αρκετα λιωμενα πλαστικα, καλωδια κτλ κτλ....... Επισης σημειωσε πως οσο μεγαλωνει η αναλογια του τιτανιου κατα την πρόσμιξη, αναλογικα μεγαλωνει κ η τιμη του!!!!
    ΥΓ. Ο Παπαγιαννης κανει γαμω τις δουλειες παντως
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς 'μονο το χρωμα μπορεί να ειναι τιτανίου'.
    Με το "χρώμα τιτανίου" μάλλον εννοεί αλουμινένιο τελικό με ανοδείωση στην απόχρωση του τιτανίου (σκούρο ασημί).
    Κωστής

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/04/2012
    Μηνύματα
    6
    Οπως τα λεει ο kostelakos πρεπει να ειναι...Παραγγειλα τις racetech απο του Παπαγιαννη και ελπιζω να βγουνε καλες...Αυριο μαλλον τις παιρνω και θα γραψω σχολια φωτο και βιντεο (για οποιους xtακιδες θελουν). Ευχαριστω για τις απαντησεις σας

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/04/2012
    Μηνύματα
    6
    Εβαλα τις εξατμησεις...Φοβερος θορυβος πολυ μπασος ωραια εμφανιση πολυ καλη ποιοτητα υλικου.....τελειες για τα λεφτα τους..

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από crfouras Προβολή μηνύματος
    Αν οι σωληνες που θα χρησιμοποιηθουν δεν ειναι "πλουσιοι" σε τιτανιο, τοτε υπαρχει περιπτωση πχ οι λαιμοι για τους οποιους θα χρησιμοποιηθει να ειναι ακαταλληλοι, απλα γιατι θα ανεβαζουν τρομερη θερμοκρασια, μη μπορωντας να αποβαλουν την θερμοτητα κ αποτελεσμα θα ειναι αρκετα λιωμενα πλαστικα, καλωδια κτλ κτλ.......
    Μα οσο λιγοτερη θερμοτητα αποβαλουν, τοσο το καλλιτερο για τα πλαστικα, καλωδια κλπ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Πάντως λίγες είναι οι εξατμίσεις οι οποίες είναι φτιαγμένες εξ'ολοκλήρου από τιτάνιο(οι akrapovic πχ είναι full titanium).Εννοώ όχι μόνο το περίβλημα αλλά και όλα τα "σωθικά" της.Συνήθως έχουν περίβλημα τιτανίου και εσωτερικά είναι ανοξείδωτο ατσάλι.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Πάντως λίγες είναι οι εξατμίσεις οι οποίες είναι φτιαγμένες εξ'ολοκλήρου από τιτάνιο(οι akrapovic πχ είναι full titanium).Εννοώ όχι μόνο το περίβλημα αλλά και όλα τα "σωθικά" της.Συνήθως έχουν περίβλημα τιτανίου και εσωτερικά είναι ανοξείδωτο ατσάλι.
    Για τις Akrapovic αυτό ισχύει μόνο για ολόκληρη εξάτμιση (σειρές racing & evolution). Στην περίπτωση τελικών (slip-on), τα σωθικά είναι SS.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Για τις Akrapovic αυτό ισχύει μόνο για ολόκληρη εξάτμιση (σειρές racing & evolution). Στην περίπτωση τελικών (slip-on), τα σωθικά είναι SS.
    Λάθος είσαι γιατί οι κωδικοί για τα τελικά είναι ίδιοι (για δεδομένο μοντέλο μηχανής) είτε πρόκειται για full system (racing ή evolution) είτε για slip-on.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Λάθος είσαι γιατί οι κωδικοί για τα τελικά είναι ίδιοι (για δεδομένο μοντέλο μηχανής) είτε πρόκειται για full system (racing ή evolution) είτε για slip-on.
    Όντως λάθος μου η γενίκευση. Πάντως σε πολλά μοντέλα ισχύει αυτό που είπα.

  12. #12
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Μα οσο λιγοτερη θερμοτητα αποβαλουν, τοσο το καλλιτερο για τα πλαστικα, καλωδια κλπ.
    κακη διατυπωση........σωστη παρατηρηση......αλλα καταλαβες ελπιζω οτι ηθελα να πω οτι κακη ποιοτητα=υψηλη θερμοτητα/κρασια=κακο για μοτο!!!!
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Όντως λάθος μου η γενίκευση. Πάντως σε πολλά μοντέλα ισχύει αυτό που είπα.
    όπως πχ στις leo vince και στις arrow...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Παρόμοια θέματα

  1. ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΙΑ ΥΛΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ
    από ΣΤΑΥΡΟΣ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2005, 12:21
  2. Τελικό Εξάτμησης?
    από Polifer στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2005, 11:07
  3. Καθάρισμα εξάτμησης
    από vakou στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2005, 14:36
  4. Καθαρισμος Εξατμησης(!)
    από feanor στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2005, 12:11
  5. Αλλαγή ήχου εξάτμησης
    από cbanthropos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2004, 11:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF