Το S1 είναι το μοντέλο απο το 2004 και μετά με το injection και το S2 πρωτοεμφανίστηκε το 2007 και ήταν διαθέσιμο ταυτόχρονα με το S1.
Η πιο τρανταχτή διαφορά είναι τα μούτρα τους και τα όργανά τους.
Το S1 είναι το μοντέλο απο το 2004 και μετά με το injection και το S2 πρωτοεμφανίστηκε το 2007 και ήταν διαθέσιμο ταυτόχρονα με το S1.
Η πιο τρανταχτή διαφορά είναι τα μούτρα τους και τα όργανά τους.
http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest
Το S2 ειχε πιο ήπια γραμμη αποδοσης στην χαρτογράφηση σε σχεση με το προηγουμενο , σε μια προσπαθεια της γιαμαχα να κανει την γνωστη τρυπα στις μεσαιες να μην ειναι τοσο εντονη.
Με ενα 15αρι γραναζι μπροστα θα δεις σημαντικη διαφορα στο γκαζι, (εξ εμπειρίας), αλλα θα σου καιει κατι παραπανω, και επισης το κοντερ σου θα δειχνει περιπου 15% επιπλεον χλμ/ω (το μετρησα με gps, στα 100 μου εδειχνε 115)
Τις δαγκανες πρεπει να τις βαλεις με πατεντα, προσωπικα εχω οδηγησει και τα 2 φειζερ, και δεν εχω δει τοσο μεγαλη διαφορα. Καλυτερα να βαλεις σωληνακια υψηλης και μαλακο τακακι HH
καλημερα σε ολους
Μηπως καπιος γνωριζει την διαμετρο του εμβολου της τρομπας του μπροστινου φρενου
ευχαριστω
honda c-100
suzuki bandit 400v
yamaha fz6 fazer
suzuki gsxr 1000k8
yamaha fz1 fazer