Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 40 από 40

Θέμα: Yamaha Super Tenere Worldcrosser 1200

  1. #31
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Δηλ. λες τους αναβάτες τους αδερφές..??
    Επαναλαμβάνομαι..;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Αν σας τύχει ποτέ να κάνε ΤΑΞΙΔΙ πολλών ημερών και πολλών χλμ την ημέρα ( 10 ώρες στο μηχανάκι πχ κάθε μέρα ) τότε τα ξαναλέμε...

    υγ
    Με τα νέα αξιόπιστα μοτέρ δε θες 1200 κ. εκ. 650 φτάνουν για να πας ΠΑΝΤΟΥ
    Εκτώς από την σουζουκι όμως οι μανατζαραίοι δεν ΘΕΛΟΥΝ να το καταλάβουν
    Έτσι είναι η ζωή όμως...
    Να ζήσει και η ατσέρμπις ρε αδερφέ

  3. #33
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Αν σας τύχει ποτέ να κάνε ΤΑΞΙΔΙ πολλών ημερών και πολλών χλμ την ημέρα ( 10 ώρες στο μηχανάκι πχ κάθε μέρα ) τότε τα ξαναλέμε...

    υγ
    Με τα νέα αξιόπιστα μοτέρ δε θες 1200 κ. εκ. 650 φτάνουν για να πας ΠΑΝΤΟΥ
    Εκτώς από την σουζουκι όμως οι μανατζαραίοι δεν ΘΕΛΟΥΝ να το καταλάβουν
    Έτσι είναι η ζωή όμως...
    Να ζήσει και η ατσέρμπις ρε αδερφέ
    Η αλήθεια είναι ότι το κάναμε.. με SS.. δεν είχαμε κανένα θέμα.. αντίθετα το ευχαριστηθήκαμε.. Τα πολλά κυβικά είναι απαραίτητα όμως.. όποιος λέει ότι δεν ειναι κάτι χάνει στην πορεία.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Η αλήθεια είναι ότι το κάναμε.. με SS.. δεν είχαμε κανένα θέμα.. αντίθετα το ευχαριστηθήκαμε.. Τα πολλά κυβικά είναι απαραίτητα όμως.. όποιος λέει ότι δεν ειναι κάτι χάνει στην πορεία.

    Κάτσε, τώρα μπήκαμε σε άλλα χωράφια.
    Δε μιλάμε για στριτ μιλάμε για ον οφ.
    Με τον μεγάλο ον οφ λοιπόν θα πλησιάσεις πιο γρήγορα στον κωλόδρομο, αλλά εκεί τα κόλπα θα αλλάξουν και ο μικρός θα γίνει μεγάλος.

    Υγ
    (για πλάκα)
    Οι στριτάδες κάνουν ωραίο στρέτσινκ στα βενζινάδικα.
    Τους βλέπω όταν τους περνάω τσολιάς…


    Όμως είναι και (σχεδόν) οι μόνοι που σου παίζουν τα φώτα !


    (σοβαρά)
    Στην άσφαλτο, φυσικά και ένα απλό σπορτ τούρινκ θα του κόψει το κώλο.

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    1) Ολα εχουν νοημα αναλογα την χρηση, μεχρι και τα βαρια ον-οφφ*. Αν 'εσυ' θελεις ελαφρυ ον-οφφ, πας και αγοραζεις ελαφρυ ον-οφφ, κανεις δεν 'σε' σταματαει, η αλαφρωνεις αυτο που εχεις, εκτος κι αν...

    2) [... συνεχεια απο (1)] θεωρεις για τους δικους σου προσωπικους λογους, οτι δεν πρεπει να αλλαζουμε τα μηχανακια και να τα φερνουμε στα μετρα μας, με τον οιονδηποτε τροπο μας εξυπηρετει.

    * για παραδειγμα οποιος καταλαβαινει απο αναρτησεις ξερει οτι τα βαρια εχουν σαφες πλεονεκτημα στους δρομους που κινουνται ανετα, εναντι των ελαφρων στους ιδιους δρομους.
    Απλά θεωρώ ότι από τα 1000κυβικα και πάνω χάνεται η ουσία και το πλεονέκτημα... Ήδη έχουμε ξεκινήσει να ξεφεύγουμε από τα 1200....
    Σαφώς και όποιος θέλει, μπορεί να κάνει όποια αλλαγή γουστάρει, προς βελτίωση της μηχανής του... Εγώ αναφέρομαι σε εκείνους που της αλλάζουν τα ράμματα για να μας πουν ότι το μηχανάκι είναι φοβερό... Επίσης συμφωνώ σε ότι λες για το βάρος και το δρόμο, αλλά και εκεί υπάρχει ένα λογικό όριο..Το θεωρώ αυτό στα 250κιλα... Νούμερο που σε 5 χρόνια θα έχει το ποιο ελαφρύ της κατηγορίας...


    Βέβαια ξεφύγαμε από το θέμα του θρεντ...Αλλά δεν φταίω εγώ...Το παχυδερμο το Τενερε με προκαλεί και οι μάνατζερ με τα ονόματα που πάνε και δίνουν....
    Me gusta la moto, me gustas tu....

  6. #36
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mead5600 Προβολή μηνύματος
    x1200
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι…
    Παίζει ρόλο η χρήση.
    Άλλο ον οφ, άλλο εντούρο, άλλο μηχανάκι περιπέτειας (Αθήνα-Κέιπ τάουν ξέρεις εσύ)

    Ως ον οφ λοιπόν το ΤΕΝΕΚΕ είναι από τα καλλίτερα μηχανάκια (αν όχι το καλλίτερο)
    Αν του ρίξεις βενζίνη στο Πακιστάν όμως, δεν θα ξαναπάρει, που να χτυπάς το κώλο σου κάτω ΟΤΙ και να λένε οι μανατζαραίοι…
    Και για εντούρο χλωμό το βλέπω.
    Χωματόδρομο και φτάνει, με τα κιλά του.

    Και άμα πέσει χάμου θα θυμηθείς το ποιηματάκι που έλεγε

    -Με Ντέκα πρίμο και τεστόν
    είσαι στο δρόμο το σωστόν



  8. #38
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gallos Προβολή μηνύματος
    Εγώ αναφέρομαι σε εκείνους που της αλλάζουν τα ράμματα για να μας πουν ότι το μηχανάκι είναι φοβερό...
    Εγω ανεκαθεν ετσι εβλεπα ολες τις μηχανες που περνουσαν απο τα χερια μου. Τι ραμματα θα μπορουσα να τους αλλαξω ωστε να να μ'αρεσουν περισσοτερο. Εχοντας μαλιστα καποτε και για πολλα χρονια και χιλιομετρα ενα 1150GSA (που ειναι και βαρυτερο απο το τενερε και ποιο ατσαλο) και βλεποντας οτι ακομα κι αυτο ειναι λειτουργικο στα εκτος (και ενιοτε εχει και πλακα), το μονο που μπορω να πω ειναι πολυ θα ηθελα να οδηγησω το ST12 με τους 18/21 τροχους και τις ολινς αναρτησεις.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    και μια και το κουβεντιάζαμε και λέγαμε πολλά δείτε τι έκανε ο άνθρωπος μ αυτό το μηχανάκι.

    http://www.motoblog.it/post/59167/re...claudio-aiossa

    Πάει να πει Καλαβρία Β. Ακρωτήριο 5.005 χλμ σε 56 ώρες !!!!

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	AiossaCalabriaCapoNord00000.jpg 
Προβολές:	149 
Μέγεθος:	61,5 KB 
ID:	266912

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Για ανθρωπους που θελουν , και κυριως εχουν τη δυνατοτητα να ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ταξιδια ανα τον κοσμο καλο ειναι ... Μεγαλο , ανετο , περιπετειωδεις , θα σε παει και απο χωματοδρομο.

    Για εμενα που μου αρκει η Ελλαδα προτιμω χωρις δευτερη κουβεντα το 660 τενερε ... για να ειμαι ποιο γρηγορος .... ποιο κατσικης ... ποιο ευελικτος... ποιο φτηνος σε συντηρηση , καυσιμο , ανταλακτικα και γενικα ποιο μαγκας σε ολα τα off. ( και η Ελλαδα ειναι ο παραδεισος του OFF........)

    Τι να τα κανω τα αλογα και τα κυβικα οταν θεωρω δεδομενο το τακουνι στο λαστιχο ..... ( για αυτο ολοι τα βαζουν ασφαλτινα , για να αποκτησει αξια η μηχανη και να μπορεσει να ξεδιπλωσει τις αρετες των κυβικων . Ετσι δεν ειναι παραπανω οφ ομως απο ενα tdm .. οσα touratech και να εχει πανω ....)

    Με τις εποχες να τεινουν να εξαφανισουν τα πραγματικα on - off adventure bikes νιωθω εξωγιηνος καμια φορα ...

    Δυστυχως το ονομα Tenere για εμενα δηλωνει κατι διαφορετικο απο αυτη τη μηχανη ... το 660 ειναι ποιο κοντα στο βαρυ αυτο ονομα που αφησε ιστορια ...

    Οταν πετυχαινω κανενα στο δρομο ομως το χαλβαδιαζω , οπως και αμα δω κανενα γυαλιστερο Hummer με προφιλ 20αρι.....

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. New 2010 Yamaha Super Tenere 1200 - τα αποκαλυπτήρια
    από faraway στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 411
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2010, 10:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF