Είδα σήμερα τις μπροστινές δισκόπλακες ελάχιστα φαγωμένες..
Κοίταξα τα τακάκια κι έχουν αρκετό ψωμί ακόμα αλλά τα έχω 3+ χρόνια.. Παίζει η πάστα να έχει ημερομηνία "λήξης" που σκληραίνει και τρώει τις δισκόπλακες;
Είδα σήμερα τις μπροστινές δισκόπλακες ελάχιστα φαγωμένες..
Κοίταξα τα τακάκια κι έχουν αρκετό ψωμί ακόμα αλλά τα έχω 3+ χρόνια.. Παίζει η πάστα να έχει ημερομηνία "λήξης" που σκληραίνει και τρώει τις δισκόπλακες;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Θα υπεθετα οτι το ποσο τρωγωνται οι δισκοπλακες ειναι αναλογο του ποσο δυνατα φρεναρεις ειτε τα τακακια ειναι μαλακα ειτε σκληρα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Οποτε δηλαδη λες πως τωρα τελευταια παρατηρησες (αδικαιολογητη) φθορα.
Δεν γνωριζω να σου πω...μπορει να φταινε τα τακακια μπορει και να ηρθε η ωρα των δισκων.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Δεν είναι ετσι τα πράγματα Dr.
Αν βάλεις τακάκια πίστας καθαριζουν με τη μια τους δίσκους ακόμα και από μαυρα ίχνη παλιών τακακιών και τους κάνουν σαν καθρέφτη.
Παραδειγμα τα SBS Carbon που οσο πατας στην πίστα και ζεσταίνονται τόσο δυναμώνει το φρένο.
sniper δεν εχεις φοβο, πιστέυω οτι απλά τώρα πρόσεξες την φθορά, τα τακάκια δεν εχουν θέμα με το πέρασμα του χρόνου.
Ισως και τα τακάκια σου να ειναι πιο σκληρά απο τα μαμά.
tip: Για πολλά μοντέλα της η Honda εχει διάφορες παστες τακακια.
πχ στο Hornet 900 Το κανονικό που ειναι μαλακό τακάκι που δαγκώνει με τη μια στην πόλη αλλά στην πίστα τα παίζει, σφυριζει σαν τραίνο και μενει το μισό τακάκι στον δίσκο. Μπαίνει απο Fireblade του 97 που δεν φερναρει τόσο αμεσα στην πόλη αλλά δεν μασάει από ζόρια.
Ούτε το ενα ούτε το αλλο τρωνε τον δίσκο περισσότερο από το κανονικό, ενω το SBS Carbon τον τρωει για πρωινό.
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 31/05/2012 στις 12:40.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Πόσα χλμ έχεις ρε μάστορα στο μηχανάκι????
Όταν φρενάρεις έρχονται σ' επαφή 2 υλικά με διαφορετικό βαθμό σκληρότητας. Φθείρεται περισσότερο το μαλακό αλλ' αυτό δεν σημαίνει ότι το σκληρό μένει ανέπαφο. Όπερ μεθερμηνευόμενο σημαίνει ότι μετά από καμπόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι λογικό να υπάρχει φθορά και στους δίσκους. Εκτός κι αν μιλάς για "ύποπτη" φθορά.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Η υποθεση μου ηταν οτι η φθορα στους δισκους εχει να κανει με το ποσο επιβραδυνει το φρεναρισμα.
Δηλαδη με αλλα λογια αν σε καθε φρεναρισμα επιβραδυνω με 0.5G την ιδια φθορα θα εχουν οι δισκοι ειτε εχω τακακια Α με πολυ δυναμη στην μανετα, ειτε τακακια Β με λιγοτερη. Μπορει να ειναι λαθος, αλλα αυτο που ειπες πανω δεν το αναιρει, απ'οσο καταλαβαινω.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).