moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Ουσιαστικά αν κατάλαβα καλά,θέλεις το καλό πλαίσιο και τις αναρτήσεις του Ninja χωρίς όμως την υπερβολική για τα δεδομένα ενός αρχάριου οδηγού δύναμη.
Αν είναι έτσι,εμένα ένα τετρακύλινδρο 400 μου φαίνεται ιδανική λύση.Και παραπάνω δύναμη απο ένα Ninja 250 έχει,και καλό πλαίσιο και αναρτήσεις έχει.Αφου λες πως θα μαθεις στην πίστα υπο την επίβλεψη έμπειρου οδηγού,γιατί όχι;Για κυκλοφορία στο δρόμο χωρίς δίπλωμα στα είπαν και πιο πάνω.
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,ακομα και για την νοοτροπια γιατι ξερω οτι δεν ειμαι και το καλυτερο παιδι και πολλες φορες σκεφτομαι ανωριμα και παρασυρομαι πιο ευκολα απο εναν που ειναι σε μια πιο μεγαλη ηλικια απο εμενα!Αυτο ομως δεν ειναι απαραιτητο!Θελω να σου πω οτι πιστα δεν ενδιαφερομαι για τους χρονους η για να κανω αγωνες!Ενδιαφερομαι να μαθω να οδηγαω μια και εχει καλυτερες συνθηκες απο τους Ελληνικους δρομους!Ισως δεν το ειχα ξεκαθαρισει πιο πριν!Δηλαδη ειναι καλη επιλογη η πιστα?...και κατι ακομη..που πιστευεις οτι η νοοτροπια μου ξεπερναει το ορια του λογικου?Φιλικα Κωνσταντινος!
φίλε πάρε αυτό που σου αρέσει, αλλά μέχρι να το μάθεις θέλει πολλή προσοχή. για το δικό σου καλό, των δικών σου και της μηχανής. όλες οι μηχανές μπορούν να πάνε και αργά, απλά οι μικρές δεν μπορούν να πάνε τόσο γρήγορα ώστε να σε παρασύρουν. όπως έχω ξαναπεί, αν θες να ξεκινήσεις με αυτοκίνητο θα μπεις κατ'ευθείαν σε φεράρι; αν είσαι όμως τυχερός, θα μπεις να μάθεις σε φεράρι και πιθανότατα θα σε τρομάξει. θα προτιμούσες όμως να ξεκινήσεις με ένα μικρό πριν μπεις στη φεράρι ή όχι; (για τη φεράρι ρε γαμώτο)
άλλο. η οδήγηση στην πίστα δεν έχει καμία σχέση με την οδήγηση στον δρόμο. καλό είναι να κάνεις το css όπως είπαν και να δεχθείς συμβουλές από άλλους, αλλά την πρακτική εξάσκηση (καθημερινή οδήγηση στην κίνηση) και την εμπειρία δεν την αντικαθιστά τίποτα. μην νομίζεις λοιπόν ότι αν μάθεις να οδηγείς στην πίστα, θα είσαι ασφαλής στους δημόσιους δρόμους, αυτό είναι τεράστιο λάθος. θα μάθεις μεν να οδηγείς τη μηχανή σου σωστά και γρήγορα, αλλά ο δημόσιος δρόμος είναι ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον, που είναι κατά κύριο λόγο άγνωστο. ενώ στην πίστα κάνεις συνέχεια τις ίδιες στροφές, τις μαθαίνεις, κάθε φορά είναι οι ίδιες, η άσφαλτος καμία σχέση, λακούβες δεν έχει ή ξέρεις ακρβώς που είναι, δεν έχει μπαριέρες, δέντρα, εμπόδια, πεζούς, κλπ. για αυτό, όπως σου είπαν ήδη, δεν είναι σοφό το να ξεκινάς με μεγάλη μηχανή στον δρόμο, γιατί οι χρόνοι και τα περιθώρια στενεύουν και χρειάζεται σιγουριά και αποφασιστικότητα. ένα μικρό λαθάκι μπορεί να σημαίνει αγκαλιά με μπαριέρα ή κολώνα. ας μη πω για τις λακούβες, την πρόσφυση, την ανύπαρκτη σήμανση και τους άπειρους μαλάκες οδηγούς. το αυτό ισχύει και για όποιον έκανε css ή άλλα μαθήματα και βγήκε νομίζοντας ότι έγινε σβάντζ. ξαναλέω, άλλο πίστα, άλλο δρόμος, το καθένα το μαθαίνεις διαφορετικά. όταν με το καλό βγάλεις δίπλωμα και μπεις για κυκλοφορία, να σκέφτεσαι ότι είσαι ακόμα αρχάριος.
όσο για τη νοοτροπία.. γηράσκω αεί διδασκόμενος, ποτέ μη νομίσεις ότι έμαθες, γιατί πάντα όσο ζεις θα μαθαίνεις. τη στιγμή που θα νομίσεις ότι «το'χεις» θα έρθει το σύμπαν να σου υπενθυμίσει ότι απλά το νομίζεις.
Καταλαβαινω απολυτα τι λες και εχεις απολυτο δικιο!!Η αληθεια ειναι οτι αυτοκινητο οδηγαω κανονικα και επειδη τυχαινει ο αδερφος μου να εχει ενα καλο και γρηγορο αμαξι οταν αποφασισα να το οδηγησω μπορω να πω οτι δεν παρασυρθηκα καθολου στο θεμα του γκαζιου ουτε φοβομουνα απλα ημουνα πολυ πιο προσεκτικος και πολυ πιο περιορισμενος στη ελευθεροτητα και την ωμη δυναμη του αυτοκινητου για τα πρωτα 2-3 χιλιομετρα!Μετα απο αυτα τα χιλιομετρα δεν ειπα οτι εμαθα το αυτοκινητο απλα καταλαβα τον χαρακτηρα του και προσαρμοστικα σε αυτο με τις λιγοτερες δυνατες απαιτησεις απο εμενα προς αυτο!!Το ιδιο ακριβως σκοπευω να κανω και με την μηχανη!!Να τονισω οτι φοβος υπαρχει απο την πλευρα μου αλλα φοβος για να με κανει πιο αφοσιωμενο σε αυτο!!Οσο για την νοοτροπια μου αρεσει να ρουφαω εμπειριες αποψεις και γουστα να τα φιλτραρω με την δικη μου κριτικη σκεψη και ικανοτητα και μετα οσο μου κανουν να τα κραταω!Εχω πολλα να μαθω ακομα και ειμαι πολυ χαρουμενος για αυτο!!Βρισκω ενα νοημα ασ το πουμε και ετσι!!
1.η πιστα ειναι η καλυτερη επιλογη για να μαθεις να χειριζεσαι τη μοτοσυκλετα σου.αν ξεκινησεις απο εκει εχεις αυξημενες πιθανοτητες να ανταπεξελθει σε τυχον δυσκολες καταστασεις που θα βρεθουν μεθαυριο στο δρομο.
2.ναι η νοοτροπια σου ξεπερναει τα ορια του λογικου και θα σου πω γιατι.ειναι παραλογο να παιζεις εν γνωση σου ρωσικη ρουλετα.το διπλωμα δεν λεει οτι ξερεις να οδηγας και ως επι τω πλειστον οσοι εχουν διπλωμα δεν ξερουν και να οδηγανε αλλα σιγουρα σε μια στραβη ειναι νομικα καλυμενοι.πρεπει να αντιληφθεις επισης οτι η λογικη ''σε μενα δεν θα συμβει'' ειναι μια παρορμηση που προερχεται απο την αγνοια και να συνειδητοποιησεις οτι το πιο επικυνδυνο πραγμα που κανουμε σε καθημερινη βαση ειναι να οδηγαμε.ειναι η στιγμη που εκθετουμε τον εαυτο μας σε θανατηφορο κινδυνο.κραταμε οπλα και πρεπει να τα χειριζομαστε με σεβασμο.αρα ναι ειναι παραλογο να παιξεις με τη ζωη σου και την αγαπη των δικων σου (δε μιλαω για το ενδεχομενο που θα φας εσυ το δικο σου κεφαλι αλλα για εκεινο που θα εισαι εσυ ο υπαιτιος ενος ατυχηματος).
εξ ισου φιλικα.
καλη τυχη οτι κι αν κανεις.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Σε ευχαριστω για την συμβουλη σου η αληθεια ειναι οτι εχω μπει σε πολυ μεγαλες σκεψεις και μαλλον θα κανω υπομονη μεχρι να ηρεμησω λιγακι και σαν ανθρωπος και σας τρελαμενος με την μηχανοκινηση!!!ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ FORUM ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑ!!!
Καλημέρα σε ολους σας. ειμαι νεος στο φορουμ και κάνω το πρώτο μου ποστ. Ειμαι 26 χρόνων και εδω και μεγαλο διαστημα θελω να αγορασω μοτοσυκλέτα, διπλωμα ομως δεν εχω βγαλει ακομα και μπηκα εδω για να με διαφωτισετε. Επιτρέψτε μου ομως να σας δωσω λιγο το "προφιλ" μου μήπως σας βοηθησει στις απαντησεις σας. Δεν ειχα ποτε σχεση με μοτοσυκλετα, η μονη μου σχέση με τα διτροχα ειναι το ποδηλατο. τις μοτοσυκλέτες τις φοβαμαι πολύ κυριως οταν ανεβαινω ωςμ συνεπιβατης (και αυτες οι φορες ειναι απειροελαχιστες). Παρολα αυτα μου αρεσει η αισθηση της ελευθεριας που σου δινει και μπορεις να κανεις πιο ευκολα αποδρασεις τα σαβ/κα από το να ειχες αυτοκινητο. δεν ειμαι κανενας γκαζοφονιας, με το αμαξι δεν εχω κανει ποτε μαλακίες, ούτε το παταω τερμα. γενικά προσπαθω να ειμαι συνετος οδηγός. οποτε αν παρω μοτοσυκλετα παλι την ιδια οδικη συμπεριφορα θα εχω. δηλαδη ταχυτητες πάνω από 110-120 θα μου φαινονται παρα πολυ γρηγορες για να τις πιασω με τη μηχανη γιατι θα εχω την αισθηση οτι αν συμβει κατι δε θα μπορεω να σταματησω. Αν παρω μοτοσυκλετα το πολυ να φτανω μεχριι τα 110χλμ. πιστευετε οτι τελικα αξιζει καποιος να αγορασει μοτο και να πηγαινει με τετοια ταχυτητα ή πρεπει καποιος να το εχει στο αιμα του το γκάζι για ν παρει μοτο; επίσης η πρώτη μου μηχανη σκεφτομουνα να ηταν χαμηλου κυβισμου 125 κυβικα αφου εχει λιγο γκαζι αλλά χαζευοντας στο ιντερνετ για να παρω μια ιδεα οι περισσοτεροοι λενε οτι τη βαριεσαι ευκολα και ειναι καλυτερο να ξεκινησεις με κατι μεγσλυτερου κυβισμου. οπότε (θεωρητικα μιλώντας πάντα) λέω αν αξιωθω να αγορασω μοτοσυκλετα να παρω μια ninza 250. ειμαι κοντος (1,67) και 55 κιλα και εχω διαβασει οτι αυτη ειναι ιδανικη για τετοιυς αναβατες εκτος καποιων αλλων επιπλεον προτερηματων που ισχυριζονται αρκετοι. συγνωμη για τα πολλά που γράφω αλλά δεν εχω κανεναν να τα συζητησω και να ξερει από μοτο. τελικα αξιζει να παρω μοτο; αξιζει να παρω μοτο και να την πηγαινω με 100 χλμ ή θα ειμαι περιγελος; κυριως θα την ηθελα για μικροαποδρασεις. το θεμα ειναι οτι την κυριακη ειδα μπροστα στα ματια μου τροχαιο με μοτο στην αθηνων κορινθου στη ν. περαμο και σοκαριστηκα. η μηχανη κυριολεκτικα διαλυμενη και ο αναβατης στο δρομο. μακαρι να ειναι καλά το παλικαρι. ποιες μοτο θα προτεινατε εσεις για εναν αρχαριο αναβατη του δικου μου σωματοτυπου; ευχαριστω για το χρονο σας και συγνωμη αν σας κούρασα.
αμα δεν πατας 240 το πρωι να ξυπνησεις αστο μην ασχοληθεις καν![]()
σοβαρα τωρα μια χαρα θα ειναι το ninja αρκει να εισαι να πηγαινεις χαλαρα γιατι δηλαδη τα 100-110 χλμ δεν ειναι ταχυτητα η νομιζεις οτι οσοι εχουν μηχανη κοιτανε ολη μερα πως θα πατησουν 200.η μηχανη ειναι ανεση και ευελιξια οπως και αισθηση ελευθεριας και οχι πατιλικια και ταχυτητα χωρις αυριο.αν γουσταρεις μηχανη ξεκινα κανεις δεν εχει κωδικοποιηση στο dna του ως οδηγος μοτοσυκλετας ολοι ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.