Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Θέμα με 990 adv '10 (βάζοντας 1η για να ξεκινήσω, σβήνει)

  1. #1

    Θέμα με 990 adv '10 (βάζοντας 1η για να ξεκινήσω, σβήνει)

    Γεια σας παιδιά. Κάτοχος ενός μεταχειρισμένου 990 adv εδώ και 2 μήνες πήγα το τριήμερο για μια πρώτη αναγνωριστική εκδρομή Ευρυτανία. Την Δευτέρα καθώς γύριζα Αθήνα ξαφνικά όταν έβαζα 1η στη μηχανή για να ξεκινήσω έσβηνε, σαν να ήταν το stand ανοιχτό, το οποίο όμως δεν ήταν. Μετά από δυο, τρεις φορές που προσπαθούσα να ξεκινήσω ξεκίναγε κανονικά. Το ίδιο μου έκανε και εν κινήσει όταν πάταγα τον συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα. Το πρόβλημα μέσα σε 3 ώρες έγινε περίπου 10 φορές. Βάζοντας ακριβή βενζίνη στην Ιτέα και μέχρι Αθήνα δε μου το ξαναέκανε χωρίς να είμαι σίγουρος ότι έχει να κάνει με αυτό. Το πήγα στο μάστορα μου βρήκε λίγο τη βίδα του stand να είναι ξεσφιγμένη, μου έβαλε καινούργιο πρόγραμμα (για τις acrapovich) και μου είπε να το παρακολουθήσω. Αν το ξανακάνει να το πάω να το αφήσω για να το δει καλύτερα. Έχει τύχει σε κανέναν;

  2. #2
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Διακοπτης σταντ......μου το ειχε κανει κ εμενα καποια στιγμη!!! Δεν νομιζω οτι εχει να κανει κατι με την τροφοδοσια οπως το περιγραφεις.
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  3. #3
    Η βίδα που σού λάσκαρε πρέπει να ήταν. Το έχω πάθει και εγώ να μου λασκάρει η βίδα και... μετά το σφίξιμο ήρθα στα ίσια μου. Διαβάζοντας εδώ και στο advrider.com θα εκπαιδευτείς να είσαι σε σχετική ετοιμότητα και να αντιμετωπίζεις τισ μικροιδιοτροπίες της εξαιρετικής μοτοσυκλέτας που έχεις την τύχη να καβαλάς. Καλά χιλιόμετρα.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Η βίδα που σού λάσκαρε πρέπει να ήταν. Το έχω πάθει και εγώ να μου λασκάρει η βίδα και... μετά το σφίξιμο ήρθα στα ίσια μου. Διαβάζοντας εδώ και στο advrider.com θα εκπαιδευτείς να είσαι σε σχετική ετοιμότητα και να αντιμετωπίζεις τισ μικροιδιοτροπίες της εξαιρετικής μοτοσυκλέτας που έχεις την τύχη να καβαλάς. Καλά χιλιόμετρα.
    Ευχαριστώ.
    Σας το έκανε και εν κινήσει σε αλλαγές ταχύτητας π.χ. από 5η σε 6η?Στην αρχή και εμένα για το stand πήγε το μυαλό μου αλλά μόλις το έκανε και στις λοιπές αλλαγές και όχι μόνο όταν έβαζα 1η για να ξεκινήσω, λέω κάτι άλλο συμβαίνει. Σε γειτονικό forum βρήκα ένα θέμα (http://www.ktmhellasclub.gr/phpBB3/v...=2128&start=15) με παρόμοιο πρόβλημα και λένε διάφορα άλλα...Μακάρι να είναι αυτό που μου είπατε και να ξεμπερδέψω έτσι. Κατά τα άλλα πολύ ευχαριστημένος από το εργαλείο. Μετά τη βόλτα μου άρεσε ακόμα πιο πολύ. Σκεφτείτε να μη μου είχε βγάλει και το πρόβλημα...

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της freco
    Εγγραφή
    26/04/2012
    Μηνύματα
    471
    Επί τη ευκαιρία να κάνω μια ερώτηση. Δεν μπορούμε να ξηλώσουμε το διακόπτη του σταντ έτσι απλά σενιάροντας τα καλώδια; Πρέπει να πάρω το ανάλογο κιτ που βλέπω στο ebay;
    Σηκώθηκα όρθιος και κινήθηκα δυνατά πάνω κάτω στα πατάκια για να δω αν είναι σωστά (ανάλογα) ρυθμισμένες οι αναρτήσεις μπρος - πίσω και φυσικά ΕΣΒΗΣΕ.
    Όχι "αμήχανος" πλέον...

  6. #6
    Το 990 νομίζω οτι θέλει κάποια δίοδο μεταξύ καλωδίων. Διάβασε από εδώ:

    http://www.ktm950.info/how/wotf/wotf...idestandBypass

    Sidestand Bypass:
    Louge: Connect green and black wires together. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=127118

    KOTH: On the other side of the connector you need to tie the brown and pink wires together

    KOTH: BTW, this doesn't work with the 990's or the 950 SE and SM due to the use of a HAL effect device on these models. Neither does grounding the pink wire to chassis ground. It will simply throw a sensor error code (ECU must see 1.0vdc min).
    Sidestand: up = 2-3vdc, down = 4-5vdc
    See below.
    950 SE/SM and All 990's - Sidestand Bypass:
    ABYSS: Install the Super Duke sidestand bypass PN 61011046044

    cpmodem: Here's another option for any 950/990, including the ADV, SE and SM. A bad diode could still strand you as these emergency bypasses don't bypass them. However, 99% of the time they will allow you to get back to civilization with a malfunctioning safety switch/sensor, where you can do a proper repair.

    Ground the green-black wire at the connector for the gear selector switch (#2 in the photo below). Down in front of the rotor cover on the left side of the engine). This will allow the ECU to provide ignition to the coils no matter what gear you are in, whether the kickstand is up or down, and clutch in or out. This will eliminate any possibility of one or more of the "safety" devices malfunctioning and killing the ignition. It will also allow the starter to work anytime the button is pushed And your green neutral light will stay on always. But, as I said this is not for "casual" use, but rather for emergency situations only. Like as a quick and easy way to bypass a failed safety device when one craps out in the boonies and you just wanna get home.

    BTW, arrow #3 in the photo points to the sidestand switch connector where ABYSS's permanent fix is to be made.

    KOTH: Another option for bypassing all of the start safety switches/sensors, that doesn't leave the neutral light on, is to jumper the clutch switch.

    On my '03 950 the connector at the clutch switch is a molded piece that is difficult to get off ,and when you do, you find that it isn't easy to do a good job of jumpering the connectors molded inside a piece of plastic. For a roadside/trailside fix it is simpler to do the above fix at the neutral switch. Other models and years have different types of connectors. You'll just have to look at what you have and decide from there.

    However, a sanitary bypass can be done at the clutch switch connector further down the line at the main wiring loom behind the headlight. You will need to remove the windscreen and headlight unit to gain good access. Then you should see something like this image if you have and Adventure (SE, SM, and SD are slightly different locations. See the Repair Manual):

    Jumper the brown and yellow wires together. This will make the ECU think that the clutch lever is pulled back constantly. On 950's this will have the effect of allowing you to start the bike in gear, with the sidestand down without pulling the clutch in. On the 990's the same effect will be realized as with the 950's. Additionally, it will effect how the ECU controls the idle speed, and it will disable the Trailing Throttle Cutoff function.

    Driving off with the sidestand down will be a real possibility, with all of the dangers associated with that. I don't think I have to tell you how dangerous it can be if you start your bike in gear without the clutch in, or ride off with the sidestand deployed. This (or any of the procedures described) is/are to be used only as a last resort to keep from being eaten by bears if you breakdown in the woods.

  7. #7
    χτες και σήμερα έκανα περίπο 600 χιλιόμετρα και μου το έκανε δυο φορες στο δρόμο , και τις δυο φορες σε κλειστά κομμάτια με μικρές ταχύτητες στις αλλαγές.. δεν μου το είχε ξανακάνει..
    Κατά τον δαίμονα εαυτού

  8. #8
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Mου έχει τύχει έξω από Σόφια το ίδιο κι έφταιγαν τα πάσα από τις βίδες της αντλίας του συμπλέκτη που ήταν φαγωμένες... μικρό το κακό (10€) αλλά σπαστικό...Με το σταντ ποτέ και κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισα...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  9. #9
    Δυστυχώς το ξαναέκανε και μάλιστα έντονα, οπότε λογικά δε πρέπει να είναι η βίδα από το stand. Νομίζω ότι όταν είναι κρύο το κάνει πιο συχνά. Μόλις βρω λίγο χρόνο θα τσεκάρω αυτά που διάβασα εδώ και στο forum που προανέφερα και βλέπουμε...

Παρόμοια θέματα

  1. Pirelli Scorpion για 950/990 Adv 3 ΕΥΡΩ !
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2007, 22:45
  2. Ερώτηση για θέμα με αλυσίδα...
    από Gandalf dr685sm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2006, 21:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF