Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Δεν σταματαει!(cbf 600 05)

  1. #1

    Δεν σταματαει!(cbf 600 05)

    Γεια σε ολους περυσι αγορασα το μπλε μωρο ! Τα λαστιχα που ειχε λογο απειριας αποφασισα με το που αρχισαν οι βροχες να τα λλαξω με τα brigenstone τα οποια ενω τα πληρωσα κανονικα δεν ειναι φρεσκα 2005 το μπροστακαι 2008 το πισω! Επισης αλλαξα τακακια και υγρο φρενων και εβγαλε χωμα!! Τεσπα ενω προσπθησα η μηχαναραακομα δεν σταματαει. Ενας καλος μηχανικος μου ειπε οτι και τα αμορτισερ θελουν σερβις 140 ευρο. Ενας φιλος που οδηγησε ενα β-στρομ οτι φρεναρει νακι καλυτερα και η αληθεια ειναι οτι δςν μου δινει καθολου σιγουρια στο φρεναρισμα. Ενταξει τα λαστιχα που δεν ζεστεμονται με τπρ ειναι θεμα και στη πρωτη ευκαιρια σκουπα.... Τελικα το μηχανακι μας εχει καλα φρενα και κατι λλο φταιει η το αντιθετο?

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vangkaret Προβολή μηνύματος
    Γεια σε ολους περυσι αγορασα το μπλε μωρο ! Τα λαστιχα που ειχε λογο απειριας αποφασισα με το που αρχισαν οι βροχες να τα λλαξω με τα brigenstone τα οποια ενω τα πληρωσα κανονικα δεν ειναι φρεσκα 2005 το μπροστακαι 2008 το πισω! Επισης αλλαξα τακακια και υγρο φρενων και εβγαλε χωμα!! Τεσπα ενω προσπθησα η μηχαναραακομα δεν σταματαει. Ενας καλος μηχανικος μου ειπε οτι και τα αμορτισερ θελουν σερβις 140 ευρο. Ενας φιλος που οδηγησε ενα β-στρομ οτι φρεναρει νακι καλυτερα και η αληθεια ειναι οτι δςν μου δινει καθολου σιγουρια στο φρεναρισμα. Ενταξει τα λαστιχα που δεν ζεστεμονται με τπρ ειναι θεμα και στη πρωτη ευκαιρια σκουπα.... Τελικα το μηχανακι μας εχει καλα φρενα και κατι λλο φταιει η το αντιθετο?

    1) Πανε σ'αυτον που σου πουλησε τα λαστιχα και φορεσε του τα κολαρο
    2) Ο καλος μηχανικος μαλλον σε γδυνει γιατι το κοστος στο σερβις των πηρουνιων ειναι ενα λαδι και μιση-μια ωρα δουλεια εφ'οσον οι τσιμουχες δεν δακρυζουν. Και τσιμουχες να θελουν αλλαγμα, παλι πολλα μου φαινονται.
    3) Προσπαθησε να καταλαβεις αν το προβλημα στο φρεναρισμα εχει να κανει με τα φρενα, η με το πως δουλευει η αναρτηση. Για παραδειγμα το αισθανεσαι να βυθιζεται πολυ?
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 10/06/2012 στις 08:20.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.007
    Eάν το VStrom φρενάρει καλύτερα από το δικό σου, τότε τα πράγματα είναι πολύ άσχημα...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vangkaret Προβολή μηνύματος
    Γεια σε ολους περυσι αγορασα το μπλε μωρο ! brigenstone τα οποια ενω τα πληρωσα κανονικα δεν ειναι φρεσκα 2005 το μπροστακαι 2008 το πισω!
    Σου πούλησε λάστιχο 7ετίας για καινούργιο???
    ...Να τα πας πίσω και να του τα φορέσεις κολάρο όπως σου είπαν,αν δν σε είχε ενημερώσει από πριν για την παλαιότητα.

    Το λάστιχο παίζει ρόλο,αλλά για να φρενάρει το Vstrom καλύτερα είναι και αλλού το πρόβλημα...Τακάκια πχ αν είναι από τα φθηνά είναι ένας ικανός λόγος.
    Επίσης το ότι έβγαλε χώμα μπορεί να μην έχει επηρεάσει τπτ αν η μανέτα έχει ικανοποιητική αίσθηση.

  5. #5
    σερβις στα μπροστινα εζει 90€,
    για το φρεναρισμα τσεκαρε εαν εχει γινει καλη εξαερωση πρωτα.
    για τα λαστιχα δεν εχω να πω κατι
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    2) Ο καλος μηχανικος μαλλον σε γδυνει γιατι το κοστος στο σερβις των πηρουνιων ειναι ενα λαδι και μιση-μια ωρα δουλεια εφ'οσον οι τσιμουχες δεν δακρυζουν. Και τσιμουχες να θελουν αλλαγμα, παλι πολλα μου φαινονται.
    Εκτός και αν του είπε για μπρος-πίσω οπότε να λες και ευχαριστώ...

  7. #7
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Tο μηχανάκι το είχα και σταμάταγε σαν ποιήμα, απίστευτα φρένα... πριν πας να φορέσεις κολάρο τα λάστιχα στο τυπάκι (που θα πας ούτως η άλλως!) τσέκαρε τις πιέσεις τους, τσέκαρε επίσης πάστα στα τακάκια, κάνε μια εξαέρωση στα φρένα και αν όλα αυτά είναι οκ, ασχολήσου με τις αναρτήσεις.

  8. #8
    τα λάστιχα από την στιγμή που τα είδες έπρεπε να τα πας πίσω. Απο κει και πέρα η ανάρτηση τι έπαθε? δακρύζει? τσιμούχα? ούτε 100 ευρώ. Το ότι δεν φρενάρει μη΄πως έτραξε λάδι απο την τσιμούχα ή γενικά λάδι πάνω στο δίσκο ή στα τακάκια? μήπως έσύ ή ο μηχανικός σου ρίξατε τίποτα και εσύ δεν το πρόσεξες και ο μηχανικός σου δεν στο είπε? Τσέκαρε και το υγρό φ΄ρενων αν έει αλλαχτεί ποτέ γιατί μπορεί να έχει γίνει ζέλε τόσα χρόνια και εξαέρωση επίσης
    Τελευταία τροποποίηση από dimis_gr; 10/06/2012 στις 10:53.

  9. #9
    Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και τις συμβουλες... Ναι αυτος ο μηχανικος μαλον κλεφτης ειναι μονο για μπροστα ελεγε χαχα Δεν εχω την εμπειρια για να κρινω αν βουτανε τα αμορτισερ πολυ η λιγο αυτο που ειναι εμφανες ειναι οτι (δεν ξερω αν ειναι λαθος η σωστο) δεν χρησιμοποιειται ολη η διαδρομη του αμορτισερ πηγαινει μεχρι τη μεση του πηρουνιου.. Τα φρενα ειναι μαμα χοντα αλλα μαλλον η σκληρη γομα αν υπαρχει και μαλακή...εγω σιγουρα εκανα μαλακια με τα λαστιχα γιατι ακουσα κατι τυπαδες να λενε οτι αν εχουν διατηρηθει σωστα δεν υπαρχει προβλημα!! Το ABS πιανει για ψυλλου πηδημα οποτε θεωρω εφοσον εξαεωρηση δαγκανες καθαρες και τακακια νεα ειναι συνδυασμος ελαστικων και αμορτισερ!! Μα να φρεναρει καλυτερα το β-στρομ δεν το χωραει ο νους μου !!Αφου ειμαι αρκετα χαζος να βαλω το παλια λαστιχαφ θα το πληρωσω λιγο παραπανω....

  10. #10
    προσεκτικό (πλέον) μέλος Το avatar του/της dimitris_speed
    Εγγραφή
    21/02/2003
    Μηνύματα
    71
    Κοιταξε να δεις αν εχει γινει σωστη εξαερωση ,οπως ειπωθηκε πιο πανω. Την εχω πατησει απο τετοιο θεμα και γι'αυτο στο λεω

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panoskl
    Εγγραφή
    06/04/2008
    Μηνύματα
    245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vangkaret Προβολή μηνύματος
    Το ABS πιανει για ψυλλου πηδημα ...
    Άρα, όπως το λες κι εσύ, τα λάστιχα έχουν ελάχιστη πρόσφυση.

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή Transalp 700 με CBF-600 '05
    από diasak στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2010, 17:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF