περιμενω μιχαλη...!!!
περιμενω μιχαλη...!!!
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
ανεπαρκεια σε ποιοτικο ελεγχο και δοκιμων σε παγκους δυναμομετρα και δρομο
γιατι; απλα για οικονομικους λογους λογω μικρου μεγεθους της εταιρειας σε σχεση με τους γιαπωνεζικους γιγαντες (σε κεφαλαια οχι σε τεχνογνωσια)
γιαυτο τα ευρωπαικα θα ειναι παντα ακριβοτερα και μηχανολογικα κατωτερα
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
και μονο που σκεφτομαι την περιπτωση να γινει ο κινητηρας Κοσσοβο σε φαση που παει κανεις ταπα... ανατριχιλα...
ειναι πολυ "χοντρο" παντως...
Εχω την εντυπωση πως ειναι θεμα πολιτικης παρα αδυναμιας. Βγαλτα μια ωρα αρχιτερα στην αγορα και αν χρειαστει να αλλαξουμε κινητηρες το κανουμε...κερδισμενοι θα βγουμε.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
μεγάλη μαλακία να έχεις σκάσει κοντά 20.000€ και να χρειάζεται λύσιμο ο κινητήρας σου...και πές μου εσύ τώρα ποιός "μάστορας" θα τον ΄δέσει..........
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Απορία το έιχα πάντα αυτό.....μεγάλωσα σε συνεργείο και έχω λύσει-δέσει πολλά αυτοκίνητα και φοτηγά.Ποιός νομίζετε ότι δένει τα μοτέρ στο εργοστάσιο?Εξωγηινοί ειδικά εκπαιδευμένοι ή μηχανήματα κάνουν το δεσιμο του μοτέρ??Άνθρωποι τα δένουν σωστά καταλάβες και εφόσον είναι στην αντιπρωσοπεία προφανώς είναι εκπαιδευμένος να το κάνει.
Δέν σου λέω να πάς στον μαστρομήτσο της γειτονιάς,εκεί πάω πάσο αλλά μην τους ρίχνετε όλους στο ίδιο καζάνι ρε παιδιά.
Keep spamming!!!:a13:
Τώρα δλδ εσύ πιστεύεις ότι θα σου δέσει καλύτερα τον κινητήρα ο κάθε τύπος που δουλεύει στο εδώ μαγαζί (έστω και στην αντιπροσωπεία) από τον εκπαιδευμένο και με τα σωστά εργαλεία μηχανικό του εργοστασίου; Άσχετα αν δεν έχει τις σωστές προδιαγραφές ροπών στρέψεως στην συγκεκριμένη περίπτωση της μπιέλας..
Είναι και θέμα μεγέθους..
Πόσους κινητήρες δένει ο μηχανκός στο εργοστάσιο και πόσα ένας τοπικός αντιπρόσωπος; Θεωρητικά ο πρώτος αλλά λόγω BMW μάλλον παίζει να έρχονται κι ισοπαλία..
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αν χρησιμοποιηθεί ροπόκλειδο και σωστά εργαλεία πιστευείς εσύ ότι θα έχει διαφορά η δύναμη που ασκεί αυτός που δένει πολλούς,πάρα πολλούς κινητήρες στο εργοστάσιο με τον εδώ αντιπρόσωπο που θα λύσει-δέσει 3-4 μοτέρ το μήνα?
Το ίδιο λέμε,αν διαβάσεις πιό πάνω το μυνημά μου,μιλάμε πάντα για κάποιον άρτια εκπαιδευμένο να το κάνει αυτό.
Keep spamming!!!:a13: