Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 48

Θέμα: 950 Adv δυσκολία να πάρει μπρος.

  1. #1

    950 Adv δυσκολία να πάρει μπρος.

    Χαιρετώ τους ΚΤΜάδες.
    Θα ήθελα μια βοήθεια , εχω πρόβλημα στο ξεκίνημα της μηχανής.
    Όταν εχω αφήσει το μηχανάκι μια μέρα και το βάζω μπροστά την επόμενη , δυσκολεύεται να πάρει μπρος και εξηγώ.
    Εαν ανοίξω το chok μπουκώνει και δεν παίρνει μπροστά βγάζοντας άσπρη κάπνα απο τις εξατμίσεις και μυρίζει βενζίνη.
    Εαν δεν ανοίξω το τσόκ , παίρνει μπροστά κανονικά αλλά μετά απο 2 λεπτά οι στροφές πέφτουν με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι να ανοίγω λίγο το γκάζι μέχρι τις 1,200 στροφές για
    να ζεσταθεί.

    Οταν πια ζεσταθεί το ρελαντί κρατάει μια χαρά στις 1,400-1,500 στροφές.

    Τα καρμπ έχουν ζυγιστεί απο το μάστορα πριν απο 2 εβδομάδες οπότε δεν υπάρχει θέμα εκει.

    Μπορείτε να βοηθήσετε?
    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Ο Μπίγκουλας νομίζω είναι πιό αρμόδιος να σου απαντήσει αλλά δίνω και τη δική μου άποψη.
    Αφού παίρνει μπροστά χωρίς τσόκ μάλλον το μίγμα σου είναι πλούσιο. Το άνοιγμα του γκαζιού δίνει παρισσότερο αέρα. Νομίζω οτι χρειάζεται φτωχότερο μίγμα στο ρελαντί, δηλαδή ξεβίδωμα στη βίδα IMS.
    Ερώτηση: όταν ζεσταθεί, αν ανοίξεις το τσόκ σβήνει; Αυτό είναι μία έδειξη πλούσιου μίγματος.
    Γειά χαρά

  3. #3
    Πρώτον Gefr ευχαριστώ και δεύτερον ναι εφόσον ζεσταθεί και ανοίξεις το τσόκ σβήνει με τη μια.

    Ο Μπίγκουλας ακούει??


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Ο Μπίγκουλας νομίζω είναι πιό αρμόδιος να σου απαντήσει αλλά δίνω και τη δική μου άποψη.
    Αφού παίρνει μπροστά χωρίς τσόκ μάλλον το μίγμα σου είναι πλούσιο. Το άνοιγμα του γκαζιού δίνει παρισσότερο αέρα. Νομίζω οτι χρειάζεται φτωχότερο μίγμα στο ρελαντί, δηλαδή ξεβίδωμα στη βίδα IMS.
    Ερώτηση: όταν ζεσταθεί, αν ανοίξεις το τσόκ σβήνει; Αυτό είναι μία έδειξη πλούσιου μίγματος.
    Γειά χαρά

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ακουει, αλλα δεν ξερει.
    Το προβλημα παρουσιαστηκε ξαφνικα? Με τις ζεστες δεν ειναι παραξενο να παιρνει μπρος χωρις τσοκ παντως.
    Θα κοιτουσα σε πρωτη φαση οτι ολα ειναι καλα με την ντιζα του τσοκ και δεν μαγκωνει καπου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    Dr το προβλημα δεν παρουσιαστηκε ετσι ξαφνικα,με το καιρο σιγα σιγα επειδηνονοταν.Το χειμωνα παλι χωρις τσοκ επαιρνε μπροστα,εαν το ανοιγα εσβηνε!!Ειλικρινα δεν μπορω να βγαλω καποια ακρη.Ξεχασα να αναφερω οτι τωρα που το εχω στο μαστορα για το προβλεπομενο σερβις,μου ειχε σταξει λιγο λαδι απο το σωληνακι αναθυμιασεων που συνδεεται στο φιλτροκουτι.Αγορασα και καινουργιο φιλτρο αερα γιατι ειχε ποτισει λιγο λαδι το φιλτρο.Δεν ξερω εαν αυτο παιζει ρολο στην ολη κατασταση!

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    ρε Βαγγο τι λεει ο μαστορας,?αφου τοχεις μεσα για service γιατι δεν ξανατσεκαρει καρμπυρατερ κλπ,πριν το σερβαρεις( εκει) σου εκανε τετοια νερα?

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    1) Καθαρισμα τα καρμπυρατερ. Υπαρχει ενα air leak jet που αν βουλωσει δεν δινει αερα στο ρελαντι.
    2) Βγαλε το σωληνα αναθυμιασεων απο το φιλτροκουτι και καντον σωληνα λυπανσης της αλυσιδας.
    3) Φιλτρο βενζινης (αν δεν εχεις) οπωσδηποτε, πριν την τρομπα.
    4) Ελεγχο/ρυθμισμα της σταθμης των φλοτερ
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 15/06/2012 στις 06:25.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    σωληνα λυπανσης της αλυσιδας.
    Τότε θα έχει μια λυπημένη αλυσίδα..
    (και όχι λιπανσμένη, όπως θα θέλαμε..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Τότε θα έχει μια λυπημένη αλυσίδα..
    (και όχι λιπανσμένη, όπως θα θέλαμε..)
    Το 'ν' πως μπήκε εκεί?

    Λιπασμένη είναι το σωστό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το 'ν' πως μπήκε εκεί?

    Λιπασμένη είναι το σωστό.
    Το νι σέρνει καράβια.. σε μια λίπανση θα κολλήσει; (είναι και Παρασκευή, κι ως γνωστόν ο πρόγονός μας σκέφτεται τα γράδα)
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το 'ν' πως μπήκε εκεί?
    Ξέφυγε από το τσίΝπουρο...

    (και μη σπαμμάρεις γιατί οι ΚΤΜάδες είναι και ζοχάδες και δυσκοίλιοι - πράγμα απολύτως λογικό..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Keep Spamming ! !

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ktm.Prestige Προβολή μηνύματος
    Keep Spamming ! !
    Avec plaisir..

    Φοράς τα 43άρια τα CVRD ή έχεις βάλει κανένα κιτακι FCR ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Τότε θα έχει μια λυπημένη αλυσίδα..
    (και όχι λιπανσμένη, όπως θα θέλαμε..)
    αν και καθημενος, ορθως μιλεις.
    Το 'ο' με δυο 'λ' οπως 'αυγο'!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    αν και καθημενος, ορθως μιλεις.
    Το 'ο' με δυο 'λ' οπως 'αυγο'!
    Ρε άστα αυτά και πες αν τα χαρχάλια σας έχουν τσοκ με σκάλες ή on-off...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2007, 16:53
  2. 950 Adv - Service 10.000 ΧΛΜ
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 16:59
  3. ΣΕΛΑ ΓΙΑ 950 Adv
    από panos26 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 22:44
  4. 950 Adv
    από gian_nykt στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2006, 14:26
  5. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΟΡΝΕΔΕΣ...
    από idi στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2005, 16:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF