Εύλογες οι απορίες σου και δίκαιος ο εκνευρισμός σου. Η ουσία όμως είναι ότι εσύ έχεις περισσότερα να χάσεις από αυτές τις "εμπλοκές", οπότε σκέψου λίγο περισσότερο την αμυντική οδήγηση και τη δεξιά λωρίδα όταν ακολουθεί κάποιος περισσότερο γρήγορος ή βιαστικός.
Αν και η κατάσταση στους δρόμους έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, μαλάκες θα υπάρχουν πάντα.
Η συμβουλή μου είναι να μην εκνευρίζεσαι, να σκέφτεσαι θετικά και προκειμένου να βελτιωθείς και να μην φοβάσαι πάνω στη στροφή ψάξου για σχολεία ασφαλούς οδήγησης ή CSS.
" No pasaran ! "
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
φανταστειτε να ηταν μηχανακι το αμαξι.
http://www.videoman.gr/4243
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
καλά, αφού μπλέξαμε με κώδικες και εξυπνάδες κλπ κλπ να πω και εγώ οτι μάλλον έχουμε ήδη υπερβεί το όριο ταχύτητας του δρόμου και έχετε ΟΛΟΙ άδικο....
φιλάκια αγορίνες....
Καταρχήν η Λεωφόρος Λαυρίου, πάει στο Λαύριο. Όχι στην Βάρη. Όταν φτάνουμε στο φανάρι που πάμε αριστερά Αεροδρόμιο, δεξιά Κορωπί, ευθεία Μαρκόπουλο, το ΔΕΞΙΑ λέγεται Βάρης Κορωπίου, όχι Λαυρίου, προφανώς αφού είναι ΑΛΛΟΣ δρόμος με ΑΛΛΗ κατεύθυνση.
Εσένα σε ποιές στροφές ακριβώς προσπαθούνε να σε περάσουνε; Στις στροφές των τούνελ στην Βάρης Κορωπίου; Στα παρατεταμένα S μετά το τέλος της ευθείας της Παιανίας; Στο S στα Jumbo μπαίνοντας Παιανία; Πιο πριν μήπως; Στην παρατεταμένη στο ΜΕΚ; Στην κυκλική των γλυκών νερών και τα πριν-μετά S;
Όλοι αυτοί οι δρόμοι (πλην του jumbo, αλλά έχει πλάτος κι εκεί) είναι διπλής λωρίδας ανά κατεύθυνση και στρίβονται ανετα, αβίαστα,αβάδιστα με παραπάνω από 90.
Αν σου κολλάνε προφανώς κάτι κάνεις λάθος, π.χ. προκαλείς πριν με γκάζια στην ευθεία τους ''γρήγορους'' και πριν την στροφή ρίχνεις άγκυρες. Ή κάθεσαι αριστερά και αποτελείς εμπόδιο.
Καλοί οι κώδικες αλλά πάνω από όλα είναι η ευφυία. Αν γίνεσαι εμπόδιο για τους άλλους, ξέχνα τον ΚΟΚ, ξέχνα τους άγραφους νόμους, ξέχνα ποιός φταίει ποιός δεν φταίει, ένα μόνο μετράει, ΕΣΥ θα χτυπήσεις. Οπότε ΕΣΥ κάνε κάτι για να μην γίνει αυτό.
Υπάρχει και η δεξιά λωρίδα, μεγειά σου με χαρά σου, δεν είναι ντροπή, χρόνια το λέω και είναι όντως χιλιοειπωμένο.
Πάμε με ένα ρυθμό; Μπράβο μας! Ο ρυθμός αυτός ταιριάζει και με των άλλων; Ακόμα πιο μπράβο μας! Βρήσκουμε πιο αργούς; Τους περνάμε με ασφάλεια και χωρίς ρίσκο, και εδώ μπράβο. Μας πλησιάζει ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ και τον βλέπουμε και του κάνουμε να περάσει χωρίς κομπλεξισμούς; Το υπέρτατον μπράβο μας, καλό σε ΕΜΑΣ κάνουμε έτσι.
Για το άλλο που ρωτάς, ναι δεν μπορεί να περιμένει να τελειώσει η στροφή. Η ευχαρίστηση για την οδήγηση δεν ισχύει μόνο για εσένα, ούτε έχει λογική και ισχύει και για άλλους οδηγούς. Ο άλλος μια στροφή βλέπει, πάει να την στρίψει σβέλτα αλλά εντός των ορίων του σε κάθε περίπτωση, να νοιώσει λίγο την φυγόκεντρο, και του την χαλάς εσύ προφανώς. Ε άλλο πολύ, άλλος λίγο, σπάζεται. Δεν έχει καμία σημασία που μετά θα κολλήσει στην κίνηση, μια φορά την στροφή εσύ του την χάλασες. Έτσι πάει ψυχολογικά το πράγμα, μπαίνε λίγο και στο μυαλό των άλλων.
Οπότε άμα ο άλλος δε κάνει στην άκρη τον τρώει το χώμα για να περάσεις. Μη Ξεχνάτε ότι αναφέρομαι μόνο στις στροφές και όχι γενικά στο δρόμο. Επίσης οι δρόμοι ανήκουν σε όλους μας και έχουμε ίσα δικαιώματα για μια ασφαλή οδήγηση. Έχεις δικαίωμα να μου ζητήσεις να σου παραχωρήσω προτεραιότητα όχι να την πάρεις με το ζόρι. Δε μπορείς σε μια δεξιά στροφή που με πετάει προς τα έξω να μου έρχεσαι στην εξωτερική για προσπέραση και να περνάς ξυστά από δίπλα μου. Πέρα απ τον ΚΟΚ υπάρχει και ο σεβασμός που πρέπει να δείχνουμε στους άλλους.
Δε κάνει η μηχανή τον αναβάτη...
Αν ο δρόμος εχει δύο λωρίδες ανα κατεύθυνση, μια χαρά θα σε περάσω απο εξωτερικη, εσυ πρέπει να μπορέσεις να μην ανοιχτείς και να μείνεις στη λωρίδα σου.
Τι θα πεί σε πετάει έξω? Πρέπει ν ακαταλάβεις οτι δεν σε πετάει η στροφή, αλλά εσύ ο ίδιος που σφίγγεις το τιμόνι και ανοίγεις την τροχιά σου.
Κανε ενα σχολείο και θα είσαι μια χαρά, απο αυτα που λες φαίνεται οτι θα σε βοηθήσει πολύ.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τον ρωτησατε τον φιλο εαν μπορει με 90 κμ ( που δεν μου φαινονται και λιγα ) να παραμεινει στο δεξιο μερος της στροφης για να περασει ο αλλος με τα 120...???
Και εαν ερθω εγω με το γαμαουα τετρακουνητο μου με τις οχλινς των 6000 + ευρω αναρτησαρες μου, με 160 πρεπει να εχω απαιτηση ο ασφαλτοσαυρος; των 120 να παει....
Στην δεξια πλευρα του δρομου πανω στην στροφη...???
Τεσπα....
Ο καλος οδηγος περναει "διορθωνοντας" το λαθος του ποιο αργου χωρις να δημιουργησει προβλημα....
Αλλιως εαν η πρωτη του σκεψη πανω στην στροφη με τα 120 ειναι η ..... Κορνα...
Ας κατσει να περιμενει....!!!:
wave2:
Αν μένεις στη λωρίδα σου, έχεις - νομικά - δίκιο.
Παρολαυτά, στροφή ή μη, εντός ΚΟΚ ή μη, ο άγραφος κανόνας του "fairdrive" ορίζει ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να καθυστερεί τον άλλον. Οπότε αν ακολουθούν γρηγορότεροι, είναι τουλάχιστον ευγενικό να τους αφήσεις να περάσουν. Αν σε φτάνουν smartάκια στη στροφή, σημαίνει ότι ΔΕΝ το έχεις, ρε παιδί μου. Κάτσε στα αυγά σου ΠΡΙΝ τη στροφή και άφησέ τον να περάσει. Για την ασφάλεια και των δύο. Έχω συναντήσει αρκετούς με 1000ρια που ανοίγουν τέρμα στις ευθείες και πλακώνονται στα φρένα 100 μέτρα πριν τη στροφή, για να στρίψουν χρησιμοποιώντας όλο το πλάτος του δρόμου, μην αφήνοντας το παραμικρό περιθώριο να τους προσπεράσεις με ασφάλεια. Και μάλιστα νιώθουν και γρήγοροι.
Προσωπικά, αν και μοτοσυκλετιστής, μου έχει τύχει να κολλήσω πίσω από μηχανάκι που πηγαίνει με 40 μιλώντας στο κινητό ή με 80 τέρμα αριστερή λωρίδα, με όλο τον υπόλοιπο δρόμο άδειο. Ναι, εκεί θα εκβιάσω την προσπέραση χωρίς ιδιαίτερες τύψεις.
Life begins at 45°.
- Στη δεξιά λωρίδα πας όσο αργά θέλεις. Εγώ πάω και πιο αργά από όσο περιγράφεις και δεν κολλάει κανένας από πίσω μου.
- Στο δρόμο δεν υπάρχει εσωτερική και εξωτερική, δεν είμαστε στην πίστα, η προσπέραση γίνεται από αριστερά. Είναι δική σου ευθύνη να κρατάς τη λωρίδα σου και να μην πέσεις πάνω σε κάποιον που θα είναι δίπλα σου. Αν βλέπεις πως δεν σε παίρνει, πήγαινε λίγο (ή και πολύ) πιο αργά.
Αφού μπλέξαμε με κώδικες και εξυπνάδες κλπ κλπ να πω και εγώ ότι ο ΚΟΚ αναφέρει ρητά πως ο προπορευόμενος υποχρεούται να κάνει δεξιά αν υπάρχει όχημα που κινείται ταχύτερα, χωρίς να λέει τίποτα για όρια ταχύτητας.
Άρθρο 17. Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους παράγραφος 7:
Και η λογική πίσω από αυτό είναι η εξής απλή:7. Oδηγός πoυ αντιλαμβάνεται ότι άλλoς oδηγός πρoτίθεται να τoν πρo-
σπεράσει, υπoχρεoύται να κινείται πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώ-
ματoς και να μην επιταχύνει την κίνησή τoυ. O oδηγός βραδέως κινoύμενoυ ή
oγκώδoυς oχήματoς, τoυ oπoίoυ δεν είναι ευχερές και ασφαλές τo πρoσπέρασμα,
λόγω της στενότητας ή της κατάστασης τoυ oδoστρώματoς, σε συνδυασμό με
την πυκνότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλoφoρίας, υπoχρεoύται να μει-
ώνει την ταχύτητά τoυ και να πλησιάζει κατά τo δυνατόν, στo δεξιό άκρo
τoυ oδoστρώματoς, για να διευκoλύνει τo πρoσπέρασμα από oχήματα πoυ
ακoλoυθoύν.
Αν ο άλλος θέλει να τρέξει, δεν είναι δική σου δουλειά να του κόψεις την ταχύτητα, αλλά της τροχαίας. Δική σου υποχρέωση, είναι να ελαττώσεις όσο το δυνατόν τους κινδύνους ατυχήματος, οπότε απλά φεύγεις απ' το δρόμο του.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!