Η θές καθάρισμα στα ζιγκλέρ η υπερβολικά μεγάλα ζιγκλέρ στα carbs που το μπουκώνουν στιγμιαία γι'αυτό και όταν αφήνεις το γκάζι στροφάρει.Γενικό σέρβις έχεις κάνει?(λαδάκια,μπουζί φίλτρα κτλ )Το φιλτροκούτι δίνει επαρκή αέρα?
Η θές καθάρισμα στα ζιγκλέρ η υπερβολικά μεγάλα ζιγκλέρ στα carbs που το μπουκώνουν στιγμιαία γι'αυτό και όταν αφήνεις το γκάζι στροφάρει.Γενικό σέρβις έχεις κάνει?(λαδάκια,μπουζί φίλτρα κτλ )Το φιλτροκούτι δίνει επαρκή αέρα?
Keep spamming!!!:a13:
θα παιζει μπαντιλικια τουτο ε?![]()
ζιγλερ εχουν μπει καινούρια,μπουζια λαδια καινουρια.εχω μπλέξει με κατι μαστοριά και προσπαθώ να βρω άκρη μονος μου τώρα αν μπορω να κανω κατι.βλεπω οτι το φιλτροκουτι εχει μεγαλι μπουκα για εισοδο αερα,μιπος περνει υπορβολικο αερα και πρεπει να μικρύνω τιν τρυπα? χωρις το φιλτροκουτι δεν μπορει να δουλεψει ουτε με νεκρο δλδ να μαρσαρο,το μπουκονι κατευθιαν. Με το φιλτροκουτι στα ρελαντι και στο μαρσαρισμα με νεκρο δουλευει μια χαρα,στις χαμηλες με κουμπομενες ταχυτητες δημιουργιτε το προβλημα.
Τα ζιγκλέρ τα καινούρια είναι στα ίδια νούμερα με τα μαμά η μεγαλύτερα?
Keep spamming!!!:a13:
υποτιθετε στα ιδια αλλα δεν μπορω να το πω με σιγουρια,τα έβαλε αλλος.μπερδεμα η υποθέσει και να δω πως θα βγαλω ακρη. μένω σε επαρχεια τα μαστορια λιγοστά και για ενα τετιο μηχάνημα δύσκολα ασχολουντε. πρεπει να παρω την δουλεια στα χερια μου,οτι κινήσεις γνωρίζετε που μπορώ να τις κανω θα σας ήμουν ευγνώμων.
Καταρχήν αν έχεις τα πάλια ζιγκλέρ βαλτά επάνω να δείς πώς θα δουλέψει με αυτά.Ριξτους ένα καθάρισμα πριν τα βάλεις.Μετά βλέπουμε.![]()
Keep spamming!!!:a13:
και εσυ βρηκες το χιροτερο 400 μοτερ απο ολλα τα ιαπωνεζικα πραγματικα.. (ιδιο με το βαντιτ) αυτα ειχανε τρελα προβληματα με τα καρβς εχω ενα 400SP καλητερα να πας με ενα CBR400 η CB400... σκηλια και με 0 προβληματα αλλα τετοια ωρα τετοια λογια..
ORGIA!!!!!
Ανάποδα τα λες:αν κλείσεις το γκάζι λίγο(ένα κλικ) και στροφάρει τότε τα ζιγκλέρ είναι μικρά.
Ο λόγος:κλείνοντας απότομα ένα κλικ το γκάζι δημιουργείται εμπλουτισμός,οπότε αν ο εμπλουτισμός είναι ικανός να στροφάρει το μοτέρ τότε τα ζιγκλέρ είναι μικρά.
Αν είναι σωστά τότε οι στροφές θα πέφτουν ομαλά.
Αν είναι μεγάλα τότε θα μπερδεύει.
Χοντρικά αυτό το κλικ είναι περίπου στα 7/8 του γκαζιού.
παιδες μικρυνα την διατομη στη εισοδο του φιλτρου και ειδα πολυ μεγαλη βελτιοση ενα 90% σιγουρα..
ευχαριστω θα κοιταξω να βρω ζιγκλερ.
κατι ακομα τώρα,εχω βαλει την εξατμισει τις που λέγαμε αλλα μου βγαζει πολυ θορυβο,οχι καγκουριστικο,μπασατο αλλα δυνατο,την εχω ακουση την εξατμιση σε μηχανη και εχει τρελη διαφορα..εχουν βγει τα κλαπετα γιαυτο πιστευω τοσο θορυβος..μπορει να μπει καποιος σιγαστηρας?
Καλύτερα να μην πειράξεις τα διαφράγματα, γιατί μάλλον κακό θα του κάνεις...
Προσπαθησε να το πήξεις στον πετροβάμαβακα γύρω από την φλογέρα, αλλά με μικρό αποτέλεσμα..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ωραίος λέμε!
Στο βιντεάκι όλα τα λεφτά ο μάστορας "εεε να σας γ@μήσω για τηλέφωνα".
Ότι πιο σπαστικό, να δουλεύεις και να γουστάρεις και να χτυπάει το τηλέφωνο.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).