να πω και εγω την γνωμη μου,επειδη περασε απο τα χερια μου για ενα φεγγαρι ενα 1200 04 μοντελο,το ειχα παρει με 40000χλμ
το κρατησα κανα 6μηνο εκανα μαζι του περιπου 15000-20000 χλμ ,μπορω να πω οτι δεν ημουν καθολου ευγενικος μαζι του,
πραγματικα του αλλαξα τα φωτα και δεν μου εβγαλε τιποτα,
το πουλησα μονο και μονο επειδη ημουν σε αλλη φαση τοτε,ηθελα κατι πιο redi to race
Είχα το μοντέλο του 07, το πήρα μτχ με 3k χλμ, έκανα άλλα 24k και είχα μια λάμπα καμμένη και μια μπαταρία εντός εγγύησης. Το έδωσα με ανταλλαγή και πήρα το επετειακό του 09 και το έχω μέχρι σήμερα με 20k χλμ, τα ίδια, μια λάμπα και μπαταρία. Γενικά οι εργοστασιακές μπαταρίες έχουν ημερομηνία λήξης, μετά βάζεις μια Yuassa.. Τον Φεβρουάριο, service 20k χλμ, με ρύθμιση βαλβίδων, κόστισε 183€ (Θεσσαλονίκη, αν έχει σημασία).
Εκτός από όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, ρίξε και μια ματιά στο ball joint, είναι η φούσκα πάνω απ' το μπροστινό φτερό, το κόστος αντικατάστασης σε εξουσιοδοτημένο είναι τσουχτερό.
The journey is the reward!
Κατατοπιστικότατες όλες οι τελευταίες περιγραφές από εμπειρίες κατόχων!
Σάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, με βοηθάτε στη διερεύνηση.
Έχω το 1200 του '06 αγορασμένο καινούριο, βέβαια έχω πολύ λίγα χλμ (14500). Επειδή άκουγα κι εγώ για άξονες, άλλαξα μαζί με μια αλλαγή λαδιών και τις βαλβολίνες του άξονα. Ζημιές: Μία καμμένη λάμπα στο μπροστινό φανάρι και μία μπαταρία. Δεν μπορώ να πω ότι το έχω ταλαιπωρήσει, όλα τα χιλιόμετρα είναι σε βόλτες αλλά δεν έχει βγάλει τπτ από ζημιές. Είναι το μοντέλο με τα σερβόφρενα. Από διάφορα που διάβασα σε πολλά φόρα κατέληξα ότι ο μηχανισμός υποβοήθησης παραδίδει πνεύμα όταν από λάθος ακουμπάς τον λεβιέ του φρένου καθώς οδηγείς και αναγκάζεται να δουλεύει υπερωρίες καθώς και όταν δεν αλλάζεις τα υγρά με αποτέλεσμα να μαζεύει μούργα. Είναι αλήθεια ότι έχει πολύ οικονομικό σέρβις και λόγω της απλότητας του κινητήρα είναι μηχανάκι που αν ξέρεις 5 πράγματα του βάζεις εύκολα χέρι. Επίσης είναι αλήθεια ότι τρώει μπαταρία και όταν το έχεις αραγμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα θέλει να είναι μπριζωμένο στον φορτιστή. Εγώ άλλαξα την μαμά μπαταρία πάλι με μαμά (ψιλομαλακία μου - δεν ήξερα), οι περισσότεροι βάζουν yuassa ή Odyssey που είναι μακράν καλύτερες.
Μου άρεσε, άρεσε και στη γυναίκα μου και το πήρα χωρίς πολλά πολλά.
Πάντως γενικότερα όπως και σε κάθε best seller, υπάρχουν φανατικοί και από τις 2 μεριές.
Αν σου αρέσει πάρτο αν δεν σου αρέσει προσπέρασέ το και πήγαινε σε ότι σου κάνει κλικ.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Έχω ένα 1200GS του 07 με 62500 χλμ.Από αυτά εγώ έχω κάνει τα 20000. Η μηχανή είναι φοβερή!
Έχω αλλάξει μια μπαταρία και το μετρητή βενζίνης(140ευρώ) μόνο.
Αν σου αρέσει από πριν δεν φαντάζεσαι τι θα πάθεις μόλις την αποκτήσεις...
Καλές βόλτες.