Ξενυχτήσαμε πάλι .
Ποιός έχει πειραματιστεί με το 17/45 ή ακόμα και με 16/45 , να πάρω μια γεύση πριν προχωρήσω ;
Χαμηλά ; μεσαία ;
...Ψηλά δεν με ενδιαφέρρει και τόσο .
Κτλ κτλ ...
Thanks .
![]()
Ξενυχτήσαμε πάλι .
Ποιός έχει πειραματιστεί με το 17/45 ή ακόμα και με 16/45 , να πάρω μια γεύση πριν προχωρήσω ;
Χαμηλά ; μεσαία ;
...Ψηλά δεν με ενδιαφέρρει και τόσο .
Κτλ κτλ ...
Thanks .
![]()
Τα εχω δοκιμασει ολα απο 16/45 μεχρι 17/42 :
Το 17/45 ειναι καλλιτερ αν εισαι ηπιος οδηγος αλλα προτιμω το 16/45, το οποιο ειναι παντου καλλιτερο μεχρι τα 140, απο κει και πανω και μεχρι τα 160 17/45 και πανω απο τα 160 πας για 17/42.
Το 17/42 ειναι εντελως αχρηστο παρα μονο αν θελεις ταξιδι στην εθνικη με 160+ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο LC8 ειναι φτιαγμενος για να στροφαρει και εχει και χαμηλοτερη καταναλωση οταν δουλευει καπως ψηλοτερα. Με 16/45 εχω χαμηλοτερη καταναλωση απ'οτι με 17/45 πλην εθνικης με ψηλες ταχυτητες (140+)
Για χωμα (η αν μενεις Κρητη) προφανως 16/45.
Ολοι οι συνδυασμοι δουλευουν με την ιδια αλυσιδα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Το οτι δεν γράφω για το 17/42 πάει να πει πως δεν με ενδιαφέρει καθόλου μιας και οι δουλειές μου δεν είναι σε αυτά τα χλμετρα.
Αυτό με την κατανάλωση είχα και εγώ στο μυαλό μου , πέραν του πως θα συμπεριφέρεται η μοτο και είμαι πιο πολύ στο να βάλω τα δυο που γράφω .
Μάλλον με +3 δόντια πίσω στέλθ (το έχω ερωτευτεί αυτό το γρανάζι)και μια καινούρια 525 Ντιντ ( ή αφάμ ? ) θα είμαι υπερκαλυμένος .
...Το γεγονός ότι η μοτό έχει 17Κ χιλιόμετρα με κάνει να πιστεύω πως ίσως δεν χρειάζεται αλλάγή το μπροστά γρανάζι ....ή να τα κάνω λες όλα μαζί πακέτο ???
Όπως και να χει , ήσουν κατατοπιστικότατος .
Αν θελεις να αλλαξεις τωρα, βαλε ενα 16ρι μπροστα, το μπροστινο φθειρεται πιο γρηγορα απο το πισω, οποτε και θα σου κρατησει παραπανω η αλυσιδα και θα σου ερθει 20 ευρω αντι 70. Εγω για καθε αλυσιδα και 1 πισω γραναζι, αλλαζω 2 με 3 μπροστινα.
17 μπροστινο και πανω απο 45 πισω δεν νομιζω να το χωραει η μαμα αλυσιδα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Δεν εχω στο μυαλο μου να βαλω κατι πανω απο 45 πισω.
Μιλτο Ειμαι σχεδον σιγουρος πως ολα τα 950/990 φορανε μαμα αλυσιδα 525 καιγραναζωμα 16/42...γιαυτο λεω +3 να παω στο 45.
...Και οτι θα σε επαιρνα τηλ για τον πυρο. Δεν παλευεται με το σκουτερ.
...Και επισης πιστευω πως οι διαφορες στα 950/990 δεν ειναι ικανες να αλαξουν κατι ως προς το θεμα του γραναζωματος...Σιγα τις μεγαλες διαφορες !!
Εντιτ..
525 με 118 λινκς λεει εδω http://makinaparts.com/ktm/2228-didv...a-alysida.html
Τελευταία τροποποίηση από Lioulios; 27/06/2012 στις 16:21.
καλα λες.
Τα 950 εβγαιναν ολα με 17/42 -> τρατζικ
Τα πρωτα 990 με 17/42 και τα επομενα με 16/42.
Γεγονος ειναι οτι τα 990 εχουν καλλιτερη ροπη χαμηλα οποτε εχουν μικροτερη αναγκη απο κοντο γραναζωμα. Αλλα και παλι, νομιζω οτι σε οποιον αρεσει να αισθανεται G και δεν τον πολυενδιαφερει να πηγαινει ταπα εθνικη, το 16/45 ταιριαζει καλλιτερα. Επισης τονιζω οτι πανω απο τα 140 μονο το αισθανεσαι κοντο. Με δεδομενο οτι η αλλαγη μπροστινου γραναζιου ειναι ευκολη και φτηνη υποθεση, το καλλιτερο ειναι να εχεις ενα 45ρι πισω και να αλλαζεις το μπροστινο αναλογα την χρηση. Σε ταξιδι εθνικη το 17ρι, οπουδηποτε αλλου το 16ρι.
δειτε κι εδω:
www.gearingcommander.com (νομιζω εχει λαθος τις μεγιστες στροφες κινητηρα)
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
λαθος εντυπωση ειχα τελικα.Νομιζα πως μπροστα εχω 16αρι απο μαμα..
...Τι ωραια που ειναι τα φορα ωρες ωρες !!!
Να πω και εγω την άποψη μου.
Το μηχανάκι το εχω τωρα 2 και κάτι χρόνια.΄Φοράει τα μαμά 17/42 και παρότι εχω πάει βουνό 3 φορές , εθνική Άγιο-Χανιά κάμποσες, επαρχιακό Άγιο-Λασίθι-Σητεία-Κάτω Ζάκρος με απίστευτο στοφηλίκι κτλ πολλές φορές
το μηχανάκι το βλέπω πολύ καλά όπως είναι.Για το δικό μου οδηγικό στύλ είναι ιδανικό , ούτε κουράζει ούτε "σπάει"!
Περί ορέξεως...
τι γινεται με τον δεικτη των στροφων η το ταχυμετρο σε περιπτωση αλλαγης γραναζωματος;;;
Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!
Παρήγγειλα αλυσίδα με 16/45 γρανάζια και θα πρέπει να περιμένω 7-8 ημέρες για το 45άρι.
Δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο.![]()
Χτες παιξαμε κανα δυο γκαζιδια με το φιλο Lioulio εχοντας ανταλλαξει μοτασυκλετες.Φοραω μαμισιο γραναζωμα(17/42) και ο Γιαννος ενα δοντι μικροτερο μπροστα(16).Πολυ καλυτερη αισθηση και ανταποκριση στο γκαζι ειχε του Γιαννη:a015:,το βρηκα γαματο(ασε που με ψακωσα κανα δυο φορες)οποτε παμε για αλλαγη γραναζακι μπροστα με 16 με την πρωτη ευκαιρια.Γιαννο thanks για τα σιδερακια
ipila:
![]()