Καλά οργώματα !!!! Πολύ όμορφο !!! Ισως το πιο όμορφο χωματερό.
Run, rabbit run
Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604
3 πραγματάκια για το πράμα σου ..
1. Έχει "γρήγορη" γεωμετρία, οπότε πρόσεχε τα γκάζι στις φλαταδούρες..
2. Τα reed vales (αν φοράει τα Force V3), ΣΠΑΖΟΥΝ χωρίς προειδοποίηση..
3. Μην διανοηθείς να σκαλίσεις το καρμπυρατέρ του χωρίς λόγο..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Μεγειά το εργαλείο!!! Τούμπανο είναι και πολυ όμορφο.
Καλό όργωμα.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ολντμαν αυτές φοράει!!!
Αν είναι να το πουν το ποίημα πως θα τι καταλάβω,η τι πρέπει να κάνω για να μην το πουν;;
Για το καμπιλατερι το ξέρω,μου το είπε και ο Φιλος που το πήρα...αλλα δεν έχω κάποιο λόγο για να το κάνω. Ούτε καν το ρελαντί.με τρόμο σηκωνω τον αέρα!!!
Και πάλι ευχαριστω για τις ευχές και κάθε πληροφορία είναι δεκτή.
Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604
Η σίγουρη λύση είναι να μην κλείνεις το γκάζι (ακόμη καλύτερα να μην το ανοίγεις..)
Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αποφεύγεις τα απότομα μαρσαρίσματα με τέρμα γκάζι και να έχεις τον νου σου για κανένα περίεργο θόρυβο (σαν να έχει σκαλώσει σκαλώσει κανένα σκληρό πλαστικό στην εισαγωγή..)
Αν το πας το μηχανάκι ερασιτεχνικά, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα..!!
(το 300 πάντως, δύσκολα έβγαζε 2 αγώνες με τις ίδιες reed..)
Υ.Γ.
Λασκάρισε τα χειριστήρια του τιμονιού..
(χιλιοειπωμένο, αλλά σχεδόν κανείς δεν το κάνει..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Το πήρα απο αρκετά έμπειρο εντουρα και ήταν ήδη λασκα!!!αν και δε με χαλάνε καθόλου τέτοια τιπς
Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604
Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604
Γιατί συνεχίζει να φοράει το PWM38, όπως και τα παλιότερα, αλλά στο '09 έγιναν αλλαγές σε χρονισμό, μπιέλα και πιστόνι με αποτέλεσμα το καρμπυρατέρ να είναι ρυθμισμένο "οριακά" για να δουλέψει σωστά το μοτέρ...
(κανονικά έπρεπε να φοράει άλλο καρμπυρατέρ για να μπορεί να σετταριστεί ανάλογα με τις συνθήκες περιβάλλοντος και απαιτήσεις οδηγού, αλλά..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...