Σελίδα 8 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 189

Θέμα: CBF-1000 2010

  1. #106
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    Αρχικά να ευχαριστήσω τον Χάρη απο την Κρήτη για τις ευχές και τα τόσο χρήσιμα που έχει γράψει, τα γραφόμενα σου είναι κυριολεκτικά οδηγός προς ναυτιλομένους.
    Εχω φτάσει τα 12800 χιλιόμετρα και σήμερα αντικατέστησα τα λάδια και το φίλτρο λαδιού (3Litra),περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους γιατι ή τελευταια συντήρηση είχε γίνει στα 8200 χιλιόμετρα σύμφωνα με το βιβλίο συντήρησης, αλλά δεν μου άρεσε το πολύ σκούρο χρώμα τους, αλλά και το κλαγκ της πρώτης αν και νομίζω ότι είναι χαρακτηριστικό της honda . Τοποθετήθηκε REPSOL RACING συνθετικό 10w - 50 , και φίλτρο honda ίσως για τελευταία φορά γιατί θεωρώ το διπλάσιο κόστος του απο τα aftermarket περιττό.Τα repsol λόγω ιδιότητος μου τα παίρνω χονδρική μαζί με άλλα λάδια για άλλες χρήσεις.Φύσηξα επίσης και τό σωληνάκι αναθυμιάσεων ή δεν ξέρω πως αλλιώς το λένε αυτό που πρέπει να καθαρίζεις συνεχώς σύμφωνα με το βιβλίο συντήρησης, τελευταία έλεγξα και φύσηξα και το φίλτρο αέρα , πιστεύω ότι τα έκανα όλα.Χάρη έχω τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων που ανέφερες παραπάνω αλλά το μηχανάκι κοπανάει πολύ, είναι πολύ σκληρό! Από κατανάλωση τώρα που το χρησιμοποιώ να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά (Εγνατία οδό με ταχύτητες 100 - 120 και λίγο πόλη αλλά λίγο , μου καίει πραγματικά ελάχιστα το τελευταίο ρεζερβουάρ 5,1 l.
    stay hungry stay foolish!!!!

  2. #107
    Εγώ πάλι, μετά από ένα μπλοκάρισμα του συναγερμού (εργοστασιακού) και ακινητοποίησης της μοτό, παρατηρώ ένα ενοχλητικό σκορτσάρισμα στο άνοιγμα του γκαζιού από 1500-3000 στροφές με 1η ή 2η ταχύτητα, κυρίως σε ανηφοριές από μικρή μέχρι μεγάλη κλίση.Αλλάχτηκαν τα λαστιχάκια στο πίσω γρανάζι, αλλά το φαινόμενο συνεχίζεται.
    Χιλιόμετρα 16.000.
    Ο συναγερμός αφαιρέθηκε.

  3. #108
    οι στροφες στις 1200 ειναι καλα. εκει ειναι και το δικο μου. ενα ελαφρυ "τρεμουλο"-ανεβοκατεβασμα του στροφομετρου ειναι φυσιολογικο εκει.
    εχω βαλει διαφορες βενζινες,αλλα η συνηθης ειναι 95αρα. αν ειχα την ευχερεια θα εβαζα εξ αρχης και για παντα 100αρα. δε συμφερει ομως διοτι η διαφορα τιμης ειναι πολλαπλασια απο τα ωφελη της.
    οσον αφορα το λαδι αλυσιδας, μετα απο πολυ ψαξιμο,βαζω το Putoline. ειναι μακραν το καλυτερο,η αλυσιδα δεν ακουγεται,-νομιζεις οτι φοραει ιμαντα το μηχανακι-,δεν πεταει καταλοιπα στον τροχο,δε χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα,κραταει πολυ. βαλτε το και θα με θυμηθειτε. http://www.amazon.co.uk/Putoline-Cer.../dp/B004IOFLHG
    το αμεσως επομενο,το valvoline white http://www.kioiloglou.gr/index.php?p...mart&Itemid=53
    για να καθαρισω τους λαιμους της εξατμισης χρησιμοποιω το antiblau της γερμανικης autosol το οποιο αγορασα απο motoraid http://www.motoraid.eu/shop/product_...oducts_id=6889

    για το σκορτσαρισμα απο 1500-3000 σε ανηφορα το θεωρω φυσιολογικο αν και δεν το εχω παρατηρησει. αν το θυμηθω,θα δω τη συμπεριφορα του δικου μου.
    παντως αν το cbf εκει σκορτσαρει, τι να πουμε για το fz1 που κατω απ τις 4000 ειναι ψοφιο και "ρεταρει".
    απο κει και περα,αν μιλαμε για κατι διαφορετικο στο δουλεμα το οποιο παρατηρησες μετα το μπλοκαρισμα του συναγερμου,εγω πιστευω οτι απλα συνεπεσε το "φαινομενο" κι οχι οτι οφειλεται στον συναγερμο.
    μπορει να οφειλεται σε βενζινα,σε κανα βρωμικο φιλτρο αερα,τετοια πραγματα.
    καλο θα ηταν να ριξεις μια ματια στα μπουζι για μετρημα διακενου αλλα και για να δεις την καυση.
    ενα συγχρονισμα στα ιντζεκσιον και μια καυσαναλυση μπορει να βοηθησει πολυ. εγω οταν την εκαμα,πραγματικα ειδα πολυυυ πιο ζωηρο πλεον το μηχανακι,σαν πριν να ηταν 600αρι, αλλα ειδα και αυξηση της καταναλωσης.
    προφανως απ το εργοστασιο εχουν ρυθμισει τον ψεκασμο για στρωσιμο και οικονομια καυσιμου.

    δεν ξερω τι ειναι τα λαστιχακια του γραναζιου.μαλλον εννοεις τα σινεμπλοκ της γραναζιερας του τροχου,αλλα αυτα αντεχουν σχεδον για παντα. το θεωρω ανωφελη αλλαγη. εξ αλλου αν ειχε προβλημα εκει,θα ειχε αλλα συμπτωματα κι οχι σκορτσαρισμα. περιεργος ο μηχανικος σου
    Cbf 1000 2010

  4. #109
    οσο για το εντονο κλανγκ της πρωτης,ειναι φυσιολογικο.
    παντως εμενα δεν το κανει παντα με τα agip.μερικες φορες δεν ακουγεται σχεδον καθολου,μερικες φορες ακουγεται πολυ εντονα.
    θα προσπαθησω να δοκιμασω κι αλλα λαδια παντως,αν και με αλλαγες λαδιων καθε 10.000χλμ κ με τη βενζινα στα υψη τα χλμ μου εχουν πεσει κατα πολυ,οποτε αλλαγη λαδιων ο θεος ξερει ποτε θα χρειαστει να ξανακαμω

    αν οι ταχυτητες δεν ξεπερνουν τα 150, φυσικα δεν υπαρχει εντονο "θεμα" στις αναρτησεις. μπορεις να τις ρυθμισεις και σε πιο μαλακη θεση ωστε να φτανεις ξεκουραστος στον προορισμο σου.
    παντως οποιεσδηποτε ταλαντωσεις παρατηρησεις στο τιμονι, ασαφεια ή δισταγμο μεσα στη στροφη, να ξερεις οτι ειναι απ το μαλακο πηρουνι κι οχι προβλημα στη μοτο.

    επισης,οταν θα ρθει η ωρα ν αλλαξετε αλυσιδα,βαλτε μαμισια κι οχι αφτερμαρκετ. προτιμηστε το σετ αλυσιδογραναζα που δινει η χοντα στα 165 ευρω.
    το ιδιο υσχιει και για τα τακακια των φρενων.

    η αλυσιδα της χοντα ειναι πολυ καλη καθως κ τα γραναζια. θα σας βγαλουν σιγουρα μια 50.000 χλμ με σωστη συντηρηση!
    επισης τα τακακια της ειναι πολυ καλα και με διαρκεια μεγαλη.
    τα μπροστινα,γυρω στα 50.000 χλμ και μ ελαχιστη φθορα στους δισκους.εμενα ειναι σαν καινουριοι χωρις σκαλοπατι.
    το πισω τακακι βγαζει απο 20-30.000χλμ.
    αυτη ειναι η εμπειρια μου με τ αλυσιδογραναζα κ τα φρενα του cbf
    Τελευταία τροποποίηση από harisdei; 04/07/2012 στις 16:04.
    Cbf 1000 2010

  5. #110
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    Μου συνέβει απίστευτο περιστατικό με το μηχανάκι, έπεσα σε λακούβα (οχι και κανένα κρατήρα) και ξεκούμπωσε το top case (βαλιτσάκι) απο την πιάστρα και έπεσε στο δρόμο, τόσο η βαλίτσα όσο και η πιάστρα αλλά ακόμη και τα κάγκελα τοποθέτησης είναι HONDA.
    stay hungry stay foolish!!!!

  6. #111
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από valero Προβολή μηνύματος
    Μου συνέβει απίστευτο περιστατικό με το μηχανάκι, έπεσα σε λακούβα (οχι και κανένα κρατήρα) και ξεκούμπωσε το top case (βαλιτσάκι) απο την πιάστρα και έπεσε στο δρόμο, τόσο η βαλίτσα όσο και η πιάστρα αλλά ακόμη και τα κάγκελα τοποθέτησης είναι HONDA.
    Κάπου είχε πάρει το μάτι μου παλιότερα, μια ανάκληση-έλεγχο για το top case για τον συγκεκριμένο λόγο που αναφέρεις.Της Honda έχω και 'γώ (τριπλέτα-κάγκελα) εξ αρχής και μέχρι τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα ειδικά στους δρόμους Αλβανίας - Σκόπια (που φοβήθηκα για κάποια εκτόξευση...), με τις αμέτρητες λακκούβες και τα συνεχόμενα για αρκετά χιλιόμετρα σαμαράκια.
    Τι να πω...

  7. #112
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    Όντως υπάρχει ανάκληση του part no 08L55EWLF000, έχω έρθει σε επαφή με την αντιπροσωπεία και θα μου την αντικαταστήσουν, θα ήθελα να τονίσω την άκρως επαγγελματική αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας αλλά και του τοπικού DEALER στη Θεσσαλονίκη (ο Νίκος ο Παπαδόπουλος της εταιρείας Δαβανόπουλος), προθημοποιήθηκαν να ψάξουν και να βρούν άμεσα την ανάκληση και χωρίς κανένα δισταγμό κινήθηκαν για την ολική αντικατάσταση της βαλίτσας αλλά και της πιάστρας. Δεν έχω παραλάβει ακόμη κάτι αλλά πιστεύω σε 20 - 30 ημέρες θα έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα.
    stay hungry stay foolish!!!!

  8. #113
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    παιδιά σήμερα μου τοποθέτησαν την καινούργια βαλίτσα με όλα της τα optional παρακαλώ, πλάτη , διακοσμητικό μαύρο στο καπάκι κ.λ.π, επίσης αντικατέστησαν και την βάση, όλα αυτά εξ αιτίας της πτώσης της βαλίτσας όπως έχω αναφέρει και παραπάνω έπειτα απο ξεκούμπωμα απο την βάση της.Υπήρχε ανάκληση απο την HONDA , οι άνθρωποι στην εδώ αντιπροσωπεία μου φέρθηκαν άψογα παρόλο που η μηχανή αγοράστηκε απο άλλο DEALER στην Αθήνα.Δεν έχω συνηθίσει σε τέτοια αντιμετώπιση.Ευχαριστώ και πάλι παιδιά.
    stay hungry stay foolish!!!!

  9. #114
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    Θα ήθελα να ρωτήσω για την τελική ταχύτητα του CBF1000 ,2010, γιατί με 6η δεν μπορώ να δώ πάνω απο 219 χλμ, με δυο άτομα και το top case, μου διαφεύγει κάτι? Όχι ότι δοκίμασα και με 5η αλλά σήμερα σε μία ευθεία κοίταζα το κοντέρ και δεν μπορούσε να ξεπεράσει τα 219 , δεν πρόσεξα βέβαια στροφές κινητήρα αλλά επέμεινα και τίποτε, υπάρχει κανένας κόφτης ή είναι μακριά η 6η για χαμηλή κατανάλωση και με την 5η επιτυχάνουμε μεγαλύτερη τελική? Το μηχανάκι έχει μόλις 13500 χλμ και είναι σε άψογη κατάσταση, ο δρόμος ήταν ελαφρά κατηφορικός ,
    stay hungry stay foolish!!!!

  10. #115
    Πρόβλημα με TPS στα 14.000± χλμ. και αλλαγή (TPS) στα 18.500 χλμ.

  11. #116
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    ειναι σε ανάκληση το TPS ή είναι προβληματικό και χρήζει αντικατάστασης? Ποιά είναι γενικά τα συπτώματα του για να καταλάβει κανεις ότι έχει θέμα το tps?
    stay hungry stay foolish!!!!

  12. #117
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    Πάντως στο Σαρακάκη δεν γνωρίζουν για πρόβλημα στο TPS όχι μόνο σαν ανάκλιση αλλά και σαν βλάβη! Η τελική επιτυγχανεται με 5η ή με 6η ταχύτητα?
    stay hungry stay foolish!!!!

  13. #118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από valero Προβολή μηνύματος
    ειναι σε ανάκληση το TPS ή είναι προβληματικό και χρήζει αντικατάστασης? Ποιά είναι γενικά τα συπτώματα του για να καταλάβει κανεις ότι έχει θέμα το tps?
    Δεν είναι σε ανάκληση (απ΄ότι έμαθα) αλλά αν είσαι στην εγγύηση (και πάθεις) πάει καλά, διαφορετικά το κοστολόγιο είναι πάνω από χίλια € και αυτό γιατί "πάει σετ" μαζί με τη μονάδα
    το tps είναι αυτό στην άκρη δεξιά Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1721021.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	76,1 KB 
ID:	265837


    Στα 14.000χλμ περίπου παρουσιάστηκε αρρυθμία στο ρελαντί και κλώτσημα-σκορτσάρισμα στις χαμηλές και ολοένα γίνονταν εντονότερα, με αποτέλεσμα δυσκολία εκκίνησης, επιτάχυνσης, γενικά όχι ομαλή λειτουργία μέχρι 3.000 στροφές.Από εκεί και πάνω όλα καλά.
    Και άρχισαν οι "διαγνώσεις" στο εξουσιοδοτημένο Honda Service:
    αλλάγή σινεμπλόκ στο πίσω γρανάζι 14.000χλμ
    αλλάγή μπουζί 16.000χλμ
    καθαρισμός μπεκ ψεκασμού 17.500χλμ

    τίποτα από τα παραπάνω..., το πρόβλημα εξακολουθούσε και "μ'αυτά" και "με 'κείνα" η εγγύηση έχει προ πολλού παρέλθει.

    Επίσκεψη σε after market μηχανικό και το πρόβλημα λύθηκε εντός 2ώρου με αλλαγή μόνο του tps (όχι όλης της μονάδας).Έχει μείνει η αρρυθμία στο ρελαντί αλλά τα υπόλοιπα o.k. μέχρι στιγμής.
    Είδωμεν.

    Τελική λίιιγο πάνω απ' τα 220 είδα με 6η και διπλός.Δεν το έψαξα περαιτέρω, δεν μου χρειάστηκε κι όλας

  14. #119
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, μάλλον δεν πρεπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα το ξαναδοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία και θα βγάλω ποιο ασφαλή συμπεράσματα, αριθμίες δεν έχει και δεν δείχνει να κομπιάζει πουθενά , απλά η απορία μου προήλθε από το 219 ως ένδειξη κοντέρ . πάντως το μηχανάκι είναι εξαιρετικό στο δρόμο και απόλυτα γραμμικό, δεν ξεσπά πουθενά και δεν σε φοβίζει πουθενά, αυτό ίσως για κάποιους να ακούγεται βαρετό αλλά για κάποιους είναι ζητούμενο και ίσως ποιό διαχρονικό, ελπίζω να το κρατήσω τόσο ώστε να κάνει η κόρη μου τα πρώτα της βήματα στα 1000cc (είναι 15,5 ακόμη)
    stay hungry stay foolish!!!!

  15. #120
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από valero Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, μάλλον δεν πρεπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα το ξαναδοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία και θα βγάλω ποιο ασφαλή συμπεράσματα, αριθμίες δεν έχει και δεν δείχνει να κομπιάζει πουθενά , απλά η απορία μου προήλθε από το 219 ως ένδειξη κοντέρ . πάντως το μηχανάκι είναι εξαιρετικό στο δρόμο και απόλυτα γραμμικό, δεν ξεσπά πουθενά και δεν σε φοβίζει πουθενά, αυτό ίσως για κάποιους να ακούγεται βαρετό αλλά για κάποιους είναι ζητούμενο και ίσως ποιό διαχρονικό, ελπίζω να το κρατήσω τόσο ώστε να κάνει η κόρη μου τα πρώτα της βήματα στα 1000cc (είναι 15,5 ακόμη)
    Μετά από ρύθμιση της μηχανής, τακτοποιήθηκε και το ρελαντί και όλα καλά!
    Στα παραπάνω..., συμφωνώ απόλυτα!!

Σελίδα 8 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBF 600s ABS vs CBF 1000 ABS
    από franki26gr στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2008, 09:28
  2. Cbf 1000 Honda 2006
    από pass στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 08:31
  3. CBF-1000
    από CrazyGreek στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2006, 12:59
  4. CBF-1000 review
    από spive82 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 19:01
  5. CBF-1000 βίντεο
    από HORNET600F στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2006, 23:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF