pi ro so pi ki mou apopsi ine na to kanis telios mama afou olo to parousiastiko gia eki pai
pi ro so pi ki mou apopsi ine na to kanis telios mama afou olo to parousiastiko gia eki pai
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
Kαλησπερα .μετα απο πολυ καιρο αφου τελειωσα με την ανακατασκευη του παπιου Νο2 ειπα να τελειωσω σιγα σιγα το Honda που εχει τραβηξει πολυ.....
εκατσα και ασχοληθηκα με το ηλεκτρολογικο σχεδιο.δεν ειναι δυσκολο.υπομονη θελει.....
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΗ Η ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ!!!!!!!!![]()
εκατσα εβαλα την καλωδιωση προχειρα και αρχισα να μετραω συνεχειες απο μπροστα μεχρι πισω...
τα περισσοτερα τα βρηκα....
αλλα καλωδια με δυσκολεψανε γιατι ειχανε κανει σε καποια σημεια ενωσεις και ειχαν βαλει διαφορετικα χρωματα
απλα να σας πω οτι ταλαιπωρηθηκα αρκετα γιατι κολλησα σε κατι αλλα ολα καλα τελος καλο
το προβλημα ηταν το εξης. πατουσα το κουμπι της μιζας ακουγοταν το ρελε της μιζας αλλα δεν γυρνουσε η μιζα!!!!!
οπως βλεπετε στην φωτο εχει δυο καλωδια .ενα κιτρινο-κοκκινο και ενα μαυρο.αυτα ξεκινανε απο το διακοπτη πανω στο τιμονι!!!
μετρουσα συνεχεια της καλωδιωσης απο μπροστα μεχρι πισω και ολα καλα.πατουσα το κουμπι της μιζας και ειχα συνδεδεμενο το πολυμετρο στην ηλεκτρονικη στο πισω μερος της μηχανης και ερχοταν ταση.....
το ρελε της μιζας ειναι αυτο
ειχα απογοητευτει γιατι δεν ηξερα πως λειτουργουσε το ρελε...φοβηθηκα να το ανοιξω γιατι οτι χαλαει εχει 50 ευρω να το ξαναπαρεις απο το ebay
πηρα τηλεφωνο το Χρηστο απο το Ρεθυμνο και μου εδωσε οδηγιες...
ανοιξα το ρελε... καθαρισα τις επαφες οι οποιες ηταν σχετικα καθαρες αλλα ειχαν κατι σκαψιματα
το εκλεισα το ρελε το εβαλα πανω και τιποτα
μου γυρισε το μυαλο.το ανοιξα παλι...
αυτες οι δυο βιδες ειναι στο πανω μερος του ρελε.στο ενα βιδωνει ο θετικος πολος της μπαταριας και στο αλλο το ενα καλωδιο της μιζας.αυτα τα δυο ειναι ρυθμιζομενα σε υψος.απο τα πολλα σφιξιματα ειχαν ανεβει τερμα πανω .οταν πηγαινανε 12νolt στο ρελε ακουγοταν το "κλακ" αλλα δεν ακουμπουσαν οι επαφες μεταξυ τους.τα κατεβασα δυο σπειρες και ολα καλα!!!!!![]()
μετα συνδεσα τα καλωδια του χειριστηριου το οποιο αργοτερα μολις το μηχανακι παρει μπροστα θα λυθει για να βαφτει και εβαλα και το μπροστινο φαναρι.ολες οι ενδειξεις λειτουργουνε σωστα
σταματησα το απογευμα αργα γιατι στο σπιτι πλεον εχουμε νεο μελος!!!!! λειτουργει κανονικοτατα ειναι του 1965 Vespa special 50cc και αναμενει και αυτη την σειρα της για ανακατσκευη
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
![]()
M αυτα και μ αυτα εχασες το μπασκετακι
Α τη βεσπα δωστη και παρε ραλυ 200αρα.Που πας μ αυτο?![]()
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ,ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ