http://www.youtube.com/watch?v=uLUex...eature=related
Λατρεμενα διχρονα και εποχες!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uLUex...eature=related
Λατρεμενα διχρονα και εποχες!
![]()
αϊ...βαϊ....βαϊ....βάϊ που λένε στο χωριό μου......
![]()
ΚΩΣΤΗΣ
Τότε που τα μηχανάκια ήταν πραγματικά για άντρες με βαριά παπάκια
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2540486/
Δημήτρη μισό μισό το αγοράζουμε?
Τότε βασίζονταν σε παραγωγής (διορθώστε με αν κάνω λάθος) και δεν ήταν 100% πρωτότυπα όπως τ'ωρα. Γι' αυτό και το κόστος ήταν μικτότερο και μεγαλύτερος ο συναγωνισμός.
600.000 κάνει μόνο το σαζμάν της rc211 (2011) αν δεν κάνω λάθος.
ΚΩΣΤΗΣ
Και η Τετράχρονη σημερινή Version δεν μ χαλάει. Ακούστε ήχο...
http://www.youtube.com/watch?v=FTC5v...feature=relmfu
Αυτό το tractions.jp έχει τρελά Video....ελπίζω να μην χαλάω το thread με το τετράχρονο...
ΚΩΣΤΗΣ
http://www.youtube.com/watch?v=RnC_J...feature=relmfu
νομιζω θα χυσω....τον καφε!![]()
Ωραιες οι διχρονιες το πρωι.
![]()
Οχι και εκεινη την εποχη ειτανε πρωτοτυπα και μπορω να σου πω οτι σκαγανε πιο πολλα για εξεληξη απο οτι τωρα και μεσα σε ενα χρονο δοκιμαζανε πιο πολλα πραγματα ασε που καθε χρονο η χοντα κατασκευαζε κενουργια NSR απο το 0! Απο το 1983 μεχρι το 1990 το NS/NSR εχει αλαξει πανω απο 10 φορες ψαχνωντας για την χρυση τομη.. το ιδιο για Yamaha/Suzuki & Cagiva....
Απλα εκεινη την εποχη και η Υαμαχα και οι Χοντα και η συζυκι πουλαγανε πολλα ιδιοτικα μηχανακια TZ500/RS500/RG500B
ORGIA!!!!!