Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: honda GLX

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Έχω βαρεθεί να σβήνω σ' αυτό το thread, οπότε οι πρώτες καρτούλες έφυγαν με το μεσημεριανό ταχυδρομείο.
    Αν συνεχίσετε, θα φύγει όλο το thread και θα τα βρουν ο συνονόματος με το Oldman με π.μ.
    Είδες τι ωραία είναι να ανοίγονται τέτοια θέματα εκτός Τεχνικών ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Είδες τι ωραία είναι να ανοίγονται τέτοια θέματα εκτός Τεχνικών ..??
    Άμα σας ξαναυπογράψω εγώ αδειόχαρτα να με χέσετε, ρεμάλια .

  3. #18
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    28
    Ρωταω για να μαθω αν γινετε κατι τετοιο και για να βρω εναν τροπο να γινει λιγο καλυτερο.Τωρα για τον εκκεντροφορο δεν τον εφτιαξα και μονος μου και εγιναν πολλες προσπαθειες μεχρι να πετυχει.Απο τον εκκεντροφορο fuego f200που εχει βυθισμα 6,5 αυτoς που εχω για 100αρα κεφαλη εχει 7.5 βυθισμα και ο αλλος για cdi κεφαλη εχει 8,5 βυθισμα.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC00168.jpg 
Προβολές:	152 
Μέγεθος:	48,3 KB 
ID:	265946

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πάλι με τους fuego μπλέξαμε και στο τέλος θα αναφερθεί και ο Μπούμπης...

    Καλέ μου άνθρωπε, προσπάθησε να καταλάβεις ότι αυτό που θέλεις να κάνεις με το γρανάζι είναι να "μετατοπίσεις" ΚΑΙ το άνοιγμα ΚΑΙ το κλείσιμο των βαλβίδων ταυτόχρονα..

    Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πετύχεις μ'αυτό αλλά σίγουρα θα τα κάνεις μπάχαλο αν δεν μεταβάλλεις αντίστοιχα και το αβάνς..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    28
    Εκανα αναφορα στον fuego για παραδειγμα.Ναι γνωριζω οτι θα μετατοπιστουν και το ανοιγμα και το κλεισιμο αλλα σε σχεση με το ανοιγμα της βαλβιδας με πιστονι τι γινετε?

  6. #21
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thomasz Προβολή μηνύματος
    σε σχεση με το ανοιγμα της βαλβιδας με πιστονι τι γινετε?
    Κάντο και πες μας...
    (και με ηχητικά ντοκουμέντα, αν ειναι εύκολο..)


    Υ.Γ.
    Γιατί είσαι οκνηρός και ευδαιμονιστής και θέλεις να βάλεις άλλους να κάνουν υπολογισμούς για πάρτη σου ..??
    Υπολόγισε την κυκλική μετατόπιση σύμφωνα με την 7άρα τρύπα (καντο καλύτερα σε rad για μικρότερο σφάλμα), συνυπολόγισε το βύθισμα της βαλβίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της και τις διαστάσεις του λοβού του hand-made cam και ξέροντας την ακριβή θέση του πιστονιού την στιγμή του μέγιστου βυθίσματος της βαλβίδας θα δεις αν έχεις ή όχι πρόβλημα..
    (αν έισαι ΟΚ, μην ασχοληθείς με την εξαγωγής γιατί σίγουρα θα κλείνει νωρίτερα από το πρέπον..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motor12
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    135
    εγω παντως στο στρογγυλοφαναρο που το εχω κανει 72αρι και με κειχιν καρμυρατερ(νομιζω 17αρι) ειχα βαλει εναν εκκεντροφορο με εμφανως μεγαλυτερη διαρκεια και βυθισμα με αποτελεσμα το μηχανακι να σερνεται χαμηλα και να αναγκαζομαι να κατεβαζω ταχυτητες για να δουλευει διαρκως ψηλα οπου ουτε και εκει(ψηλα) ηταν καλυτερο
    ετσι εβαλα τον μαμα εκκεντροφορο και το μηχανακι συνηλθε

  8. #23
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.776
    thomasz, όπως καταλαβαίνεις από τα παραπάνω, άσε το μοτεράκι στην ησυχία του....

    όπως είδες, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ σου λέμε ότι το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ψάχνεις για νέο μοτέρ.
    Λες οι honda, kawa, yamaha κ.λ.π κατακευαστές παπιών και λοιπών ταπεινών πτηνών με με ολόκληρα research & developmed εκατοντάδων ατόμων (μην πω χιλιάδων) πίσω τους να μην έχουν σκεφτεί κάτι παρόμοιο με σένα;
    Έχουν φτιάξει τα μοτεράκια αυτά με γνώμονα την μέγιστη αξιοπιστία και απροβλημάτιστη λειτουργία πρωτίστως ( ποιός θέλει ένα παπί που κάθε 2 χλμ θα το λύνει; εξαιρώντας τους κοντράκηδες βεβαίως βεβαίως ) και ΜΕΤΑ την όποια απόδοση...
    όποιος θέλει επιδόσεις 1100, πάει και αγοράζει 1100, απλά πράγματα
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  9. #24
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    28
    Δεν μιλαω στο φορουμ για βολταδικο μοτερ ουτε για 72αρι δεν με ενδιαφερει καν αν θα κανω 2 χλμ αλλα με ενδιαφερουν 400μ.Εχω αλλο μοτερ για να κυκλοφορω και αλλα 3 για να παιζω.Οπως ειπε και ο κυριος oldman πιο πανω θα προσπαθησω να το κανω και θα ανεβασω και ηχητικα ντοκουμεντα.Νομιζω οτι μιλαμε για βελτιωση σε μοτερ c50 και οχι για 1000 η 1100 η για οποιαδηποτε μηχανη μεγαλου κυβισμου.

  10. #25
    thomasz θα σου πω 2 προτασουλες...

    1. για τις βελτιωσεις : To φτηνο ειναι ακριβο (σκεψου το και θα καταλαβεις)
    2. για τα αλογα: Τα αλογα τα αγοραζεις, δεν τα φτιαχνεις (τα πολλα τουλαχιστον)

    Αντί να μπλέξεις σε τέτοιου είδους βελτιώσεις, μπορεις να πάρεις έτοιμα parts ή ακόμα και έτοιμο μοτερ πχ takegawa μα πιο φτηνά θα σου έρθει

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    28
    Φιλε μου borbos ειχα μοτερ take περα απο τα dragster και καμια βολτα για να μου φυγει η καψα δεν το χρησιμοποιουσα και το πουλησα.το θεμα μου ειναι με απλα πραγματα οχι τακε κιτακο κλπ να φτασω το μοτερ στα ορια του μονο και μονο με σκεψη βελτιωση βοηθεια πολυ εργασια και μαστορια.Και πιστεψε με εχω δει κατι τακε να χανουν απο απλα πολλες φορες θα μου πεις μπορει ο μαστορας του τακε να ηταν ασχετος αλλα ποσοι μαστορες 1?2?Πανω απο ολα πιστευω παιζει ρολο ο μαστορας και οχι τα πραγματα.(Δεν κανουν τα ρασα τον παπα αλλα ο παπας τα ρασα).

  12. #27
    Αν θες να πειραματιστείς…no prob…

    Eδώ τα παιδιά σου είπαν απλά να κατανοήσεις την λειτουργία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, πράγμα που στο αρχικό σου ποστ δεν φαινόταν να ειχες κανει…απλά να ξέρεις ότι ο πειραματισμός, μπορεί να είναι κάποιες φορές ασύμφορος, και να μην οδηγήσει και πουθενά…

    φιλικά πάντα…

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motor12
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    135
    πιστευω οτι θα ηταν καλο να γραψετε εαν έχετε κανει καποια μετατροπη εσεις οι ιδιοι στην παπια που να εχει βελτιωσει την αποδοση του κινητηρα
    και οχι να εχετε τοποθετησει καποιο ετοιμο κιτ ή εξαρτημα
    κατι που να δουλεψατε σε τορνο για παραδειγμα προκειμενου να το μονταρεται
    και επειδη αρχικα ειπώθηκε για εκκεντροφόρους ας περιοριστεί στην κεφαλή
    ίσως αυτό θα ήθελε αυτός που ανοιξε το θέμα
    και πιστεύω και εγώ ότι θα ήταν ενδιαφέρον να γράψει κάποιος για πατέντα που έχει δουλέψει πάνω στην πάπια μιας και είμαι και εγώ κάτοχος στρογγυλού

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    28
    Βεβαια φιλε borbo μπορει να μην οδηγησει πουθενα μπορει ομως και να πετυχει.Ασυμφορο δεν νομιζω να ειναι γτ δεν δουλευεις με επωνυμα εξαρτηματα αλλα με πολυ φθηνα.Οπου και να σπασουν δεν παιζει τπτ ολο το μοτερ να σπασει ειναι το πολυ 400 ευρω ζημια αλλα ειναι πολλες οι ωρες εργασιας.Το συγκεκριμενο μοτερ το δουλευω ενα χρονο περιπου οχι καθημερινα λογο και αλλων ευθυνων και τωρα πλεον εφτασα στην κεφαλη.Ελπιζω συντομα να ειναι ετοιμο να δουλεψει και να μπορω να σας παρεχω ενα ηχητικο ντοκουμεντο για να λυθει σε ολους η απορια για το αν θα δουλεψει η οχι και πως.Αυτο που λεει ο motor12 ειναι μια καλη ιδεα αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι δυνατο να πραγματοποιηθει.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Bελτιώσεις σε Honda GLX
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:25
  2. Μετατροπη Honda GLX
    από Petrucci στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2005, 08:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF