Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 35

Θέμα: Μετατροπή καρμπυρατέρ

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    Προσφέρει κάτι ή είναι αισθητικό το θεμα;
    Δεν θα δουλέψει ποτέ ξανά σωστά, θα έχει τρύπες στην απόδοση, θα αυξηθεί η κατανάλωση, θα μειωθεί η οδηγησιμότητα, θα μειωθεί η απόδοση, και θα μειωθεί η διάρκεια ζωής του κινητήρα.

    Γενικά είναι μια εκφυλιστική μετατροπή, δλδ είναι μετατροπή προς το χειρότερο.

    Άγνωσται αι βουλαί των τσοπεράδων...

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikos121
    Εγγραφή
    15/10/2009
    Μηνύματα
    243
    xaxaxaxaxaxa ετσι ειναι οπως τα λεει ο πολυμηχανος καμια φορα οπως στη δικια μου περιπτωση αν ο μαστουρας κανη σωστες κολησεις με τιγκ κ οι γωνιες ειναι σωστες η αποδωση μεγαλωνη λογω καλητερης ροης καυσιμου κ διχρονου καρμπυρατερ.ναι περισσοτερη βενζινα καις αλλα καλητερη αποδοση.βλεπε μηχανικα σεGSXR 1100-750.ΑΓΝΩΣΤΑΙ ΑΙ ΒΟΥΛΑΙ ΤΟΥ ΣΥΓΚΟΛΗΤΗ
    γεροξεκουτης

  3. #18
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos121 Προβολή μηνύματος
    ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΑΛΛΙΝΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΡΟΥ ΜΙΚΟΥΝΙ ΥΠΟΠΙΕΣΗΣ ΦΟΡΑΓΕ ΚΟΜΑΤΙΑ 2 32 ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΡΟΦΕΣΟΡΕ!ΠΕΖΕΙ ΚΑΝΑ ΡΟΛΟ?ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΠΕΡΝΟΥΙΛ?ΜΗΠΩΣ ΚΟΒΗ Η ΜΑΡΕΓΚΑ?ΕΓΩ ΤΑΧΩ ΒΑΛΗ Κ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Κ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑΧΕ ΣΤΟ ΒΙΡΑΓΚΟ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ.ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.ΕΧΩ ΑΔΕΙΑ ΜΑΝ
    Συγγνώμη που ρωτάω (για να μαθαίνω, εννοείται..).

    Επειδή, ομολογουμένως είμαι μειωμένης αντιλήψεως, να το ξαναπάρουμε από την αρχή..??

    Μιλάμε για μηχανάκι που φοράει 2 (ολογράφως: δύο) 32αρια καρμπυρατέρ και θα φορέσει 1 (ολογράφως: εν) ίδιας (ή ελαφρώς μεγαλύτερης) διαμέτρου ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #19
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Συγγνώμη που ρωτάω (για να μαθαίνω, εννοείται..).

    Επειδή, ομολογουμένως είμαι μειωμένης αντιλήψεως, να το ξαναπάρουμε από την αρχή..??

    Μιλάμε για μηχανάκι που φοράει 2 (ολογράφως: δύο) 32αρια καρμπυρατέρ και θα φορέσει 1 (ολογράφως: εν) ίδιας (ή ελαφρώς μεγαλύτερης) διαμέτρου ..??
    Ετσι καταλαβα κι εγω μαστορα. Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι θα υπολειπεται σε αναπνοη αφου δεν ρουφανε ταυτοχρονα οι κυλινδροι. Ισα ισα που το ενα καρμπυρατερ (αν ειναι καταλληλο) θα δουλευει καλλιτερα (απ'οτι δυο ξεχωριστα) σε οτι εχει να κανει με την συνεχεια της ροης εντος του. Το ολο θεμα παιζεται στο σχεδιασμο του 1σε2. Το αυτο συμβαινει και στην εξαγωγη, συχνα 2σε1 εξατμσεις δουλευεουν καλλιτερα απ'οτι 2σε2.
    Προσφατα κοιτουσα το φιλτροκουτι στο 950. Το σνορκελ εισαγωγης (που κοθοριζει και το ποση ροη μπορει να μπει μεσα στο φιλτροκουτι) εχει περιπου την ιδια επιφανεια με την επιφανεια εισοδου του ενος καρμπυρατερ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #20
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το σνορκελ εισαγωγης (που κοθοριζει και το ποση ροη μπορει να μπει μεσα στο φιλτροκουτι) εχει περιπου την ιδια επιφανεια με την επιφανεια εισοδου του ενος καρμπυρατερ.
    Ορθόν βρε μάστορα, αλλά ο αέρας έχει το χούϊ να είναι συμπιεστός..
    Αλλιώς, δεν θα κέρδιζες τίποτε (σε εισαγωγή αέρα) από την "ελευθέρωση" του φίλτρου ή και την καταργησή του, αφού την μεγιστη επιτρεπόμενη παροχή θα την καθόριζε η διάμετρος του σνόρκελ..
    Τώρα, το αν ρουφάνε "ταυτόχρονα" ή όχι οι κύλινδροι (ειδικά στις ψηλές στροφές) είναι θέμα Ρευστομηχανικής (την ώρα των εργαστηρίων της οποίας, κατά διαβολική σύμπτωση, συνήθιζα να παίζω δηλωτή στο Αλάμπρα..)

    Anyway, μάλλον πάμε να κοντράρουμε τον κανόνα της σχολικής παρτούζας που λέει: "Καλύτερα πολλά μικρά παρά ένα μεγάλο."
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #21
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos121 Προβολή μηνύματος
    ....ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΠΕΡΝΟΥΙΛ.....

    θα ήθελα μόνο να σου πω πως η παραπάνω αρχή δεν είναι του Daniel Bernoulli αλλά του Ιταλού συνάδελφου του Giovanni Battista VENTURI
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  7. #22
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ορθόν βρε μάστορα, αλλά ο αέρας έχει το χούϊ να είναι συμπιεστός..
    Αλλιώς, δεν θα κέρδιζες τίποτε (σε εισαγωγή αέρα) από την "ελευθέρωση" του φίλτρου ή και την καταργησή του, αφού την μεγιστη επιτρεπόμενη παροχή θα την καθόριζε η διάμετρος του σνόρκελ..
    Τώρα, το αν ρουφάνε "ταυτόχρονα" ή όχι οι κύλινδροι (ειδικά στις ψηλές στροφές) είναι θέμα Ρευστομηχανικής (την ώρα των εργαστηρίων της οποίας, κατά διαβολική σύμπτωση, συνήθιζα να παίζω δηλωτή στο Αλάμπρα..)

    Anyway, μάλλον πάμε να κοντράρουμε τον κανόνα της σχολικής παρτούζας που λέει: "Καλύτερα πολλά μικρά παρά ένα μεγάλο."
    Δεν πιανει τα ορια συμπιεστοτητας του αερα η ταχυτητα ροης στον κινητηρα.

    Παραδειγμα για το 950 το volumetric flow rate στις 9000rpm ειναι περιπου 60 λιτρα το δευτερολεπτο δηλαδη 0.06 m^3 / s
    Υποθετοντας εισοδο διαμετρου 43mm εχουμε επιφανεια εισαγωγης 0.0015 m^2
    Ο λογος των δυο ειναι η ταχυτητα εισοδου του αερα τερμα γκαζι = 0.06/0.0015= 40m/s δηλαδη περιπου 0.12 Mach, που ειναι καργα ασυμπιεστη ροη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Εσύ πολύ διάβαζες και λίγο κουμάρι έπαιζες, γι αυτό και κατέληξες έτσι..

    Μην πιάσουμε τις ιδανικές προσεγγίσεις γιατί το ξέρεις καλά ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αναγκάσεις ένα ρευστό (πλην της ρακής σε καρτούτσο) να κινηθεί χωρίς να του ασκήσεις κάποιας μορφής δύναμη, άρα και παραμόρφωση..

    Άμα αφήσουμε στην απόξω τριβές και τυρβώδεις ροές, όλα είναι μέλι γάλα και δεν χρειάζεται ούτε φίλτρα να βγάζουμε, ουτε φιλτροκούτια να τρυπάμε..

    Anyway, το αρχικό θέμα ήταν αν θα δουλέψει ικανοποιητικά ένα μοτερ που είναι σχεδιασμένο να μοιράζει το flowrate του σε δυο παροχές με μια - καθόλου ισοδύναμη - παροχή..


    Υ.Γ.
    Και μη δίνεις θάρρος σε παλιοτσοπεράδες γιατί θα σκάσει κάποιος να ρωτήσει πως μπορεί να κάνει την εξατμιση του B.S.A από 1 σε 4..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος

    Εσύ πολύ διάβαζες και λίγο κουμάρι έπαιζες, γι αυτό και κατέληξες έτσι..

    Μην πιάσουμε τις ιδανικές προσεγγίσεις γιατί το ξέρεις καλά ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αναγκάσεις ένα ρευστό (πλην της ρακής σε καρτούτσο) να κινηθεί χωρίς να του ασκήσεις κάποιας μορφής δύναμη, άρα και παραμόρφωση..

    Άμα αφήσουμε στην απόξω τριβές και τυρβώδεις ροές, όλα είναι μέλι γάλα και δεν χρειάζεται ούτε φίλτρα να βγάζουμε, ουτε φιλτροκούτια να τρυπάμε..
    Δεν υπαρχει κατι το εξιδανικευμενο στην προσεγγιση βρε Αλανι, εχουμε διαφορες πιεσης που δημιουργουν ροη, η ροη εχει ταχυτητα της ταξης του 0.1Μ και απο τα 0.3Μ κοντα και πανω δημιουργουνται φαινομενα συμπιεστοτητας. Το οτι εσυ μπορεις να βαλεις αερα σε κυλινδρο και να τον συμπιεσεις ευκολα στατικα με το χερι μη σε μπερδευει. Η μονη εξιδανικευση που υπαρχει παραπανω ειναι οτι εβγαλα εξω κυματικα φαινομενα. Αν δεν επαιζες κουμαρι ολη την ωρα και προσεχες λιγο τον κυριο στην ωρα της ρευστομηχανικης θα σε ηταν προφανες


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Anyway, το αρχικό θέμα ήταν αν θα δουλέψει ικανοποιητικά ένα μοτερ που είναι σχεδιασμένο να μοιράζει το flowrate του σε δυο παροχές με μια - καθόλου ισοδύναμη - παροχή..
    Εξακολουθω να επιμενω οτι αν το 1σε2 γινει σωστα δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα. Σε ενα χρονο 720 μοιρων στροφαλου εχουμε δυο κυλινδρους που πληρουνται. Η καθε πληρωση κραταει 180 μοιρες. Αν εχουμε ενα καρμπ ανα κυλινδρο, τοτε (χοντρικα) σε καθε 720 μοιρες το καθενα θα δουλευει για 180 μοιρες.
    Γιατι να μη μπορει ενα καρμπ να διαχειριστει δυο μη ταυτοχρονες πληρωσεις των 180 μοιρων σε ενα χρονο 720 μοιρων? Απλα θα ξεκουραζεται λιγοτερο. Δεν θα απαιτηθει ποτε να περασει μεγαλυτερη ποσοτητα μιγματος απο αυτο, απ'οτι απο το καθε ενα καρμπ αν ητανε δυο τα καρμπς. Και ενα σχηματακι γιατι μια εικονα χιλιες λεξεις:

    2->2 Ρουφα(1) ... ξεκουρασου ... Ρουφα(2) ... ξεκουρασου

    1->2 Ρουφα ... ξεκουρασου ... Ρουφα ... ξεκουρασου...

    Το καθε Ρουφα εχει την ιδια ποσοτητα μιγματος και στις δυο περιπτωσεις. Το ολο παιχνιδι παιζεται στο σχεδιασμο του 1σε2, το καρμπυρατερ δεν ειναι περιοριστικο, ακομα και αν ηταν το ενα μαμισιο απο τα δυο, ουτε καν μεγαλυτερο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Εγώ το μόνο που θέλω να ξέρω είναι σε ποιο σχολείο πήγε ο OldMan και είχαν τέτοιους κανόνες

  11. #26
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Acacius Προβολή μηνύματος
    Εγώ το μόνο που θέλω να ξέρω είναι σε ποιο σχολείο πήγε ο OldMan και είχαν τέτοιους κανόνες
    http://www.imdb.com/title/tt0275491/

    Ase, ponemeni istoria....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #27
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/08/2012
    Μηνύματα
    52
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ .....ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΩ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ???..

  13. #28
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimitris.rider Προβολή μηνύματος
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ .....ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΩ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ???..
    Κατι τετοια μας τις φτιανουν τις καρδιες ρε συ!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #29
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimitris.rider Προβολή μηνύματος
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ .....ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΩ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ???..
    ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΜΑΣ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #30
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν δεν επαιζες κουμαρι ολη την ωρα και προσεχες λιγο τον κυριο στην ωρα της ρευστομηχανικης θα σε ηταν προφανες
    Άμα ήταν καμιά μπάνικη κυρία, θα πρόσεχα τα "ρούφα, τράβα, ξεκουράσου.."

    Υ.Γ.
    Δεν στελνουμε και ένα γράμμα στη ΥΑΜΑΗΑ να πούμε ευθαρσώς και αντρίκια μαλάκες τους μηχανικούς που βάζουν 2 καρμπυρατερ 32αρια ενώ με 1 θα κάναν μια χαρα την δουλειά τους..??
    (θα έχουμε και σιωπηρό σύμμαχο τον Οικονομικό Διευθυντή..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF