Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 63

Θέμα: Θα με τρελανει..προβλημα σε ΧΤ500Ε/2000. Απεκτησα γκαζι απο 50αρι...

  1. #1
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583

    Θα με τρελανει..προβλημα σε ΧΤ500Ε/2000. Απεκτησα γκαζι απο 50αρι...

    Θα με τρελανει..προβλημα σε ΧΤ500Ε/2000. Απεκτησα γκαζι απο 50αρι...
    Πειτε αποψεις γιατι...

    Το ιστορικο...

    Το 2006 εβαλα K&N και Τermignoni 102dB/τιτανιο.
    Ολα καλα το μοτορι πεταει.

    Περυσι καλοκαιρι το ειχα στο μαστορα για κατι εργασιες, οποτε προσφερθηκε φιλος να καθαρισει/ρυθμισει τα καρμπυρατερ, αφου θα βγαινανε ετσι κι αλλιως.
    Μετα απο τη ρυθμιση, ρελαντι/εκκινηση/επιταχυνση ηταν ΤΕΛΕΙΑ. Δεν προλαβαινα να πατησω μιζα και επαιρνε μπρος.

    Και ηρθε η ωρα του ΚΤΕΟ.
    ΤΟ ΧΤ δεν περναει καυσαερια και ουτε προκειται να περασει κανενα ΧΤ/Ε ποτε, ετσι οπως γινονται οι μετρησεις.
    Οποτε ενας τυπος εκει στο ΚΤΕΟ, ενω ξερανε οτι δεν περναει καυσαερια, μου λεει να σου πειραξω λιγο τον αερα μηπως περασει.
    Και γω ο μ@%@*#ς τον αφησα...
    Πανε οι ευτυχισμενες μερες.
    Εχω παει δυο φορες συνεργειο και το μηχανακι παει χαλια. Το ρυθμισαμε παλι αλλα κατι εχει γινει, ισως και συμπτωματικο, και εχει (στην κυριολεξια) ψοφησει το γκαζι.
    Ολοι μου λενε μια χαρα ειναι, αλλα εγω που το ξερω ειναι χαλια. Κρατουσε στροφες, επιταχυνση ψοφια κεφια , εκκινηση με λιγο ζορι, ρελαντι αισχος, σκασιματα.
    Πριν καμια βδομαδα ξαναχωνω το φιλο και τα κατεβαζουμε μαζι και τα καθαριζουμε/ρυθμιζουμε.
    Ρελαντι σταθερο, εκκινηση πολυ καλυτερα αλλα κανει κανα δυο στροφες παραπανω (ανεκτο), επιταχυνση και γκαζι παραμενουν ψοφιοι κοριοι.
    Μολις γυρναω το γκαζι, νομιζω οτι θα σβησει. Σαν να εχει μεταφερθει η δυναμη και η ροπη 1000-1200 στροφες πιο πανω.
    Εχω χασει το φρενο του κινητηρα, που για μονοκυλινδρο καταλαβαινετε τι σημαινει. Μπαινω με 2α σε στροφη και νομιζω οτι εχω τριτη και ασυναισθητα κατεβαζω και ξαφνικα βλεπω ειμαι με πρωτη. Στις αλλαγες αυτη η απωλεια δυναμης δεν με αφηνει να γκαζωσω φυσιολογικα και μολις αφηνω συμπλεκτη, γονατιζει για λιγο το μηχανακι και επανερχεται μοολις βρει δυναμη.
    Επισης εχω και ενα κολλημα στη γκαζιερα. Οταν γυρναω πολυ αργα ειναι ενταξει. Οταν ομως του δωσω λιγο πιο γρηγορα, γυρναει η γκαζιερα για λιγο και ξαφνικα δουλευει αλλα ξαφνικα τιναζεται 500-600(στο περιπου) στροφες πιο πανω. Αφηνω το γκαζι, γονατιζει. Ξανανοιγω και για κλασματα δεν ανταποκρινεται παρα με πεταει παλι σε ξηλοτερες στροφες και τιναζεται το μπροστινο.
    Στριβω σα θειτσα...μη σας πω οτι εχω και προβλημα με το μπροστινο φρενο. Οι βολτες μου ειναι οντως σα θειτσα.
    Αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω, προς το παρον ακουω αποψεις.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    ξανα πηγαινε στο κτεο βρες τον τυπο που στο πειραξε να στο γυρισει στις αρχικες ρυθμισεις
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PReDaTORR Προβολή μηνύματος
    Σιγά μην ξέρει να του το επαναφέρει στην αρχική κατάσταση που ήταν, το μηχανάκι το ξαναπείραξαν από τότε οπότε μόνο ένας καλός μάστορας μπορεί να στο φτιάξει και να σου πει τι έχει γίνει. Καλύτερα να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο της Yamaha και να το κοιτάξουν εκεί!
    ηταν χουμορ...
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  4. #4
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pardalotzatziki Προβολή μηνύματος
    Θα με τρελανει..προβλημα σε ΧΤ500Ε/2000. Απεκτησα γκαζι απο 50αρι...

    Οποτε ενας τυπος εκει στο ΚΤΕΟ, ενω ξερανε οτι δεν περναει καυσαερια, μου λεει να σου πειραξω λιγο τον αερα μηπως περασει.
    Το καρμπυρατέρ έχει από κάτω μια βιδούλα, δύσκολα προσβάσιμη, που ρυθμίζει το μίγμα του ρελαντί (όχι το ρελαντι αυτό καθεαυτό).
    Πάρε ένα μπόμπο-κατσαβίδι και πείραζέ την 1/4 της στροφής κάθε φορά.
    Θα ψάξω και για φωτό...
    Βρήκα.Η επίμαχη βίδα είναι η Pilot Idle Mixture Screw Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	keihin_klr250_carb.jpg 
Προβολές:	697 
Μέγεθος:	31,5 KB 
ID:	266691
    Τελευταία τροποποίηση από karellen; 21/08/2012 στις 22:22.

  5. #5
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από viper1 Προβολή μηνύματος
    ξανα πηγαινε στο κτεο βρες τον τυπο που στο πειραξε να στο γυρισει στις αρχικες ρυθμισεις
    Αν παω θα παω με πιστολι
    Κακως τον αφησα.....ασε που μετα εμαθα οτι ειναι απλοι χειριστες και μονο 1 απο τους 5 ειναι μηχανικος...

  6. #6
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PReDaTORR Προβολή μηνύματος
    Σιγά μην ξέρει να του το επαναφέρει στην αρχική κατάσταση που ήταν, το μηχανάκι το ξαναπείραξαν από τότε οπότε μόνο ένας καλός μάστορας μπορεί να στο φτιάξει και να σου πει τι έχει γίνει. Καλύτερα να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο της Yamaha και να το κοιτάξουν εκεί!
    Ναι σιγα την εξουσιοδοτηση....ολοι ιδιοι ειναι....οτι ξερει αυτος που παω τωρα ξερουν ολοι...και ειναι και πολυ τυπικος...
    Ξεκολλατε με τα εξουσιοδοτημενα...ειναι παλια ιστορια...

  7. #7
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Το καρμπυρατέρ έχει από κάτω μια βιδούλα, δύσκολα προσβάσιμη, που ρυθμίζει το μίγμα του ρελαντί (όχι το ρελαντι αυτό καθεαυτό).
    Πάρε ένα μπόμπο-κατσαβίδι και πείραζέ την 1/4 της στροφής κάθε φορά.
    Θα ψάξω και για φωτό...
    Βρήκα.Η επίμαχη βίδα είναι η Pilot Idle Mixture Screw Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	keihin_klr250_carb.jpg 
Προβολές:	697 
Μέγεθος:	31,5 KB 
ID:	266691
    Το ρελαντι ειναι ΟΚ τωρα..
    Τα προβληματα τωρα ειναι αυτα:
    Μολις γυρναω το γκαζι, νομιζω οτι θα σβησει. Σαν να εχει μεταφερθει η δυναμη και η ροπη 1000-1200 στροφες πιο πανω.
    Εχω χασει το φρενο του κινητηρα, που για μονοκυλινδρο καταλαβαινετε τι σημαινει. Μπαινω με 2α σε στροφη και νομιζω οτι εχω τριτη και ασυναισθητα κατεβαζω και ξαφνικα βλεπω ειμαι με πρωτη. Στις αλλαγες αυτη η απωλεια δυναμης δεν με αφηνει να γκαζωσω φυσιολογικα και μολις αφηνω συμπλεκτη, γονατιζει για λιγο το μηχανακι και επανερχεται μοολις βρει δυναμη.
    Επισης εχω και ενα κολλημα στη γκαζιερα. Οταν γυρναω πολυ αργα ειναι ενταξει. Οταν ομως του δωσω λιγο πιο γρηγορα, γυρναει η γκαζιερα για λιγο και ξαφνικα δουλευει αλλα ξαφνικα τιναζεται 500-600(στο περιπου) στροφες πιο πανω. Αφηνω το γκαζι, γονατιζει. Ξανανοιγω και για κλασματα δεν ανταποκρινεται παρα με πεταει παλι σε ξηλοτερες στροφες και τιναζεται το μπροστινο.
    Στριβω σα θειτσα...μη σας πω οτι εχω και προβλημα με το μπροστινο φρενο. Οι βολτες μου ειναι οντως σα θειτσα.

  8. #8
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Πήγαινε στη Δάφνη που έχει δυναμόμετρο μόνο εκεί θα βρεις λύση στο θέμα σου , και καλλίτερα να πας με τον φίλο σου που σου έκανε της ρυθμίσεις.
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  9. #9
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    Πήγαινε στη Δάφνη που έχει δυναμόμετρο μόνο εκεί θα βρεις λύση στο θέμα σου , και καλλίτερα να πας με τον φίλο σου που σου έκανε της ρυθμίσεις.
    Δεν μενω αθηνα.
    Αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος αν το δυναμομετρο θα δωσει τη λυση. Τωρα φαινεται δουλευει σωστα το καρμπυρατερ.
    Το κολλημα αυτο που εχει δεν ξερω με τι εχει να κανει.
    Αν υπαρχει απωλεια συμπιεσης στον κυλινδρο τι γινεται?

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pardalotzatziki Προβολή μηνύματος
    Δεν μενω αθηνα.
    Αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος αν το δυναμομετρο θα δωσει τη λυση. Τωρα φαινεται δουλευει σωστα το καρμπυρατερ.
    Το κολλημα αυτο που εχει δεν ξερω με τι εχει να κανει.
    Αν υπαρχει απωλεια συμπιεσης στον κυλινδρο τι γινεται?
    εχεις και απωλεια αποδοσης
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  11. #11
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από viper1 Προβολή μηνύματος
    εχεις και απωλεια αποδοσης
    Μηπως παιζει κατι στον κυλινδρο και εχει χασει ολη τη δυναμη χαμηλα και η ροπη πηγε βολτα?
    Μαλλον τα καρμπ. δεν εχουν σχεση...

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pardalotzatziki Προβολή μηνύματος
    Μηπως παιζει κατι στον κυλινδρο και εχει χασει ολη τη δυναμη χαμηλα και η ροπη πηγε βολτα?
    Μαλλον τα καρμπ. δεν εχουν σχεση...
    Η μανιβέλα κατεβαίνει με την ίδια δυσκολία..??

    Πάντως, αν όλα αυτά γίναν στην φαση του ΚΤΕΟ, σίγουρα δεν σου πείραξε μόνο την βίδα του αέρα..
    (παίζει να γαργαλεψε την αντλία επιταχυνσης όπως και την θεση του γκαζιού στο συρματόσχοινο..)


    Υ.Γ.
    Αυτό με την πεσμένη συμπίεση πρεπει να το δεις πρωτο γιατί αν υπαρχει πρόβλημα στο αποσυμπιεστή, οι βαλβίδες σου παίζουν ήδη τις καθυστερήσεις..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Η μανιβέλα κατεβαίνει με την ίδια δυσκολία..??

    Πάντως, αν όλα αυτά γίναν στην φαση του ΚΤΕΟ, σίγουρα δεν σου πείραξε μόνο την βίδα του αέρα..
    (παίζει να γαργαλεψε την αντλία επιταχυνσης όπως και την θεση του γκαζιού στο συρματόσχοινο..)
    Υ.Γ.
    Αυτό με την πεσμένη συμπίεση πρεπει να το δεις πρωτο γιατί αν υπαρχει πρόβλημα στο αποσυμπιεστή, οι βαλβίδες σου παίζουν ήδη τις καθυστερήσεις..
    Ειναι το Ε (μιζα).

    Που βρισκεται η αντλια επιταχυνσης?
    Τελευταία τροποποίηση από Pardalotzatziki; 22/08/2012 στις 12:59.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pardalotzatziki Προβολή μηνύματος
    Ειναι το Ε (μιζα).
    Έχει αυτόματο αποσυμπιεστή και παιζει να ξερυθμίστηκε..

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pardalotzatziki Προβολή μηνύματος
    Που βρισκεται η αντλια επιταχυνσης?
    Πάνω (εξωτερικά) στο καρμπυρατέρ σου..
    (αναλογα με τον τύπο, μπορεί να ενώνεται εξωτερικά με το συρματόσχοινο του γκαζιού..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Έχει αυτόματο αποσυμπιεστή και παιζει να ξερυθμίστηκε..


    Πάνω (εξωτερικά) στο καρμπυρατέρ σου..
    (αναλογα με τον τύπο, μπορεί να ενώνεται εξωτερικά με το συρματόσχοινο του γκαζιού..)
    Σε φωτο απο parts catalog φαινεται ο αυτομ. αποσυμπιεστης?
    Και η αντλια επιταχυνσης?
    Οχι πως ειμαι μηχανικος και θα το φτιαξω...εγκυκλοπαιδικα...την αντλια επιταχυνσης ισως μαθω να την πειραζω...

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF