Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 35 από 35

Θέμα: Μετατροπή καρμπυρατέρ

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Άμα ήταν καμιά μπάνικη κυρία, θα πρόσεχα τα "ρούφα, τράβα, ξεκουράσου.."

    Υ.Γ.
    Δεν στελνουμε και ένα γράμμα στη ΥΑΜΑΗΑ να πούμε ευθαρσώς και αντρίκια μαλάκες τους μηχανικούς που βάζουν 2 καρμπυρατερ 32αρια ενώ με 1 θα κάναν μια χαρα την δουλειά τους..??
    (θα έχουμε και σιωπηρό σύμμαχο τον Οικονομικό Διευθυντή..)
    Το ξέρουν αλλά θέλουν περισσότερα άλογα και μεγαλύτερη οικονομία.
    Προσπαθούν να εκμεταλευτούν την αδράνεια και την συμπιεστότητα του αέρα για να χωρέσουν μεγαλύτερες ποσότητες μίγματος στούς μικρούς κυλίνδρους τους. (επιτυγχάνοντας αυτό υπερδιαστασιολογούν τα καρμπυρατέρ αναγκαστικά σε σχέση με την λύση 1 σε 2).

  2. #32
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πατέρα, δεν σε πιάνω...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #33
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Άμα ήταν καμιά μπάνικη κυρία, θα πρόσεχα τα "ρούφα, τράβα, ξεκουράσου.."

    Υ.Γ.
    Δεν στελνουμε και ένα γράμμα στη ΥΑΜΑΗΑ να πούμε ευθαρσώς και αντρίκια μαλάκες τους μηχανικούς που βάζουν 2 καρμπυρατερ 32αρια ενώ με 1 θα κάναν μια χαρα την δουλειά τους..??
    (θα έχουμε και σιωπηρό σύμμαχο τον Οικονομικό Διευθυντή..)
    Ελα μου ντε!
    Τρεις υποθεσεις μονο μπορω να κανω
    1) Η σχεδιαση του 1->2 ειναι θεμα και τοσο μεγαλυτερο οσο ανεβαινουν οι στροφες γιατι καταληγεις (λογω μηκους του καθε '1') σε ανεπαρκη πληρωση.
    2) Ενα καρμπ κοστιζει οσο κι ενα 1->2 και επιπελον δημιουργεται και χωροταξικο προβλημα με το φιλτροκουτι.
    3) Η Γιαμαχα δεν βγαζει πλεον δικυλινδρα με καρμπυρατερ.

    Και λιγο πιο σοβαρα τωρα, το ειπα νομιζω εξαρχης, το θεμα δεν ειναι οτι το ενα καρμπ θα εχει ανεπαρκη ροη, αλλα το 1->2. Το αυτο συμβαινει και στα φιλτρα αερα, πχ στα μποξερ, F800, 950/990 κλπ. Αν δεις την επιφανεια φιλτραρισματος θα πεις ειναι ποτε δυναμον 800-1200 κυβικα να αναπνεουν απο αυτο το πραμα, και ομως ειναι, διοτι στην πραγματικοτητα τα μισα κυβικα χρειαζεται να αναπνεουν απο αυτο το πραμα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #34
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Σχετικο και ενδιαφερον
    http://scholarbank.nus.edu.sg/bitstr...pdf?sequence=1
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #35
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σχετικο και ενδιαφερον
    http://scholarbank.nus.edu.sg/bitstr...pdf?sequence=1
    Ωραίος ο Σιγκαπουριανός..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF