Σελίδα 4 από 100 ΠρώτοΠρώτο 1234567891454 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #46
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DUKASII Προβολή μηνύματος
    edo k tora toys pernei ta sovraka me to 990..ayto to xreiazete gia na parei toy floropelates tis bmw?kalytera me bmw paidia na xexorizoyme toys logistes k oikonomologoys sta fanaria na rotame gia kamia foroapalagi..
    ωραιος!!!!!!!

  2. #47
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει...

    Συνημμένο 266795
    Καλοριζικο τότε...


  3. #48
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Στο συγκεκριμενο και συμφωνα παντα με τα ανακοινωθεντα, το βαρος ΔΕΝ εχει αυξηθει. Ενδεχωμενος να εχει μειωθει λιγο η αποσταση απο το εδαφος σε σχεση με το ψηλο 990 και συμφωνα με κατοχους του τελευταιου μοντελου RC8, θα εχει και χαμηλοτερη καταναλωση απο το 990. Επισης, θα εχει και ποιο χαμηλο κεντρο βαρους και γενικα πιστευω οτι θα ριχνει σε ολους τους τομεις στο απερχομενο μοντελο. Μεχρι στιγμης εμενα μου φαινεται βημα μπρος και οχι πισω.
    1) Την αισθητική δεν την σχολιάζω γιατί είναι υποκειμενικό θέμα, αν και είναι πολύ σημαντική για την επιλογή μοτοσυκλέτας. Εμένα για παράδειγμα δεν μου αρέσει αλλά αυτό έλεγα και για το LC8 και νάμαι τώρα.
    2) Νομίζω είναι λογικό το συγκεκριμένο Adventure να έχει μπροστινό 19" τροχό και μικρότερη απόσταση από το έδαφος.
    3) Επίσης λογικό να έχει μεγαλύτερη ιποδύναμη που σημαίνει ενισχυμένο πλαίσιο-ψαλίδι που σημαίνει βάρος. Άν έχει και αξονική μετάδοση ακόμα περισσότερο.
    4) Τέλος ακόμα και άν το RC8 έχει καλύτερη κατανάλωση από το LC8 (διατηρώ τις επιφυλάξεις μου από μία εταιρεία που δεν έχει ακόμα στρώσει τον ψεκασμό στο LC8) η αεροδυναμική του 1190 Adventure μοντέλου δεν μπορεί να μην το κάνει πιό ενεργοβόρο από το RC8!
    Από την άλλη ελπίζω πάντα να διαψευστώ ευχάριστα.
    Αναμένουμε...

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει...

    Συνημμένο 266795
    Μμμμμμμμμέ αλουμινένιες ζάντες, εκτεθημένο κινητήρα, χαμηλή απόσταση από το έδαφος δεν μου κάνει και πολύ Adventure. Και καλά αυτά αλλάζονται. Η απόσταση από το έδαφος, οι περιορισμένες διαδρομές αναρτήσεων, η δυνατότητα όρθιας οδήγησης, τα αναιμικά πηρούνια, αυτά είναι που καθορίζουν το χαρακτήρα της μηχανής. Και αυτά αλλάζονται βέβαια, αλλά τότε μιλάμε για άλλη μηχανή.
    Γειά χαρά.

  5. #50
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    1) Την αισθητική δεν την σχολιάζω γιατί είναι υποκειμενικό θέμα, αν και είναι πολύ σημαντική για την επιλογή μοτοσυκλέτας. Εμένα για παράδειγμα δεν μου αρέσει αλλά αυτό έλεγα και για το LC8 και νάμαι τώρα.
    2) Νομίζω είναι λογικό το συγκεκριμένο Adventure να έχει μπροστινό 19" τροχό και μικρότερη απόσταση από το έδαφος.
    3) Επίσης λογικό να έχει μεγαλύτερη ιποδύναμη που σημαίνει ενισχυμένο πλαίσιο-ψαλίδι που σημαίνει βάρος. Άν έχει και αξονική μετάδοση ακόμα περισσότερο.
    4) Τέλος ακόμα και άν το RC8 έχει καλύτερη κατανάλωση από το LC8 (διατηρώ τις επιφυλάξεις μου από μία εταιρεία που δεν έχει ακόμα στρώσει τον ψεκασμό στο LC8) η αεροδυναμική του 1190 Adventure μοντέλου δεν μπορεί να μην το κάνει πιό ενεργοβόρο από το RC8!
    Από την άλλη ελπίζω πάντα να διαψευστώ ευχάριστα.
    Αναμένουμε...
    2) εχει 21/18 τροχους αλλα θα υπαρχει και μοντελο με 19/17
    3) 5 παραπανω συνολικα κιλα σε ψαλιδι+σκελετο ειναι υπεραρκετα για την απαιτουμενη ενισχυση νομιζω
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #51
    Μέλος Το avatar του/της tntyliss
    Εγγραφή
    05/04/2012
    Μηνύματα
    80
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Μμμμμμμμμέ αλουμινένιες ζάντες, εκτεθημένο κινητήρα, χαμηλή απόσταση από το έδαφος δεν μου κάνει και πολύ Adventure. Και καλά αυτά αλλάζονται. Η απόσταση από το έδαφος, οι περιορισμένες διαδρομές αναρτήσεων, η δυνατότητα όρθιας οδήγησης, τα αναιμικά πηρούνια, αυτά είναι που καθορίζουν το χαρακτήρα της μηχανής. Και αυτά αλλάζονται βέβαια, αλλά τότε μιλάμε για άλλη μηχανή.
    Γειά χαρά.
    και προσθέτω, τα αναιμικά φρένα, θέση οδήγηση(σχεδόν cruiser) και σασί με αίσθηση πλαστελίνης. Και κάποια πράγματα δεν αλλάζονται.

  7. #52
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Οταν εννοουσα χαμηλη σελα εννοουσα ακριβως αυτο που λεει ο gefr, μικρη αποσταση απο εδαφος μιας και ο αρσι8 ειναι μεγαλυτερος στο υψος. Καληνυχτα το Οφφ . Τα υπόλοιπα παιζονται αλλα το σιγουρο ειναι πως δεν περιμεναν κατι τετοιο οι ΚΤΜαδες περιπετειωδεις φιλοι....
    Ban 'em all

  8. #53
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Οταν εννοουσα χαμηλη σελα εννοουσα ακριβως αυτο που λεει ο gefr, μικρη αποσταση απο εδαφος μιας και ο αρσι8 ειναι μεγαλυτερος στο υψος. Καληνυχτα το Οφφ . Τα υπόλοιπα παιζονται αλλα το σιγουρο ειναι πως δεν περιμεναν κατι τετοιο οι ΚΤΜαδες περιπετειωδεις φιλοι....
    OK, παίζει να ήθελαν να κλείσουν το όποιο κενό υπήρχε στον χώρο των μαστόδοντων (GS, Varadero, Tiger, Explorer κλπ) για περιπετειώδεις αναβάτες της ασφάλτου και του βατού χωματόδρομου..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #54
    Όπως λέει και ο δούκας (αλλά και όλος ο ντουνιάς) το 990 είναι το απόλυτο μεγκα ον-οφφ που μπορεί και μοιράζει και τα κουκούτσια ανάμεσα στο ον και στο οφφ το ίδιο καλά και καλύτερα απ όλους τους υπόλοιπους…

    Ειμαι σίγουρος ότι όσοι είναι κάτοχοι του 990 αν τους ρωτούσαμε τι θα ήθελαν από ένα καινούργιο ΚΤΜ μεγκα ονοφφ , σίγουρα δεν θα περιέγραφαν αυτό που (από τις πρώτες ενδείξεις) φαίνεται να βγάζει η ΚΤΜ….

    Αλλά… η ΚΤΜ είναι επιχείρηση…

    Θεώρει (όπως και όλες οι άλλες εταιρίες που έβγαλαν σχεδόν ταυτόχρονα 1200 μεγκα ονοφ ) ότι υπάρχει πολύ ψωμί στην κατηγορία ,το οποίο τους το έτρωγε σχεδόν όλο τόσα χρόνια η BMW. Οι τρελές πωλησεις του GS1200 όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο το αποδεικνύουν…

    Το κακό (για κάποιους) είναι ότι σχεδόν όλες οι εταιρίες έφταιξαν bmwlike μηχανές (κυβικα,βαρος,ογκος , μπλιμπλικια κ.λ.π) θεωρώντας (και ίσως όχι άδικα) ότι ο πελάτης αυτά θέλει…

    Οι πωλησεις θα δείξουν…

    Εμένα με στεναχωρεί ότι μηχανές σαν το 990ADV αποσύρονται από τις γραμμές παράγωγης…

  10. #55
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    OK, παίζει να ήθελαν να κλείσουν το όποιο κενό υπήρχε στον χώρο των μαστόδοντων (GS, Varadero, Tiger, Explorer κλπ) για περιπετειώδεις αναβάτες της ασφάλτου και του βατού χωματόδρομου..
    Δεν αντιλέγω, απλα δεν μας εχει συνηθισει να ακολουθει σε κατηγορια η ΚΤΜ λογω πωλήσεων, φαινεται πως ισχυει πλεον. Το δικυλινδρο V800 lc8 στυλ στα 180 κιλα ποιος θα το βγαλει;;;;
    Ban 'em all

  11. #56
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Δεν αντιλέγω, απλα δεν μας εχει συνηθισει να ακολουθει σε κατηγορια η ΚΤΜ λογω πωλήσεων, φαινεται πως ισχυει πλεον. Το δικυλινδρο V800 lc8 στυλ στα 180 κιλα ποιος θα το βγαλει;;;;
    Η ανάγκες για πωλήσεις, οι αλλαγές προσώπων στην διοίκηση μιας εταιρείας, η στρατηγική της εππηρεάζονται από τα διεθνή δεδομένα. Οπότε, ναι, δεν μας έχει συνηθίσει, αλλά κι άλλες εταιρείες στο παρελθόν μας απογοήτευσαν με τις αλλαγές τους (πχ η Honda ενώ πάντα έβγαζε χρέπια, έβγαζε ποιοτικά χρέπια. Τώρα απλά βγάζει και ποιοτικώς χάλια χρέπια).

    Για το V800 lc8 τι να σου πω...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #57
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Η ανάγκες για πωλήσεις.........
    μας εβγαλες τα ματια καστορα.
    Τελευταία τροποποίηση από TROOPER; 23/08/2012 στις 18:01.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  13. #58
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    μας εβγαλες το ματια καστορα.

    Παίζει να χάκεψε ο μπζηλός τον λογαριασμό μου..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #59
    Εγω λέω να περιμένουμε να βγουν πρώτα στο δρόμο και μετα να αρχίσουμε αν πρεπει το κράξιμο .
    Αν και νομίζω οτι θα μείνουμε όλοι με ανοιχτό το στόμα ,
    Έχω εμπιστοσύνη στην εταιρία ....

  15. #60
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos1050 Προβολή μηνύματος
    ,
    Έχω εμπιστοσύνη στην εταιρία ....
    synergeio moto H odiki voitheia exeis esy me fortiga..
    den exigite allios..

Σελίδα 4 από 100 ΠρώτοΠρώτο 1234567891454 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF