Φαίνεται και είναι ένας παπαρομηχανισμός πάνω από τις βαλβίδες που κάνει ένα στιγμιαίο άνοιγμα (ανάλογα με την θέση του πιστονιού) ώστε να μπορέσει το πιστόνι να "πάρει φόρα" (αν βρίσκεται κοντά στο ΑΝΣ στην φάση της συμπίεσης)
Αν αυτός ο μηχανισμός είναι ξερύθμιστος, ανοίγουν οι βαλβίδες σε λάθος χρονική στιγμή και έχεις απώλεια συμπίεσης..
(κάποιοι λεβεντόπουστες παλιότερα, σβήναν τα μηχανάκια τους με τον χειροκίνητο αποσυμπιεστή..)
Κι αυτή φαίνεται, αλλά πρέπει να μου πεις τι καρμπυρατερ φοράς για να σου την περιγράψω...
(το να μάθεις να την πειραζεις είναι πανεύκολο... - να την ρυθμίζεις θέλει λίγο μαγκιά..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Τελευταία τροποποίηση από Pardalotzatziki; 23/08/2012 στις 12:22.
Έστειλες αυτά που δεν περιέχουν ούτε τον αποσυμπιεστή ούτε την αντλία επιταχυνσης..
Αν καποιο από τα 11 έως 16 έχει το προθεμα accelerator, το αντίστοιχο κομμάτι είναι η αντλία..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Τελευταία τροποποίηση από Pardalotzatziki; 23/08/2012 στις 12:35.
Ο αυτόματος αποσυμπιεστής είναι το Νο 7 στη πρώτη φωτό (από άλλο μηχανακι, αλλά για να πάρεις μια ιδέα..)
Στην δευτερη βλέπεις το άξονα του μονταρισμένο στον εκκεντροφόρο..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Από τα parts list δεν βγαίνει άκρη ..
Πάντως το 14 έιναι το ελατήριο επαναφοράς του γκαζιού...
Λογικά το 19 + 20 ρυθμίζει την διαδρομή του γκαζιού και το 45 την αντλία επιτάχυνσης..
Αν τα έχει ρυθμίσει ο μάστορας και δεν έχει άλλο πρόβλημα ρυθμίσεων (βίδα αέρα, ρελαντί κ.λ.π.), πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να ψαχτείς για συμπίεση..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Στο λέω γιατί έχει τύχει κολλητός να λύσει το μισό μηχανάκι και τελικά έφταιγε το μπουζί...
Εγώ έχω το 600 και όσα διάβασα παραπάνω τα χαρακτηρίζω too much για τόσο απλό μοτέρ, αλλά θα δείξει.
Εύχομαι να βοηθηθείς τα μέγιστα από το φόρουμ γιατί έχει πολλά μυαλά εδώ μέσα.![]()