Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Παπιοασφαλιστρα & καρτέλ

  1. #16
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161
    δεν μας εχεις πει την ηλικια σου και αν υπαρχει επασφαλιστρο νεου οδηγού.
    η ελεύθερη αγορα στις ασφάλειες εχει ριξει τις τιμες κάτω απο απο αυτες που επρεπε να ειναι για αυτο και εχουν κλείσει και ολες οι καθαρα αυτοκινηταδικες εταιρειες και θα κλεισουν και αλλες(εξαιρεσεις υπάρχουν πάντα)

    @ antonis_fr4-4
    Σχετικα με την ασφαλεια οδηγου και εκει υπάρχει το βασικο αυτοκινητο πανω στο οποίο τιμολογεισαι αλλα υπάρχουν και αλλα κριτηρια οπως ηλικιακα, προηγουμενων ζημιων, τροχαιων παραβασεων κοκ. ενδεικτικα θα σας πω οτι στην Αγγλια το 1997 για να οδηγω ενα Golf gti σε ηλικια 23 ετων πλήρωνα 700 λιρες το χρονο και το αυτοκινητο εκανε μεταχειρισμενο 2000 λιρες. αρα δεν συμφερει τους πάντες και ειδικα τους νεους / ζημιαρηδες οδηγους με γρηγορα αυτοκινητα μηχανακια κτλ

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taskon Προβολή μηνύματος
    δεν μας εχεις πει την ηλικια σου και αν υπαρχει επασφαλιστρο νεου οδηγού.
    η ελεύθερη αγορα στις ασφάλειες εχει ριξει τις τιμες κάτω απο απο αυτες που επρεπε να ειναι για αυτο και εχουν κλείσει και ολες οι καθαρα αυτοκινηταδικες εταιρειες και θα κλεισουν και αλλες(εξαιρεσεις υπάρχουν πάντα)

    @ antonis_fr4-4
    Σχετικα με την ασφαλεια οδηγου και εκει υπάρχει το βασικο αυτοκινητο πανω στο οποίο τιμολογεισαι αλλα υπάρχουν και αλλα κριτηρια οπως ηλικιακα, προηγουμενων ζημιων, τροχαιων παραβασεων κοκ. ενδεικτικα θα σας πω οτι στην Αγγλια το 1997 για να οδηγω ενα Golf gti σε ηλικια 23 ετων πλήρωνα 700 λιρες το χρονο και το αυτοκινητο εκανε μεταχειρισμενο 2000 λιρες. αρα δεν συμφερει τους πάντες και ειδικα τους νεους / ζημιαρηδες οδηγους με γρηγορα αυτοκινητα μηχανακια κτλ

    μπορείς να μου πεις πως βγαίνει η τιμή ενός προϊόντος και πόσο κέρδος υπάρχει στην ελεύθερη αγορά των ασφαλειών και ποια ειναι η πραγματικη τιμη? Γιατί σε βλέπω ότι λες μεγάλες κουβέντες ότι μας πουλάνε και κάτω του κόστους. Ρε τα φτωχά τα παλληκαριά… ασφαλιστής είσαι? αν ναι κάνε μου την προσφορά σου και κοίτα μην φανείς και εσυ ανοιχτόκαρδος και μπεις μέσα και το έχω τύψεις............

    θέλεις να μου εξηγήσεις και την φόρμουλα και τα άλλα κριτήρια που βγαίνουν οι ασφάλειες και το ρίσκο σε έναν οδηγό που οδηγάει χωρίς γρατζουνιά εδω και 16 χρόνια? Μπας και υπαρχει παραμετρος ότι παντού υπάρχει και ένας "μακακας" που θα πέσει πάνω σου και κάνει την φόρμουλα μεροληπτική (γιατι αραγε υπαρχει διαφορετικα στην επαρχια και στην Αττικη.......)

    Καλη μπιζνα σου λεω με σωστο καρτελ και αερογλυφους!
    και το θεμα δεν ειναι η τιμη αυτη καθευατη αλλα το καρτελ.
    Τελευταία τροποποίηση από salagatas; 31/08/2012 στις 16:42.

  3. #18
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161
    Βεβαιως και μπορω να στα πω περιληπτικα.
    Υπαρχει ενα ασφάλιστρο το οποίο λέγεται τεχνικο ασφαλιστρο. Πολυ χοντρα ειναι το ασφαλιστρο που βγαινει αν μαζεψεις όλες τις ζημιες , προμηθειες, πληρωμες αντασφαλιστρων και τα συγκρινεις με τα εισπραχθεντα ασφάλιστρα. αυτο λοιπον λεει οτι το καθε αυτοκιμνητο πρεπει να πληρωνει πχ 300€ το χρονο. αμα πουλας 290€ μπαινεις μεσα.
    Μετα απο αυτο λοιπον η κάθε εταιρεια κανει το λογαριασμο της και λεει οτι εγω θα κατηγοριοποιησω τα αυτοκινητα και θα εισπρατω τόσα ασφάλιστρα για κάθε κατηγορια.εκει λοιπον οι σοβαρες εταιρειες λένε οτι εγω θελω να πουλαω με 290€ για να ειμαι κατω απο το μεσο ορο αλλα θελω να εχω ενα ποιοτικο χαρτοφυλακιο που δεν θα μου βγαζει μεγαλες ζημιες. αρα λοιπον μπορει να εχω το παπακι ακριβα γιατι ειναι ζημιαρικο, να μην ασφαλίζω sport και καυλογκαζα αυτοκινητα και να ριξω το βαρος μου στο μικρομεσαιο αυτοκινητο που εκτιμω οτι θα μου αποφερει κερδος. υπαρχουν και εταιρειες που πουλαν 280€ και λενε δεν γαμιεται θα τα μαζεψω και μετα αν με κλείσουν με εκλείσαν. παραδειγματα πολλά. υοαρχουν και αλλοι που λενε οτι θα πουλαω 350€ γιατι ειμαι μαγκας και παρεχω πιο ποιοτικες υπηρεσιες και τοσα θελω για αυτες. Η αγορά στις ασφαλειες ειναι απο τις πιο ελευθερες του εμποριου και αυτο στο λεω σιγουρα.

    Κερδος απο την αγορα του αυτοκιμητου στις ασφαλιστικες γενικως δεν υπάρχει και αν υπάρχει ειναι χαμηλο. απλα μεσω του αυτοκινητου διαμορφωνεις ενα χαρτοφυλακιο το οποίο χρησιμοποιείς για να πουλήσεις και αλλα προιοντα.

    Εγω ειμαι μεσιτης ασφαλισεων και δεν θα σου κανω προσφορα για δυο λογους 1, δεν ασχολουμαι με αυτοκινητα, 2, δεν εισαι σοβαρος αγοραστης.

    αναφορικα με το διαφορετικο τιμολογιο Αθηνας επαρχιας νομιζω οτι ειναι κατανοητο στους περισσοτερους τουλαχιστον οτι πιο πιθανο ενα ατυχημα στην Αττικη παρα στην επαρχια. ο λογος προφανης, ειναι πολυ περισσοτερα αυτοκινητα συγκεντρωμενα σε ενα σημειο αρα στατιστικα περισσοτερες πιθανοτητες ατυχηματος.

    Το δικιο σου ειναι στο γεγονος οτι επειδεη δεν εχεις κανεις ατυχημα 16 χρονια θα επρεπε να πληρωνεις λιγοτερα. Η νεοελληνικη πραγματικοτητα κατεστρεψε το δικαιο συστηνμα του bonus malus. οι πιο πολλοι απο εμας ομως ζηταγαμε επιμονα απο τον ασφαλιστή να βρει μια κωλο εταιρεια και να μας βαλει με χαμηλο b/m, οποτε το συστημα αυτο κατερευσε.

    Αναφορικα με τα καρτελ και το ποσο κερδος ειναι λογικο η συζητηση ειναι αστεια. εσυ ποσο κερδος θεωρεις λογικο στους αλλους και ποσο οταν δουλευεις εσυ για αλλους? αν σου πω εγω οτι η δικη σου δουλεια αξιζει 300€ το μηνα και εαν πληρωνεσαι με 400€ ειναι πεταμενα λεφτα σου ακουγεται λογικό?

    τελικα ομως δεν μας εχεις πει ποσα θα θεωρουσες λογικο να πληρωνεις για το παπι.

  4. #19
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    35e τον χρονο.. τοσα πληρωνα.. τοσα ειναι λογικα... και το παπι μου δεν προκαλεσε ποτε ατυχημα (σε αλλους).

  5. #20
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    35e τον χρονο.. τοσα πληρωνα.. τοσα ειναι λογικα... και το παπι μου δεν προκαλεσε ποτε ατυχημα (σε αλλους).
    Sorry για μενα δεν ειναι λογικο αυτο το ποσο αν και βλεπω οτι εισαι επαρχια. αναφερεις οτι δεν προκαλεσες ποτε ατυχημα. αν προκαλουσες ενα ατυχημα 3000€ ποσο θα επρεπε να πληρωσεις το επομενο χρόνο? ετσι για την συζητηση.

  6. #21
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    335 για τα πομενα δεκα χρονια - το κερδος της ασφαλιστικης τα προηγουμενα δεκα χρονια? δεν ξερω.. μπερδεμενη η κατασταση..

  7. #22
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    35e τον χρονο..
    Μηπως εννοεις 35€ το εξαμηνο; Γιατι και εγω 35€ δινω αλλα για 6μηνο.

  8. #23
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161
    35ε - 10% φορος ασφαλιστρων = 31,5 - 1% ταμειο εθνικης οδοποιιας - 2 % υπερ τεαπαε - 5% επικουρικο κεφαλαιο = 30€ - 18% προμηθεια ασφαλιστη = 24,5€ αυτο ειναι το τελικο ποσο που φτανει στην ασφαλιστικη

    απο τα 24, 5 που εισπρατει τελικα η ασφαλιστικη εταιρεια ποσο να ειναι το κερδος αν αφαιρεσεις το κοστος της παρεχομενης υπηρεσιας?

  9. #24
    εγω και στο 1000 και στο 1300 πληρωνω το ιδιο ποσο..το οποιο δεν διαφερει πολυ απο το 100αρικο που ζητανε για το παπι...

  10. #25
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    αν σκεφτεις οτι εχουμε τα τελευταια 20 χρονια 2 μηχανακια ασφαλισμενα και 2 αυτοκινητα απο τα οποια 2 εχουν προκαλεσει ατυχημα και τωρα εχουμε 4 μηχανες και 3 αυτοκινητα απο τα οποια κανενα δεν εχει προκαλεσει ατυχημα τα τελευταια 4 χρονια που βρισκονται στην κατοχη μας ολα μαζι.. λυσε τον αλγοριθμο.. βασικα αμα οπως τα λες ολες οι ασφαλιστικες καθαριζουν ζημιες τοτε πως δεν το κλεινουν το "μαγαζι'?

    φυσικα δεν υπαινισομαι οτι εχουν πιασει τον παπα απο τα @@ απλα οτι μαλλον δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα γι'αυτους.

  11. #26
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Ναι αφου απο 250cc και πανω για ολα η ιδια τιμη ισχυει, αν δεν κανω λαθος.

  12. #27
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161
    Δεν ειπα ποτε οτι εχουν ολες οι ασφαλιστικες ζημιες. ειπα οτι ο κλαδος αυτοκινητου γενικος ειναι ζημιογονος. οι κρατικες ασφαλιστικες και οι μικρες αυτοκινηταδικες βγαζουν ζημιες γενικοτερα. οι μεγαλες ιδιωτικες και οι πολυεθνικες ειναι σε καλυτερη μοιρα. απλα διευκρινιζω οτι η ενσταση μου ηταν για το καρτελ στην τιμολογηση και οχι για το αν βγαζουν η οχι. και οπως εγραψα και παραπανω δεν ειναι μονο ο κλαδος αυτοκινητου που δραστηριοποιειται μια ασφαλιστικη αλλα εξασκει και αλους κλαδους οπως ζωης, πυρος μεταφορων κτλ..

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    οντως τα βγαζουν απο αλλου, πχ ο κλαδος ζωης της ΑΣΠΙΣ ... εεεε ρε γλεντιαα......
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Κατ αρχήν άλλο ο κλάδος του αυτοκινήτου και άλλο της μοτοσικλέτας.
    Η μοτοσυκλέτα πολύ σπάνια προκαλεί ζημιά σε τρίτους.
    (και αν το κάνει είναι σίγουρα πολύ μικρή)

    Από εκεί και πέρα καρτέλ δεν κάνουν οι μικροί κάνουν οι μεγάλοι.
    Για αυτό και σχεδόν ΠΟΤΕ δεν κλείνουν.
    Αυτό που λένε ελεύθερη οικονομία είναι μόνο η ελευθερία του μεγάλου να ελέγξει μια αγορά και εν τέλει να καθαρίσει τους μικρούς κάνοντας τους την επιβίωση αδύνατη.
    ΕΤΣΙ λειτουργούν μονοπωλιακά ή ολιγοπώλια σε σύντομα χρονικά διαστήματα.
    Όλα τα άλλα είναι μια υποκρισία.
    Πχ ο ανταγωνισμός θα μείωνε λέει την τιμή της βενζίνης…
    Την τιμή των τροφίμων κλπ
    Ο μόνος τρόπος λοιπόν να κρατηθεί χαμηλά μια τιμή είναι η επιβολή της από το κράτος
    Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει πια.
    Το απαγορεύουν οι… δανειστές, οι φίλοι μας, οι εταίροι μας…


  15. #30
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Κατ αρχήν άλλο ο κλάδος του αυτοκινήτου και άλλο της μοτοσικλέτας.
    Η μοτοσυκλέτα πολύ σπάνια προκαλεί ζημιά σε τρίτους.
    (και αν το κάνει είναι σίγουρα πολύ μικρή)

    Από εκεί και πέρα καρτέλ δεν κάνουν οι μικροί κάνουν οι μεγάλοι.
    Για αυτό και σχεδόν ΠΟΤΕ δεν κλείνουν.
    Αυτό που λένε ελεύθερη οικονομία είναι μόνο η ελευθερία του μεγάλου να ελέγξει μια αγορά και εν τέλει να καθαρίσει τους μικρούς κάνοντας τους την επιβίωση αδύνατη.
    ΕΤΣΙ λειτουργούν μονοπωλιακά ή ολιγοπώλια σε σύντομα χρονικά διαστήματα.
    Όλα τα άλλα είναι μια υποκρισία.
    Πχ ο ανταγωνισμός θα μείωνε λέει την τιμή της βενζίνης…
    Την τιμή των τροφίμων κλπ
    Ο μόνος τρόπος λοιπόν να κρατηθεί χαμηλά μια τιμή είναι η επιβολή της από το κράτος
    Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει πια.
    Το απαγορεύουν οι… δανειστές, οι φίλοι μας, οι εταίροι μας…
    +135

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF