Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 102

Θέμα: ΣΟΥΠΕΡΣΠΟΡ ιστορίες

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300

    ΣΟΥΠΕΡΣΠΟΡ ιστορίες

    Στο συγκεκριμένο νήμα μπορούμε να γράφουμε τις εμπειρίες μας από την οδήγηση των ΣΣ μοτοσυκλετών μας σε δημόσιους δρόμους.
    Δικαίωμα σχολιασμού έχουν και οι λιγότερο σχετικοί όπως πχ εγώ, που οδηγώ ένα μαλαγκούτι με χαμπ στιρινγκ μπροστινό, το οποίο αντικατέστησα (μόνο το μπροστινό) με το αντίστοιχο του πρώτης γενιάς χόντα C50, επειδή αναζητούσα σταθερότητα στο φρενάρισμα κατά την είσοδο στα σηκέην που έχουν πάνω από 20 μοίρες ανάποδη κλίση με φανάρια (της τροχαίας) στην έξοδο.
    Γράψτε για τις οδηγικές εμπειρίες και ικανότητες σας που αφορούν όμως μόνο το οδικό δίκτυο και όχι τις πίστες, για παράδειγμα: α)πόσο ταχύτερο και σέξι είναι ένα SS στην πόλη σε σχέση με παπιά και σκούτερ, β) πόσο ανώτερο είναι στις Ε.Ο. σε σχέση με τα χάιπερ σπορ και τα τουριστάδικα, γ) πόσο πιο στριφτερό είναι από τα διάφορα μανστεροειδή και μοτάρντ αλλά και κάθε τύπου κατεμιά και μαουνοGS σε ορεινο/ημιορεινό στροφιλίκι.
    Τεσπα, αν υπάρχει "τερέν" που τα supersport είναι χωρίς αμφιβολία τα ταχύτερα δίτροχα (πχ στο χώμα ή στο πάρκιν)

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    Ξεκινώ λοιπόν (εντός θέματος πάντα...) και λέω πως οι μοτοσυκλέτες που φοράνε telelever & duolever, φρενάρουν και στρίβουν σε δημόσιους δρόμους με μεγαλύτερη ασφάλεια από τις άλλες που έχουν συμβατικές αναρτήσεις.
    Αυτές οι μηχανές αλλάζουν κατεύθυνση, επιταχύνουν και φρενάρουν (ανεξάρτητα από την ένταση) χωρίς να διαταράσουν την ισορροπία τους και το κάνουν αυτό χωρίς να απαιτούν ιδιαίτερους χειρισμούς (δλδ γνώση και φυσική κατάσταση) από τον μέσο αναβάτη που συνήθως δεν τις έχει, αν και πολλές φορές οι δρόμοι έχουν προβλήματα που δεν αντιμετωπίζονται καν από τον αναβάτη που θα αναγκαστεί να εμπιστευθεί το μηχανάκι.
    Επίσης οι εναλλακτικές αναρτήσεις διατηρούν σε μεγάλο βαθμό τα πλεονεκτήματα τους με δεύτερο άτομο επάνω και έχουν πολύ μικρότερες απαιτήσεις σε συντήρηση (ένα κλασσικό πιρούνι γίνεται κουτάλι αν δεν αλλαχτούν κάθε χρόνο τα λάδια του ή ένα telelever δεν γίνεται επικίνδυνο ακόμα και με τελειωμένο αμορτισέρ)
    Στο θέμα μας όμως που είναι τα SS (και οι αποχυμωτές)


    *Αν ο (συναγωνιστής) ΤROOPER έχει ενστάσεις να τις διατυπώσει έχοντας στο νου πως δεν μιλάμε για αναβάτες της δικής μου ή δικής του κλάσης αλλά για τον μέσο αναβάτη που κινείται σε δημόσιο δρόμο

  3. #3
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    μάϊστα.
    απαντώ με παραβολή:

    πας με τον γιό σου στην παιδική χαρά

    εκείνος σου λέει «πάω να παίξω στις κούνιες»

    εσύ του λες «μόνο αν μου αποδείξεις ότι είναι πιο σταθερή από το παγκάκι»

    μετά σου λέει «πάω στην τραμπάλα»

    εσύ του λες «μόνο αν μου αποδείξεις ότι είναι πιο σταθερή από το παγκάκι»

    μετά σου λέει «πάω με τα άλλα παιδάκια στην τσουλήθρα»

    εσύ του λες «μόνο αν μου αποδείξεις ότι είναι πιο σταθερές από το παγκάκι»

    ...

    στο τέλος την βγάζετε στο παγκάκι και γυρνάς στο σπίτι ευτυχισμένος που «δίδαξες» στον γιο σου κάτι «χρήσιμο»

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    Κώστα
    Το θέμα είναι τρολιά
    Από εκεί και πέρα η θέση μου για τα εναλλακτικά μπροστινά σε σχέση με τα συμβατικά είναι συνοπτικά όπως τη διατύπωσα έχοντας στο νου πάντα το μέσο αναβάτη και το δημόσιο δρόμο.
    Όσο για τα SS τρολάρω αλλά και κυριολεκτώ επειδή οι περισσότεροι κάτοχοι τους είναι μέσοι αναβάτες (που δεν τα πήραν για πίστα) που πιστεύω πως με άλλα μηχανάκια (πχ γυμνά) μπορούν να κινηθούν ταχύτερα/ασφαλέστερα, αλλιώς θα πρέπει να είμαι ο μόνος που βλέπω τόσο συχνά κόσμο που δεν μπορεί να τα πάει.

  5. #5
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από radd Προβολή μηνύματος
    Όσο για τα SS τρολάρω αλλά και κυριολεκτώ επειδή οι περισσότεροι κάτοχοι τους είναι μέσοι αναβάτες (που δεν τα πήραν για πίστα) που πιστεύω πως με άλλα μηχανάκια (πχ γυμνά) μπορούν να κινηθούν ταχύτερα/ασφαλέστερα, αλλιώς θα πρέπει να είμαι ο μόνος που βλέπω τόσο συχνά κόσμο που δεν μπορεί να τα πάει.
    τι σημασία έχει τι παίρνει ο κάθε χαζοβιόλης. και ο σεϊχης του αμπουνταλάμπι που παίρνει φεράρι δεν είναι σουμάχερ. αν βρεθεί με κολώνα ηλεκτροδότησης για κατάρτι, τι φταίει η φεράρι;

  6. #6
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    δεν θα ξεχάσω εκείνη την βόλτα που είχα κάνει στον Ρώσο

    http://www.youtube.com/watch?v=fJ9rK...eature=related


  7. #7
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από radd Προβολή μηνύματος
    Ξεκινώ λοιπόν (εντός θέματος πάντα...) και λέω πως οι μοτοσυκλέτες που φοράνε telelever & duolever, φρενάρουν και στρίβουν σε δημόσιους δρόμους με μεγαλύτερη ασφάλεια από τις άλλες που έχουν συμβατικές αναρτήσεις.
    Αυτές οι μηχανές αλλάζουν κατεύθυνση, επιταχύνουν και φρενάρουν (ανεξάρτητα από την ένταση) χωρίς να διαταράσουν την ισορροπία τους και το κάνουν αυτό χωρίς να απαιτούν ιδιαίτερους χειρισμούς (δλδ γνώση και φυσική κατάσταση) από τον μέσο αναβάτη που συνήθως δεν τις έχει, αν και πολλές φορές οι δρόμοι έχουν προβλήματα που δεν αντιμετωπίζονται καν από τον αναβάτη που θα αναγκαστεί να εμπιστευθεί το μηχανάκι.
    Επίσης οι εναλλακτικές αναρτήσεις διατηρούν σε μεγάλο βαθμό τα πλεονεκτήματα τους με δεύτερο άτομο επάνω και έχουν πολύ μικρότερες απαιτήσεις σε συντήρηση (ένα κλασσικό πιρούνι γίνεται κουτάλι αν δεν αλλαχτούν κάθε χρόνο τα λάδια του ή ένα telelever δεν γίνεται επικίνδυνο ακόμα και με τελειωμένο αμορτισέρ)
    Στο θέμα μας όμως που είναι τα SS (και οι αποχυμωτές)


    *Αν ο (συναγωνιστής) ΤROOPER έχει ενστάσεις να τις διατυπώσει έχοντας στο νου πως δεν μιλάμε για αναβάτες της δικής μου ή δικής του κλάσης αλλά για τον μέσο αναβάτη που κινείται σε δημόσιο δρόμο
    Έχω την εντύπωση ότι για να είναι επιτυχημένο κάτι που χαρακτηρίζεται ως εναλλακτικό (telelever, hub κτλ-κτλ) έναντι της καθεστηκυίας τάξης των συμβατικών μπροστινών, θα πρέπει:

    -Να κοστίζει το ίδιο με τα συμβατικά
    -Να μην χρειάζεται ABS για να λειτουργήσει σωστά
    -Να εξαλείφει τα μειονεκτήματα των συμβατικών (διαχωρίζοντας την κατευθυντικότητα από την πέδηση και εξαλέιφοντας τη βύθιση / αλλαγή γεωμετρίας στο φρενάρισμα), χωρίς όμως να δημιουργεί άλλα προβλήματα
    -Να προσφέρει τουλάχιστον την ίδια αίσθηση / πληροφόρηση με ένα καλό συμβατικό

    Αν έχει όδηγήσει λοιπον κάποιος BMW (ειδικά πρώτης γεννιάς) οι οποίες είναι οι μόνοι εκπρόσωποι εναλλακτικών μπροστινών στην αγορά και:

    -δεν έχει πάρει τα σφραγίσματα στο χέρι όταν πέφτει σε λακούβα - σαμαράκι
    -έχει απενεργοποιήσει το ABS και αισθανόταν ασφάλεια
    -πιστεύει ότι αυτά που πλήρωσε αξίζαν τον κόπο για ένα εναλλακτικό που χρειάστηκε 15 χρόνια εξέλιξης για να είναι ανεκτό
    -βρίσκει την αίσθηση και την πληροφόρηση πολύ καλή και πλούσια αντιστοίχως

    τότε οκ...

    προσωπικά αν εξαιρέσω τα duolever που κάτι αξίζουν, βρίσκω το telelever επιεικώς απαράδεκτο... ναι ειναι στιβαρό σαν νταμάρι, αλλά πέραν τούτου απο αίσθηση 0, απλα συνηθίζεις να μην έχεις αίσθηση και απλά το εμπιστεύεσαι έτσι... στο χώμα είναι σαν να κάνεις rodeo, ενώ στο φρενάρισμα πριν την είσοδο στην στροφή, όσο και αν θεωρούμε μειονέκτημα την αλλαγή της γεωμετρίας και την μετατόπιση του βάρους μπροστά, προσωπικά έτσι έχω μάθει να οδηγάω τόσα χρόνια και το βρίσκω χρήσιμο καθότι διευκολύνει την είσοδο στη στροφή.

    Δεν ξέρω... ίσως αν κάποιος οδηγήσει αποκλειστικά και μόνο teleleverάτες BMW στο δίκυκλο βίο του και χρειαστεί να καβαλήσει σε κάποια φάση μια μηχανή με συμβατικό μπροστινό, μπορεί και να φρικάρεί ή ακόμα χειρότερα να καρφώσει στην πρώτη μάντρα... είναι θέμα συνήθειας, αλλά σε ότι αφορά εμένα τουλάχιστον, δεν... με την καμία!

  8. #8
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    τι σημασία έχει τι παίρνει ο κάθε χαζοβιόλης. και ο σεϊχης του αμπουνταλάμπι που παίρνει φεράρι δεν είναι σουμάχερ. αν βρεθεί με κολώνα ηλεκτροδότησης για κατάρτι, τι φταίει η φεράρι;
    Το θέμα με κάθε "αγωνιστικού τύπου όχημα" που μπορεί να αγοράσει κάποιος για να κυκλοφορεί, έχει μια διάσταση αντικοινωνικότητας που ψάχνοντας τη μπορεί και να αρχίσουμε να συζητάμε για "όρια και απαγορεύσεις " (όπως έκανε η καλή μας η ΕΕ πριν 25 χρόνια με το όριο των 100 ίππων, μόνο για τις μοτοσυκλέτες όμως αφού οι πλούσιοι θα μπορούσαν να έχουν 4τροχα 500 αλόγων)
    Εγώ δεν είμαι υπέρ των απαγορεύσεων, αλλά πάντα θα τσιγκλίσω με κάποιο σχόλιο έναν αγοραστή που θέλει να ζήσει τον SS μύθο του, ο οποίος αν δεν έχει τη δυνατότητα να χαρεί/μάθει/ξεκαβλώσει με το μηχάνημα στην πίστα, μπορεί να αποδειχθεί πολύ επικίνδυνος.

  9. #9
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από radd Προβολή μηνύματος
    Εγώ δεν είμαι υπέρ των απαγορεύσεων, αλλά πάντα θα τσιγκλίσω με κάποιο σχόλιο έναν αγοραστή που θέλει να ζήσει τον SS μύθο του, ο οποίος αν δεν έχει τη δυνατότητα να χαρεί/μάθει/ξεκαβλώσει με το μηχάνημα στην πίστα, μπορεί να αποδειχθεί πολύ επικίνδυνος.
    εγώ νομίζω ότι πιο επικίνδυνος είναι ο άσχετος/αδιάφορος/ακράνωτος με το παπάκι παρά αυτός που πήρε SS που, θέλοντας και μη, θα κάτσει να ασχοληθεί αν θέλει να το κυκλοφορεί έστω και μόνο στην πόλη. ειδάλλως μετά από λίγο καιρό (και πολλές αλλαξιές εσώρουχα) θα το δώσει και θα πάρει κάτι πιο ήμερο.

    το έχω ξαναπεί κάπου νομίζω.. αν ίσχυαν αυτές οι προκαταλήψεις, θα είχαμε 2-5 νεκρούς κάθε μέρα μόνο με SS. άσε που πλαίσια-αναρτήσεις-κινητήρες-φρένα δεν μπορείς να τα συγκρίνεις με τίποτε άλλο. μπορεί να μην είναι για τον περιστασιακό αναβάτη, αλλά είναι αυτά που χρειάζεται ένας κανονικός αναβάτης και όχι ένας που θέλει να παίρνει τις γωνιές στα φανάρια καλλίτερα χωρίς να πέφτει.

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Έχω την εντύπωση ότι για να είναι επιτυχημένο κάτι που χαρακτηρίζεται ως εναλλακτικό (telelever, hub κτλ-κτλ) έναντι της καθεστηκυίας τάξης των συμβατικών μπροστινών, θα πρέπει:

    -Να κοστίζει το ίδιο με τα συμβατικά
    -Να μην χρειάζεται ABS για να λειτουργήσει σωστά
    -Να εξαλείφει τα μειονεκτήματα των συμβατικών (διαχωρίζοντας την κατευθυντικότητα από την πέδηση και εξαλέιφοντας τη βύθιση / αλλαγή γεωμετρίας στο φρενάρισμα), χωρίς όμως να δημιουργεί άλλα προβλήματα
    -Να προσφέρει τουλάχιστον την ίδια αίσθηση / πληροφόρηση με ένα καλό συμβατικό

    Αν έχει όδηγήσει λοιπον κάποιος BMW (ειδικά πρώτης γεννιάς) οι οποίες είναι οι μόνοι εκπρόσωποι εναλλακτικών μπροστινών στην αγορά και:

    -δεν έχει πάρει τα σφραγίσματα στο χέρι όταν πέφτει σε λακούβα - σαμαράκι
    -έχει απενεργοποιήσει το ABS και αισθανόταν ασφάλεια
    -πιστεύει ότι αυτά που πλήρωσε αξίζαν τον κόπο για ένα εναλλακτικό που χρειάστηκε 15 χρόνια εξέλιξης για να είναι ανεκτό
    -βρίσκει την αίσθηση και την πληροφόρηση πολύ καλή και πλούσια αντιστοίχως

    τότε οκ...

    προσωπικά αν εξαιρέσω τα duolever που κάτι αξίζουν, βρίσκω το telelever επιεικώς απαράδεκτο... ναι ειναι στιβαρό σαν νταμάρι, αλλά πέραν τούτου απο αίσθηση 0, απλα συνηθίζεις να μην έχεις αίσθηση και απλά το εμπιστεύεσαι έτσι... στο χώμα είναι σαν να κάνεις rodeo, ενώ στο φρενάρισμα πριν την είσοδο στην στροφή, όσο και αν θεωρούμε μειονέκτημα την αλλαγή της γεωμετρίας και την μετατόπιση του βάρους μπροστά, προσωπικά έτσι έχω μάθει να οδηγάω τόσα χρόνια και το βρίσκω χρήσιμο καθότι διευκολύνει την είσοδο στη στροφή.

    Δεν ξέρω... ίσως αν κάποιος οδηγήσει αποκλειστικά και μόνο teleleverάτες BMW στο δίκυκλο βίο του και χρειαστεί να καβαλήσει σε κάποια φάση μια μηχανή με συμβατικό μπροστινό, μπορεί και να φρικάρεί ή ακόμα χειρότερα να καρφώσει στην πρώτη μάντρα... είναι θέμα συνήθειας, αλλά σε ότι αφορά εμένα τουλάχιστον, δεν... με την καμία!
    Ωραία τα θέτεις
    Το θέμα του κόστους κατασκευής είναι μια πολύ βρόμικη ιστορία που μικρή σχέση έχει με το κόστος που μας ζητάνε οι εταιρίες να πληρώσουμε (ειδικά ή BMW είναι τόσο ξεφτιλισμένη που θα ξοδέψει χρήμα για να υποβαθμίσει κάτι προκειμένου να το βάλει σε μικρότερη σειρά αυτοκινήτων/μοτοσυκλετών) έχω διαβάσει διάφορα αλλά δεν έχω παραπομπές, ίσως καποιοι αναγνώστες του R&D του Χοϊδά κάτι να θυμηθούν, με λίγα λόγια προτιμά να χρησιμοποιεί tele στην R και duo στην Κ μόνο και μόνο για να διατηρεί άλλο "στάτους" ανάμεσα στους αγοραστές κι ας μη συμφέρει οικονομικά η διπλή γραμμή παραγωγής/εξέλιξης...
    Για το abs δυστυχώς ή ευτυχώς το κάνουν υποχρεωτικό πλέον σε όλα...
    Για τα άλλα που θέτεις, όπως καταλαβαίνουμε αν δεν μπουν σοβαρά οι Ιάπωνες μέσα στην εξέλιξη των εναλλακτικών δεν θα δούμε συνταρακτικά πράγματα...
    Πως να μπουν όμως όταν δεν φτιάχνουν καθόλου;
    Εχω κάπου συγκριτικό του '94 που μιλά για τεράστια ανωτερότητα του radd της GTS1000 από το αντίστοιχο tele κάποιας μπέμπας και μιλάμε για ένα σύστημα που όλος ο τύπος το είχε υποδεχθεί θετικά (σε αντίθεση με το tele) και που μηχανικός της Yamaha είπε πως: "αν δε το είχαμε "παρακάνει" (η Yamaha φτιάχνει τα εξαρτήματα της ισχυρά κατά 140% ενώ το radd από φόβο το έκανε βαρύ/στιβαρό στο 200% ) θα ήταν από τότε ακόμα καλύτερο" , ενώ ο ίδιος ο εφευρέτης (ο Parker) δήλωσε πως η νέα γενιά radd είναι πολύ ανώτερη από του GTS (αυτή που φορά το GSXRRAD) http://www.motorcyclistonline.com/fe...3/viewall.html
    O λόγος που δεν έχουμε πρόοδο στην τεχνολογία των μοτοσυκλετών είναι πως ο μόνος στόχος των εργοστασίων είναι πια το κέρδος αποκλειστικά και οι συντηρητικές/συμβιβασμένες αντιλήψεις των μοτοσυκλετιστών (που σαν τους ψηφοφόρους είναι πάρα πολύ κατευθυνόμενοι) δεν βοηθούν να δούμε κάτι καλύτερο.

  11. #11
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από radd Προβολή μηνύματος
    O λόγος που δεν έχουμε πρόοδο στην τεχνολογία των μοτοσυκλετών είναι πως ο μόνος στόχος των εργοστασίων είναι πια το κέρδος αποκλειστικά και οι συντηρητικές/συμβιβασμένες αντιλήψεις των μοτοσυκλετιστών (που σαν τους ψηφοφόρους είναι πάρα πολύ κατευθυνόμενοι) δεν βοηθούν να δούμε κάτι καλύτερο.
    δηλαδή ως σοβαροί καβαλάρηδες έχουμε ιερό καθήκον να στηρίζουμε τη μπεβέ αγοράζοντας τρελελέβερ...

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος

    Αν έχει όδηγήσει λοιπον κάποιος BMW (ειδικά πρώτης γεννιάς) οι οποίες είναι οι μόνοι εκπρόσωποι εναλλακτικών μπροστινών στην αγορά και:

    -δεν έχει πάρει τα σφραγίσματα στο χέρι όταν πέφτει σε λακούβα - σαμαράκι
    Ξέχασες αυτούς που πήραν τα @@ τους όταν προσπάθησαν να φρενάρουν σε σαμαράκι

    Re radd το οτι δεν σε παίρνουν οι άλλοι στα σοβαρά δεν σημαίνει (δυστυχώς) οτι λένε μαλακίες, αλλά το οτι οι θεωρίες σου είναι άσχετες. Δεν θα μπει κάποιος σε σοβαρή αντιπαράθεση επιχειρημάτων μαζί σου μιας και προφανώς η εμπειρία σου από μοτό είναι περιορισμένη σε κάτι που έχεις συνηθίσει, ενώ από SS προφανώς είσαι νύχτα μαγεμένη.
    Το οτι κάποιος άσχετος πήρε ένα SS και χέστηκε πάνω του μόλις άνοιξε το γκάζι, ή βρόντηξε κάτω μόλις πάτησε τα φρένα δεν κάνει τα μηχανάκια επικίνδυνα. Τα μηχανάκια είναι εκεί και κάνουν συγκεκριμένα πράγματα, απαιτώντας μυαλωμένους αναβάτες μιας και είναι όπλα. Αν κάποιος είναι άσχετος θα τον πάρουν απ΄το χεράκι, θα του συγχωρέσουν και 10 μαλακίες και μέχρι εκεί. Αν ο μάλαξ θεωρήσει οτι το ΄χει το θέμα, πρόβλημα του και θα το μάθει με οδυνηρό τρόπο.

    Αν το πρόβλημα σου είναι οτι έχεις χεστεί κάποια φορά που οδήγησες SS πές το μας και άσε τις μπουρδες για την δήθεν ανωτερότητα του τελελέβερ και του πουτκλέγανελεβερ. Ενα σωστά ρυθμισμένο τηλεσκοπικό είναι μακράν σε αίσθηση και πληροφόρηση απ΄τις μάτσες και τους φλώκους της BMW. Για να μην μιλήσουμε για τίποτα Ohlins-WP κλπ και γελάνε και τα τασάκια.

    ΥΓ. Αν σ΄ενδιαφέρουν τα αντισυμβατικά συστήματα όπως της κλανιομπανιέρας του avatar σου κλικ εδώ. Κάποια είχαν πλεονεκτήματα και όλα είχαν μειονεκτήματα (όπως και τα τηλεσκοπικά). Δυστυχώς παρόλο που εταιρίες όπως η Honda, Yamaha, Bimota ξόδεψαν άπειρα φράγκα και τα καλύτερα μυαλά, το αποτέλεσμα ήταν μια τρύπα στο νερό. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΥΤΕ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ !!!!!

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    δηλαδή ως σοβαροί καβαλάρηδες έχουμε ιερό καθήκον να στηρίζουμε τη μπεβέ αγοράζοντας τρελελέβερ...
    Δε νομίζω..
    Ο κάθε (συνειδητοποιημένος) μπορεί να έχει τις αντιλήψεις και προτιμήσεις του, το θέμα είναι να ακούγεται κάπου κάπου και το διαφορετικό.
    Προσωπικά από τότε που είχα "kingsboy" τραβούσα ζόρια με το μπροστινό που δεν μου άρεσε όσο το "μπιάνκι" του κολλητού μου και το χωρίς ανάρτηση velamos, μετά πλακωνόμουν με τους άλλους που δεν είχαν πρόβλημα με την ανάρτηση του C50 και υποδέχτηκα με δεξίωση το τηλεσκοπικό του "άστρεα πρίμα", όπως βλέπεις I keep walking

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Το οτι κάποιος άσχετος πήρε ένα SS και χέστηκε πάνω του μόλις άνοιξε το γκάζι, ή βρόντηξε κάτω μόλις πάτησε τα φρένα δεν κάνει τα μηχανάκια επικίνδυνα.
    ΕΙΝΑΙ


    (γιατί μαζεύεις χλμ χωρίς να το πάρεις χαμπάρι. Πας με 160 και νομίζεις ότι δεν τρέχει τίποτα. Άσε που το γκάζι είναι γλυκό κλπ κλπ)

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF