Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 65

Θέμα: Με πιάνει κρίση, Με πιάνει η κρίση

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    ισως να ηταν πιο οικονομικο ενα 400αρι 4κ ή ενα συγχρονο δικυλινδρο (ας πουμε v-strom, versys)...αλλα με την αγοροπωλησια σιγουρα θα χασεις, οποτε δεν σε συμφερει...
    κρατας το hornet και μαθαινεις να το δουλευεις χαμηλα ετσι ωστε να σου καιει σαν ενα 250αρι σκουτερ...



    @προς ολους: λεει οτι 8χλμ καθημερινα ειναι περιφερειακη (απο τα 25). Αρα εχει μια αποσταση 12,5χλμ για την δουλεια του εκ των οποιων τα 4 ειναι περιφερειακη, και αλλα τοσα στην επιστροφη...αρα δεν θα ταλαιπωρηθει πολυ με ενα μικροτερο...
    Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 10/09/2012 στις 12:58.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Εγώ έχω διαλέξει

    ΔΕΝ έχω αμάξι και η γυναίκα.....ΣΟΥΖΑ.


    υγ
    θα μετανιώσεις άμα δόσεις το μηχανάκι και δύσκολα θα πάρεις άλλο.
    Πέτα το κωλάμαξο και το κινητό πιο πολλά θα λ7 θα βγάλεις

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Κι εμένα η γνώμη μου είναι να κρατήσεις τo Hornet.
    Aν πηγαίνεις οικονομικά το κόστος δεν είναι τεράστιο και σε συνδυασμό με τα χρήματα που θα χάσεις απο την αγοραπωλησία νομίζω οτι συμφέρει να το δοκιμάσεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Εχεις μια αξιοπρεπή μηχανή στα χέρια σου.. οι διαφορές με μια μικρότερου κυβισμού δεν είναι τόσο μεγάλες όσο πιστεύεις.
    Αν κινείσαι οικονομικά, δεν καίει..
    Στην τελική, αλλάζεις μηχανή για να γλυτώσεις 200-300€ το χρόνο?

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2006
    Μηνύματα
    137
    Όντως η διαδρομή στον περιφερειακό είναι μόνο 8 χλμ πανε έλα και μπορεί να αποφευχθεί κιόλας με +10λεπτο χάσιμο χρόνου. Όταν το πήγα χαλαρά όντως έκαψα 5,5 λιτρα στα 100. Υπολόγισα πως περίπου η διαφορά στον χρόνο με τα χλμ που κάνω είναι κάπου στο 1000€ και άμα κρίνουμε πως τώρα παίρνω 750€ και δεν ξέρω και μέχρι πότε, τότε μιλάμε για παραπάνω απο 1 μισθό. Άμα τα οικονομικά ήταν καλύτερα θα το έδινα και θα έπαιραν κανα 100αρι :P

  6. #21
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Σκόρπιες σκέψεις....:

    Το Hornet καίει από 10 αν το σκίζεις μέχρι και 4,5 λίτρα στα 100 κμ αν πηγαίνεις στρωτά...με 25κμ τη μέρα μιλάς για 9000κμ το χρόνο (365μέρες),άρα για βενζίνες μόνο θες (με κατανάλωση 5 λιτ/100) 450λίτρα δηλαδή χοντρικά 900€ βενζίνη και 55-60€ μια αλλαγή λαδιών.

    Με το παπί θες:
    με κατανάλωση 2,5-3 λτ/100κμ θες περίπου 270 λίτρα βενζίνης (540€) 3-4 αλλαγές λαδιών (25-40€) και 1 αλλαγή ελαστικών ...(50-70€)

    Χοντρικά το πρώτο χρόνο οι διαφορές είναι στο 1/2 - 1/3 ανάλογα το χέρι και το γκάζι ...


    ...τον τρίτο χρόνο θες:

    λάστιχα για τη μοτό 300-350€
    για το παπί 180-200€

    λάδια και μεγάλο σέρβις στο Χόρνετ 400+150€ τα λάδια...

    Το παπί στα 27000 κμ πιθανόν να μη χρειαστεί τίποτα,αλλά μπορεί να θέλει και ρεκτιφιέ...(άλλα 200€...)
    Η μηχανή με + 35000 κμ απλά στρώνει καλύτερα...

    Στον έκτο χρόνο το παπί θα είναι για απόσυρση η μηχανή θα συνεχίζει ακμαιότατη....


    Αν πουλήσεις τη Χορνέτα άντε να στη πάρουν 2500-3000 το πολύ αν είναι σαν τη δική μου...παλιότερη ακόμα πιο κάτω...σκέψου όμως πως κάποτε την πλήρωσες 7 χήνες (8 με τα γραμμάτια) και θα τη σκοτώσεις για ψίχουλα και πάνω στην ακμή της και χωρίς φθορές....


    Το μόνο ανθεκτικό και οικονομικό είναι ένα 250άρι με ταχύτητες μονοκύλινδρο να το συντηρείς μόνος σου και να καίει σα παπί αλλά να είναι μηχανή.

    Όπως βλέπεις σκούτερ δεν τα αναφέρω κάν...

    Για ξανασκέψου το...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  7. #22
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Αν παντως θες παπι, παιρνοντας εναν αξιοπιστο Ιαπωνα δεν θα εχεις κανενα προβλημα, με 100 θα πηγαινεις στον περιφερειακο και δεν θα το πηγαινεις τσιτα, αλλωστε τα χλμ που κανεις (ειδικα στον περιφερειακο) ειναι μηδαμινα οποτε κατα τη γνωμη μου δεν θα εχεις προβλημα μην σου παθει κατι λογο υψηλης ταχυτητας για πολυ ωρα. Απλα ισως να σε κουραζει (ειδικα μεχρι να το συνηθισεις απο την διαφορα με το χορνετ) λογο πιο περιορισμενων δυνατοτητων.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panagiwths
    Εγγραφή
    30/06/2012
    Μηνύματα
    136
    Τα συγχρονα παπια ειναι σκυλια εγω με το παπι (crypton x) εκανα Κομοτηνη-Θεσσαλονικη με μια σταση στην Καβαλα.Επιστροφη σερρι απο Θεσσαλονικη-Κομοτηνη χωρις κανενα προβλημα και το πηγα ολο απο Εγνατια!! Δεν επεσε κατω απο 90 ΠΟΤΕ.

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panagiwths Προβολή μηνύματος
    Τα συγχρονα παπια ειναι σκυλια εγω με το παπι (crypton x) εκανα Κομοτηνη-Θεσσαλονικη με μια σταση στην Καβαλα.Επιστροφη σερρι απο Θεσσαλονικη-Κομοτηνη χωρις κανενα προβλημα και το πηγα ολο απο Εγνατια!! Δεν επεσε κατω απο 90 ΠΟΤΕ.
    Πόσες φορές?
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #25
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Πόσες φορές?
    άσε που παίζει να είχε πάρει το κανένα βυτιοφόρο στο κατόπι...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    συμφωνώ και πάλι με τον
    nassosxlvbros, φαίνετε οτι η σκέψη του δεν είναι ακριβώς σκόρπια αλλά πάνω κάτω έρχετε στην πραγματικότητα σφαιρικά έστω...

    @Panagiwths μια φορα εαν εκανες αυτο το ταξιδι δεν σημαινει κατι .
    (Εκανα 4-5 φορες Θεσσαλονικη-Βεροια, και Θεσσαλονικη - Εδεσσα δεν σημαίνει κάτι και έχω 4Τ 125)

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panagiwths
    Εγγραφή
    30/06/2012
    Μηνύματα
    136
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Πόσες φορές?
    Μια φορα πηγενε ελα. Αλλα δεν το ξανακανω που να με πληρωνουν. Μετα τα 120 χλμ δεν περνουσε ο δρομος ασε που ηθελα 5 φορες ανεφοδιασμο μονο στο πηγενε (και δεν εχει και πολλα βενζιναδικα) !! Εμπειρια ζωης....

  13. #28
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panagiwths Προβολή μηνύματος
    ..Εμπειρια ζωης....
    Εμπειρία ζωής είναι να κάνεις το Αθήνα - Μαραθόπολη (στους Γαργαλιάνοι από κάτω) με ΑΧ250 χρέπι πραγματικό πήγαινε-ελα σε 3 μέρες... ακόμα πονάω.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panagiwths
    Εγγραφή
    30/06/2012
    Μηνύματα
    136
    Εγω παντως λυπηθικα το κακομοιρο το μοτερακι του γιατι δουλευε στα κοκκινα για ενα 4ωρο !!!!

  15. #30
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Κανω διαδρομη 50+ χλμ (και αλλα τοσα επιστροφη) τουλαχιστον 1 φορα την εδομαδα. Το μονο προβλημα ειναι η σταθεροτητα, ειναι δηλ. πολυ ελαφρυ και αν πηγαινεις πανω απο 100-110 γινετε ασταθες. Με σταθερη ταχυτητα 90 - 100 καιει λιγοτερο απο μισο τεποζιτο (3.6 λιτρα δινει ο κατασκευαστης, ποτε δεν θυμαμαι να εβαλα πανω απο 3 λιτρα). Σχεδον 30,000 χλμ και ουτε ρυθμιση βαλβιδων δεν χρειαστικε ακομα.
    Αν το προσεχεις και του κανεις σωστα τα σερβις του κλπ δεν κανει κιχ το μηχανακι.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF