Εκθεσιακό θα γίνει! Αχ και να τόχα στην εποχή του!![]()
Τελευταία τροποποίηση από mankam; 12/09/2012 στις 17:16.
το μηχανάκι τα σπάει
εσύ ζωγραφίζεις .... αλλά
οι τελευταίες φωτογραφίες με φόντο τι σ κούτες MITSUKO σκοτώνουν![]()
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!
Εβγαλα τα μπουζι,4 διαφορετικων τυπων:
NGK BR9ES
NGK B9ES
NGK BP6ES
Και ενα τριακιδο bosch
λυσιμο καπακι εκεντροφορων και τεντωτηρα καδενας:
3 βιδες κλωτσημενες στο καπακι και σπασμενο σπείρωμα στο σημειο που βιδωνει το καπακι του τεντωτηρα (απορω πως τα καταφεραν)
μετρημα της καδενας με βαση το manual και ευτυχως ειναι οκ
Ίσως θα 'πρεπε να κοιτάξεις για καμιά κεφαλή από ebay μεριά...
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
μαλλον συνεργειο τρακτερ πρεπει να ειχε ο τυπος...
δεν θελω να κατηγορησω ολους γιατι δεν ειναι το ιδιο αλλα επανω στην μοτοσυκλετα (και οχι μονο σε αυτη) βρηκα βιδες που δεν ηταν δικες της,πραγμα που σημαινει οτι οταν λυνουν τις βιδες δεν τις βαζουν καπου που να μπορουν να τις βρουν μετα και πιανουν οτι βρουν μπροστα τους,τις βιδες στα κομβια τις δινει 12 Nm στο μανουαλ αν τις σφιξεις του σκασμου συμφωνα με την παλια νοοτροπια λογικο ειναι να πουν το ποιημα...
η κεφαλη δεν φαινεται ταλαιπωρημενη σε σημειο που να ψαχνω αλλη,δεν ξερω αν μπaινει helicoil σε τοσο μικρη διαμετρο η αν μπαινει κολαουζο μια και ειναι τυφλη η τρυπα και εχει βαθος 30mm ,οσο αφορα τα pin στα κομβια ελπιζω ολο και καποιος καλος ανθρωπος που του περισσευουν θα βρεθει να με βολεψει με 3 τεμαχια που θελω![]()
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Μου αρεσει που βλεπω ΣΩΣΤΕΣ δουλειες. Μπραβω σου!!
Τωρα ειναι τα ωραια!!
Τα helicoil που λετε χρησημοποιουνται αντι σπειρωματων;;; Κατι σαν ουπα;;
Καλη συνεχεια και υπομονη, σε κανα μηνα προβλεπω να θες ξεματιασμα..![]()
και λιγα τετοια παραξενα ειδες μεχρι τωρα
εμενα ετσι ηταν σε καθε τι που ελυνα
σε τιποτα δε μου κανε την χαρη
ο μηχανικος απο την μια τραβουσε τα μαλια του
απο την αλλη μου ελεγε πως ειναι λογικο εφοσον τα kawasaki
ηταν τα αγαπημενα των τοτε ινδιανων κοντρακηδων και κλεφτρονιων που
λιγο μυαλο ειχαν στο να τους κανουν προσεκτικη συντηρηση
Ο καθένας έχει τρεις χαρακτήρες, αυτόν που δείχνει, αυτόν που έχει, και αυτόν που νομίζει ότι έχει
http://motor11.tumblr.com/