XL250X λοιπον χαρισμα απο ενα φιλο...
RFVC μοτερ
εχει υπαρξει αυτο????
XL250X λοιπον χαρισμα απο ενα φιλο...
RFVC μοτερ
εχει υπαρξει αυτο????
εχει υπαρξει και πρεπει να ηταν το πιο προβληματικο της σειρας xl
Ο καθένας έχει τρεις χαρακτήρες, αυτόν που δείχνει, αυτόν που έχει, και αυτόν που νομίζει ότι έχει
http://motor11.tumblr.com/
Αυτά δεν ήταν που έσπαγαν οι κεφαλές; Κάπου μεταξύ '83 και '86 χοντρικά...
μηπως xlx 250 r αν ναι τοτε ειναι με τα καπελοτα πολυ προβλημα
απο την αλλη τετοιες φημες για προβληματικα βγαιναν τοτε εξ αιτιας ασχετων μηχανικων αλλα τις χρεονωντουσαν τα μηχανακια
Ο καθένας έχει τρεις χαρακτήρες, αυτόν που δείχνει, αυτόν που έχει, και αυτόν που νομίζει ότι έχει
http://motor11.tumblr.com/
Το μοτερ ειναι ίδιο με αυτό εδω το μηχανάκι
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=122984
Αν θες μανιουαλ για τον κινητηρα εχω του μεταγενεστερου XR250 με RFVC. Οι κεφαλές ραγιζαν αναμεσα στις εδρες των βαλβίδων και την μπουζότρυπα, αυτό είναι γεγονός, αλλά γινόταν και στα απλά XL, XLR χωρις RFVC.
@arisrodilivos Μετεξαταστέος! Καπελότα ντεν εχει.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
εχει καποιος κανει πατεντα στα μοντελα που εχουν διπλα καρμπυρατερ για να μπει ενα???
Φίλε μου τα διπλά καρμπυρατέρ δεν αντικαθίστανται με ένα. Και δεν είναι και το πρόβλημα (εκτός
ίσως από τη ρύθμιση)
Η Χόντα στην προσπάθειά της γιά ημισφαιρικό θάλαμο καύσης (Radial Four Valve Combustion)
(καλύτερη καύση ταχα μου) έβαλε στην κεφαλή όχι μόνο τα τέσσερα
κοκκοράκια που έχουν όλοι αλλά και άλλα τέσσερα ώστε οι τέσσερεις βαλβίδες να σχηματίζουν γωνία
(Φαντάσου τις βαλβίδες τοποθετημένες σε μία μισή σφαίρα). Με τόσα κινούμενα μέρη όταν ο κινητήρας
γυρίζει με 8.000- 9.000 στροφές όλο και κάποια αστοχία η/και φθορά παραπάνω έχουμε.
Και τα μεγάλα 500 και 600 Xr, Xlr, Nx έχουν RFVC αλλά δουλεύουν στις 3-4 άντε 5.000 όχι στις 9.000
παρόλα αυτά έχουν κάποιες φθορές.
Χρυσός κανόνας γιά να καθυστερήσεις το μοιραίο να το δουλεύεις σε λιγότερες στροφές. Αν πάλι η κεφαλή
έχει παραδόσει πνεύμα τότε πιστεύω ότι ταιριάζει στις βάσεις κινητήρας από μεταγενέστερο μοντέλο αλλά
αξίζει τα λεφτά του. Είπαμε η φτήνια τρώει τον παρά.
Φιλικά
HONDA CB50, XL185S, CANAM 250, YAM XT550, MONTESA COTA123T, KTM 504GS, BMW R80GS, HUSABERG FE350, XT600 BEN, XR650L, HUSQVARNA 250WR, HONDA TLR200, SUZUKI GSX400F, CBR600F, DR250S, HUSQ TE610E, KLR650, XLV600, XL350R, LC4 640
οταν με το καλο λυσω το μοτερ...αν η κεφαλη εχει ριγμα θα μπει αλλο μοτερ...απο XR
μαλιστα... τωρα κατι αλλο που δεν ξερω.. το πιστονι του ειναι ιδιο με τα xlr rfvc της εποχης??
η κεφαλη περνει εκκεντροφορο απο xlr ??
ξερω οτι ειναι παλια μηχανη αλλα θελω να εχει δυναμη..
κατι ακομα.. το xlx ξερει καποιος αν εβγαζε παραπανω δυναμη απο τα xlr ?
σιγουρα εβγαζε...ειχαμε ενα xlx 250,που απλα καθε εναμιση περιπου χρονο εβγαζε προβλημα ,βαραγε σα καβουρδιστηρι,χωρις να μενει...!!,αλλα πηγαινε το κ@λο του,το χαμε στησει με οτι επαιζε τοτε στα 2504τ,και με klr πιο μετα,απλα πολυ γρηγορο,πολυ ζημια,αν βρεις βαλε μοτερ απο xrα ,μου φαινεται ηταν 86?-88?μοντ..