προς το παρον το παλιο μου αρεσει πιο πολυ, αλλα ισως παιζει ρολο το "οικειο" που λεει ο devil's
ετσι ειχα παθει και με τη μουρη απο το bmw gs και τωρα μου αρεσει...
θα δειξει παντως μου φαινεται πολυ πιο ομορφο απο αυτο που ειχα δει στις spy photos
προς το παρον το παλιο μου αρεσει πιο πολυ, αλλα ισως παιζει ρολο το "οικειο" που λεει ο devil's
ετσι ειχα παθει και με τη μουρη απο το bmw gs και τωρα μου αρεσει...
θα δειξει παντως μου φαινεται πολυ πιο ομορφο απο αυτο που ειχα δει στις spy photos
You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
ναι μόνο που η σύγκριση δεν ειναι σωστή ,
αυτο πρεπει να το συγκρίνουμε με το smt ,
θα ήταν πιο σωστό να περιμένουμε να βγει και με τον 21 τροχο για να βγάλουμε συμπεράσματα![]()
Εμενα παντως το παλιο μου φαινεται ηδη περασμενης δεκαετιας συγκριτικα με το νεο.
Αλλα ουτως η αλλως η εμφανιση στα @@ μου αν δεν ειναι προσβλητικη, την στιγμη που ειναι στα ιδια κιλα (πιθανοτατα καλλιτερα ζυγισμενο αν κρινω απο την μονη εξατμιση χαμηλα) και 40 αλογα δυνατοτερο.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
μονο το r ειναι με 21 αλλα το λαστιχο που φοραει δεν γινεται να πατησει χωμα,
νομιζω θα βγαλει και πιο off εκδοση ...
Ευτυχώς που τα με προλαβαίνεις και με βγάζεις από τον κόπο...
Το παλιό μου, μου αρέσει αλλά και το νέο έχει άλλο αέρα, εμφανισιακά μιλάω...,γιατί από επιδόσεις κτλ το καινούριο είναι σε άλλο επίπεδο...
Το σίγουρο είναι ότι σε λίγο καιρό το 1190 θα είναι στο δρόμο και όσοι τώρα κάνουν τους δύσκολους θα μαλακώσουν μαλλον....
Το σπουδαίο για μένα είναι οτι οι Αυστριακοί επιτέλους προχώρησαν σε ανανέωση και εξέλιξη και όχι απλά σε ένα μοντέλο με νέα γραφικά, πενήντα κυβικά πάνω, λίγο ρετουσάρισμα και ανάπαυση στις δάφνες του προηγούμενου...
Τα 950-990 θα γίνουν σιγά σιγά κλασσικά και θα κρατήσουν και τις τιμές τους σαν μεταχείρω μιας και με το πέρασμα των χρόνων γίνετε κατανοητό ότι πρόκειτε για ένα σπουδαίο και ταυτόχρονα αξιόπιστο μηχανημα παρά την παραφιλολογία, τα κλισέ και τα στενά μυαλά/κλειστά μάτια κάποιων...
(Αν δεν έκαιγε και τον π@το του...)
Μόλις μάθουμε και τιμή η κριτική θα είναι ποιο ξεκάθαρη...αν παίξει γύρω στα 15κ και δεν περάσει τα 16 τότε θα είναι πολύ καλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
Για τους πολλούς από μας φυσικά θα μείνει μακρινό όνειρο με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα...
Σύντροφοι καταναλωτές με τις υγείες μας![]()
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
το r ειναι μ.......α,θελω ενα τωρα
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Αυτό ακριβώς...
Εγώ από μικρός έμαθα τα ΚΤΜ σαν "το απόλυτο εργαλείο εκτός δρόμου".
Δεν λέω, από πλευράς επιδόσεων δεν θα παίζεται, αλλά πείτε, δεν είναι ίδιο πλέον με όλα τα υπόλοιπα?
Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες στην προηγούμενη σελίδα με το παλιό και το νέο, βλέπω ένα σπαρτιάτικο ,λιτό και απέριτο χιλιάρι οφ που είναι έτοιμο να πάει ΠΑΝΤΟΥ και ένα 1200αρι με πολλά μπιμπλιμπλίκια πλαστικάκια και παπαράκια που άμα σου πέσει κάτω από το σταντ τη γ@μησες...
Εντάξει ρε παιδιά , στο 2013 μπαίνουμε
όλα πανε μπροστά το ίδιο κάνει και η ktm και καλα κάνει ,
δεν γίνεται όλος ο ανταγωνισμός να προοδεύει να βάζει πάνω της Παναγίας τα ματιά και εσυ να πουλάς ένα πλαίσιο με δυο ρόδες , δε λέω γάμων τα εργαλεία το παλιό , εγω αυτο θα ξανάπάρω
Αλλα όπως και να το κάνουμε το εχω ξαναπεί ότι ήταν υποχρέωση της ktm να απαντήσει .....
Δεν τίθεται θέμα ότι θα ξεχάσει τους σκληροπυρινηκους κάτι θα έχει και γιαυτους....
Υπομονή ......
Ελα, να μην χαλαρωνουμε...ipila:
Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!