Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 47

Θέμα: ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη

  1. #16
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    με ή χωρίς, έχουμε συμπλέκτη.....

    εσυ;;;;


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    1. Αν ενημερωνόσουν καλύτερα θα μάθαινες ότι ξαναγύρισαν οι ντίζες στα μηχανάκια κι έστειλαν τις τρόμπες στους τρόμπες που το σκέφτηκαν.
    2. Ναι ακόμα με ντίζες είμαστε
    3. Εσύ τι καβαλάς είπαμε;
    Καποτε παλια πρεπει να ειχα με ντιζα και ειχα προβληματιστει και εγω 2-3 φορες ειναι η αληθεια, αλλα περασαν ΤΟΟΟΟΣΑ χρονια που δεν θυμαμε καλα.

    Spoiler: Εμφάνιση
    Continuously variable Tranmision

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Καποτε παλια πρεπει να ειχα με ντιζα και ειχα προβληματιστει και εγω 2-3 φορες ειναι η αληθεια, αλλα περασαν ΤΟΟΟΟΣΑ χρονια που δεν θυμαμε καλα.

    Spoiler: Εμφάνιση
    Continuously variable Tranmision
    Συμπλέκτης; Τι είναι αυτό;

  3. #18
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nassosxlvbros Προβολή μηνύματος
    τώρα αν ξεμείνεις στο πουθενά και στην ερημιά από συμπλέκτη που σημαίνει σου αρέσει να φεύγεις για το πουθενά ας πρόσεχες που δεν προνόησες...
    εγώ προνόησες.. έχω ΕΛΠΑ :a13:

  4. #19
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Συμπλέκτης; Τι είναι αυτό;
    το σωστό είναι να πεις:

    ανεβάσματα;;;
    .....
    κατεβάσματα;;;

    ...έχετε ΙΝΤΕΡΝΕΤ στα μηχανάκια ρε;

    και τόσα χρόνια έχουν μείνει στο συμπλέκτη; συμπλέβδομη πότε θα βγάλουνε;


  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    Ο συμπλεκτης δεν είναι κάτι στα αριστερά στο τιμόνι για να το πατάμε για να κάνει Σουζα η μηχανή με Τρίτη σχέση και πάνω;;δεν το ξερα ότι κάνει και άλλες δουλειές
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  6. #21
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.789
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Οταν το συνηθίσεις και γίνει αυτόματη κίνηση εχεις καλύτερες αλλαγές και πιο γρήγορες φυσικά.

    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
    Αρκεί να μην εφαρμόζεται σε μοτοσυκλέτες που το κιβώτιό τους δεν το σηκώνει! πχ σε BMW boxer μην το δοκιμάσετε, θα το πάρετε στο χέρι.
    Όταν οδηγείς από τα 15 σου και είσαι 45 και αγαπάς την οδήγηση και αυτό που οδηγείς, μαθαίνεις ν' "ακούς" αυτό που οδηγείς. Και στη χοντρή με μικρές η μεγάλες ταχύτητες το κάνω.
    Το θέμα είναι να μπορείς ν' ακούς, να νιώθεις το μοτέρ, όχι σαν την γυναίκα μου που δεν ακούει τπτ στο smart που οδηγεί. Το πήρα προχθές και άκουσα ρουλεμάν τροχού και η Χρύσα χαμπάρι.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  7. #22
    kante enavote re na doume :PP

    karfotes pano kai kato 5-6 xronia se ola ta mixanakia mou ...oloi h pareamou episis
    kanena provlima mesa kai exo apo pista ...
    arkia panta na xereis pos na to kaneis
    kai milao gia SS panta
    Opios leei psemata...ton proto xrono xerete

  8. #23
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    μ αρεσει που κανεις δε ξερει το αυτονοητο??τι γινεται εδω??ποτε ανεβασμα με καρφωτη ουτε ''γλυκα'' ουτε στις χαμηλες,ουτε στις ψηλες,το προβλημα παρουσιαζεται κυριως στα χωματερα,που μπορει να παιξουν και 300 καρφωτες στην εντουραδα ,η στη πιστα,λοιπον εστιαζεται ως εξης...στο ανεβασμα βρισκει το μοτερ στη ροπη,με αποτελεσμα μεγαλυτερες δυναμεις να ασκουνται στα γραναζια και τους αξονες,με οτι αυτο συνεπαγεται για τη υγεια τους..αντιθετα στο κατεβασμα οι ιδιες δυναμεις που ασκουνται ειναι πολυ μικροτερες-προσοχη σε οτι αφορα το σασμαν,οχι μπιελες-πιστονια κλπ),το ψαξα και το μαθα ,οταν πληρωσα σασμαν για 3!!καρφωτες πανω στη ροπη..οτι θελετε πραξτε-ψαξτε,φιλικα...

  9. #24
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jj okocha Προβολή μηνύματος
    μ αρεσει που κανεις δε ξερει το αυτονοητο??τι γινεται εδω??ποτε ανεβασμα με καρφωτη ουτε ''γλυκα'' ουτε στις χαμηλες,ουτε στις ψηλες,το προβλημα παρουσιαζεται κυριως στα χωματερα,που μπορει να παιξουν και 300 καρφωτες στην εντουραδα ,η στη πιστα,λοιπον εστιαζεται ως εξης...στο ανεβασμα βρισκει το μοτερ στη ροπη,με αποτελεσμα μεγαλυτερες δυναμεις να ασκουνται στα γραναζια και τους αξονες,με οτι αυτο συνεπαγεται για τη υγεια τους..αντιθετα στο κατεβασμα οι ιδιες δυναμεις που ασκουνται ειναι πολυ μικροτερες-προσοχη σε οτι αφορα το σασμαν,οχι μπιελες-πιστονια κλπ),το ψαξα και το μαθα ,οταν πληρωσα σασμαν για 3!!καρφωτες πανω στη ροπη..οτι θελετε πραξτε-ψαξτε,φιλικα...
    Σε τι μηχανάκι έγινε αυτό;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #25
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jj okocha Προβολή μηνύματος
    στο ανεβασμα βρισκει το μοτερ στη ροπη
    δηλαδή που αλλού θα το έβρισκε; για να πετύχει πρέπει να τις κάνεις σωστά και γρήγορα τις αλλαγές, με κλείσιμο του γκαζιού. κάνεις την ίδια κίνηση που θα έκανες χρησιμοποιώντας τον συμπλέκτη. αν κάνεις ό,τι σου κατέβει, τότε θα πάρεις όχι μόνο κιβώτιο στο χέρι, αλλά τη μηχανή κολλάρο.

  11. #26
    Πως δεν το ειδα νωριτερα αυτο το διαμαντι εγω?? Τεσπα..

    Οπως ολοι γνωριζετε, οι πολυδισκοι υγροι συμπλεκτες που εχουμε οι περισσοτεροι ΔΕΝ απομονωνουν πληρως, αφηνοντας ενα 5-12% της συμπλεξης αναλογα το μοντελο, το λιπαντικο, και την κατασταση του συμπλεκτη ακομα και με τερμα πατημενη μανετα.(οποιος εχει αντιθετη αποψη, ας βαλει μια πρωτη με πατημενο συμπλεκτη και σβηστο κινητηρα να δει αν σπρωχνεται το ιδιο ευκολα σε σχεση με νεκρα).
    Οι σωστες αλλαγες για να ειναι γλυκες ανεξαρτητως αν παταμε συμπλεκτη η οχι πρεπει να ειναι ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΕΣ (μυτη τακουνι στην τεχνικη οδηγηση αυτοκινητων, με "ξερο" στη μηχανη).
    Ο στοχος ειναι πριν καθε αλλαγη ανεβασμα-κατεβασμα, να συγχρονιζουμε ταχυτητα στροφαλου και σασμαν με την ταχυτητα που θα ερθει.Αν αυτο δεν γινεται και παταμε συμπλεκτη και απανωτα κατεβασματα πλησιαζοντας ενα φαναρι με κλειστο γκαζι, ακουμε αυτα τα ωραια κλανκ κρακ πρρ που ακουω σε καθε φαναρι οταν ερχεται vstrom και κουστουμαρισμενο Gs ()

    Στα κατεβασματα αυτο επιτυχγανεται με ξερο κατα την συμπλεξη, ωστε κατεβαζοντας απο τριτη σε δευτερα πχ, να πετυχουμε περιπου τις στροφες που θα συγχρονισει ο κινητηρας με την ταχυτητα μας.
    Στα ανεβασματα, συνηθως ενα απλο αφημα του γκαζιου που επεται επιταχυνσεως θα επιτρεψει στην ταχυτητα να κουμπωσει οσο πιο γλυκα και συγχρονισμενα γινεται.
    Τα παραπανω ειναι ΠΟΛΥ χοντρικα, προσωπικα πιστευω οτι ΔΕΝ μαθαινονται μεσα απο οδηγιες, και η χρηση τους εξαρταται απο την αντιληψη του οδηγου και την εμπειρια του επανω στο πως λειτουργει και συμπεριφερεται η μοτο του.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    1. Δεν πας γρήγορα.. ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!
    2. Κλείνεις εντελώς το γκάζι το αφήνεις να τουλήσει λίγο και πατάς ΑΠΑΛΑ το λεβιέ σου.
    3. Είσαι προετοιμασμένος να σου ντριφτάρει ο πίσω και να ματσουκώσει ο μπροστά... Γι αυτό ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΟΓΟΡΑ

    Το πρόβλημα είναι όταν σε πιάσει κίνηση ή φανάρι... και σου σβήσει πριν προλάβεις να βάλεις νεκρά... αν είσαι σε ανηφόρα τον ήπιες. Εκεί αυτοσχεδιάζεις.

    Κι αφου το πιάσαμε... είσαι σε φανάρι, με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη. Πως ξεκινάς;

    1. Κουμπώνεις μια 2α και σου σβήνει...
    2. Με 2α μέσα (ΟΧΙ 1Η!!!!) μιζάρεις κι αρχίζει να κοπανάει σαν καθαρόαιμο αλλά κάποια στιγμή μετά απο 1-2" παίρνει μπροστά...
    3. Αφου πάρει μπροστά συνεχίζεις

    γιατι να κανεις το τσιρκο στον δρομο και να ρισκαρεις και τις (την) μπιελιτσα σου οταν μπορεις να κανεις μια οδικη με 20-30€ τον χρονο (μεσα στην ασφαλεια) και να σε παει οπου γουσταρεις...???

    ακου 2α και μιζαρεις...
    μηπως να του'βαζες και φοκο με γεματο ντεποζιτο για να γινει πιο φαντασμαγορικο??

    για να μην το καταστρεψεις θα'πρεπε οπως εισαι στο φαναρι και με νεκρα (δουλευει το μοτερ) να δωσεις λιιιγο γκαζι και να καρφωσεις 2α...θα κανεις μια σουζα 5αστερη και θα συνεχιζες τον δρομο σου...αλλα αυτα ειναι για γνωστες...

  13. #28
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    γιατι να κανεις το τσιρκο στον δρομο και να ρισκαρεις και τις (την) μπιελιτσα σου οταν μπορεις να κανεις μια οδικη με 20-30€ τον χρονο (μεσα στην ασφαλεια) και να σε παει οπου γουσταρεις...???

    ακου 2α και μιζαρεις...
    μηπως να του'βαζες και φοκο με γεματο ντεποζιτο για να γινει πιο φαντασμαγορικο??

    για να μην το καταστρεψεις θα'πρεπε οπως εισαι στο φαναρι και με νεκρα (δουλευει το μοτερ) να δωσεις λιιιγο γκαζι και να καρφωσεις 2α...θα κανεις μια σουζα 5αστερη και θα συνεχιζες τον δρομο σου...αλλα αυτα ειναι για γνωστες...
    Kι όλα αυτά με χειμωνιάτικο ψιλόβροχο.. είσαι παγκόσμιος.. :a029:
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Kι όλα αυτά με χειμωνιάτικο ψιλόβροχο.. είσαι παγκόσμιος.. :a029:

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tony_l
    Εγγραφή
    16/08/2007
    Μηνύματα
    175
    Αν το ανέβασμα χωρίς συμπλέκτη δημιουργούσε πρόβλημα στο κιβώτιο, τα μισά αγωνιστικά θα άλλαζαν 2-3 κιβώτια τον αγώνα.... Δηλαδή, με ένα quickshifter πως ανεβάζεις χωρίς συμπλέκτη πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή; Δεν κάνει μαγικά στο κιβώτιο, την ανάφλεξη κόβει στιγμιαία για να πέσουν ελάχιστα οι στροφές και να συγχρονίσει το κιβώτιο την αλλαγή. Ε, αυτό γίνεται και χειροκίνητα, απλώς κόβοντας στιγμιαία το γκάζι... So simple!

    Διευκρινίζω, γιατί δεν το ανέφερε κάποιος άλλος νομίζω, ότι το clutchless shifting δεν αναφέρεται σε συνθήκες χαλαρής οδήγησης, αλλά περισσότερο σε συνθήκες trackday ή αγώνα. Όταν πας για καφέ ή ταξιδάκι, ανεβάζεις κανονικά με τον συμπλέκτη.

    Γι'αυτούς που δεν το είχαν ξανακούσει ή τους φαίνεται περίεργο να σας ενημερώσω ότι το ίδιο γίνεται και στο αυτοκίνητο πανεύκολα. Ψαξ'τε βιντεάκια στο YouTube.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF