Καποτε παλια πρεπει να ειχα με ντιζα και ειχα προβληματιστει και εγω 2-3 φορες ειναι η αληθεια, αλλα περασαν ΤΟΟΟΟΣΑ χρονια που δεν θυμαμε καλα.
Spoiler:Εμφάνιση
Καποτε παλια πρεπει να ειχα με ντιζα και ειχα προβληματιστει και εγω 2-3 φορες ειναι η αληθεια, αλλα περασαν ΤΟΟΟΟΣΑ χρονια που δεν θυμαμε καλα.
Spoiler:Εμφάνιση
Ο συμπλεκτης δεν είναι κάτι στα αριστερά στο τιμόνι για να το πατάμε για να κάνει Σουζα η μηχανή με Τρίτη σχέση και πάνω;;δεν το ξερα ότι κάνει και άλλες δουλειές
Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604
Όταν οδηγείς από τα 15 σου και είσαι 45 και αγαπάς την οδήγηση και αυτό που οδηγείς, μαθαίνεις ν' "ακούς" αυτό που οδηγείς. Και στη χοντρή με μικρές η μεγάλες ταχύτητες το κάνω.
Το θέμα είναι να μπορείς ν' ακούς, να νιώθεις το μοτέρ, όχι σαν την γυναίκα μου που δεν ακούει τπτ στο smart που οδηγεί. Το πήρα προχθές και άκουσα ρουλεμάν τροχού και η Χρύσα χαμπάρι.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
kante enavote re na doume :PP
karfotes pano kai kato 5-6 xronia se ola ta mixanakia mou ...oloi h pareamou episis
kanena provlima mesa kai exo apo pista ...
arkia panta na xereis pos na to kaneis
kai milao gia SS panta
Opios leei psemata...ton proto xrono xerete
μ αρεσει που κανεις δε ξερει το αυτονοητο??τι γινεται εδω??ποτε ανεβασμα με καρφωτη ουτε ''γλυκα'' ουτε στις χαμηλες,ουτε στις ψηλες,το προβλημα παρουσιαζεται κυριως στα χωματερα,που μπορει να παιξουν και 300 καρφωτες στην εντουραδα ,η στη πιστα,λοιπον εστιαζεται ως εξης...στο ανεβασμα βρισκει το μοτερ στη ροπη,με αποτελεσμα μεγαλυτερες δυναμεις να ασκουνται στα γραναζια και τους αξονες,με οτι αυτο συνεπαγεται για τη υγεια τους..αντιθετα στο κατεβασμα οι ιδιες δυναμεις που ασκουνται ειναι πολυ μικροτερες-προσοχη σε οτι αφορα το σασμαν,οχι μπιελες-πιστονια κλπ),το ψαξα και το μαθα ,οταν πληρωσα σασμαν για 3!!καρφωτες πανω στη ροπη..οτι θελετε πραξτε-ψαξτε,φιλικα...
δηλαδή που αλλού θα το έβρισκε; για να πετύχει πρέπει να τις κάνεις σωστά και γρήγορα τις αλλαγές, με κλείσιμο του γκαζιού. κάνεις την ίδια κίνηση που θα έκανες χρησιμοποιώντας τον συμπλέκτη. αν κάνεις ό,τι σου κατέβει, τότε θα πάρεις όχι μόνο κιβώτιο στο χέρι, αλλά τη μηχανή κολλάρο.
Πως δεν το ειδα νωριτερα αυτο το διαμαντι εγω?? Τεσπα..
Οπως ολοι γνωριζετε, οι πολυδισκοι υγροι συμπλεκτες που εχουμε οι περισσοτεροι ΔΕΝ απομονωνουν πληρως, αφηνοντας ενα 5-12% της συμπλεξης αναλογα το μοντελο, το λιπαντικο, και την κατασταση του συμπλεκτη ακομα και με τερμα πατημενη μανετα.(οποιος εχει αντιθετη αποψη, ας βαλει μια πρωτη με πατημενο συμπλεκτη και σβηστο κινητηρα να δει αν σπρωχνεται το ιδιο ευκολα σε σχεση με νεκρα).
Οι σωστες αλλαγες για να ειναι γλυκες ανεξαρτητως αν παταμε συμπλεκτη η οχι πρεπει να ειναι ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΕΣ (μυτη τακουνι στην τεχνικη οδηγηση αυτοκινητων, με "ξερο" στη μηχανη).
Ο στοχος ειναι πριν καθε αλλαγη ανεβασμα-κατεβασμα, να συγχρονιζουμε ταχυτητα στροφαλου και σασμαν με την ταχυτητα που θα ερθει.Αν αυτο δεν γινεται και παταμε συμπλεκτη και απανωτα κατεβασματα πλησιαζοντας ενα φαναρι με κλειστο γκαζι, ακουμε αυτα τα ωραια κλανκ κρακ πρρ που ακουω σε καθε φαναρι οταν ερχεται vstrom και κουστουμαρισμενο Gs ()
Στα κατεβασματα αυτο επιτυχγανεται με ξερο κατα την συμπλεξη, ωστε κατεβαζοντας απο τριτη σε δευτερα πχ, να πετυχουμε περιπου τις στροφες που θα συγχρονισει ο κινητηρας με την ταχυτητα μας.
Στα ανεβασματα, συνηθως ενα απλο αφημα του γκαζιου που επεται επιταχυνσεως θα επιτρεψει στην ταχυτητα να κουμπωσει οσο πιο γλυκα και συγχρονισμενα γινεται.
Τα παραπανω ειναι ΠΟΛΥ χοντρικα, προσωπικα πιστευω οτι ΔΕΝ μαθαινονται μεσα απο οδηγιες, και η χρηση τους εξαρταται απο την αντιληψη του οδηγου και την εμπειρια του επανω στο πως λειτουργει και συμπεριφερεται η μοτο του.
γιατι να κανεις το τσιρκο στον δρομο και να ρισκαρεις και τις (την) μπιελιτσα σου οταν μπορεις να κανεις μια οδικη με 20-30€ τον χρονο (μεσα στην ασφαλεια) και να σε παει οπου γουσταρεις...???
ακου 2α και μιζαρεις...
μηπως να του'βαζες και φοκο με γεματο ντεποζιτο για να γινει πιο φαντασμαγορικο??
για να μην το καταστρεψεις θα'πρεπε οπως εισαι στο φαναρι και με νεκρα (δουλευει το μοτερ) να δωσεις λιιιγο γκαζι και να καρφωσεις 2α...θα κανεις μια σουζα 5αστερη και θα συνεχιζες τον δρομο σου...αλλα αυτα ειναι για γνωστες...
Αν το ανέβασμα χωρίς συμπλέκτη δημιουργούσε πρόβλημα στο κιβώτιο, τα μισά αγωνιστικά θα άλλαζαν 2-3 κιβώτια τον αγώνα.... Δηλαδή, με ένα quickshifter πως ανεβάζεις χωρίς συμπλέκτη πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή; Δεν κάνει μαγικά στο κιβώτιο, την ανάφλεξη κόβει στιγμιαία για να πέσουν ελάχιστα οι στροφές και να συγχρονίσει το κιβώτιο την αλλαγή. Ε, αυτό γίνεται και χειροκίνητα, απλώς κόβοντας στιγμιαία το γκάζι... So simple!
Διευκρινίζω, γιατί δεν το ανέφερε κάποιος άλλος νομίζω, ότι το clutchless shifting δεν αναφέρεται σε συνθήκες χαλαρής οδήγησης, αλλά περισσότερο σε συνθήκες trackday ή αγώνα. Όταν πας για καφέ ή ταξιδάκι, ανεβάζεις κανονικά με τον συμπλέκτη.
Γι'αυτούς που δεν το είχαν ξανακούσει ή τους φαίνεται περίεργο να σας ενημερώσω ότι το ίδιο γίνεται και στο αυτοκίνητο πανεύκολα. Ψαξ'τε βιντεάκια στο YouTube.