Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 112

Θέμα: Σκοτώνουν το SBK

  1. #1
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621

    Σκοτώνουν το SBK

    http://www.gpone.com/index.php/en/20...balizzata.html

    Tα αρχιλαμόγια Vitorio Ipollito (FIM) και Carmelo Ezpeleta (DORNA) αποτελειώνουν το σχέδιό τους που δεν ήταν άλλο απο το να καταργήσουν τα SBK με τη σημερινή τους μορφή.
    Η αρχή έγινε με τους κινητήρες των CRT και το επόμενο βήμα θα είναι να γίνουν κάτι σαν τα STOCK.

    Τι σημαίνει αυτό για τα μοτό;
    Μιλάμε απλά για άλλο πρωτάθλημα που δεν έχει σχέση με την φιλοσοφία των SBK που δεν είναι άλλη απο την εφαρμογή after market parts και γενικής εξέλιξης μέσω του R&D των εργοστασίων ή τρίτων.

    Γιατί τώρα;
    Για διάφορους λόγους με τον πιο σημαντικό να είναι το ότι οι χρόνοι των SBK σε κάποιες πίστες ήταν επικίνδυνα κοντά με τα motogp με αποτέλεσμα να έρχονται σε δύσκολη θέση τα τελευταία και το πρωτάθλημά τους κατ επέκταση.

    Ε και;
    Δεν είναι τόσο ευχάριστο να ντροπιάζονται κάποιες απο τις ομάδες στα mgp εφόσον σπαταλάνε 20+ φορές περισσότερα χρήματα απο τα ταπεινά SBK και να γυρνάνε 1-2 sec λιγότερο.

    Μα τόσα χρόνια καλά δεν ήταν; ΉΤΑΝ όσο έβγαζε ένας αναβάτης το φίδι απ την τρύπα στα mgp. Οσο οι κερκίδες ήταν κίτρινες και η θεαματικότητα εκτοξευόταν ποσώς τους απασχολούσε τι έκαναν οι αφοί Flammini στα SBK αφού εκεί το κοινό ήταν πάντα πολύ μικρότερο άρα και το γενικότερο ενδιαφέρον. Τώρα που οι κώλοι σφίγγουν και θέλουν να κρατήσουν κόσμο, μην έχοντας άλλες λύσεις ως άχρηστοι και κλέφτες θα πάρουν έτοιμους πελάτες απο το πιο κοντινό πρωτάθλημα. (ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά)

    Και αν συνέχιζαν και το mgp και το SBK ως έχουν τι θα γινόταν;
    Δεν τίθεται τέτοιο θέμα γιατί το mgp πνέει τα λοίσθια και λόγω κρίσης αλλά και λόγω αδυναμίας άλλων εργοστασίων να εμπλακούν πρωταγωνιστικά.

    Αρα;
    Αρα θα μείνουν τα CRT και θα μπουν-κατέβουν κι άλλα εργοστάσια με αμιγώς δικά τους μοτά. Απρίλια και Γερμανοί για αρχή.

    Και τι έγινε;
    Τα SBK σήμερα είναι πολύ πιο γρήγορα απο τα CRT. Πολύ!! Δεν θα μπορέσει να το δεχτεί αυτό ο απλός φίλαθλος που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να παρακολουθεί (να είναι μέλος κατά κάποιον τρόπο) τα πιο γλλύγορα και μόνο αυτά. Πως να πει στον φίλο του πως το άλλο πρωτάθλημα που δεν βλέπει αυτός είναι πιο γλλύγορο και πιο θεαματικό; Δεν παίζει τέτοιο σενάριο... (μήπως παίζει ήδη κατά το ήμισυ και δεν τόχεις πάρει χαμπάρι καλέ μου φίλαθλε; Ρωτάω απλά.)

    Εμείς τελικά θα κερδίσουμε ή θα χάσουμε απο αυτόν τον θάνατο;
    Μμμμμ δύσκολο. Και τα 2. Οσο αφορά στα μότο χεπέ (αμιγώς CRT εντός ολίγου) θα χάσουμε το γκλάμ του παρόντος με κάτι χάι τεκ παπαροτεχνολογίες που ζητάνε τεράστια ποσά για να κόψουν κάτι λίγα δεκατάκια, αλλά το θέαμα είναι σίγουρο πως θα αυξηθεί αν κατέβουν γερά και άλλα εργοστάσια. Απ' την άλλη ο υγιής φίλαθλος που λέγαμε πριν όλο και με κάποιον νέο Vale και Casey θα βρίσκει να ασχολείται μιας και αυτή έχει καταντήσει η ουσία (του). Κάποιοι παλιότεροι θα αναπολούν τα 90s, τα 80s ή ακόμα και τα παλιότερα. Χούφταλα...

    Και στα ΣώΒραΚα;
    Εκεί φίλε μου τον ήπιαμε κανονικά. Τα εργοστασιάκια που θα αναβαθμιστούν για αρχή θα μειώσουν τις προσπάθειές τους στα μελλοντικά SBK-STOCK. Το ίδιο το πρωτάθλημα θα χάσει απο την αίγλη του γιατί κακά τα ψέματα, άλλο τα 240 άλογα του σήμερα και άλλο 190-200. Αλλο να τα βλέπεις να σπαρταράνε ψάχνοντας πρόσφυση απο τα πιρέλια και άλλο να σπαρταράνε επειδή τους έβγαλαν τα τράξια όπως στο BSB επειδή... Χωρίς ουσιαστικό λόγο... Έχει το παραγωγής και δεν έχει το αγωνιστικό. Για γέλια καταστάσεις.

    Κάνα θετικό για εμάς;
    Πιστεύω πως τα κάθε λογής ΖΧ και R1 του μέλλοντος θα έχουν πιο καθαρόαιμο-αγωνιστικό προσανατολισμό αν θέλουν να αντεπεξέλθουν αγωνιστικά. Θετικό ή αρνητικό ανάλογα την οπτική του καθενός.

    σημ. Κάποια κακοήθη υπονοούμενα πως η φτουκάτι τάχα μου επικροτεί - παρακινεί ίσως τις προθέσεις των αρχιλαμόγιων επειδή και καλά δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί ούτε καν με το νέο της πανίνι (πανιγκάλε), είναι εντελώς αβάσιμες και προς απόδειξη επικαλούμαι τον πρότερο έντιμο βίο κατά τον οποίο ούτε μία φορά δεν έραψε κανόνες στα μέτρα της.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    .....
    γλαφυροτατος...

  3. #3
    ακούγονται λογικά και μάλλον σωστά αυτά που λες, αλλα πάντα έτσι δεν ήταν?
    κάποιο "υπερίσχυε" κάποιου άλλου

    θυμάσαι που όλοι βλέπαμε σβκ για να δούμε πότε θα χάσει ο κακομούτσουνος ο φογκαρτυ με το 916? τα τζιπί "απλά δεν υπήρχαν" τοτενές για πολύ κόσμο....




    υγ.....τώρα βέβαι που το σκέφτομαι, ε ναι, τον βοηθούσαν λίίίίγο και οι κανόνες με τους βε2.... μέχρι που η μαμά χόντα εβγαλε το σπ2 και τους πήρε τα σώβρακα....

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    http://www.gpone.com/index.php/en/20...balizzata.html



    σημ. Κάποια κακοήθη υπονοούμενα πως η φτουκάτι τάχα μου επικροτεί - παρακινεί ίσως τις προθέσεις των αρχιλαμόγιων επειδή και καλά δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί ούτε καν με το νέο της πανίνι (πανιγκάλε), είναι εντελώς αβάσιμες και προς απόδειξη επικαλούμαι τον πρότερο έντιμο βίο κατά τον οποίο ούτε μία φορά δεν έραψε κανόνες στα μέτρα της.



    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Τίποτις σε Αγγλικούλια παίζει να μάθουμε κι εμείς που Ιταλικούλια δεν...;
    Και περίληψη στα Ελληνικά δενκακή...
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    αλλάζει η ζωή ...

  7. #7
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε για το πού θα πάει το πράγμα. Αν η Dorna βάλει κι άλλο το χέρι της (πέρα απο την αγορά-ενσωμάτωση της infront) θα μένει να δούμε το αποτέλεσμα. Αν τα WSBK-WSS-BSB εξακολουθούν να είναι πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα, ότι και κάνουν οι Ιθπανοί, εγώ και σίγουρα κι άλλοι, SBK θα θέλουμε, αλλά και GP γιατί...στο κάτω κάτω μηχανές είναι κι αυτές και είναι καλύτερα απο εκπομπές μαγειρικής την Κυριακή ή την "Κυριακή στο χωριό".
    Το θέμα είναι τι θα κάνουν τα εργοστάσια και όχι τόσο πολύ η Dorna.
    Αν τα εργοστάσια δουν πως τα νούμερα είναι καλύτερα στα SBK (τότε λογικά θα έπρεπε) κλαιν gp που είναι και ακριβότερα, νομίζω; Άρα πιστεύω πως το κοινό είναι αυτό που κατα κάποιον τρόπο αποφασίζει και όχι οι Dorneς
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

  8. #8
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    @fkol k4 Μετέφρασέ το απο Ιταλικά σε αγγλικά και θα βγάλεις άκρη.

    @MG-KTiNoS Σωστό. Στο χέρι μας λοιπόν να την πάμε προς τα κει που θέλουμε.

    @Shaolin Monk Για γέλια και για κλάματα όντως και η πλάκα είναι πως ακόμα γκρινιάζουν. Ημαρτον Παναγία μου

    @devil's animal Εχει κι άλλα, αλλά αν ίσως και τα ''άλλα'' (παιδιά) γουστάρουν την κουβέντα τότε θα συνεχίσω.

    @LogOutGoRide
    Η infront είναι πλέον μαριονέτα. Ενα όνομα για να μετριαστεί το παράνομο της εξαγοράς και καμία απόφαση δεν παίρνει. Είναι απλός επιβλέπων στο έργο με τον εργολάβο να είναι η DORNA.
    Το πρόβλημα δεν είναι η DORNA αλλά η FIM που έχει γίνει υπάλληλός της. Τα εργοστάσια αν δεν κάνουν ξεχωριστό, δικό τους πρωτάθλημα δεν θα αλλάξουν και πολλά απο τα ΗΔΗ δρομολογημένα.
    Πάντως πολύ θα ήθελα να γίνει αυτό που λες. Να παρατήσουν τα glam motogp και να ρίξουν βάρος στα SBK για να πάθει κάνα εγκεφαλικό ο Εσπελέτας. :a29:

    @spyrakos35
    Ετσι ρε φίλε. Οταν βλέπαμε τα SBK ήταν ΑΥΤΑ και κάπου στο βάθος (υπερβάλω) τα δίχρονα τότε μοτοτζιπιά.
    Φυσικά όλα ήταν πιο ωραία και δεν το λέω αυτό απο νοσταλγία. Ηταν πιούρ ρπσμ οι αγώνες σε όλες τις κατηγορίες κι ας βρίζαμε τους σκηνοθέτες για την μετριότατη τηλεοπτική κάλυψη.
    Οι αγώνες ήταν παρέες σαν και εμάς που βλέπαμε αγώνες και όχι το γελοίο σόου του σημερινού μότο χεπέ που έχει φτάσει σε σημείο να προμοτάρει δημοσιογράφους ανά τον κόσμο για να τα βγάζουν όλα ρόδινα.
    Έχουμε φτάσει σε καιρούς που οι γελοίες μεταφράσεις και μάλιστα σφαγμένων original κειμένων για να μην πάει και θιγεί η υπόληψη των ''ηρώων'' δεν είναι εξαίρεση αλλά σύνηθες. Ότι θέλει γράφει ο καθένας και ότι τον συμφέρει για να πουλάει φύλα ή να ανεβάζει επισκψιμότητα στο site του.
    Και οι ''φίλαθλοι'', ξέρεις αυτοί που αγαπάνε τους αγώνες (μη χέσω) σφάζονται ασύστολα υπερασπιζόμενοι το δίκαιοΝ της άποψής τους.
    Στο SBK όμως τα πράγματα εξακολουθούν να είναι pure φίλε μου με αποστασιοποιημένους σε μεγάλο βαθμό φιλάθλους που χαίρονται αγώνες ξέροντας πως αυτά τα κτήνη ξεκίνησαν ως ταπεινά κτηνάκια όμοια με το δικό τους.

  9. #9
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    χμμμ

    δεν ξερω.σαν θεατης σαφως και γουσταρω να βλεπω θεαμα και σαφως αυτο λειπει απο τα τζιπι.αλλα εγω δεν καταλαβαινω το εξης:αν το θεαμα ειναι στα sbk και εαν τελικα προωθηθουν τα υποδεεστερα crt στα τζιπι και τελικα τα εργοστασιακα παρουν σιγα-σιγα την αγουσα,γιατι θεωρουμε οτι τα sbk ουσιαστικα εξαφανιζοντε απο τον χαρτη και οχι οτι αναβαθμιζοντε και παιρνουν την θεση που τους αξιζει ως crt?
    υ.γ.δεν παω να προασπισω τον εσπελετα ετσι.ουτε τον ξερω και χεστηκα κιολας.απλα για να καταλαβω ρωταω.

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  10. #10
    μήπως επειδή τεχνολογικά τα crt δεν θα υπερέχουν τόσο έναντι των sbk? όσο τουλάχιστον μπορεί να υπερέχουν τα τζιπί σήμερα....

  11. #11
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μήπως επειδή τεχνολογικά τα crt δεν θα υπερέχουν τόσο έναντι των sbk? όσο τουλάχιστον μπορεί να υπερέχουν τα τζιπί σήμερα....
    αρα...
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    αρα...
    άρα ποιο το νόημα να υπάρχουν και sbk και crt εν μέσω κρίσης? (ήδη τα τζιπί τείνουν να γίνουν χονδα vs γιαμάχα)

    μήπως στην σκέψη είναι να γίνουν τα sbk σκαλοπάτι για τα (όποια τελικά) παραπάνω αλλά μόνο με ανεξάρτητες ομάδες-δορυφόρους? το μόνο σίγουρο είναι οτι διοργανώτριες αρχές και εταιρείες θα προσπαθήσουν να κάνουν ΄τις όποιες κατηγορίες όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικές και πολυπληθείς καθώς το "προιόν" με τις υπάρχουσες ανα τον κόσμο οικονομικές συνθήκες δεν φτουράει.....

    προσωπικά δεν με χαλάει τίποτα αρκεί να επιστρέψει το θέαμα....

    δεν ξέρω, μία άποψη που μπορεί να είναι και εντελώς παπαριά εκφράζω....

  13. #13
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Απο τον Άγγλο περιγραφέα σε αγώνα WSS, άκουσα πως τα WSS είναι δυνατότερα απο τα moto2. Και μάλιστα έχουν αρκετή διαφορά όσον αφορά τους αγώνες. Εκεί που υπερτερούν τα moto2 είναι σε πλαίσιο, που είναι πρωτότυπο, λάστιχα και ηλεκτρονικά λόγω κανονισμών. Η ιστορία δείχνει πως ο συνδυασμός crt και gp στον ίδιο αγώνα είναι, στην καλύτερη περίπτωση, ατυχέστατος (sic).
    Αν τα SBK μπουν στο παιχνίδι των crt θα αναβαθμιστούν σε επιδόσεις, ενώ αν στα gp κυριαρχήσουν τα crt θα υποβαθμιστούν. Το τι θα γίνει με το θέαμα είναι άλλη ιστορία.
    Ας κάνουν ότι θέλουν αρκεί να το μελετήσουν σωστά. Πάντα όμως πίστευα πως όσο πιο μαμά είναι τα μηχανάκια, τόσο πιο πολύ φαίνεται η "μαγκιά" της κάθε εταιρείας αλλά και του αναβάτη. Το καλύτερο θα ήταν να τρέχουν εντελώς μαμά τα μηχανάκια για να δούμε τι θα γίνει. Τώρα τι να συγκρίνεις ,το πιρούνι της ohlins που δεν το βρίσκεις πουθενά, το πακέτο ηλεκτρονικών του καθενός ή τα χέρια του Stoner και του Lorenzo με τα ίδια λάστιχα και το πλαίσιο που αγοράζεις και απο το διπλανό κατάστημα μοτοσυκλετών;
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

  14. #14
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    άρα ποιο το νόημα να υπάρχουν και sbk και crt εν μέσω κρίσης? (ήδη τα τζιπί τείνουν να γίνουν χονδα vs γιαμάχα)

    μήπως στην σκέψη είναι να γίνουν τα sbk σκαλοπάτι για τα (όποια τελικά) παραπάνω αλλά μόνο με ανεξάρτητες ομάδες-δορυφόρους? το μόνο σίγουρο είναι οτι διοργανώτριες αρχές και εταιρείες θα προσπαθήσουν να κάνουν ΄τις όποιες κατηγορίες όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικές και πολυπληθείς καθώς το "προιόν" με τις υπάρχουσες ανα τον κόσμο οικονομικές συνθήκες δεν φτουράει.....

    προσωπικά δεν με χαλάει τίποτα αρκεί να επιστρέψει το θέαμα....

    δεν ξέρω, μία άποψη που μπορεί να είναι και εντελώς παπαριά εκφράζω....
    αρα γινεται μια αναβαθμιση των sbk σε crt και αυτο εγω δεν το βλεπω κακο.ισα-ισα σαν νικη των sbk το βλεπω.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  15. #15
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LogOutGoRide Προβολή μηνύματος
    ....... Πάντα όμως πίστευα πως όσο πιο μαμά είναι τα μηχανάκια, τόσο πιο πολύ φαίνεται η "μαγκιά" της κάθε εταιρείας αλλά και του αναβάτη. Το καλύτερο θα ήταν να τρέχουν εντελώς μαμά τα μηχανάκια για να δούμε τι θα γίνει........
    μα γιατι δεν καταλαβαινουμε οτι τα τζιπι ουσιαστικα προσπαθουνε να εξελιξουν πλεον και οχι να δειξουν τα κακαλα τους οι εταιριες και οι οδηγοι?
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF