νομίζω ότι σου έχω την καλλίτερη λύση. δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά δεν βλέπω λόγο για να μη δουλέψει.
α. χαλαρώνουμε τη ντίζα
β. σπρώχνουμε με το δεξί χέρι μπροστά το εξής καβλιτσέκι πάνω στον κινητήρα
γ. κουμπώνουμε πρώτη
δ. αφήνουμε σιγάαααα σιγά το καβλιτσέκι στο ρελαντί και η μηχανή ξεκινάει
ε. μετά μπορούμε να δώσουμε γκάζι και να ξεκινήσουμε
ή κόβεις τη ντίζα εκεί και την τραβάς με το χέρι.. άμα καταφέρει κανείς να το κάνει χωρίς να καεί και να του βγουν τα δάχτυλα, ας το πει
Προσοχή στις προσωπικές αντιπαραθέσεις...
Κατά το παρελθόν έχουν στείλει ολόκληρα θρεντ στα τάρταρα...
Τo whom it may concern δλδ...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Το θέμα καθαρίστηκε, όποιος έχει κάτι σχετικό να πει ας το κάνει, τα υπόλοιπα θα φεύγουν.
cheers
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Δε θα δουλεψει γιατί δεν θα μπορέσεις ούτε καν να σπρώξεις το καβλιτσέκι πόσο μάλλον να το αφήσεις σιγά σιγά. Θέλει πολύ δύναμη αδύνατον να εφαρμοστεί με το χέρι.
Το να τραβήξεις με την ντίζα, αν δε σου χει κοπέι από κάτω, επίσης μου φαίνεται δύσκολο για τον ίδιο λόγο.
[[SIZE=1]νομίζω ότι σου έχω την καλλίτερη λύση. δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά δεν βλέπω λόγο για να μη δουλέψει.
α. χαλαρώνουμε τη ντίζα
β. σπρώχνουμε με το δεξί χέρι μπροστά το εξής καβλιτσέκι πάνω στον κινητήρα
γ. κουμπώνουμε πρώτη
δ. αφήνουμε σιγάαααα σιγά το καβλιτσέκι στο ρελαντί και η μηχανή ξεκινάει
ε. μετά μπορούμε να δώσουμε γκάζι και να ξεκινήσουμε
ή κόβεις τη ντίζα εκεί και την τραβάς με το χέρι.. άμα καταφέρει κανείς να το κάνει χωρίς να καεί και να του βγουν τα δάχτυλα, ας το πει [/QUOTE]
σωστά. χιουμοριστικά βέβαια το έγραψα σε ανάλογο ύφος με το προηγούμενο επί του θέματος.
παρ'όλα αυτά ίσως μπορεί να γίνει μια πρόχειρη πατέντα να το σπρώχνεις κάπως. το όλο κόλπο είναι να πάει αυτό μπροστά με κάποιον τρόπο. μόνο για την εκκίνηση χρειάζεται και μετά πας με καρφωτές και εννοείται σε περίπτωση ανάγκης, αλλιώς σταματάς στην άκρη και καλείς το φορτηγό/τρέϊλερ.
Πάντως η εμπειρία να καβαλάς ss χωρίς συμπλέκτη είναι μοναδική...
Καλύτερη κι από το no brakes των μαθημάτων
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
τα sbk παλιοτερα μεναν συχνα απο σασμαν στη διαρκεια του αγωνα,ακριβως για αυτο το λογο,ειδικα κατα ιταλια μερια..,υποτιθεται οτι οι περισσοτεροι ξερουν να αλλαζουν χωρις συμπλεχτη,και χωρις κρακ-κρουκ,αλλα οτι εγραψα ισχυει,τι να συγκρινουμε τις εργοστασιακες ομαδες που χουν τις κασετες τα κιβωτια καβατζα για καθε αγωνα με το χομπιστα,που για καποιο.. ανεξηγητο λογο του κουρεψε δευτερα-τριτη..?προσωπικα μου τυχε σε drz400,κοστος επισκευης 700ε,ισως τα στρητ να το δεχονται καλυτερα,τα shifter και τα λοιπα κολπα θεωρουνται αγωνιστικη βελτιωση τουλαχιστον μεχρι να μπουν σε ευρεια παραγωγη,και ως τετοια πρεπει να αντιμετωπιζονται.,με οτι αυτο συνεπαγεται.ναι θα εβαζα αμα ειχα φραγκα και ss.,αμα ειχα λεμε..
1. GSXR 600 αγορασμένο καινούριο το 2004.
2. Ανεβάσματα 90% χωρίς συμπλέκτη (μόνο στην πρώτη). Ανεξαρτήτως ρυθμού. Χαλαρή βόλτα, βόλτα «βαριέμαι που ζω και βαριέμαι και να πατήσω συμπλέκτη», βόλτα γρήγορη, trackday, περίπτερο για τσιγάρα (πριν το κόψω, τώρα τσίχλες), you name it. Παντού και πάντα.
3. Συμπλέκτης και κιβώτιο ακόμα της μαμάκας του, δεν πατινάρει, δε βογγάει, δεν τσινάει, δεν μουρμουρίζει, δεν γκρινιάζει, γενικώς δεν...
Συμπέρασμα:
Όλοι όσοι ορκίζεστε πως τα ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη χαλάνε το μηχανάκι, παρακαλείστε να μην το πείτε στο δικό μου. Ως τώρα το έχω πιάσει και πολύ κορόιδο.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
αθραυστα να ναι,και να κρατησουν μια ζωη,αν δε το παθαινα δε θα γραφα τιποτα